Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Haze

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 21
31
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekosken sähkökrossirata
« : 19.06.12 - klo: 09.01 »
Maanantai iltapäiväksi olis taas tarkoitus tulla. Vois olla pitoja, kun esterin arsesta illan ja yön roilottaa...

Esteri ei pettäny. Pitoja oli ja tulipa tuupilla vedettyä märänkelin reenitkin. Seuraavan kerran joskus parin viikon päästä...kohta kesälomalle ja Laihia koukun kautta pohjoseen.  :grin:

32
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekosken sähkökrossirata
« : 17.06.12 - klo: 15.51 »
Maanantai iltapäiväksi olis taas tarkoitus tulla. Vois olla pitoja, kun esterin arsesta illan ja yön roilottaa...

33
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kiimingin sähkökrossirata
« : 14.06.12 - klo: 10.44 »
http://harw.kuvat.fi/kuvat/RC/Hannus/IMAG1002.jpg

siellä on projektikuvia, putket ei vielä täysin paikallaan

Hienolta näyttää  :grin:

34
RC-kerhot ja -radat / Vs: Kiimingin sähkökrossirata
« : 14.06.12 - klo: 10.21 »
Lisää kuvia, jotta koko layout paljastuu.  :wink:

35
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekosken sähkökrossirata
« : 12.06.12 - klo: 22.36 »
Perjantaina olis ajatusta tulla reenaa iltapäivällä  :wink:

36
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekosken sähkökrossirata
« : 10.06.12 - klo: 16.24 »
Kyllä oli rata hienossa kunnossa eilen. Tuolla on ilo ajaa sähköautoilla ja radan laajennus muutokset oli tuonut mukavasti vauhtia lisää  :grin:

37
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekosken sähkökrossirata
« : 11.05.12 - klo: 23.17 »
Ainakin rataan ja varmaan vähän kuskiinkin  :wink:

38
RC-kerhot ja -radat / Vs: Äänekosken sähkökrossirata
« : 11.05.12 - klo: 15.50 »
Hyvältä näyttää, tullu vauhtia lisää viime vuodesta  :grin:

39
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 13.04.12 - klo: 10.29 »
Vähän ihmetyttää miksi niin moni on tuon ratas diffin perään. Maailmalta on kuitenkin aika yksiselitteisiä referenssejä millä kannattaa ajaa.  :wink: Testasin 410:ssä kuuladiffit ja se ero mikä oli vs. ratas niin en missään nimessä sitä ominaisuutta halua tuuppiin, mutta nelkussa kylläkin hyvä...

Tuli mieleen tohon Miro spektaakkeliin, että ton hirton voi ehkä tehdä seuraava. Eli kiristysruuvin talttameisselille oleva lovi on vähän karkealla jäljellä ja voi olla purseita. Itse hion/viilasin ruuvinkannan loven terävät kantit pois. Nimittäin on aika nafti ulostulon holkkiin tuo ruuvinkanta ja voi ehkä napata kiinni ulostulon loviin jos on purseita ja jos näin pääsee tapahtumaan niin diffihän voi mennä minkälaiseksi vaan ajossa...

40
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 13.04.12 - klo: 09.48 »
Omani kasasin ensin vakiona ja en ollut tyytyväinen. Vaihdoin keraamiset kuulat ja x-rayn painelaakerin, nytpä tuo on parempi kuin asson "perfect" diffi ja myös ajojen jälkeen  :grin: Tuossa vakio painelaakarissa ei taida sinänsä moitteen sijaa olla, itse vaihdoin sen takia kun löytyi reiskan keraaminen... J. Hovihan on ajanut ihan vakio painelaakerilla ja sanoi diffin olevan hyvä... Noissa vakio teräskuulissa sinänsä on moitteen sijaa, niillä ei tarvii ajaa.

Mitä keraamisia kuulia Miro käytit?

41
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 04.04.12 - klo: 09.54 »
Jos tuo toimii savella, niin olen todella yllättynyt. Kun tuohan rikkoo kaikki perinteet :laugh:  Pienen casterin ja in-linen käytön ymmärtää sisällä, mutta sitten että RM3 ja 4,5deg taka-auraus sekä edessä yyber jäykkä jousi, mika taitaa olla jäykin saatavilla oleva ja tuplaten ulkona käytettyjä jäykempi. :shocked:  No olosuhteet ovat tietysti ihan erit millä itellä kokemusta tuupeista, joten huono kyseenalaistaa...  :wink:

42
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 19.18 »
Tämä HOKE/Halonen setup on suorastaan hävytyön jos ei jopa irstas paperilla  :cool:  Kertokaas fiilikset sitten kun olette päässeet savella kokeilemaan!?

43
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 19.11 »
Setupin loihtijana on allekirjoittanut.

Ja enhän mä ny setuppeja ala tyrkyttämään ilman kysymistä  :evil:

Ok. No luulis sitte muistavan ees jotain setupista  :wink:

Setuppia on kysytty tässä topicissa jo aikaisemmalla sivulla minun toimesta ja myös siinä tiksi topicissa oliko nyt Laitisen toimesta. Myönnä vaan pois, olet PIHTARI...  :wink:

44
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 17.29 »
Tällä sitä tuli kohellettua jyväskylän wj:ssä.
https://dl-web.dropbox.com/get/Dexi%20setuppi.pdf?w=b1f4d314

Onko sulla tuo julkisella puolella, kun näyttäs ettei anna katsella?

Edit: nyt toimii, kiitoksia  :wink:

45
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 15.47 »
Laitetaanpa oma pöytäsetuppi esille jos siitä on jollekkin iloa. Eli tällähän ei ole sitten ajettu metriäkään ja setupista ei ole muuta kuin vahva tunne  :wink: Eli tämä on tehty savelle ja kevään vähän viileämpiin keleihin... http://dl.dropbox.com/u/3453938/RC/DEX210/Harri_Kervola_TableTest_Setup_DEX210.pdf

HOKE:
Jos et muista setuppeja tai vastaavaa niin kysyppäs auton omistajalta tai setupin tekijältä, että mitkä ne ilmiömäiset setupit nyt oikein on ja kuka on setupin tekijä? Noiden tämän ja Tiksi tulos topicin hehkutusten jälkeen jäi nimittäin oikeasti vaivaamaan, että mistä tässä nyt on oikein kyse vai ei mistään...  :wink:

46
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 14.32 »
Hirvee hehkutus, mutta ei millään saa setuppeja näkyville, NAURETTAVAA! Olkoon nyt kenen tahansa auto tai tekemä setuppi niin tuolla hehkutuksen vaivalla sen olisi tänne jo laittanut jos haluaisi! Eli pistäkääs se nyt näkyville niin pääsee speksaamaan ja vertaamaan omaan pöydällä tekemään  :wink:

Setuppihan on ihan kasausohjeessa, ei se muuta kaipaa ;)

Nytpä ei ollut siitä kyse. Aikaisemmilla HOKEn kirjoituksilla on annettu ymmärtää, että setuppi on rakennettu jonkun toimesta ja että auto on ilmiömäisessä iskussa sen johdosta! Jotta laittaahan se sillon kiinnostamaan, että mitä on tehty...

47
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 03.04.12 - klo: 10.19 »
Hirvee hehkutus, mutta ei millään saa setuppeja näkyville, NAURETTAVAA! Olkoon nyt kenen tahansa auto tai tekemä setuppi niin tuolla hehkutuksen vaivalla sen olisi tänne jo laittanut jos haluaisi! Eli pistäkääs se nyt näkyville niin pääsee speksaamaan ja vertaamaan omaan pöydällä tekemään  :wink:

48
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 29.03.12 - klo: 14.37 »
Sopii muuten titskut keulalle suoraan, takapää vähän auki, että miten ton nyt voi oikee tehä... http://fi.eurorc.com/product/1532/lunsford-punisher-associated-b4-titanium-turnbuckle-kit-6

eikös tämä kävis taakse suoraan

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_24_366/products_id/161542/n/Lunsford-3x25mm-Punisher-Titanium-Turnbuckles-2

Vähä lyhkäne taitaa olla... Tuossa eilen just kahtelin, että eihän tuo välttämättä ees tarvii mutka pallokuppia, joten kaikki näin ollen sopisi suoraan... Asia jäi kyllä loppuun asti varmistamatta, kun kello löi jo aika paljon siinä vaiheessa ja piti kömpiä peiton alle.  :embarrassed:

Eilen tuli nuo viimein kateltua kohilleen. Eli Lunsfordin vantit, RPM lyhyet kupit ja AE TC5/6 pallot. Ohjauslinkkiin se pitempi pari ja takaa ihan pikkase hioo pallokuppia jottei osu ratassuojaan -> AVOT! On kevyet, välyksettömät, herkät ja ei irtoile.  :cool:

49
Kilpailijoiden kanava / Vs: Kilpailuissa käyttäytyminen
« : 24.03.12 - klo: 09.44 »
En muista kuka oli, mutta eka stoppari VTR historiassa, mutta vieläkin ihmetyttää miksi tuomari päästi stopparilta auton matkaan ennekuin rikottu auto pääsi edes lähelle?

Siksi, että rikottu oli omia aikojaan katollaan rikkeiden jälkeen. Tällöin ero venähti suuremmaksi ja jos tuomari olisi venyttänyt stopparia niin pitkäksi, että rikottu olisi päässyt ohi, niin tällöin rikkoja olisi suotta kärsinyt myös rikotun oman virheen ajan...

50
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 24.03.12 - klo: 08.09 »
Mikäs vakio männissä on olevinaan pielessä?

Aika ylivoimasta tahtia on vakio männillä päässyt tiksin radalla.  :wink:

Kuus reikäsiähän ei oo käytetty nelkussa eikä tuupissa... Tein ite tolla Jörnin Reedy Race setupilla ja perä on kyllä jäykkä ja tahmea, jotta ei se kyllä varmaan tollasena toimi...

Mitäs ölppää tuolla iskareissa on ollut ja mitkä on iskarien kiinnityspisteet tiksin radalla? Sekä millane radan pito vs. savi?

51
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 22.03.12 - klo: 11.57 »
Mitähän tuonne iskareihin tuuppais näin alkuunsa, lähtökohtana  Eteen 30w ja taakse 25w, öljy on shumacherin tekelettä.

auto on ihan ohjekirjan setupilla tehty, eli edessä 6x1.3mm ja takana 6.1x2mm männät.

Männät molempiin päihin 4*1,3mm sekä eteen öljyt 35 Losi ja taakse 30 Losi. Losi suht lähelle Schumin kanssa... Älä tarjoo noita kuus reikäsiä!

52
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 22.03.12 - klo: 09.40 »
Sopii muuten titskut keulalle suoraan, takapää vähän auki, että miten ton nyt voi oikee tehä... http://fi.eurorc.com/product/1532/lunsford-punisher-associated-b4-titanium-turnbuckle-kit-6

eikös tämä kävis taakse suoraan

http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/1_24_366/products_id/161542/n/Lunsford-3x25mm-Punisher-Titanium-Turnbuckles-2

Vähä lyhkäne taitaa olla... Tuossa eilen just kahtelin, että eihän tuo välttämättä ees tarvii mutka pallokuppia, joten kaikki näin ollen sopisi suoraan... Asia jäi kyllä loppuun asti varmistamatta, kun kello löi jo aika paljon siinä vaiheessa ja piti kömpiä peiton alle.  :embarrassed:

53
Team Durango / Vs: Team Durango DEX210
« : 21.03.12 - klo: 12.47 »
Sopii muuten titskut keulalle suoraan, takapää vähän auki, että miten ton nyt voi oikee tehä... http://fi.eurorc.com/product/1532/lunsford-punisher-associated-b4-titanium-turnbuckle-kit-6

55
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 16.03.12 - klo: 10.32 »
Ite oon nyt tainnu kasata yhteensä 6 dex410:iä ja vielä joka versiot sekä eri eristä. Mielestäni laatu on ollut hyvää ja en voi millään yhtyä Vesan kantaan. Itse olen tehnyt autot päivässä ja ne on tehty huolella, jokaista kohtaa myöten.

Jos on jotain valu purseita tai vastaavaa, niin näyttää vähän viilaa ja fiksaa homman herkäksi... Cadillacin kannattaa tossa nivel hommassa tarkistaa, jotta tapissa tai tynnyrissä ei ole mitään ihmeellistä tai, että vetarin tapin reijät sekä vastin kappale on ok. Yhdessä on ollut muistaakseni mulla sama ja viilaa näyttämällä siitä pääsin hetkessä. En muista vaan missä noissa osassa oli häimää...

Tuohon Vesan boksien pikku laakereihin, niin niillä kahdella ruuvilla vaan kiristää riittävän tiukkaan, jotta välyksiä ei ole. Tästä oli tipsi täällä: http://www.team-durango.com/blog/2011/03/09/desc410rdex410-gearbox-pro-build/

56
Tulokset / Vs: -LOPPUTULOKSET FTT 2 KIIMINKI-
« : 01.03.12 - klo: 13.57 »
Tuossa specin A-finaalissa 10:stä autosta 7 oli valkoisia tai lähes valkoisia, fiksua touhua...    :shocked:

57
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 21.02.12 - klo: 16.29 »
Diffin X-renkaat voi myös korvata Tresreyn O-renkailla, on tiivis ja herkkä.

TD:n x-renkaita ei kannata korvata millään, ne toimii teflonrasvalla parhaiten. V3:n mukana tulee saman tyyppinen  kuin Kyoshon o-rengas mitä käytettiin korvikkeena alunperin tuolle x-renkaalle, kun se vuoti silloin kokeilluilla rasvoille. V3:n mukana tuleva on turhan tiukka ja herkkyys kärsii, joten  se kannattaa korvata noilla x-renkailla. Tämä x-rengas on kaikista herkin ja teflon rasvan avulla ei vuoda sekä en ole huomannut, että muuttuisi ajossa, jota tekee esim kitin mukana tuleva ja tämä Kyoshon o-rengas. Tämä Tresreyn P5 o-rengas on sama tyypiltään kuin V3 kitin ja Kyoshon o-rengas, mutta eri materiaalia ja yhtälailla sovite liian tiukka. Joten en suosittele niitä hankkimaan.

58
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 21.02.12 - klo: 12.45 »
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310135 Menee poikki sillon tällön

Tän voi myös korvata vaikka L-mallisen 1,5mm kuusiokoloavaimen pätkästä. On pehmeänpää, niin ei katkea...

59
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 21.02.12 - klo: 12.09 »
Optiolistasta tuli aika hurja, mutta se onkin oma näkemys asiasta ja periaate on ollut laittaa auto viimesen päälle. Sen verran täytyy sanoa vielä kuitenkin, että ilman noita kyllä pärjää hyvin ja esim. hajoamis tilanteessa tapahtuva päivitys on myös hyvä vaihtoehto...

Laakereita kokoa 5*10*4 menee myös sillon tällön!

Edit: Varaosalaakerit kannattaa hommata tarvikelaakereina, halvempia ja laatu hyvä, esim. V-Dezign.

60
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 21.02.12 - klo: 11.54 »
Tää on nyt aika kattava ja kovin vaatimuksin tehty, mutta näillä periaatteilla on vedetty...

Optiot kisa autossa kiinni:
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD340001 PAKOLLINEN!
http://www.eaimport.net/product_details.php?p=1909 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310208 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310145 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330050 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330017 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330018 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310023 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310022 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD711001 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310006 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310007 PAKOLLINEN!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD320007
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD220003
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD210010
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330045
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330045

Tarvittavat varaosat kriittisyys järjestyksessä: (ajatuksella vuoden aikana menee)
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330009 2kpl
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310120 Käytössä kuluva
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310113 Käytössä kuluva
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310116 Käytössä kuluva
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310135 Menee poikki sillon tällön
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330026 Menee poikki kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330005 Menee poikki kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330038 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330039 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330040 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330041 Vääntyy kovissa mälleissä
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD310020 Käytössä kuluva
kaikki kortsut, jotka on jo optio osissa lueteltu Käytössä kuluvia
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330181 jos kyntää katollaa, niin joskus hajoaa
Laakereita kokoa 5*10*4 menee myös sillon tällön!
http://www.team-durango.com/part-info.php?partNo=TD330003 harvoin hajoava, mutta voi saada rikki

PS. Uusista hexseistä en tiedä, kun olen käyttänyt alusta asti HB:n ruuvilla puristettavia 12mm hexejä. Iskareihin kannattaa vaihtaa toinen se säiliön puoleinen o-rengas herkemmäksi esim. Muchmore green tai orange. Saa iskarit herkemmäksi ja ei vuoda kuitenkaan! Diffin x-rengas kannattaa mällätä paikalleen teflon rasvalla kuin myös vastaavan ulostulon alue. On herkkä ja ei vuoda!

Edit: Tähdet poissa.
Edit2: lisäsin laakerit samaan listaan

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 21