Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - _valtsu_

Sivuja: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34
901
Vapaa keskustelu / Vs: PC:n Simulaattoripelit
« : 23.04.08 - klo: 21.59 »
Race the WTCC 2007 on myös hyvä simu. LFS on löytyy S2 lisenssillä siin mun mielest autot käyttäytyy tosi aidosti  :shocked:

902
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 22.04.08 - klo: 09.30 »
Kyllä ainakin juutuubissa on esittelyvideoita.
http://www.youtube.com/watch?v=t8qgILhxHhY   :wink:

903
Traxxas / Vs: Traxxas E-Revo
« : 21.04.08 - klo: 21.18 »
Todella komee Monsteri / Truggy sekoitus...  :afro:

904
Tulokset / Vs: kilpailuluokat
« : 21.04.08 - klo: 20.12 »
Osaatteko sanoa suunnilleen kuinka paljon 1/8 gp buggy luokassa oli viime kesänä suomessa kilpailijioita?

905
Tulokset / Vs: kilpailuluokat
« : 21.04.08 - klo: 18.03 »
Kuinka monta kisaa järjestettiin 1:10 4-veto krossareille viime kesänä? Oliko paljon osallistujia? Miten on ensi kesän suhteen?

906
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 20.04.08 - klo: 20.43 »
Todennäköisesti model expossa tullaan kyseinen auto näkemään  :wink:
Ei tuo alumiininen moottoripukki näytä aivan pakollinen harjattoman kanssa olevan, ainakaan vielä rattasissa ei näy kulumisen merkkejä. Nivel vetarit ja hexi adapterit ovat muuten Xspeden valmistavat ja ainakaan vielä ei mitään negatiivistä ole ilmennyt. Tuollaiset: http://www.rcmart.com/catalog/product_info.php?cPath=595_736_653_701&products_id=15779&pname=Xspede%20(SMIF248W08)%201/10%20conversion%20for%20mini%20inferno%20(SV)

907
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 20.04.08 - klo: 15.33 »
Tänään kävin mini infernolla ajelemassa kuusankosken touring radalla. Onhan tuo vähän pieni 1:10 radalle, mutta potkua kuitenkin löytyy koneesta ja ainoastaan yhden mutkan pysty ajaa kaasu pohjassa.
Harmi kun kuusaalla ei ole offroad rataa :cry: Sub-c nimheillä vielä mennään kun lipo vermeet ovat niin kalliit.

Nykykunnossa auto näyttää tältä:

908
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 19.04.08 - klo: 16.27 »
Lipo akkuissa max. latausvirta oli 1C, eli 1400mAh akulla 1,4A.
Nimhejä voi ladata suuremmillakin virroilla. Tuo 2A on varmaan aika sopiva.

909
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 16.04.08 - klo: 20.48 »
Tuosta nodeudensäätimestä vielä. Racing factoryn sivuille on myös ilmestynyt GM:n pikkuautoihin tarkoitettu sensoriton nopari. On vähän halvempi kuin MGM. Itsellä ei kokemusta tuosta ole, mutta jos jollain on niin voisi jakaa kokemuksensa tänne.

Tuolta löytyy: http://www.racingfactory.fi/shop/cat/product_details.php?p=2475

910
Vapaa keskustelu / Vs: Suuri Mopo/Kevari keskustelu.
« : 15.04.08 - klo: 16.27 »
Derbeissä on ollut paljon sähkövikoja. Älä osta derbiä...

911
Sähköautot / Vs: mikä näistä alottelijalle?
« : 14.04.08 - klo: 17.12 »
Ota myös se huomioon että jos autossa on joku valmistusvika niin takuuasioiden hoitaminen on paljon helpompaa suomalaisten yritysten kanssa, kuin ulkomaisten.

912
Yleinen keskustelu / Vs: Model Expo pienoismalli messut
« : 14.04.08 - klo: 17.09 »
No hyvä...  :tongue:
Tulen sitten jos suinkin vain pääsen.

913
Yleinen keskustelu / Vs: Model Expo pienoismalli messut
« : 14.04.08 - klo: 16.44 »
Saako sinne radalle tulla ajamaan 1/16 kokoisella mini infernolla?
Eipä tuolla kyllä paljoakaan koko eroa ole esim. sharkkiin  :roll:

914
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 09.04.08 - klo: 15.52 »
Kyllä minun mielestä lipo akuissa on suurempi max purkuvirta suhteessa kapasiteettin, kuin nimh akuissa.

915
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 08.04.08 - klo: 15.04 »
Kuuladiffien toimintaperjaate on selitetty tuolla: http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/saato/setup.html#diffit
Aloittelijoiden kannattaa ehdottomasti lueskella noita sivuja. Itsekin olen paljon oppinut :grin:

916
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.04.08 - klo: 19.11 »
Kyllähän niitä lipo cut-off piirejä saa erillisenä ostettua. Ainakin kyoshon kuvastosta löytyy, mutta jos toimii niin kuin Boltsi tuossa kertoi niin ei siinä mitään vaaraa pitäisi olla.

917
Sähköautot / Vs: Aloittelija mietiskelee
« : 29.03.08 - klo: 18.31 »
Kyosho soveltuu noista ehkä parhaiten ulos, koska on vähän suurempi. Mutta sisä-ajossa asso on varmaan paras. Varsinkin jos haluaa kulkemaan kovaa esim. harjattomalla ja lipoilla niin kyoshoa en suosittele, koska rahaa menee jonkun verran että auton saa kestämään. Asso on vielä kaikista kevein joten suosittelen sitä.

918
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 28.03.08 - klo: 10.15 »
Sori...
Muistin väärin.  :embarrassed:

919
Sähköautot / Vs: Mamba Max
« : 27.03.08 - klo: 20.40 »
Vain sensorittomat moottorit toimivat maxissa.

920
Sähköautot / Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 26.03.08 - klo: 18.12 »
30A autoille tarkoitettu nopari on varmaankin loppunut vertical hobbyltä koska sitä ei listassa ole.
2,3mm akseli on kyllä vähän kestävämpi, mutta ei se siitä välttämättä parempaa tee. 2mm akselille kyllä taitaa saada enemmän pinjoneita.

921
Sähköautot / Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 25.03.08 - klo: 19.24 »
Harjattomiin moottoriehin ei miinus johdinta viedä, koska motti toimii kolme vaiheisena vaihtosähköllä eli kolme plussaa kulkee moottoriin.

922
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 25.03.08 - klo: 18.54 »
Tietokoneen virtalähde sopii hyvin 12V virtalähteeksi. Onhan se vähän kookas kun vertaa muihin malleihin, mutta ainakin hinta on kohdallaan ja virtaa saa hyvin.

Tuolla on hyvä ohje powerin valmistamiseen: http://personal.inet.fi/koti/liljeroos/sahkot/sahko.html#virtalahde

Itse modasin oman powerin juuri tuolla ohjeella. Hyvin on toiminut, eikä omasta mielestä ollut vaikea rakentaa.

923
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 23.03.08 - klo: 15.33 »
Tänään päivällä tuli outo tilanne nimh akkujen kanssa. Yhtäkkiä vain alkoi vain kuulua jostain suhinaa. Kun menin katsomaan akkupaketti savusi hyllyssä. Kävi aika kuumana ja poltin sormeni kun viskasin sen ulos. Parin tunnin kuluttua hain akun sisälle. 3 kennoa oli ainakin kärynnyt. Johdot eivät olleet kärsineet joten oikosulkuun ei ollut mennyt niiden kautta. Jokaisessa kennossa on edelleen normaali jännite. Viimeisen vuorokauden ei ollut koskettukkaan akkuun. Eikä ole pudonnutkaan kertaakaan. Viimeksi akku oli ladattu noin viikko sitten. Noin 10 kertaa on ehditty ladata ja noin kuukausi sitten kasattu. Edellisenä päivänä muutaman metrin ajoin autoa testatessa. Akkua ladattu 3,5A ja 5A virroilla. Akun maksimi lataus vita 6A. Maksimi purkuvirrat ollut noin 25 ampeerissa. Kapasiteetti 3700 mAh. Akuissa lukee integy, mutta GP on kennot valmistanut.

Onko mitään tietoa mikä tällaisen olisi voinut aiheuttaa?

Pari kuvaa akusta:

924
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 22.03.08 - klo: 21.56 »
Kyllähän tässä varmaanin tarkoitettiin 3 kennoista lipoa. Jonkun kaupan sivulla varmaankin on  cell sana lyhennetty pelkäksi c:ksi. (cell = kenno)

925
Yleinen keskustelu / Vs: Drifting
« : 22.03.08 - klo: 21.52 »
Sähkö autoissa on vielä se hyvä puoli, että jos moottori on liian tehokas niin tehoja on helppo säätää pois radiosta tai noparista.

926
Yleinen keskustelu / Vs: Drifting
« : 22.03.08 - klo: 16.00 »
http://www.rccartips.com/RC_Drifting.htm

Tuolla esim. lukee että polttis auton moottori todennäköisesti polttaa kytkimen ja ylikuumenee driftaamisessa. Tämäkin kyllä riippuu monesta asiasta.

927
Mul meni ilman ongelmia deans liittimen kolvaus robinhuudin tinalla ja 40w kolvilla. Enkä mitää kultauksia hionu / poraillu.

929
Ledi tarvitsee aina etuvastuksen jos haluaa että ne kestää. Vastus tarvitaan virran säätämiseksi sopivaksi.

930
Kyosho / Vs: Kyosho Mini Inferno
« : 11.03.08 - klo: 14.17 »
Mulla oli juuri tuo vika jonka Divi kertoi. Asensin 3racingin kuuladiffit nii tuli juuri tuo vika, mutta ei se hirveästi haitannut.
Takavetarit ovat vähän pitemmät ja kävivät mulla eteen.

Sivuja: 1 ... 28 29 30 [31] 32 33 34