Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mousemaster

Sivuja: 1 [2] 3 4
31
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 24.02.08 - klo: 15.32 »
Kyllä se muistaakseni oli tuollainen dodge viper tms... koppainen ellen ihan väärin muista.....antenni vähän repsotti.....aika tasapainoisesti käyttäytyi tiukassa kurvissa ennen pääsuoraa jossa olinkin seisoskelemassa

32
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 24.02.08 - klo: 15.16 »
Ja jep 2.3mm tapilla oli... aha siis saattoi olla Ompussa ihan kumpi vaan.... no suoralla näytti kyllä sen hetken autoista parhaiten kulkevalta ja kaverina oli vihreä auto.... aika liposilta noi kurvit näytti kun autot liukui ja liukui.....johtuu ilmeisesti siitä että on pölyä pinnassa... KOSTEETA MOPPIA KURVEIHIN ENNEN AJOA.... vaikkakin onhan se aina kaikille sama joten ei kait sillä oo väliä. sliks and slide retroo   :grin:  toisilla selkeästi auto puski niin ettei kyennyt kurveihin ajamaan oikein ollenkaan.. pahoja spinnaajia ei oikeen ollut ollenkaan... tämä musta 2xpunaraitainen otti kyllä pitkän suoran jälkeen olevan kurvin muutamia kertoja tosi nätisti ja kovalla vauhdilla..hienoa katsella mut emo oli mukana ja oli taas mentävä kaupoille.... 

33
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 24.02.08 - klo: 15.02 »
Hinta posteineen spermixille 86e... ja varastoon kyseiseen paikkaan jäi melestäni 1 kpl (mikäli sivun päivitykseen on luottaminen) ja tilaus onnistui mielestäni hyvin vaikkakin oli kaikki ranskaksi.. emäntä vähän joutui tulkkaamaan kun on lukenut ranskaa...

34
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 24.02.08 - klo: 14.11 »
Ensiviikolla saa shark monsun.(runko).. Olin katselemassa lauantaina kun Ompussa oli väkeä ajelemassa ... HIENO RATA ... Nege taisi olla ajamassa kun auton tunnistin noista kuvia autoista palstalta.(ja auton mallista ja väristä " nimeä en pystynyt lukemaan").. hyvin kulki.. Mikä tekniikka??? jos saan kysyä !  itse tilasin juuri tuon permax 4d 400 moottorin Ranskasta (eipä juuri muualla tuntunut olevan) ja sitten quark 33 säädin on tulossa hobbylinnaan... tosin vasta maaliskuun alussa joten vielä on aikaa hommailla hyvä servo sekä 2.4g vastari , mutta kovasti odotan että saisin auton kuntoon.  :tongue:

35
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 19.02.08 - klo: 06.56 »
Mulla on kans hakusessa tuo sama permax pata enkä oo löytänyt vieläkään että mistä sen saapi. hobbylinnan sivuillakin on se mut näyttää olevan loppu.... saksassa olis mut posteineen n.80e....quark 33 pitäs saada hobbylinnasta ja myös 2.4gh vastari.... Auto siis rakenteilla ja siis osientilaus meneillään kun tuo auton runko tulee ehkä parin viikon sisällä..

36
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 18.02.08 - klo: 13.05 »
Tuo permax 4d 400    näyttääpi olevan aikalailla lopussa kaikkialta.... 1 paikka saksasta oli josta vielä löysin mutta hinta oli aikas korkea..(posteineen 80e).. PERMAX 4d 400  WANTED alle tullirajan ??? mahtaako mistään löytyä??? kuukkeli rulettaa punasena joten jos sellainen jossain on se etitään!  eipä taidä tuota saada alle tullirajan siis noin 45e posteineen siis 64$ dollaria. jos jostain joku löytää niin ilmoita KIITOS

37
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 18.02.08 - klo: 07.53 »
Tämäkö on se mitä suositeltiin sharkkiin (permax)http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXNGX5 ja oliko muita hyviä vaihtoehtoja?

38
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 17.02.08 - klo: 18.14 »
Hyvä hyppy huono kamera

39
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 17.02.08 - klo: 00.39 »
Crawler... kiitää ....juf ???? mutta anyway tuo valkoinen on aina minun mieleen !  HIENO ... pitääpä revoon suunnitella joku valkoinen koppa.

40
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 17.02.08 - klo: 00.18 »
Kuten tuossa aiemmin näkyy (kts aikaisempia kuvia ja keskusteluja) sen vopi laittaa (savagen motti on jo paikallaan) tosin ei ole helpoin asennettava ja tarviit ehdottomasti nuo 7mm lisää tilaa antavat taka ylä tukivarret..... SE KYLLÄ KANNATTAA.... tosin tuo picco .26 on myös ilmeisen hyvä ja tehokas moottori , eikä edes pahan kallis ja helppo sovittaa paikalleen (ei tarvi multidremeliä)  :smiley:

41
Yleinen keskustelu / Vs: RENKAAN IRROITUS VINKKI
« : 15.02.08 - klo: 19.09 »
KYLLÄ asetoni kovettaa muovia... putsasin kerran yhden auton maalaamattoman korin ennen maalausta sisäpuolelta ja siitä tuli niin kova että murtui suurinpiirtein käsiin etenkin kaikista taitekohdista halkesi oikeastaan jo ennen ajoa.. PILALLE MENI. Koitin äskön tuota TITAN liimaa ja oli kyllä erinomaisen oloista... liima juoksi kumin ja vanteen välissä älyttömän hyvin ja tarrasi kiinni sopivan ajan kuluttua (kerkisi pistää pitkän nipparin kiristykseksi) lisäksi liimapakkauksessa on mukan pari sellaista liimauspiikkiä tai letkua mitä sitten lieneekään.. kuitenkin sellainen joustava ja älyttömän ohut pillimäinen apuväline." Kiitos titan liiman mainostuksesta " :wink:

42
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 15.02.08 - klo: 14.51 »
Tilasin hopbbylinnasta tuon shark monsterin.. olivat loppuneet mutta parin viikon päästä tulee lisää. Servokauppojakin suunnittelin ja sieltä nopea ja hyvä löytyykin. nyt pitäisi vain päättää millanen moottori/nopari yhdistelmä olisi hyvä , siis mitä siltä laittelta haluaa...matalaliitoa vai muuten hyvää käytettävyyttä ja pitkää ajoaikaa.. kyllähän sen kulkeakin pitää  :roll: :oli muuten halvempaa kun 1/10 autojen palikat noparit ja moottorit ym... oikeen nauratti kun katseli rengashintoja !!!! toista on pistää kunnon kierros revoon hyvät vanteet ja kunnon kumit $$$ Tuo 500e budjetti riittää mainiosti rakentamaan kunnollisen pelin ilman kompromisseja. kaupassa suositteli ostamaan samalla alumiiniset ylätuet , kun muoviset on kuulemma hiukan hepposet.. onko muita päivityksiä mitä kannattaa heti alkujaan tehdä?

43
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 14.02.08 - klo: 21.25 »
Myin sitten savagen poies ja aattelin ostaa monster sharkin ja siihen jonkun sopivan harjattoman...NYT SAAPI KEHUA mikä motti ja nopari yhdistelmä on kova juttu... tai jos joku muu samaa kokoa oleva auto olis parempi niin saa kehua... pitäis kyllä kestää normaalia kolinaa.... kuten tuo minun revoni- sitä saapi kyllä pomputtaa ja pyörittää kärrynpyöriä eikä se ole moxiskaan. miten nuo pienemmän kokoluokan autot kestää kolinaa... ainakin videoissa ne lentää niin pirusti eikä hajoo... SIIS olisi tarkoitus rakentaa hyvä mattoauto jolla voisi ajaa myös hiekkaradalla pihalla. se varustetaan kokoluokkaan nähden tehokkaalla harjattomalla ja sen tulisi se kestää. Akkuna settiin sopiva lipo..AUTOLLA EI AJETA VIRALLISTA KISAA joten sen puitteissa säännöt saapi unohtaa...hinta eli budjetti on MAX 600e miel 500e ja siihen ei tarvi sisältyä radiota (omistan jo hyvän) siis   runko    motti    nopari    kori    siipi     lipo+laturi    ohjaus servo    vastari 2.4gh  ja ehkä toiset renkaat sisäkäyttöön....näistä 1/18 autoista paljon tietävä voisi kertoa minkä itse moisella budjetilla rakentaisi. asso vai shark tms..

44
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 13.02.08 - klo: 19.53 »
Mullakin on tuon RB:n alkukäyrä ... on niin hyvän mallinen ja riittävän tilava isommallekin koneelle

45
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 13.02.08 - klo: 19.42 »
Tuon 6.5t moottorin fyysiset mitat on : 52mm pitkä ilman akselia ja pinionia ja paksuus 35mm ... eikö todella sovi...näyttää se runko tuossa mainoksessa isommalta.. paljonko moottorin rungon mitta voipi tuossa maksimissaan olla siis ohjaus-servon ja moottorin kiinnikkeen väli? ... jos ei kertakaikkiaan sovi niin pitää varmaan kattella joku muu runko mihin tuon ymppää.  :shock: tuo olis vaan niin hyvän olonen peli eikä viittis myydä hyviä (kalliita) harjattomia pois

46
Sähköautot / Vs: LRP Shark RTR krossari 1:18 luokkaan
« : 13.02.08 - klo: 18.40 »
Miten sopii seuraavanlainen yhdistelmä shark monseriin 1/18..  harjaton NOSRAM 6.5T ja siihen matrix säädin... itsellä on 2 tuollaista settiä ja pitäisi löytää 1/18 auto johon nuo tai ees toinen sopii , nykyään on kiinni E-SAVAGESSA ja eihän tuolla voi ajella noilla kun ei pysy pystyssä millään... Kiinnostais joku 1/18 auto kun asun ison ompun lähellä ja tuosta savagesta vois riisua toisen harjattoman järkevämpään käyttöön..Hobbylinnassa on tuollainen hiilikuitu SHARK monsteri ilman sähköja ja aattelin että voisko tosta harjattomasta pistää toisen sellaseen ja sitten 2.4gh vastari kun on sellanen ohjain Revossa , samalla ohjaimella voisi ajaa tota sharkkia.  Vastauksia pliis siis sopiiko tollanen sinne noin fyysisesti tai ees sovittelemalla.... en ole ikinä ajanut 1/18 autoa enkä pitänyt edes kädessä joten itsellä ei edes aavistusta mitä sinne voipi tunkea sisälle. itsellä revo (big block) sekä E-SAVAGE 2xbrushless ja tuollainen pikkupeli olis ihan siisti kun voipi ajella sisällä ja siis talvellakin ja eiköhän tuollasella voi ihan ulkoradallakin (hiekalla) ajella?

47
Yleinen keskustelu / Vs: RENKAAN IRROITUS VINKKI
« : 13.02.08 - klo: 15.57 »
Tilasin revoon juuri uudet badlands kumit ja 17mm hex levyvanteet 1/2" offsetilla  ja myös tuota Titan liimaa ... Pitääpä koittaa oikeen huolella että josko sitten pysyis kumit jämäkästi niiden elin-iän. Tulipas hyödyllinen keskustelu tästäkin sattumasta  :mrgreen:

48
Yleinen keskustelu / Vs: RENKAAN IRROITUS VINKKI
« : 13.02.08 - klo: 10.20 »
OK. Mistäs tota titan merkkistä löytyypi. Tuo mitä sanoit Zap liimasta on varmaan ihan totta ja myös minusta tuntuu ettei ole kovin hyvää.

49
Yleinen keskustelu / Vs: RENKAAN IRROITUS VINKKI
« : 13.02.08 - klo: 08.15 »
Täytyykin varoa jättämästä mekkauspaikalla auringonpaisteeseen renkaita,jos ne kerran noin helposti irtoaa :grin: Tai jos vaan liimaisi kunnon liimalla huolellisesti.
            Liimasin ZAP-A-GAP liimalla (ihan siihen tarkoitettu) ensin pistin vanteeseen liimaa siihen uraan (kunnolla) ja sitten rengas paikalleen jonka jälkeen vielä vanteen ja renkaan välistä lisää jotta varmasti on kunnolla... joten renkaat oli kunnon liimalla ja kunnolla liimattu   :wink:  ilmeisesti sama ilmiö kun juomapullon etiketille käypi saunassa. Kun pullosta yrittää ottaa etikettiä niin sitä saa liuottaa kauan vedessä että se irtoaa mutta kun vie kylmän pullon lämpimään saunaan niin etiketti hikoilee hetkessä irti. Auringonpaiste ei kyllä renkaita vanteista irroita  :shocked: , eikä pelkkä lämpö , mutta kuuma ja kosteus yhdessä saavat muovin tai lasin tms.. hikoilemaan ja silloin liima irtoaa hikoilevasta pinnasta ja jää kiinni (tässätapauksessa) vain kumiin...en tiedä toimiiko kaililla liimoilla tai kaikilla vannetyypeillä mutta luulisin että pikaliimatyyppisille liimoille toimii , ainakin muovi/komposiittivanteilla.

50
Yleinen keskustelu / Vs: RENKAAN IRROITUS VINKKI
« : 12.02.08 - klo: 21.42 »
uuni saattaa kyllä toimia... ensin renkaat pakastimeen ja sitten uuni 100c ja kun se on kuuma niin renkaat sinne uunipellille.(voipi olla liian kuiva kuuma) ja.."kunhan emäntä ei huomaa" En tiedä mikä sai ne saunassa irtoamaan....ilmeisesti muovin "hikoilu" kuitenkin irtosivat aivan kokonaan , siis mistään kohtaa eivät jääneet yhtään kiinni , sormin kun vähän paineli niin kaikki reunat oli ihan irti ??? oudosti   :huh:  ja piti olla niin pirun hyvin liimattu ettei lähde millään...

51
Yleinen keskustelu / RENKAAN IRROITUS VINKKI
« : 12.02.08 - klo: 18.53 »
Liimasin uudet renkaat vanteille ja oikeen niinkun kunnolla joten oletin että pysyy varmasti.... noooo nostin sitten renkaat saunan lauteille säilytykseen ja kun pari kertaa oli sauna lämmitetty niin huomasin että kumit ei ole YHTÄÄN vanteissa kiinni PERK.... uusix meni liimaus... olen kyllä yhdet renkaat irrottanut keittämälläkin ja se oli työlästä eikä edes lähtenyt kunnolla vaan joutui repimään silti väkisin irti....Uskoisin että tuota saunahommaa voipi vielä parantaa siten että pistää renkaat pakkaseen ja sitten saunan lauteille kun sauna on kuuma , irtoaa varmasti ihan lyhyessä ajassa TÄYSIN. KANNATTAA KOKEILLA ENNEN KEITTÄMISTÄ

52
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 12.02.08 - klo: 18.35 »
Vaihdoin revoon isomman pillin kun siinä on paikallaan savagen moottori, pillillä on kyllä väliä. alkuperäisen revon 3.3 pillillä oli tosi nuhainen eikä yläkierroksilla oikein mennyt kunnolla.... sitten modifioin savagen komposiittipillistä taakse sopivan pillin joka toimi kohtuullisesti mutta nyt vaihdoin paikalleen savagen tuned pillin ja ero on kyllä huomattava etenkin alaväännön osalta , auto keulii oikeastaan liiankin helposti , etenkin ylämäkeen tai jos hiukankin saa kevitystä nokalle niin keulii vaikka ei olisi tarkoituskaan. PILLIIN KANNATTAA PANOSTAA

53
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 11.02.08 - klo: 21.29 »
Minä pistin 55wt ja on jo aikas hyvät mutta voisi takana olla vieläkin jäykempää... ainakin kun on bigblock ja sitäkautta enemmän painoa takana... ja hilift gunmetal jouset joka kulmassa, eipä nuo hirveästi tunnu nostavan ainakaan jos ei säädä ylös.   eteen pistäisin tuota 55wt ja taakse sit vaik. 10-20 pykälää jäykempää , ainakin jos tykkää hypyyttää laitosta , ei perä pohjaisi hyppyrin nokalla niin helposti eikä tulisi niitä hallitsemattomia loikkia joista yleensä koituu muitakin ongelmia  :evil:

54
Vapaa keskustelu / Vs: Youtuben hauskimmat videot!!
« : 08.02.08 - klo: 23.00 »
Tos olis 1  missä powerii on niiku riittävästi  http://www.bendecho.com/e640c9f945-honda-rc51-vs-audi-rs4-vs-yamaha-r1-turbo     Katsokaa dikitaalista nopeusmittarii... :mrgreen:

55
Vapaa keskustelu / Vs: vitsipalsta!!!
« : 08.02.08 - klo: 15.24 »
AIKUISTEN VITSI k16 ... Etelänmies meni lappiin ja siinä sitten Lappilaisten kanssa iltanuotiolla istuskelemassa olivat ja poro kulki ohitse... etelän mies siihen sitten että millanenhan tussu tollasella porolla on.... Lappilaiset oli ihan vaiti... että olisko ihan yhtä hyvä kun naisella , kyseli etelän mies..... hetken hiljaisuuden päästä Lappilainen sanoi että Kysyphän toltha Joukholta kun se on saanu naisthakin..............MUAHHAAAA   AI ETTÄ REPESIN.......

56
Polttisautot / Vs: Polttis auton pesu!
« : 07.02.08 - klo: 15.34 »
Oon pistelly höyrypesurilla kun sieltä tulee ilmaa kun paineilmapistoolista , mutta lisäksi kuumaa ilmaa ja höyryä , tarkka suutin on hyvä pienten rakojen puhdistukseen. Ensin suihkuttelen pesuainetta sumutinpullolla ja sitten höyrypesurilla kakki paikat (renkaat ja tukivarret pesen ihan käsisuihkulla)"pitää vain katsoa ettei renkaisiin sisälle pääse vettä" kun kaikki paikat on puhtaat , pistellään wd40 kerros etenkin liikkuviin osiin.. tämä on nopea tapa eikä ainakaan vielä mikään sähkövekotin ole rikkoutunut , tosin sähköihin vähän varovaisemmin sillä kuumalla höyryllä kaiken varalta

57
HPI / Vs: Hpi Savage 4.0
« : 04.02.08 - klo: 18.39 »
Onkos kukaan täältä koittanut buku pilliä savageen ??http://www.bukupower.com/bigBlock.html  ainakin lupaavat hyvin toimivan niinkun myyntimiehet aina omaa tavaraa kaupatessaan.

58
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 01.02.08 - klo: 15.52 »
Forward only.  :p  ei pelkoa moisesta kun kaikki optirivot on riisuttu pois... sähköjä on vain vastari , akku ja kaasu sekä ohjaus-servot... ei ez starttia ei optidriveä eikä pakkiservoa....kevyempi eikä niin paljon häiriöaltista sähköhärpäkettä.

59
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 31.01.08 - klo: 22.57 »
Tässä vielä listaa monista yleisistä moottoreista....Company Engine HP TQ Peak RPM Part # Price

Associated MGT 4.6cc 1.10 @ 19,500 rpm 57.60 oz-in @ 17,750 rpm 34,250 rpm w/ kit n/a
Associated AE.15 .44 @ 22,100 rpm 21.87 oz-in @ 20,100 rpm 33,100 w/kit

Axial Racing .28 Spec I S 1.43 @ 22,800 rpm 75.61 oz-in @ 18,000 rpm 35,000 rpm AX001 $160
Axial Racing .32 same as the Racers Edge Sure Fire .32 with in a 10th in the Sure Fires favor

CEN NX-26 1.02 @ 23,200 rpm 53.00 oz-in. @ 18,000 rpm 33,200 rpm w/ kit n/a
CEN X-76 .46 1.58 @ 21,250 rpm 74.88 oz-in @ 16,500 rpm 36,000 rpm w/ kit $299
CEN OPS .21 speedster 1.27 @ 27,000 rpm 57.53 oz-in @ 19,200 39,800 rpm w/kit n/a

GS GS-R25MT 1.20 @ 24,000 rpm 55.68 oz-in @ 17,000 rpm 35,500 rpm w/ kit $230

HPI 18 SS 0.63 @ 29,500 rpm 24.96 oz-in @ 22,250 rpm 32,500 rpm w/ kit $170
HPI Nitro Star F4.1 0.94 @ 20,250 rpm 48.60 oz-in @ 18,000 rpm 33,500 rpm w/ kit n/a
HPI K4.6HO 1.28 @ 19,500 rpm 64.76 oz-in @ 19,500 rpm 32,000 rpm w/ kit n/a
HPI Nitro Star K4.6 1.32 @ 22,250 rpm 59.52 oz-in @ 19,750 rpm 35,000 rpm w/ kit $200
HPI Nitro Star GS 3.0 .56 @ 25,700 rpm 21.83 oz-in @ 25,500 rpm 36,300 rpm w/ kit

Kyosho GSR-26 0.94 @ 31,500 rpm 46.08 oz-in @ 14,300 rpm 34,250 rpm w/ kit n/a
Kyosho GSR-28 1.16 @ 21,800 rpm 56.32 oz-in @ 19,600 rpm 32,800 rpm w/kit n/a

LRP Z .12R Team Spec.2 1.11 @ 34,500 rpm 32.46 oz-in @ 34,250 rpm 41,250 rpm LRP31201 $240
LRP Z .28R Spec.3 Truggy 1.87 @ 27,200 rpm 70.77 oz-in @ 25,600 rpm 42,800 rpm

Mach .15 Rear Exhaust 0.65 @ 21,500 rpm 30.72 oz-in @ 11,000 rpm 29,500 rpm w/ kit $120

Max Power .12 S-3MF 0.91 @ 34,750 rpm 28.80 oz-in @ 30,250 rpm 43,000 rpm MX12MAXS2MF $349
Max Power MX21M5 1.35 @ 24,500 rpm 55.68 oz-in @ 21,000 rpm 38,250 rpm MX21M5 $350

Mugen X12 SE 0.88 @ 21,500 rpm 28.80 oz-in @ 30,000 rpm 42,500 rpm X12S3 $290

Novarossi N21B 1.33 @ 22,750 rpm 59.52 oz-in @ 20,750 rpm 35,750 rpm N21B $199
Novarossi N528XR Hott Mod 2.02 @ 26,250 rpm 80.64 oz-in @ 22,000 rpm 38,500 rpm N528XR $319
Novarossi P5 1.46 @ 25,250 rpm 59.52 oz-in @ 22,000 rpm 37,750 rpm A2C201 $300

Novarossi 12-3CT 1.03 @ 33,500 rpm 31.32 oz-in @ 32,800rpm 42,000 rpm $395

O.S. .12TZ(S) T3 0.80 @ 34,000 rpm 24.96 oz-in @ 21,750 rpm 38,500 rpm 11371 $230
O.S. 12 TR 0.65 @ 30,000 rpm 25.00 oz-in @ 23,250 rpm 39,350 rpm 11362 $130
O.S. 12 TR-T Outlaw 0.73 @ 31,500 rpm 25.96 oz-in @ 27,250 rpm 41,000 rpm 11365 $160
O.S. .18 TZ-T 1.18 @ 29,400 rpm 44.16 oz-in @ 21,750 rpm 42,050 rpm OSMG2114 $180
O.S. VZ-B V-Spec 1.47 @ 24,250 rpm 61.20 oz-in @ 22,500 rpm 41,500 rpm 13890 $320
O.S. 30VG 1.80 @ 26,500 rpm 74.88 oz-in @ 18,750 rpm 35,500 rpm 13960 $250

Ofna Hyper 21 8-Port 0.98 @ 20,750 rpm 49.92 oz-in @ 14,750 rpm 33,000 rpm w/ kit $150
Ofna Force .26 1.02 @ 24,000 rpm 48.00 oz-in @ 19,500 rpm 38,500 rpm w/ kit $140
Ofna/Picco P7-R Evo .21 1.47 @ 25,200 rpm 59.01 oz-in. @ 24,800 rpm 39,400 rpm 51218 $309
Ofna Force .32 1.23 @ 23,000 rpm 66.07 oz-in @ 17,400 rpm 33,200 rpm w/kit
Ofna Hyper MacStar 2.8 6 port 1.03 @ 23,400 rpm 44.82 oz-in @ 23,400 rpm 34,200 rpm w/ kit

Peak Diablo .12 Type-R 0.51 @ 25,550 rpm 21.10 oz-in @ 19,000 rpm 33,000 rpm PEK6006 $150
Peak Diablo .28 1.33 @ 27,500 rpm 48.00 oz-in @ 22,000 rpm 40,800 rpm PEK6081 $170

Racers Edge Sure Fire .32 1.65 @ 21,750 rpm 74.80 oz-in @ 21,000 rpm 34,500 rpm RCESF10000 $200

Radical 621P 1.27 @ 26,150 rpm 52.06 oz-in @ 19,400 rpm 39,400 rpm kit n/a

RB Concepts V12 Rody 3T 0.95 @ 34,250 rpm 28.80 oz-in @ 28,750 rpm 44,750 rpm 1700-000445 $375

Rex R12S5 Outlaw 0.84 @ 34,750 rpm 26.88 oz-in @ 26,750 rpm 41,250 rpm RER12S5 $385
Rex ReR5 5-port turbo 0.84 @ 34,750 rpm 27.00 oz-in @ 26,750 rpm 41,250 rpm ReR5S3 $320

Rossi Cobra .21 1.32 @ 25,600 rpm 52.45 oz-in @ 25,200 rpm 41,200 rpm 190AR21 $350

SH PT2002XB .21 1.21 @ 22,100 rpm 55.68 oz-in @ 19,750 rpm 39,000 rpm 147009 $229
SH 0.28 1.22 @ 20,500 rpm 61.40 oz-in @ 14,750 rpm 38,450 rpm w/ kit $150

Sirio S12T3 EvoIII 0.79 @ 35,050 rpm 23.04 oz-in @ 22,000 rpm 40,750 rpm S12-TRP1 $200
Sirio P21 PR Pro 1.46 @ 27,750 RPM 53.76 oz-in @ 26,250 RPM 41,000 rpm S12-TRP1 $200

Sportwerks 0.26 1.30 @ 26,750 rpm 53.76 oz-in @ 19,000 rpm 42,750 rpm w/ kit n/a

STS D30M 1.6 @ 25,000rpm 67.99 oz-in @35,000rpm 35,000rpm $130
STS28 is the same peak HP is at a lower rpm band than the STS D30M

Super Tiger G-27CX 0.86 @ 17,250 rpm 50.70 oz-in @ 16,250 rpm 30,250 rpm w/ kit n/a

Tamiya FR-15S 0.48 @ 30,250 rpm 21.12 oz-in @ 13,000 rpm 36,500 rpm S21 PR Pro $350

Team Losi Mach 427 1.31 @ 26,750 rpm 53.80 oz-in @18,750 rpm 43,250 rpm w/ kit n/a

Thunder Tiger Pro .21 0.92 @ 21,750 rpm 57.60 oz-in @ 16,750 rpm 37,750 rpm w/ kit n/a
Thunder Tiger Pro 28 BXR 1.10 @ 19,500 rpm 57.60 oz-in @ 17,750 rpm 34,250 rpm w/ kit n/a

Top TS12S3 0.77 @ 31,000 rpm 26.88 oz-in @ 20,250 rpm 41,750 rpm TSR12S3 $299

Traxxas TRX 2.5 Rear Exhaust 0.69 @ 29,750 rpm 30.72 oz-in @ 18,750 rpm 38,500 rpm w/ kit $120
Traxxas TRX 3.3 Pullstart 1.06 @ 31,250 rpm 37.49 oz-in @ 19,500 rpm 37,750 rpm w/ kit $152

Trinity 427 Monster Horsepower 1.02 @ 24,250 rpm 48.00 oz-in @ 19,250 rpm 38,100 rpm w/ kit n/a
Trinity .30 Adam Drake 1.44 @ 21,750 rpm 55.68 oz-in @ 27,000 rpm 36,250 rpm TRI40006 $215
Trinity .21 Adam Drake 1.48 @ 25,400 rpm 57.72 oz-in @25,400 rpm 41,000 rpm TRI40012 $465
Trinity .21 Platinum Drake 1.58 @ 26,200 rpm 61.03 oz-in @25,800 rpm 40,600 rpm w/ kit

Werks Racing Collari B7 1.54 @ 26,000 rpm 59.52 oz-in @ 23,750 rpm 36,650 rpm WRXLC21B7 $250

Xray NT18 w/ kit n/a

XTM XTM 24.7 1.27 @ 23,000 rpm 61.44 oz-in @ 16,750 rpm 37,250 rpm w/ kit $140

Thanks to Derek at Xtreme RC Magazine.

60
Traxxas / Vs: Traxxas Revo
« : 31.01.08 - klo: 22.51 »
Tuo savagen moottori ei ole helpoimmasta päästä sovittaa tuohon revoon.... ylätukivarren ja modatun rotostartin väliin jää alle 1mm "ylimääräistä" toki jos käyttäisi revon vauhtipyörää ja kytkintä sekä ratasta saisi muutaman millin lisää tilaa , mutta savagen kytkinrattaassa on sama hammasjako joten se siis kun on jykevämpi...penkitettynä ei silti todellista tehoa ole juurikaan lisää revon 3.3 sta vastaan vaikka tehdas lupaakin 2.5hp sitä ei näytä dynopenkissä oikeasti löytyvän... vääntö on toki kaksinkertainen joten kyllä ajossa tehoero vanhaan on huomattava , kakkosen saa säätää vaihtumaan melkeinpä välittömästi eikä kone puudu siitä huolimatta.

Sivuja: 1 [2] 3 4