Diffi riipastu pihalle ja todettu, ettei lottoominen ole mun laji... Painelaakerin levyt oli väärin päin. Asiaa kun aloin tutkimaan niin totesin, ettei vika tällä kertaa löydy yksinomaan peilistä, sillä rakennusohjeissa ei tästä asiasta mainittu mitään. Jos taas tämä on "RC yleissivistykseen" kuuluva juttu niin opinpahan taas jotain uutta. Ja jos nyt vielä joku muu "sivistymätön" miettii mikä ero noissa painelaakerin levyissä on niin niiden sisäreikien halkaisijat ovat erisuuruiset ja pienempi kuuluu ulkopuolelle - vetarin puolelle.
Halkaisija on helppo todeta laittamalla levyt vaikka diffiruuviin jossa isompi kallistuu enemmän.
Jos joku haluaa keraamisen painelaakerin niin Xrayltä löytyy 100% sopiva, jopa levyissä on vastaavasti isompi ja pienempi sisäreikä. Osanro: 930238
Ja kuulemma durangon painelaakeria paikallaan pitävä c-lukkorengas on ruostumatontaterästä ja "väsyy" helposti. Tilalle voi laittaa xrayn vastaavan, joka on tehty jousiteräksestä, osanro: 966080
Muutoinkin tekee mieli kritisoida noita ohjeita! Ne on todella puutteelliset ja virheelliset. Toisaalta kuka noita ohjeita lukee, mutta kun kuitenkin jotku niitäkin tavaa kuin pappi raamattua niin saisihan ne olla nyt vaikka edes oikein. Toki ohjeläpyskä on hieno ja siinä on kauniita suuntaa antavia kuvia, mutta osaviittaukset ovat toisinaan pielessä, joistain osista ei mainita mitään ja erityisesti kaikki vinkit ja ohjeet säätöihin puuttuu. Missään ei esim mainita, että kun etuakselia siirtää eteen tai taakse tulisi c-palan ympärillä olevia neljää prikkaa siirtää vastaavasti c-palan puolelta toiselle. Toki tämä on "luonnollista" mutta ei kaikki sitä tiedä...
"Puutteista" huolimatta auto on kyllä ensikokemusten perusteella hyvä, itse kanssa kasasin keskimoottoriseksi neljällä rattaalla.