Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Anis

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 7
31
Jotain "sairasta" tuossa clodissa on. Monsterikamaa on tulossa useammalla eurolla ja edelleen tekis mieli tilata clodi. Ainakin näin parin saunakaljan jälkeen ajatus tuntuu oikein hyvältä

32
Tilasinkin sitten wheely kingiin sopivan "front servo mount" palikan joka kuvasta päätellen on muokattavissa sopivaksi. Samalla hankintaan meni kimbroughin servosaveri.

33
Mistä löytyy kuvassa näkyvä servon kiinnityspalikka. EN ala viilaamaan ellei ole ihan pakko.


34
Kyoshopalstalle hieman kokosin tilannetta mikä on tilanne. Odottavan aika ON pitkä.
Palstalla ei oikein ole keskusteluketjua "jäykistä" monstereista, voisiko tän siirtää (sähköautot puolelle vai?)

Otsikko voisi kai olla "Jäykkäakselit monsterit voimanlähteestä riippumatta"

tulossa on kamaa:
-mad force ilman renkaita, koria ja sähköjä
-mamba monster 2
-kiinalainen noin 77mm kannulla oleva 1050kv motti. Luin että on likimain tekin kopio, tiedä sitten mutta testataan. Tuolla pitäisi päästä 70kmh hujakoille laskujeni mukaan suoravedolla ilman pinjonia ja spurria.
-kyoshon vanteet (kyosho ma026)
-mega forcen renkaat (kyosho mt007)
-prolinen 528mm pitkä gmc:n kori
-maalit
-tekno rc:n moottoripukki

ja vielä puuttuu 2x2S tai 4S lipo, hobbykingistä 65-130c nanoja ajattelin tai sitten 1 kipale joku "äkäinen" 4S, pitää katsoa miten 4S:n sijoitus jonnekin etuakselin päälle onnistuu.


35
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.12.13 - klo: 22.47 »
OK, hyvä vinkki. Ja tilaten

36
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.12.13 - klo: 22.23 »
Diffeissä siis 2 pikkuratasta? Onko osoittautunut ettei ne kestä?

37
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.12.13 - klo: 21.53 »
no nyt on uutta kamaa tulossa

-mad force ilman renkaita, koria ja sähköjä
-mamba monster 2
-aiemman linkin 1050kv motti. Luin että on likimain tekin kopio, tiedä sitten mutta testataan. Tuolla pitäisi päästä 70kmh hujakoille
-kössin vanteet (kyosho ma026)
-mega forcen renkaat (kyosho mt007)
-prolinen 528mm pitkä gmc:n kori
-maalit

ja vielä puuttuu 2x2S tai 4S lipo, hobbykingistä nanoja ajattelin. Tekno rc:n moottoripukki pitää myös hankkia.

rahaa palaa...

38
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.12.13 - klo: 18.27 »
Hep

Ongelmia löytää noin 1100-1300KV 40mm halkaisijalla oleva pitkärunkoinen harjaton motti.
En halua kiinamoottoria jossa kääminpäät on niputettu jäykäksi kaapeliksi motista ulos.

Jaksaisikohan mad force kulkea tällä 1550KV motilla http://tenshock-motors.de/Tenshock-Brushless-Motor-Buerstenlose-Motoren-6-Pole-TSX801-Car-Motor_1

ja suoravetoisena eli ketjupyörä moottorin akselille. Nopari MMM2 ja akkusetti 4S. Laskennallinen huippu on noin 106kmh, mietityttää jaksaako mennä ja paljonko kyykkää kiihdytyksessä hyvälläkin akulla?


EDIT mikähän tää on http://www.ebay.com/itm/BEEMAN-4Y-1050KV-Sensorless-Brushless-Moteur-Motor-4-Pole-1-8-RC-4038-Auto-car-/161161682331?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item2585fc1d9b

39
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 30.11.13 - klo: 23.57 »
Iltaa.Ei tarvi aukoa,löysin tarvittavat datat ja totesin että 4S+2200kv motti tekee noin 150kmh...tässä ajattelin tekinin settiä jossa 1350kv motti.Sillä 90kmh,riittää  :smiley:

40
Heps

mitä olette mieltä tästä setistä:

http://www.ebay.com/itm/Tekin-TT2329-RX8-GEN2-Redline-T8-GEN2-1-8-Truggy-Brushless-Motor-Combo-1350kV-/380697172977?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item58a351dbf1

on tulossa 1/8 mad forceen ja ketjupyörä suoraan moottorin akselille, em moottori/nopari paketilla laskin että pääsisi noin 90kmh nopeuteen (hyvällä) 4S akulla ja D170mm renkaalla.


41
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 30.11.13 - klo: 17.05 »
EDIT tieto löytyi. 170mm renkailla ja 2200kv+4S nopeus olisi luokkaa 150kmh. Pitänee löytää noin 1100kv motti


Mad force miehet simppeli kysymys

Paljonko on hampaita diffin rattaissa? Lautaspyörässä ilmeisesti 43(???), montako on sen vastapelurissa eli siinä pienessä kartiorattaassa?

Entäpä sen ketjuvälityksen piikkiluku? Isommassa ilmeisesti 26(???), montako piikkiä pienemmässä?

42
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 30.11.13 - klo: 10.06 »
Oon päätymässä tuohon castlen 1717 sarjan mottiin. Yritän tässä tehdä kauppaa yhdestä jossa 6mm akseli ja 1580KV mutta myyjä ei ole oikein innokas toimittamaan Suomeen. Siihen 2x 2S ja testaamaan.

En ole tutkinut tarkemmin, mutta oletan että tuo motti ei mene orkkis moottorikiinnitykseen, halkaisijakin on 50mm eli tuskin menee. Jos se ketju jää lyhyeksi niin pitää tilata toinen ketju ja jatkaa siitä sopiva

43
Juu,tilasin nuo yo linkistä.Juggerin renkaat,tai samantyyliset,osuu parhaiten omaan silmään.Pitää laittaa kuvia kun tavaraa alkaa kotiutua

44
Selkeä. Tilaan kämit nyt.

45
Onko 100varma tieto? Ei viitsisi ostella turhaakaan

46
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 30.11.13 - klo: 00.03 »
Juuri niin ajattelin. 5mm akseli moottorissa ei ole sinänsä ongelma, mutta teettää enemmän töitä kun moottoripukkikin pitää tehdä uusiksi

47
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 29.11.13 - klo: 23.25 »
OK, kiitti, hyvä tietää. Castlen 1717 mottia myydään 1580KV ja 6mm akselilla, mutta aika harvassa näyttää olevan.
Samaa 1717 sarjaa löytyy helposti mutta 1650KV ja 5mm akselilla

49

Hep harrastajat

-mistä halvimmat uudet clodin renkaat?
-mistä ylipäänsä juggerin renkaat?
-paljonko on madforcessa sen pienemmän ketjupyörän reiän halkaisija vakiona? Entä navan halkaisija päältä? Koneistusvaraa tässä mietin ja sitäkautta moottorivalintaa

auto, kori ja vanteet on tulossa ja edelleen nopari, motti ja kumit puuttuu.
Kumit tulee ehkä juggerista jos soppeli hinnalla löytyy, motti ehkä 1717 sarjan 1650kv castle suoravedolla ja nopari perinteinen MMM2



50
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 29.11.13 - klo: 20.56 »
osaako kukaan sanoa mikä on kruiserissa sen pienemmän ketjupyörän reiän halkaisija ja mikä on sen navan halkaisija päältä? Tässä mietin koneistusvaroja, auto on tilattu mutta modaukset jo mielessä

51
Haitanneeko slipperin puute..? Castlelta löytyisi soppeli hinnoilla tuo 1717 joka on aika mötikkä. Ehkä se suoravedolla + mmm ja 4s settinä? Ei viitsisi mennä osta-ja-kokeile metodilla, se maksaa aina rahaa

EDIT pistin ebayhin just 117€ tarjouksen castlen 1717 motista, se lienee valittu motti ja suoraveto

52
Pistin madin tilaten, ottivat vielä orkkis renkaat pois ja tinkasivat parikymppiä. Eli ajatus laittaa clodin setti alle.
Sitten pistin tilaten prolinen ford F650 korin, akseliväli on aika lähelle.

Sähköt on vielä arvoitus. Kaksi ajatusta:

MMM+2650kv + 4S. Ehkä riittävä?

tai

MMM+2200kv + 4S. Riittääkö vauhti?
Tällä 2200kv setupilla voisi ajatella että jos vauhti ei riitä niin sitten sovitan ketjuvedon suoraan moottorin akselille ilman pinjoni/spurria siinä edessä siis. Sitten ainakin vauhti riittää, mutta riittääkö enää MMM ja akuiltakin ehkä jo vaaditaan sitten aika paljon. Lisäksi millainen gogging-ilmiö mahtaisi näin kehkeytyä ilman sensoria moottorissa?

Kommentteja odotellaan

53
Molempi parempi,mutta emäntä saattaa mussuttaa.Ja menisi siinä rahaakin leluihin kerralla turhan paljon.Clodiin menisi radiot ja 2 satsia harjattomia sekä akut,madiin 1/8 harjaton setti ja akut ja kori.Autojen hinnat päälle niin se on tonnilta jalat poikki eli puolet palautuksista.Oon kääntymässä madiin ja siihen ehkä tekinin sensorillinen 1/8 setti.Tosin myyjän kanssa edelleen tingataan

54
Linkin madin saisi Suomeen 203 euroon toimitettuna.Mitähän sitä nyt tekisi

55
Homma etenee. Tekisi niin mieli tilata klodi. Toisaalta tekisi mieli tilata tuo kyosho ebaysta.
Kyoshosta puuttuu jotain "historiallista" mutta ehkäpä kestää rääsäystä kuitenkin klodia paremmin?
Olenkin itseäni kiusatakseni kuitenkin jo tehnyt pikkuostoksia, laakerit clodiin ja tilasin nuo vanteetkin 4 kipaletta just amainista. Mistähän nuo lyhemmät knucklet löytyisi tuohon ebayn kyoshoon?
Pistin ebayn myyjälle kyselyn josko kauppaa voisi hieroa ilman ebayta ja sen kuluja, katotaan mitä vastaa

56
Tuumailenkin tätä. Tuohon MMM 2200kv ja 6s ja vetoja olisi riittävästi, vähemmälläkin ehkä pärjää.

http://www.ebay.com/itm/Kyosho-Mad-Force-Kruiser-VE-Off-Road-Monster-Truck-Rolling-Chassis-/221318522456?pt=UK_ToysGames_RadioControlled_JN&hash=item33879ca658

vanteet ja renkaat vaan on järkyttävän rumat. Mitenkähän clodin vanne/renkku setti istuisi tuohon, tai juggerin?

57
Yleinen keskustelu / Vs: TXT-1 ja TXT-2
« : 21.11.13 - klo: 18.14 »
Kas,tuohan on edullisin,hyvä linkkivinkki.Tein jo yhdestä tarjouksen mutta onneksi ei hyväksynyt.Näissä on ainakin itsellä ollut se ongelma että on tullut aina vaihdettua liian tehokkaat sähköt ja se on vienyt autenttisuutta ja samalla kulutusosien määrä on ollut isohko.Ainakin wheely kingin osalla kävi niin.Ja itseasiassa aina on käynyt niin.
Jos tähän laittaisi vaan noparin vaihtoon ja 2s lipon.Tai 3s..
Onneksi nasahtaa isohkot palautukset ensikuussa,pitää pistää sitten tilaten

edittiä, 21.11 klo 21:03 tein henkisen ostopäätöksen ja tilasin jo laakerisetin kiinasta

58
Yleinen keskustelu / Vs: TXT-1 ja TXT-2
« : 21.11.13 - klo: 00.31 »
Tulipa kerrassaan taas mainio kuume tilata tamiya clodi.Ebaystä noin 260 ja tullit kun nasahtaa.

59
Tamiya / Vs: Tamiya XV-01 Rally
« : 13.10.13 - klo: 19.07 »
Tänään pari akullista parkkipaikkasudittelua. Nyt kolmen akun jälkeen voi ehkä jo todeta että sähköt toimii ja mikään ei sula. Teho on vähintään riittävä, ainakaan näillä keleillä ei ole toivoakaan pidosta.

2 vannetta saatu rikki ja yksi vetari kadonnut. Lisäksi tänään toisella akulla alkoi kuulua rallatus etupäästä ja tasuaspyörästö katosi, etuakselilla on nyt 100% lukko. Lienee muovirattaat entiset, ei tämä kestä ainakaan paketista kasattuna näitä sähköjä.

Eli laitetaan tilaten metalliset rattaat etuperään ja katotaan sitten seuraava heikko paikka. Nastarenkaat ajattelin myös tekaista talveksi.

60
Tamiya / Vs: Tamiya XV-01 Rally
« : 29.09.13 - klo: 18.13 »
Tänään ekat tyypit tällä vekottimella. 5700kv+3s yhdistelmällä kulkee varmaan liki 100(?) jos olisi tilaa päästää.
Motti ei pahemmin lämmennyt, nopari sensijaan tuntui pohjankin läpi lämpimältä.
Ehkä 2S olisi sopivampi jännitelähde. Muuten mukavan oloinen peli, kääntyy mielestäni hyvin ja yliohjaa tarvittaessa raakasti pelkällä kaasulla, eli rallicross menoa ja driftausta asfaltilla kumirenkuilla.
Tällä pystyi ylitehoisena jopa ajaa (suoraa) lujaa, mihin ei TT-01 koskaan pystynyt tai sitten en osannut sen niksejä.
Eka seinämällikin tuli ja takapäästä ylätukivarsi pomppasi paikoiltaan ja vetari toki katosi saman tien johonkin. Myös vanne tottakai halkesi. Pistin taakse tilaten http://www.ebay.com/itm/Tamiya-XV-01-Rear-Assembly-Universal-Shaft-2pcs-1-10-RC-Car-54516-/141059178948?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item20d7c841c4 jos noilla korjaantuisi. Ajattelin päivittää hipo-osalla sitämukaa kun osia menee

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 7