121
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 01.04.09 - klo: 17.57 »
Liikaa jännitettä? Jos virtaa kulkee vaikka kytkin on kiinni niin varmaan nopari hajalla. Oikosulku voinu sen verran tyhjentää lipoa että jännite laskenu.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Harmittaa eniten tuo metallin suosio täällä Suomenmaassa. En ymmärrä sitä kuin se laulaja ööööööööööö ääääääääääää laulaa ja pää menee ylösalas siihen tahtiin että luulis jo aivot menevän pois paikaltaan ja mitäs tekee muut jäsenet, soittavat soittimia siihen tahtiin että kumma että ovat ehjät keikan jälkeen.Sehän on se idea
Jerzi
Voiko se aiheuttaa tuon ns. luiston liikkeelle lähdössä tai silloin kun painaa autoa maata vasten niin tuntuu kuin "kytkin" luistaisi?Aukaisitko koko diffin? Sieltä sisältä voi olla myös rattaat rikki, tai koossapitoruuvit löysällä. Vanteet, heksit ja tapit kannattaa tarkastaa jos ei ole jo katsottu.
Vähän sama jos mitattaisiin 2 litraisten autojen tehoja pelkällä maksimi kierroksilla, eihän se koko totuutta kerro lähellekkään.Voihan tehoa olla enemmän, mutta sen käytettävyys ratkaisee. Eli vaikka tehoa oikestaan olisi enemmän, mutta jos se on vain huippukierroksilla, niin onko voimaa sillon yhtään vähemmän?