Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - cjakyto

Sivuja: 1 ... 13 14 15 [16]
451
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 23.07.08 - klo: 14.55 »
Niinhän toi tekee mutta moottorisuoja kärsii kun se toimii toistaiseksi keulintarautana. ja mamba tahtoo heittää auton takakautta ympäri jos liian vauhdilla yrittää lähteä  :grin:

452
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 23.07.08 - klo: 13.46 »
Eivätkä siihenkään saaneet aikaseksi keulintarautaa..  :tongue:

453
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 21.07.08 - klo: 22.11 »
Niin no eipähän sitä tiiä ennen kuin koittaa :smiley: Se on nyt ainakin paras idea tähän mennessä. voihan sitä kutistaa pari päällekkäin jos siitä tulis vahvempi..

454
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 21.07.08 - klo: 16.08 »
Kokeilin sitä kutistesukkaa vetarin kumina ja se näyttäis toimivan oikain hyvin. tosin ittellä oli niin kaposta että joutui aluksi venyttelemään että sai päälle. pitänee hakea isompaa sukkaa kunhan vain tulee asiaa biltemaan.

455
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 21.07.08 - klo: 14.06 »
Multa on kulunu takarenkaat keskeltä lähes kaljuksi. Hiekalla ja nurtsilla meinaa olla liukasta. Sen se teettää kun käy asfaltilla ajelemassa  :roll:

Pitää säätä etusia kulmaan kunhan vain tästä pääsen kotiin.

456
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 21.07.08 - klo: 12.27 »
Mites takarenkaat? Onko sulla ne alkuperäiskulmassa?

457
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 21.07.08 - klo: 11.36 »
Tuliko pyörää kohti pari astetta vai kummankin kokonaiskulma?

458
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 21.07.08 - klo: 09.14 »
Mites noi takarenkaiden kulma? ne auraa vakiona. kannattaako ne olla suorassa vai jättää aurauskulmaan. etuset on mulla kans vielä suorassa. hiekalla tosiaan poukkoilee jonkin verran mutta asfaltilla menee kuin kiskoilla.

459
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 18.07.08 - klo: 13.13 »
Sinäpäs sen sanoit  :azn: Pitää muuten koittaa kun kotona löytyy parisen metriä kutistesukkaa  :afro: sillä sen sais varmaan siistiksi. Jättää vielä vähän vapaaksi siitä nivelen kohdasta jos se vain onnistuu.

460
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 18.07.08 - klo: 12.37 »
No arvaappas kellä on rasvat siellä vetareissa  :grin:
Ne taitaapi kulua vähemmän jos niitä ei rasvaa.. ainakin jos maalaisjärjellä ajattelee.

Mietin että rantapallon siitä suuttimesta sais ehkä tehtyä sellaiset.. siis siitä mistä puhalletaan ilmaa sisäään. ehkä. tai sitten ilmapallon varsi ja mininippusiteillä kiinni. pitänee askarrella.

461
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 18.07.08 - klo: 11.49 »
Pieni napse kuuluu jostain mutta en tiiä onko noi vetarin koiranluut hiekassa. kävin nimittäin yhtenä päivänä pari kertaa revittelemässä sillä hiekkakentällä.

Ne tahtoo yleensä rohista sen jälkeen. pitänee putsata ne ensin ja sit kokeilla miltä tuntuu..

Onko niihin muuten olemassa minkäänlaisia "vetarinkumeja"? vai pitääkö itte tehdä jos sellaiset haluaa?

462
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 18.07.08 - klo: 07.16 »
Öljy on:
OFNA RACING DIFFLOCK SILICONEOIL 3000WTG
Ostettu sabesta tossa marraskuussa muistaakseni.

Niin siis uskaltaako tolla ajaa vai joutuuko purkamaan vaihteiston?

463
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 17.07.08 - klo: 23.05 »
ei se yhtä puuta oo kun toista pitää kiinni niin toinen kyllä pyörii. ihmettelin vain kun oon käyttäny sitä toiseen autoon aiemmin ja siinä kyllä pyörähti renkaat eri suuntiin. Purkin kyljessä lukee 3000 diffiöljy ja korkkiin oli laitettu 3k. eikös sen pitäi olla aika notkeaa tavaraa. vedin diffin ihan piripintaan..

464
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 17.07.08 - klo: 20.39 »
Mistä johtuu kun purin vaihdelootan ja kasasin ohjeiden mukaan ja nyt kun pyöräyttää käsin toista rengasta niin toinenkin pyörii samaan suuntaan eikä vastakkaiseen niin kuin normaalisti. laitoin 3000 diffiöljyt sisään.. :huh:

465
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 16.07.08 - klo: 09.37 »
Meikäläisellä on tilauksessa isommat renkaat alle traktorikuviolla.
Saas nähdä miten kulkee sora/hiekka alustalla  :cool: Kokeilin aiemmin siihen monsterirenkaita ja hyvin ne ainakin istui siihen ja etuset pääsi kans kääntymään. tosin en ehtinyt testaamaan ajossa.

466
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 14.07.08 - klo: 09.49 »
Juu no lukitetta tarkoitin  :smiley:
Yritin laittaa vähän mutta saapi nähdä jaksaako sitä tulevaisuudessa..

467
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 08.07.08 - klo: 16.34 »
Tartteeko vaihteistolaatikon ruuvit lukita kierreliimalla vai meneekö ilman?
Ohjeessa kyllä kehoitetaan käyttämään mutta kun ei ole kotona liimaa..

468
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 07.07.08 - klo: 09.49 »
Googleta. Muistaakseni jr-hobby myy sitä kans euron kalliimmalla.
Tosin se ei katkaise vaan se ilmaisee ainoastaan ledillä milloin pitäis lopettaa.

469
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 06.07.08 - klo: 21.08 »
Mulla oli 2s 5000 mAh lipo vakiossa ja toimi oikein hyvin. kyllä se näytti kulkevan ainakin kovempaa kuin 6 kennoinen NiMH akkulla jos juutuubesta vertailee. Tosin ostin siihen n.5 euron lipo saverin kärkkäiseltä. se ilmaisee ledillä milloin jokin kennoista meni alle sen 3V. Veikkaukseni on ettei polttismonsulle pärjää. MM kehiin niin johan alkaa auto kulkemaan  :wink:

470
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.07.08 - klo: 13.27 »
Joo pihasuttausta tää mun ajo on. Hmm.. Tosin kyllä toi hinta painaa aika paljon päätökseen jos kerta kummatkin on päteviä vehkeitä. Sillä viidellä kympillä saa sit paljon osia kun auto osuu seinään  :lol:

471
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.07.08 - klo: 12.52 »
No kai se sitten varmaan se on. Ei viitsi ostaa sikaa säkissä  :azn:
Asialliselta vehkeeltähän toi futuban oma vaikuttaa. mutta kunnes on varaa ostaa niin pitänee vain kärvistellä wanhoilla systeemillä.

472
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.07.08 - klo: 12.47 »
Kumpaa kannattaa harkita?
Toi toinen on futubaa 50 euroa edullisempi. Jos näin laitetaan rinnan vertailuun?

473
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.07.08 - klo: 12.43 »
Joo kattelin kanssa että medasecilla oli noita samoja vermeitä. Pitääkö paikkansa ettei toi tartte ollenkaan kiteitä? Mitäs jos joku muu ajaa vastaavalla rinnalla? Sotkeeko se homman kokonaan?

Entäs onko tämä minkälainen vai joku kiinan ihme

http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=86_87&products_id=742&zenid=64e2c1305c024ea6c0c3373aa5898ab1

474
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.07.08 - klo: 08.12 »
Joo, tota kävin eilen jo luuraamassa. Silläkö pitäis poistua ongelmat vai?
Ei nyt ihan pahan hintainen ominaisuuksiinsa nähden. Kunhan vain sais ton visalaskun maksettua :roll:

Pitänee siihen saakka ajella lähempänä ettei auto mene minne sattuu  :lol:

475
HPI / Vs: HPI E-Firestorm 10T RTR
« : 04.07.08 - klo: 07.05 »
Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa e-firestormin ja mamba maxin kanssa, että kun ajat n.40-50m päähän niin ohjaus alkaa tekemään omia temppuja? Auto meinas eilen karata tyystin käsistä kun kaasu meni täysille hetkeksi ja edessä oli valtava tolpparivistö  :azn: vakiona sillä pystyi kuitenkin ajamaan ihan niin pitkälle kuin silmä kantoi.

Jos jollakulla on jokin hyvä vinkki niin antakaa tulla vaan.
Tosin mietin sitä että ajoin kummallakin kertaa junaradan läheisyydessä että voiko siinä olla häiritsevää radioliikennettä..? En oo nimittäin aiemmin huomannut asiaa. pikkupoikana kun ajelin jollain "nikkolla" niin otti häiriötä junaradan ja radiomastojen läheisyydessä. Tosin tässähän on ne kiteet joten voiko edes olla mahdollista että häiriötä tulisi?

Auto on muuten vakio paitsi että siinä on se mamba max 5700 combo.

Auttakaa tyhmää  :afro:

Sivuja: 1 ... 13 14 15 [16]