Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - cjakyto

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16
61
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 16.12.10 - klo: 11.30 »
No nyt on sitte slässissä vika... Vaikka akut lataa täyteen niin tuntuu, että olis vaan puolet tehoista tallella.  :huh: Olen koittanut kolmella eri akuilla ja koitin ladata nii tä kahdella eri laturilla. Voiko vika olla noparissa tai liittimissä??
Hyvä neuvo tämäkin varmasti mutta kaveri taisi pyytää training mode ohjetta..  :wink:
Tuolla valitteli, että tuntuu kuin olisi 50% tehoja. Joten training mode pitäis saada pois.. Eikös näin... :wink:

Niinhän se teki mutta ohjeistus minkä liitit mukaan on cut-offille eikä training modelle  :azn:

62
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 16.12.10 - klo: 11.25 »
(Profile #1: 100% Forward, 100% Brakes, 100% Reverse)
1. Connect a fully charged battery pack to the VXL-3s and
turn on your transmitter.
2. With the VXL-3s off, press and hold the
EZ-Set button until the LED turns solid
green, then solid red and then begins
blinking red (indicating the Profile #).
3.When the LED blinks red
once, release the EZ-Set
button.
4. The LED will blink and
then turn solid green
(Low-Voltage Detection ACTIVE) or red
(Low-Voltage Detection DISABLED). The
model is ready to drive.
Elikkäs vapaasti suomennettuna: Laitat akun kiinni ja sen jälkeen painat noparin päälle ja pidät nappia pohjassa niin kauan kunnes punainen ledi välähtää kerran. Eli nappi pohjaan--> aluksi tulee vihreä ledi-->pidät nappia vieläkin pohjassa-->kun punainen ledi välähtää kerran, niin päästät napista-->homma valmis. Ledi jää vihreäksi jos cut off päällä ja punaiseksi jos cut off pois päältä.
En oikein usko, että se homma onnistuu (en osaa)  :cheesy:

Hyvä neuvo tämäkin varmasti mutta kaveri taisi pyytää training mode ohjetta..  :wink:

63
http://rc10.fi/index.php?topic=52531.0
Tuollhan oli jo kuvia tosta

66
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 19.11.10 - klo: 10.40 »
Nimenomaan. Jos nuotiota yrittää tehdä niin toi on jo aika hyvä yritys. Itse en missään nimessä uskaltaisi ajella tollaisilla akuilla ton kokoluokan autoa.

Itsellä 3S 5000mAh 30/40C ja noparina MM. Moottori tämä:
http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=6673
Akku oli kesällä kädenlämpöinen.

Käyppäs Chili kahlailemassa toi Lipo-ohje läpi ennen kuin teet mitään hölmöä auton kanssa.

67
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 18.11.10 - klo: 22.26 »
No on sulla hiukka alakanttiin akut. Laittaisin tollaiset 1/18. Ei ihme jos akut ei kestä.

68
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 18.11.10 - klo: 21.11 »
Ja minkä kokoisessa autossa ajat noilla?

69
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 18.11.10 - klo: 21.02 »
Onko normaalia että lipot kestävät vähemmän aikaa talvella?
Itse pidän lipoja pussissa ja kun cut off on 11.4V 3kennoisella akulla, ennätän ajaa talon sisältä ulos, ja cut off iskee peliin.
Kylmässä ovat heikompia virranannon puolesta. Säilötkö niitä kylmässä? Minkä kokoinen lipo toi 3s on?

70
Traxxas / Vs: Traxxas Summit
« : 17.11.10 - klo: 20.41 »
Tuolla arvostelu. Toki dualina.
http://www.youtube.com/watch?v=qJDsq3mRMzs

71
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 17.11.10 - klo: 17.31 »
Nopari syöttää tasan tarkkaan sen verran akulta mitä mosa vaatii. Jos mosa ottaa 30A niin nopari syöttää sen.

73
1mm lexan levystä palaset suojaamaan. eikös se aja asiansa.

75
Juu oikein hienolta näyttää. Ei muuta ku onnea rojektille ja lisää kuvia.

76
Sähköautot / Vs: Maverick Atom XB
« : 02.11.10 - klo: 08.47 »
Eikös se nyt ole helpointa joko tehdä adapteripiuha tai sitten kolvailla samanlaiset liittimet niin ei mene kikkailuksi?

77
Kyllä se totta on tuo 550-kokoinen moottori.

Kai tuohon alurunkoiseen normivetarit menee. Jos kardaaneita tarvitsee muokana, niin ottaa jonkin valmiin, katkaisee ja kovajuotoksella hydrauliputken pätkä jatkoksen päälle. Näin on tullut tehtyä 6,4 kg painavaan Isoon E-Revoon ja hyvin on kestänyt, paitsi milloin juotoksen tekijä on ollut hätäinen, niin katkeaa jossain vaiheessa juotoskohdasta. Tuossa noita pätkitään Monster Combolla.
Sori kardaanit eikä vetarit  :laugh:

78
teen varmaa sillee et ostan halvat teräs vetarit ja jatkan niitä
Onhan noita onnistuneita jatkoja näkyny tälläkin voorumilla.
Laiteleppas rojektista kuvatusta.

79
Tarkkaa puuhaa taitaa olla vetareiden hitsaus ettei mene epätasapainoiseksi.
Tätä just mietin.
Ei ihan helpointa hommaa.

80
moro
asiasta kolmanteen onko kukaan tehnyt suomessa tollasta mini revoon http://thetoyz.com/forums/index.php?showtopic=36678

jos ei niin olen ensimmäinen joka on mulla nimittäin on uunituore cnc jyrsimellä tehty pohja levy
pitäs vielä käydä rautakaupassa ostamassa ne kiinnike palat millä levyt eroteaa toisistaa
heti ku se on tehty ni laitan kuvia  eli perjantaina tai lauvantaina

-Aki

Mistä meinaat vetarit tehdä? toihan taitaa olla jatkettu runko.

81
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 01.11.10 - klo: 15.29 »
Kokeile.
En ota vastuuta. Kysyin vain suoraan onko heillä plastidipin liquid electric tapea ja sanoi että kyllä on. Joten tuotekoodista mitään tietoa.

Itse en kyllä tolla aineella mene omaa noparia sotkemaan ihan kondensiovaaran takia. Komppaan 4wdkanootin tyyliä. Johdot ja sellaiset liitoskohdat on kyllä mun mielestä ok tolla liquidilla suojata.

Miksei ei toi kävis siihen noparin suojaamiseen? onko sulla tosta aineesta jotain kokemuksia ?

Käykös tämä siihen sit paremmin ?

http://www.mve-online.com/product_info.php?cPath=22_55&products_id=194&osCsid=c7b59ea9afce4b64f973b76b60797682


mikä sit on liquid electric tapen tuotekoodi ? toi sit varmaan käy siihen , tarviiko vielä sit sen jonkun mustan sprayn vai ei?

82
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 01.11.10 - klo: 11.57 »
Tässä olis linkki mistä sitä plasti dip ainetta saa ja Ei ole pahan hintainen.

http://www.mve-online.com/index.php?cPath=22_55&osCsid=c7b59ea9afce4b64f973b76b60797682
Huomaa että toi on sitä työkalujen kahvoihin tarkoitettu eikä suinkaan liquid electric tapea.
E: Mobitive kyllä myy sitä liquid electric tapea myös. Jostain syystä ei näy sivuilla. Mustana, ja 118 ml purkkikokona. Hinta 11,95e.

83
Sähköautot / Vs: Castle Sidewinder SCT
« : 26.10.10 - klo: 08.32 »
Hiukan jytympi kuin vanha sidewinder muttei kuitenkaan MM. Eli varmaankin johonkin siihen välimaastoon sijoittuva.

85
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 25.10.10 - klo: 09.59 »
Niin mutta tuskin se kotelo tiivis ole. Eiköhän sitä sinne piirilevylle asti mene silti.. Siis epoksia.

86
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 25.10.10 - klo: 09.34 »
Onko joitain tiettyjä epokseja jotka on ehdoton nou nou? Siis sellaisia jotka mahdollisesti sis. jotain komponentteja vaurioittavia ainesosia?

87
Yleinen keskustelu / Vs: Talvi lähestyy,vinkkejä ajoon.
« : 25.10.10 - klo: 09.27 »
Voisiko joku jolla virkeämpi muisti kuin allekirjoittaneella kertoa mistä löytyi keskustelua millaista epoksia kannattaa käyttää noparin valamiseen.. Ajattelin jos ostaisi HK 100A noparin ja valaa sen niin voisi ajella myö sohjossa huolettomammin. Jos sitten savuaa niin savuaa. Ei huvita noita parempia käyttää sellaiseen.

88
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 22.10.10 - klo: 14.45 »
Heh, toi 5t konversio on kyllä aivan kauhean näköinen fluxissa imo. :lipsrsealed:

FLM XL setti olis ihan hyvännäköinen:



http://www.fastlanemachine.net/proddetail.php?prod=FLM41510&cat=29
Älä unohda näitä  :roll:

90
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 22.10.10 - klo: 07.30 »
Juu kieltämättä aika tyhmän näkönen noilla... Piti olla 17mm hexillä, mutta oli sittenkin 14mm. Onneksi oli savageen 14mm hexit (tosin nuo mutterit ei nyt natsaa). Muuten olis jääny hyllyyn mokomat... Ajattelin aluksi laittaa e-revoon. Tuo kun on vähän savaa pidempi niin olis näyttäny varmaan paremmalta. Pitänee tutkia saako siihen 14mm hexejä.

Niin tai sitten tutkia sitä jatko/levennys konversiota  :wink:

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 16