Tämän päivän saldoksi jäi sitten rikkoontunut pääratas..
Onkos tässä mitään järkeä: vaihdoin levyvanteet tuollaisten avoinaisempien tilalle ja tuntui auto keräävän kaiken hiekan ja pölyn korin sisäpuolelle??? Ilmeisesti tuo pääratas hajosi jonkun kiven takia,onneks pinjoni säilyi ehjän,ettei sitä tartte alkaa vaihtamaan..
Mitäs eroa esim. näillä on:
http://www.jr-hobby.com/shop/catalog/index.php?cPath=30_63Täytyy varmaan tuonne Keravan suuntaan huomenna soittaa,aika kivasti sieltäkin tuntuu varaosia löytyvän.
Ps. Niin ja ajettavuuskin tuntui parantuneen viime kerrasta rutkasti,johtuiko sitten renkaiden vaihdosta,diffiöljyjen vaihdosta vai iskarien asentojen muuttamisesta.. Alkaa auto tottelemaan jo aika kivasti ohjainta. Vielä kun oppis hyppäämään tuolla autolla,niin kehtais lavankoonkin tulla joku päivä..