Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - JesseT

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9]
241
Tulokset / Alue-8 -kisat LOHJALLA 3.11.2002 + TULOKSET
« : 04.11.02 - klo: 10.34 »
Ja kierroksen mittainen näyte Lohjan radasta:
www.hut.fi/~jttuomi2/Lohja.AVI
Esimerkin antaa Timo Rinne Xrayllä. Toivottavasti tästä ei tule mitään tekijänoikeusjuttua...
Ja sitten vileä kierros Rajatorppaa à la Teemu Leino:
www.hut.fi/~jttuomi2/Torppa.AVI

Jos ei näy, niin Mediaplayeriin oikeat codecit netistä.

242
No onkos se sitten niin paha asia. Yhtä hyvin sinnekin voi aloittelija lähteä kokeilemaan siipiään kisoissa.

243
Sähköautot / Kokemuksia ja mielipiteitä Mini-Z:sta
« : 22.10.02 - klo: 11.28 »
Tilisiirto ulkomaille ja shekki myös taitaa maksaa jotakin 15-20 euroa, joten kyllä se Visa selkeämpi on. Jos ei itsellä ole, niin sitten kannattaa antaa iskän tai äipän hoitaa tilailut.

244
Tulokset / ILMOITTAUTUMISET MÄNTSÄLÄÄN
« : 18.10.02 - klo: 16.09 »
Monta stanuluokkaa samoissa kisoissa on liikaa. Lähinnä kai pitäisi vaihtaa luokan nimi, kun joitakin ilmeisesti hävettää. Myöskään stanua ja Pro-Stockia ei mielestäni kannata ajaa päällekkäin, vaan päättää jompi kumpi. Pitkällä tähtäimellä näkisin suotavana jos Pro-Stock korvaisi stanun kokonaan.

245
Tulokset / Vaun kerhokisat su 13.10.
« : 17.10.02 - klo: 17.28 »
No niin, minä kun luulin että noi oli YHDEN kilpailun pisteet. Kyseessä onkin siis sarja...

246
Tulokset / Vaun kerhokisat su 13.10.
« : 16.10.02 - klo: 12.20 »
Joku voisi mullekin selittää tuon pistelaskujärjestelmän. Miksi osa on saanut kolmet pisteet ja osa vain kahdet, kun kaikki ajoivat kahdet finaalit?

247
Tulokset / Kiistelty Stratus 2.0?
« : 14.10.02 - klo: 14.27 »
Tuota ehdotin jo aikaisemmin, joten kannatan.

248
Tulokset / Kiistelty Stratus 2.0?
« : 11.10.02 - klo: 10.36 »
Ikävää asiassa on juurikin se, että kori ei enää ole kovin uusi. Monella tällainen varmaan jo on ja tämä keskustelu siis tulee ikävän myöhässä. Helpoimmalla tosiaan pääsisi, jos sitten olisi lista laillisista koreista. Tuo 2.0 siinä perässäkin on vähän tulkinnan mukainen asia. Onko se sitten sama kuin Stratus mk2, vai seuraava vuosimalli, vai '02 malli,... Stratus kuitenkin on olemassa ja kori muistuttaa sitä.
Samalla linjalla kuitenkin VesaK:n kanssa. Asia ei niin paljoa kiinnosta. Herättää vain hilpeyttä tällaiset pilkunviilauskeskustelut.

249
Tulokset / ProStock on syntynyt !
« : 08.10.02 - klo: 13.24 »
Myös Eestin pojat ovat dumpanneet 27lankaiset jo aika päiviä sitten. Sieltä opittuna voisi muuten olla järkevää laittaa hiilen maksimi leveys sääntöihin, jotta ei laydownhiiliä käytettäisi. Ne kun tahtovat taas lisätä virrankulutusta, kipinöintiä, lämpöä ja sorvaustarvetta. Joku kuitenkin asentaa sellaiset 17-lankaiseen laajemman tehoalueen toivossa.

250
Tulokset / ProStock on syntynyt !
« : 08.10.02 - klo: 10.16 »
TS+TSF+TJ+TJH+PS
huh huh...
Ei kai nyt joka pieneen sääntömuutokseen tarvita uutta luokkaa nykyään!
Eikös esim. kahdella pärjäisi. Jos välillä ajetaan sitten 17-lankaisilla tai foameilla niin laitettakoon se kisakutsuun niin kuin ennenkin.
Rehellisesti toivon kylläkin, että ProStock menestyy, niin voidaan sitten TJ10 siirtää historiaan.

251
Tulokset / ProStock on syntynyt !
« : 07.10.02 - klo: 15.53 »
Minäkin voisin moista luokkaa ajella mielelläni silloin tällöin.

252
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 03.09.02 - klo: 17.25 »
Tuota en tiennytkään??? Mikä paikka moista tekee? No, saahan sitä alle 27-lankaisia ankkureitakin tilattua ;-)

253
Tulokset / AVOIN LUOKKA
« : 03.09.02 - klo: 10.01 »
En oikein kannata tuota ajoajan pidentämistä, koska se lisää akkujen merkitystä huomattavasti. Ne pari euroa jotka säästetään (??) moottoreissa hävitään akkupuolella monionkertaisena. Lisäksi epäilen vahvasti sorvaustarveen vain lisääntyvän, koska ajoaika pidentyisi, moottorit kävisivät kuumempana ja hyötysuhde tulisi tärkeämmäksi.

Mitäs tämmönen ehdotus ainakin stanuun:
Kun uusia akkutyyppejä HV, SMH, UMH, GP3300, Sanyo3300,... tulee jatkuvasti, niin eikö olisi järkevää, että kukin uusi tyyppi sallittaisiin aina erikseen lajiliiton toimesta. Tämä voisi tapahtua esimerkiksi noin vuoden akun ilmestymisen jälkeen. Nyt uusien akkujen hankinta ei ole ainaoastaan rahakysymys. Myös uusien akkujen hankkiminen ennen muita aiheuttaa suuren vaivan, koska ensin akut tulevat kuitenkin Japaniin ja USA:an myyntiin ja vielä hurjilla hinnoilla. Eikö olisi järkevää odottaa hieman ja sitten kun akkuja on helposti kohtuuhintaan saatavilla, niin kaikki saisivat käyttää niitä yhtäaikaa. Näin säästettäisiin kustannuksissa ja kaikki olisivat samalla viivalla. Myös akkujen siirtyminen TS kuskeilta TJ kuskeille varmaankin lisääntyisi.

254
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 30.08.02 - klo: 09.03 »
Reittilä:
Ei näin! En siis tarkoittanut että liimauksella ja kaatumisella olisi mitään yhteyttä, vaikka voi se siitäkin johtua. Liimaamiseen olen kokeillut useita liimoja mukaanlukien Yokomon pikaliiman jota on niin ylistetty. Ongelma onkin se että ei se liima mihinkään irtoa, vaan se kumi vaan murtuu siitä vierestä vähitellen. Sitten sitä revennyttä kumia saa katsastaa liimalla korjata joka akun välissä. Tämä siis vain cs22:lla. Kova insertti hillitsee ilmiötä, mutta sitten taas ei pysy huippujen vauhdissa. Olen joskus asiasta kysellyt meidän maailmaa kiertäviltä kuskeilta ja hekin sanoivat vaan elävänsä ilmiön kanssa. Jos jollakin on oikeasti tähän ratkaisu, niin kertokoon. Miten kumit pysyy ratapolttiksissa vanteilla?

255
Tulokset / Kysely koko radioautomaailmalle.....
« : 29.08.02 - klo: 16.14 »
Kyllä mulle 27 renkaat ainakin sopisi. Pysyisi liimauksetkin kasassa koko 5 minuuttia eikä auto kaatuisi matolla niin herkästi ;-)

Sivuja: 1 ... 6 7 8 [9]