Jos vaan pakkasia tulee ennen viikonloppua,niin sitten pitäisi radan olla ihan ok kunnossa.Jos taas tällaisia plussakelejä pitelee,niin en suosittele,voi olla aika velliä.
Tämä jakso sallii sinun katsoa tämän jäsenen kaikkia viestejä. Huomaa, että näet vain niiden alueiden viestit, joihin sinulla on nyt pääsy.
Näytä viestit valikkoLainaus käyttäjältä: JK - 11.11.07 - klo: 20.57
Paljonko on reiskan diffinrattaan kiinnytysruuvien etäisyys toisistaan?
Mugenissa 28mm. Tuskinpa eroaa paljoakaan sylinterin halkaisijan ollessa sama.
Lainaus käyttäjältä: Henkkaa - 02.11.07 - klo: 21.55
Ikää 15,9... Itselläni on ensikesänä Edessä rallin aloittaminen nuorten luokassa.
T Henkka
Lainaus käyttäjältä: Pööki - 08.11.07 - klo: 10.31
Onhan noita futishalleja muuallakin kuin Valkekoskella. Onko kukaan selvittänyt niiden vuokramahdollisuutta?
Lainaus käyttäjältä: Koheltaja - 02.10.07 - klo: 08.10
Ei ole vielä etelässä mutta ehkä joskus. http://www.snacky.fi/snackyt.php
Lainaus käyttäjältä: Joniväinö - 28.09.07 - klo: 09.07
Lasketaanko mut jäseneks kun mä oon kuitenki ollu talkoissa melki alusta asti?
Mä voin kohta ajella kattomaan.
Lainaus käyttäjältä: Mika R - 26.09.07 - klo: 12.53
Tämän pohjalle onkin nähty tehtäneen muutama customointi. Ei tosin Suomessa.
Kyllä ajaminen on paljon mukavampaa,kun ei parin auton voimin tarvi pitkää rataa kiertää. Ihan hyvin on uusia harrastajiakin nyt loppukesän aikana saatu,vaikka alkukesästä näytti että touhu kuihtuu ihan täysin.
Lainaus käyttäjältä: Verre - 23.09.07 - klo: 18.04
Voisin kans tulla jos varaosat ehtii tulla siihen mennessä ja saa auton kasaan.
On sitä vettä sen verran paljon tullut viime liippauksen jälkeen. Mennään illalla ajamaan rallygamee asvaltille ja liipataan rata samalla?