Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Karvajalka

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11
61
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 27.07.09 - klo: 10.45 »
Sehä kuulostaa kivalta  :p toivottavasti porukka innostuisi ajamaan TT-01 pikku kisaa niin oisi joku tarkoitus autolla.

Tätähän tuossa juuri pohdittiin. TT01stä tunnutaan myyvän aika hyvin ja tässäkin ketjussa juttua riittää, joten niillä ilmeisesti ajetaankin. Eihän alusta erityinen kisapirssi ole, mutta jos muutkin autot on samanlaisia, niin kyllä niillä varmasti hauskat kisat saa aikaiseksi. Samat koneet kun noihin laittaa, niin muulla bling-blingillä ei ole suurta merkitystä enää. Jos joku ei sitä tiennyt, niin mainittu 540 Mabushi on sitten se ihan perus setissä tuleva "silver can" moottori. Eli D-mallin omistajien pitää jostain se hommata (minä mukaan lukien), koska TT01D:ssähän on vähän tehokkaampi Sport Tuned versio paketissa.

Tiedetään kyllä että ens sunnuntai on vähän turhan lähellä, seuraavan VTR-kisan ohessa TT01 lähtö voisi onnistua paremmin, mutta pistettiin kutsu foorumille jos 5 kiinnostunutta löytyisi. Turha sitä hauskaa kisaa on lykäyä pidemmälle, jos innokkaita löytyy. Itse ajattelin laittaa vanhan TTni kisakuosiin, joten 4 muuta mukaan niin päästään ajamaan kisat näilläkin autoilla ens sunnuntaina  :wink:

62
RC-kerhot ja -radat / Vs: Asfalttirata Lavankoon
« : 26.07.09 - klo: 11.10 »
Alkaako kisat jo nyt pe päivällä? Mitäs jerzi tuumaisit jos koittaisi ajaa ns vasta päivään niin silloin pää suora loppuisi nopeaan muukaan.

Kun rataa pikaisesti testailin maalausten päätteeksi... Aloin automaattisesti ajamaan sitä vastakarvaan. Toimi minusta varsin hyvin. Itse asiassa sillä tavalla rata on todella lähellä Sipoossa käyttettyä profiilia. Eipä se huono toiseenkaan suuntaan ollut, joten vaihtelun vuoksi voinee vaihdella suuntaa  :wink:

63
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 26.07.09 - klo: 10.50 »
Muistaakseni tuosta välityksestä oli juttua aikaisemmin ja se 4.1 rajoitus on pääasiassa sen takia, ettei kennenkään tarvitse käristää koneita pärjätäkseen. Eipä silti, ei taitaisi alle 4 välityksistä suurempaa hyötyä ollakaan, jollei radalla ole tooosi pitkiä suoria. Sitten taas 5 lähellä alkaa kyllä häviämään lyhyilläkin suorilla sen verran, että tuossa 4.1 - 4.4 lienee se käytännössä paras alue. Vähän kuskista ja radasta riippuen.


Verkkokaupan mukaan Espoon Hobbylinnassa olis Vintage etugummeja varastossa... Pitänee käydä huomenissa tarkistamassa. Ens viikonlopun kisoihin yksi uusi rengassetti olis ihan kiva saada, ettei inserteillä tartte ajella :wink:

64
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.07.09 - klo: 08.44 »
Tuli taas käytyä ajelemassa eilen. Radallekin pääsi kun tunnin verran harrasti ensin vesileikkejä... Tattarisuon RC-radan paikka tuntuisi soveltuvan paremmin uima-altaalle. Ei tarttis paljon pohjatöitä tehdä, kun vesi ei tuolta tunnu itsekseen häviävän millään.

Loppuillasta Mexikin ehti käydä testaamassa huolletun diffin toimivuuden... Hyvin tuntui pelaavan ja suunniteltiin torstai iltapäivälle/illalle seuraavia ajoja. Itse pääsen varmaan paikalle jossain klo 16:30 - 17:30 riippuen siitä miten töistä pääsee lähtemään.

65
Sähköautot / Vs: Tamiya Mini Cooper - M03 Rally Chassis
« : 15.07.09 - klo: 07.41 »
Tuli ajettua tuolla competition -luokkaan kaavaillulla speedpassionin combolla VTR-autoa vastaan jokunen hetki sitten.

VTR:stä pääsi ohi pitkillä suorilla, mutta tottakai etuvetoisuudesta sekä korkeudesta johtuen VTR meni ohi mutkapätkillä.  Kunnon vääntöä oli silti!

Hahaa! Aika hyvin, jos niillä voi ajaa ees jotenkin järkevästi vastakkain. :D

Joo, no käy järkeen aika hyvin koska tuo 17.5T kone on muistaakseni noin 3000KV mylly. Eli tehot lienee aika samat. Suoranopeudet riippunee sitten välityksistä. Ja mini lienee vähän kevyempi myös.

66
Vapaa keskustelu / Vs: vitsipalsta!!!
« : 14.07.09 - klo: 15.13 »
Ei nyt varsinaisesti vitsi (vaikka tuo lopussa oleva video hauska onkin), mutta laitetaan nyt kuitenkin tänne:

Kun näitä tulee vastaan:
http://www.hobbylinna.com/team-decal-p-13786.html
http://www.racingfactory.fi/tuotteet/15-AUTOT-JA-TARVIKKEET-Varaosat-ja-Tarvikkeet/1511929-Decal-HARM-Racing-102935
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXRUZ6&P=0

Niin väkisinkin tulee aina tämä pätkä mieleen:
Katso siitä 1:20 kohdalta.

67
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 14.07.09 - klo: 14.20 »
Aika hyvältä näyttää tänään säät... Mahtaiskohan tuolla Tattiksella olla sen verran kuivaa eilisen jäljiltä, että pääsis Cudaa ulkoiluttamaan? Pitänee mennä kattomaan kunhan tästä neljän kieppeillä töistä pääsee.

68
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 14.07.09 - klo: 05.56 »
Kaipa se täytyy tuon verran uhrata jos ei kukaan halvempia tiedä :( Entä millaienn laturi noille tarvii olla? Ja taas halpa, mutta nopea  :wink:

kyllähän noita halvemmalla saisi kiinan pojilta mutta tilaus voi olla hankalempaa ulkomailta. tuossa nyt olisi yksi hyvä lipo laturi  :wink:  http://www.racingfactory.fi/tuotteet/LATURIT-JA-PURKULAITTEET-Laturit/iMAX-B5-Balance-Charger-103630

Ei tuo nyt varsinaisesti hankalampaa ollut. Tilasin 2 Turnigyä Hongkongin pojilta. Pari viikkoa sai odotella, mutta nyt latautuu kaks akkua kerralla.

Tätyy kyllä sanoa että tuon Turnigyn mukana tuleva johtosetti on niin ohutta lakua, että vähän parempien piuhojen tekeminen taitaa olla suositeltavaa. Asia tuli havaittua konkreettisesti kun vaihdoin banskut hauenleukojen tilalle poweriin meneviin piuhoihin. Eristeitä riitti, mutta siellä ei montaa metallisäiettä ollut sisällä. Ei ne langat tosin tunnu lämpenevän näillä virroilla. Enkä tiedä onko Imaxissa yhtään paremmat johdot.

69
Tulokset / Vs: ALUSTAVA KILPAILUKUTSU. VTR-10 2.8 SIPOOSSA
« : 12.07.09 - klo: 13.02 »
Unohtuiko vaan, vai oliko ministerien kiinnostus viime kerralla niin vaisua, ettei tällä kertaa sitä luokkaa edes yritetä mahduttaa mukaan?

70
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 11.07.09 - klo: 10.59 »
Niin muuten, tuossa taannoin ihmeteltiin miten sensoriton nopari toimii VTR-koneiden kanssa. Mexi on semmoisella muutamat kerrat käynyt ajelemassa, eikä suurempia ongelmia näytä olevan. Ainakin se menee niin lujaa, että että jos sensorillinen auttaisi hänen vauhtiin, niin hyvä ettei semmoista ole autossa. Muuten Mexin perässä ei pysyis millään  :grin:

Liikkeelle lähtiessä kone pitää vähän erikoista ääntä ja saattaa olla että se hiukan empii, mutta erityisempää käytännön merkitystä tuolla tuskin on. Liukkaalla radallahan se saattaa toimia luistonestona startissa :shock:

71
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 11.07.09 - klo: 10.31 »
Riittääkö yksi akku kisoissa? Pers aukkinen kun olen riittääkö 2mm alukotelo lipon suojaksi? Silloin pystyisin käyttää tavallisia lipoja.

Taisi tuolla Sipoossa parikin kuskia olla liikkeellä yhden akun taktiikalla. Eikä siitä ongelmaa syntynyt. Omat kaksi akkua oli käytännössä koko ajan latingissa. Riippuu kisan aikataulusta kuinka hyvin se toimii. Sipoossa aikataulu oli melko vapaa (2 tunnin girllitaukoa ja sen semmoista  :roll: ), joten akkuja ehti hyvin latailemaan. Tietty akun kapasiteetti, sallitut latausvirrat ja laturi vaikuttavat siihen miten akkuja ehtii ladata. Mutta useimmissa kisoissa pitäisi yhdenkin LiPon riittää ihan hyvin.

Mitään 100€ kisa-lipoja tässä luokassa ei tosiaankaan tarvita. Ehkä nuo ykköspaikkasta ajavat saattaa huomata jotain eroa niiden ja noin 3000mAhin kiinaihmeiden välillä, tuskin kuitenkaan sellaista eroa kuin hinnoissa näkyy olevan.

Onhan NiMhitkin tietty sallittuja. Kukaan ei vaan ole tainnut käyttää niitä VTR-kärryssä? 5 & 8 minuutin erissä niillä ei taida suurta eroa olla muuten kuin painoissa. Lyijyä näihin turistirunkoihin saa laittaa siihen malliin, ettei pieni lisäpaino akussa ole ongelma.

Periaatteessahan tuo akkukotelo kyllä poistaisi sen suurimman ongelman, eli akun toimimisen sivupuskurina useissa turisti-rungoissa. Mutta kun tuo hardcase vaatimus on kaikissa muissakin LiPot sallivissa luokissa, ei varmaan tässä kannata alkaa tekemään poikkeusta... Muuten mullekin kävisi varmaan pehmeät LiPot, kun tuo amme-runko suojaa akkua erittäin hyvin.

72
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 09.07.09 - klo: 17.16 »
siin kuva mun mk1:stä  :azn:

Komiasti siinä takana joku tuollainen musta teline tai mikä lie... Näyttää kuitenkin että Escortissa olis aika moinen lintulauta takakontin päällä  :grin:

73
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 09.07.09 - klo: 08.44 »
Ollaan suunnittelemassa tuota ekaa viikonloppua elokuuta :huh: Miltä kuulostaa teille.
Jerzi
Niin sano vaan, että koska te meinaatte järjestää niitä virallisia sarjakisoja, niin me ei sitten järjestetä samana viikonloppuna.

Joo tuo päivämäärä on viittävaille lyöty lukkoon.
Jerzi

Siis tarkemmin sanoen Sunnuntai (kuten viimeksikin) 2.8. Eikö totta?

74
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 08.07.09 - klo: 23.05 »
Moottori sääntö on se että se pysyy minun järjestämissä kisoissa. Yritän järjestää niitä ulkokauden aikana 3 kpl. Se mitä muut kisajärjestäjät tekee on heidän oma asia, kuten esim kuusankosken kisoissa missä tuo SP kone on sallittu.
Pyydän nöyreästi anteeksi että otin kone asian esille mutta kuin yritän (siis minä ja Jonni) /yritämme katsoa lajia eri kantilta niin sopimus täksi kaudeksi on ja pysyy.
Olis todellakin väärin medacekkia kohtaan jos moottori sääntöä muutetaan kesken sopimuskauden. Valitettavasti moottorit on loppu ja niitä tulee ensi viikolla lisää juuri sopivasti ennen ekoja kisoja.
Joten ei muuta kuin juhannuksia kaikille ja nyt aletaan keskittyä ekoihin kisoihin  :p
Jerzi

Tuossahan se oli sanottu mikä kone oli sallittu ja mikä ei, pari viestiä lainaamasi jälkeen.

75
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia toisten Rc-autoista
« : 08.07.09 - klo: 22.33 »
http://www.rc-auto.ru/photo/id/435/

Tuolla jokunen kuva. Autojen lisäksi myös koptereita ja lennokeita.

Varoitus!
Linkin sisältö ei sovellu alaikäisille, eikä välttämättä kaikille vanhemmillekkaan...  :grin:

Autoja, koptereita, lennokeita? Missä? ... Ai joo, onhan niitäkin noissa kuvissa  :cheesy:

76
Olin katsellut sitä Futaban n. 200 euron radiota (3PM jotain), vaikkakin ilmeisesti puolella tuosta jo saisi kiteetöntä. Toisaalta olen yleensä samaa mieltä mitä tälläkin foorumilla monessa postauksessa on sanottu, että kannattaa ostaa kerralla kunnollista ja ilmeisestikin Futaban tapauksessa ekstraa maksetaan muustakin kuin pelkästä nimestä.

Itselläni on juurikin tuo radio. Eipä siitä tosiaan ole muuta pahaa sanottavaa kuin vastaanottimien hinta. Niitä ei alle satasen kovin helposti ainakaan suomesta löydä. Mutta jos käytössä on vain yksi auto, ei radion mukana tulevaa vastaria enempää tarvitakkaan.
Säätöjä löytyy varmasti aloittelijalle riittävästi (en ole vuoden aikan kaikkiin vielä perehtynyt) ja radioita on sen verran paljon liikkeellä, että neuvojakin saa säätämiseen.

Jos olisin radiota ostamassa nyt, oma valinta todennäköisesti osuisi Spektrum DX3S:ään. Kaksi vastaria paketissa ja telemetriallakin pääsisi leikkimään. Suurin piirtein sama hinta kuin Futaballa, mutta vastarit edullisempia. Eikä tuosta parilta kaverilta ole pahemmin haukkuja ko. radiolle kuulunut myöskään.

77
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 08.07.09 - klo: 21.54 »
Ja takaisin pikku 19 ratas =) lämmöt nousee koneessa liki sataan asteeseen, ja siili koneen päälle jos nyt mitään autaisi lämmön pienennykseen?

Kyllä se siili jotain auttaa, mutta jos kone alkaa sadassa asteessa käymään, niin taitaa se muutakin vaatia.

78
Onko jollain enemmän eu:n ulkopuolelta tilanneella tietoa että jos paketti on neljättä päivää tuolla ulkomaanterminaalissa niin onkohan se jäänyt tulliin?

Ei välttämättä, joskus ne tuntuu makuuttavan paketteja aika pitkään siellä terminaalissa. Voi myös johtua siitä, etteivät ole syystä tai toisesta rekisteröineet pakettia seuraavassa etapissa.

Ulkomailta tilaaminen vaatii vähän kärsivällisyyttä  :cheesy:

79
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 07.07.09 - klo: 07.08 »
Tarrat tuli, hintaa kertyi koko kasalle 33€ postikuluineen. Deffet:lle numero 96 ja mulle 13. Noista riittää molemmille 5-14 koppaan, riippuen miten ja montako numeroa laittaa per auto. Säästelee ja laittaa vaan kylkiin...  :roll: :wink:

Jos joku tollasten hankintaa miettii ja kaipaa infoa, niin Hart-Tapes / 0415832650 oli tekijä...  :wink:

Tomi

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn teiltä.
Miksi ette tilanneet noita TEIPPIMIEHELTÄ joka on jo legenda näissä piireissä  :huh:
Kiitokset olivat aivan mahtavat ajot tänään ja MEXIn vauhti yllätti oikein olan takaa ja nuo pienet törmäilyt vaan piti hauskuutta yllä  :lol:
Jerzi

Voiskohan olla siittä kiinni, ettei legenda ole kovin hyvin yleisessä tiedossa? Ainakaan uudemmilla harrastajilla. Ensimmäistä kertaa kuulen asiasta minäkin.
Kävin kattomassa hänen signaturessa mainostamaa T-Pairat.net:iä. Näyttää puuttuvan VTR-paidat valikoimista... Saiskohan moisen suunniteltua? Sopiva yksvärinen kuva ja naseva teksti. Siinähän se sitten oliskin...

Ja kiitoksia vaan eilisistä ajoista, hauskaa oli. Kylkikosketusten takia tai niistä huolimatta. Eiköhän tässä nyt parit sadepäivät kestä ilman isoja vieroitusoireita  :laugh:

80
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 06.07.09 - klo: 08.21 »
Juu, jos Forecan ennustus pitää paikkansa (sitä ei viime aikoina ole kovin usein tapahtunut). Niin loppuviikosta Tattiksella ei ajella kuin veneillä  :grin:

81
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 05.07.09 - klo: 19.00 »
Kävittekö kattoo oliko vettä? Mahtaakohan olla toiveita huomisen osalta..

Satoi pariin kertaan vähän, rata kuivui saman tien. Oli muuten komean näköistä kun lämmin asfaltti oli kirjaimellisesti höyryn peitossa auringon kuivattaessa sitä. Tosin pois lähtiessä Tikkurilan kohdalla satoi siihen malliin, että se ei enää ihan sekunnissa olis kuivanutkaan. Mutta kyllä maanataina pitäisi toivoa kuivasta radasta olla, kunhan yöllä ei tule lisää vettä.

82
Täällä muutama foto minun kamerasta. Käden vakaudesta en sano mitään, mutta halpis-zoomi ei oikein pysy näiden autojen perässä...

83
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 04.07.09 - klo: 19.10 »
Onkos porukkaa menossa ajamaan millon voisin tulla ottamaan pientä oppituntia sähköliitännöistä alkaa kyllästyttämään nettailu ja ihmettely mitä nyt vielä tarvitaan.  :huh:


Huomenissa olisi varmaan suunta Tattikselle päin mikäli säät sallii. Yölle näyttävät lupailevan sadetta. Jos niin käy, mutta huomenna on poutaa, niin iltapäivällä voisi olla VTRille sopivat pikku profiilit tarpeeksi kuivia ajamiseen.

Paikan päälle vaan, niin eiköhän se nopeasti selviä mitä tarvitaan. Ja kokeilemaan pääsee vaikka kaikki ei ihan vimpan päälle oliskaan.

84
Tuo h:kingi on kyl hinnoiltansa aika hyvä paikka,mut eniten ihmetyttää et miksi se tavaran liikkeelle laitto kesti itselläni melkein viikon vaikka varasto saldo tuossa tilaamassani laturissa oli jotain +160.

Rahat on jo saatu asiakkaalta pois, joten ei enää kannata hötkyillä... Ja kaippa ne hinnat pysyy minimissä, kun on mahdollisimman vähän porukkaa töissä. Jos on par jamppaa paketoimassa koko maailman tilaukset, voi siin jonoa ehtiä syntymään  :roll:

85
Tamiya / Vs: Tamiya TT-01 -kaikkea vakiosta ralliautoon!
« : 03.07.09 - klo: 15.54 »
Hommasin tuossa TT-01:seeni Futaban S-3010 servon ja kun yritin sitä asentaa niin en saa sitä servon rattaaseen kiinnittyvää muovi palaa kiinni(jossa on se ratas kuoppa mihin se painetaan), koska tuntuu, että se olisi liian pieni siihen eikä mahdu. Onko vaihdettava toiseen servoon vai miten saan kuntoon sen? Vai pystyykö TTssä käyttää muita servovarseja?

Mukana on muistaakseni ainakin kaksi servoon kiinni tulevaa muoviosaa. Toinen sopii Futabaan ja toinen ei. Joten tarkista ensin että olet yrittämässä oikeata kappaletta paikalleen. Aika tiukka se oikeakin on menemään paikalleen.

Vaihtamalla sen muovitangon servosaverin ja ohjauspalojen väliltä vaikka pitkään vanttiin, voi kyllä käyttää muitakin servo varsia tai savereita. Se muovitanko on vaan sen verran erikoisen muotoinen (mutka siinä keskellä) ettei sen kanssa mene kuin just oikean verran servosta ulos tuleva varsi tai saveri paikalleen.

86
jos olen oikein ymmärtänyt niin tilaus on lähtenyt h:kingistä neljä päivää sitten ja vieläkään ei näy itellalla. mun mielestä aika hidasta varsinkin kun noita kiinan koneita laskeutuu hvantaalla tuhka tiheään.

Saattaa olla lähtenyt HobbyKingistä, mutta HongKongin posti panttaa paketteja joskus parit päivät ennen kuin ehtivät niitä käsittelemään (kun aloittavat niin tulee heidän seurantaansa näkyviin). Ja rahti näyttää melkein aina mulla sattuvan perjantain koneeseen. Sitten helsinki-vantaalla saattaa mennä parikin päivää ennen kuin vaivautuvat paketin rekisteröimään Itellan seurantaan. Toisaalta välillä koko homma menee parissa päivässä. Näin kesällä taitaa olla Itellallakin lomat päällä ja odotusajat voi siksikin vähän venyä.

87
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 01.07.09 - klo: 08.01 »
No niin, päästään varmaan pian ajamaan VTRn PMiä  :grin: Juttelin tuossa norjalaisen kollegan kanssa tästä meidän luokasta ja loppujen lopuksi päädyin tekemään nopean käännöksen säännöistä hänelle (creditsit Jerrylle & Jonnille), että pääsevät muutaman kaverin kanssa kokeilemaan. Maailman valloitus on sitten alkanut  :cool:

88
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 01.07.09 - klo: 07.56 »

Toivotaan, että löytyy talveksi hyviä harrastepaikkoja tällekin lajille! Harmi, kun "uuden Lippiksen", eli Ulappatorin tilanne näyttää huonolta, poistuu kokonaan näille ja drifteille sopiva rata tilan vaihtuessa. Onko Rajatorppa ainoa paikka talvella Kehä 3 sisäpuolella??

Tomi

Tuohan ei ole mitenkään kirkossa kuulutettua vielä. Krossibaana on Hobbylinna RC-Centerin listalla ensimmäisenä, mutta muutkin mahdollisuudet tottakai tutkitaan ja käydään läpi. Voihan olla mahdollista saada aikaan jonkin sortin yhdistelmärata, mistäpä sitä vielä tietää..

Hyvä ratahan Torpassa on, tosin sen sopivuudesta VTRille on vielä paha sanoa mitää kun ei ole tullut kokeiltua matolla näitä renkaita metriäkään. Enemmän siellä tulee ongelmia tilan kanssa. Viime keväänä oli aika monta kertaa mekkaustilat varsin lähellä loppua. Jos paikalle pölähtää edellisten lisäksi edes viime kisan VTR-kuskit, joista 8 en muista Torpassa nähneeni, niin ahdasta on...

Joten sikälikin lisätila luokan autoille olisi varmaan tervetullutta.

89
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 01.07.09 - klo: 07.46 »
Musta on hienoa että monet teistä tekee paljon, näiden asiodeneteen että ne toteuteutuvat.
Toivottavasti leikkimieliset VTR porukat ajelee autoillaan myös talvella sisäradoilla.
Mulla taitaa riittää loppukesäksi puhaa täällä kotona kolmas lapsi putkahti eilen. :)


No moottori tulee postissa tällä vkolla ehkä tuo vaimo antaa hiukan vapaata, että pääsen minäkin vähän sudittelemaan.

Onneksi olkoon vaan täältäkin suunnalta. Taitaa tosiaan olla vähänksi aikaa kalenteriin vaikea löytää RC-autoilun mentäviä rakoja. Mutta ehkä ny pientä testausta sentään ehtii... Toiveikkaana tässä kun itesellä on sama tilanne tulossa eteen syssymmällä  :angel:

90
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 01.07.09 - klo: 07.40 »
Ikäraja kortille oli 23v. Muuten oikein.
Ja RC-radalle kyllä pääsee mikroautoradan ollessa auki, vaikkei hiekkatien puomi olisikaan auki. Silloin vaan auto parkkiin porttien ulkopuolelle ja kamat hinaten mikroautoradan parkkiksen/varikon läpi RC-radan puolelle. Rata-alueiden väliin on ilmestynyt verkkoaita. Vähän aikaa sitten, moni ei ollut huomannut, että siinä on kyllä metrin kolo mistä pääsee läpi jalkaisin.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 11