Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Youha

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9
151
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 10.09.09 - klo: 18.27 »
Osaakos joku kertoa että miksi LRP:n 5100 28c saddle pack lipossa on tasaus liittimessa punanen ja musta johdin ristissä verrattuna ainakin muihin itsellä oleviin normi pötkölipoihin EHT-liittimellä.

152
Sähköautot / Vs: kokemuksia harjattomista moottoreista!
« : 05.09.09 - klo: 15.25 »
Aina parempi mitä vähemmän liittimiä välissä. Eli kolvilla johto irti moottorista, pätkä pois ja kolvilla takas. Ja tarpeeksi leveä (4mm) ja kuuma (~450astetta) kolvi kaiken aa ja oo. ja nopea juotos jottei sensori kärähdä.

153
Itse luulisin myös että lajiin vähemmän tutustuneet muistaa kyoshot ja tamiyat parhaiten. Ainakin itsellä oli näin. Tosin kumpaakaan en ole omistanut. Jos Lahden paikallisessa RC-liikkeessä olisi ollut vähän enempi palvelualttiutta saattaisin nyt ajella tamiyalla. :tongue:  Nykytilanteesta RC-pistettä kiittäminen.

154
Sähköautot / Vs: Rc työkoneet ja rekat
« : 04.09.09 - klo: 23.01 »
Hittolainen että on komea peli!

155
Team Associated / Vs: Team Associated B4 + Kuvat
« : 28.08.09 - klo: 19.29 »
koitappa "saddle pack"

156
Team Associated / Vs: Team Associated B44+kuvat
« : 24.08.09 - klo: 20.45 »
Ok..Kiitos tiedosta.

-Jarkko

Edit. Löytyykö mistään B44/BJ4 laakeri settiä?


http://www.rcpiste.fi/do?action=group&id=71 Linkin alimmainen tuote.

157
Sähköautot / Vs: Sensorijohdon sopivuus!
« : 23.08.09 - klo: 12.04 »
Novakin Velocityissä on kiinteä sensorinjohto ja sen liitin ainakin sopii LRP:n säätimiin

158
Yleinen keskustelu / Vs: Servot
« : 15.08.09 - klo: 21.20 »
Juu tuskin kannatta tuommoselle halpisservolle mitään alkaa tekemään. Uutta vaan ja kerralla kunnollinen ni ei mee hermot.

159
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 13.08.09 - klo: 16.40 »
Juu, Itsellä kävi kömmähdys. Asia on juurikin noin kuten TLCfani asiasta kirjoitti. Eli jos kaksi 4000mAh 3,7V kennoa laittaa sarjaan niin tulee 7,4V/4000mAh.

160
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 13.08.09 - klo: 14.34 »
Niinhän tuolla hobbycityn sivuilla lukee eli 2s1p. Ainoastaan kaksi 2000mAh kennoa sarjassa.

161
Vääksyn ST1-asemalla se avain on ollut mutta ei taida olla tällä hetkellä siellä. En nyt tiedä/muista että miksi se on sieltä pois otettu.

162
Kävin tänään pikasesti pyörähtämässä radalla ja uusi hyppyrisarja oli vähän turhan pro meikäläisen taidoille. 24-tietä mentäessä tietyön kohdalla sai odotella 10-15min suuntaansa. En tosin tiedä että miten myöhään ne siellä mellastaa.

163
Sähköautot / Vs: Rc työkoneet ja rekat
« : 10.08.09 - klo: 11.20 »
Hatun nosto tälle porukalle! Komeita pelejä olette kasaan laittanu.

164
Vapaa keskustelu / Vs: jyväskylän rallit
« : 03.08.09 - klo: 22.27 »
Ferrarit? :wink:

165
Vapaa keskustelu / Vs: Formula-1
« : 29.07.09 - klo: 21.34 »
Noista vanhojen kehäraakkien paluista ei oo koskaan tullu mitään millään saralla. Että onnea vaan hälle. Tosin onhan se kiva nähdä jos vaikka olisin väärässä  :wink:

166
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 29.07.09 - klo: 15.01 »
Ou jeah! nyt selkis. Eiköhän tuo 1A akussa ole kuitenkin painovirhe. Ei ainakaan itsellä ole aikaisempaa tietoa että jotain 5Ah akkua tarvisi noin matalalla virralla latailla, vaan tietysti mistäpä noista kiinan kikkareista tietää.

167
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 29.07.09 - klo: 10.11 »
En nyt oikeen ymmärtänyt pointtiasi. Kyllä itse ainakin lataan ihan sisätiloissa 5000mAh=5Ah lipoakkuja 1C virralla eli 5 ampeerilla.

168
Sähköautot / Vs: Team Academy GV2
« : 18.07.09 - klo: 15.30 »
Jatketaan nyt tätä offia kun sitä kaikki muutkin jauhaa. En ymmärrä miksei nämä academytkin voi olla omina topiceina, onhan täällä foorumilla pelkkä asso topici ja silti noita
Asson mallikohtaisia topicceja tulee kuin sieniä sateella eikä kukaan niistä vaahtoa. Ja Itsekin olen mahdollisesti kiinnostunut Academyistä ja mielelläni luen autoista niiden omista topiceista.

169
Team Associated / Vs: Team Associated T4
« : 16.07.09 - klo: 10.50 »
Itse olen ollut tyytväinen myös autoon (Factory team). Omalta osaltani kulutusosia ovat olleet:
-Korin takakiinnikkeet
-Etu tukivarret

vasen c-pala ohjauksesta ja takaiskaritorni ovat kerran myös hajonneet mutta se vaati jo sitten kunnon mällin.

170
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 15.07.09 - klo: 20.43 »
Voihan se olla että akku ei tykänny  siitä että sen veti sinne cutoffiin mutta luulis nyt että lrp olis tehny akkunsa ja laitteensa sellasiksi että ei viotu kun sinne cutoffiin ajaa. Ja tietysti voihan tuo turnigy olla myös sen verran hölmö laturi ettei se hanskaa kaikkia tilanteita.


171
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 15.07.09 - klo: 19.10 »
Tervehdys!

Missähän mahtaa olla vika kun Turnigy accucell-6 ei saa LRP 5300mAh/7.4v hardcase akkua balanssiin, eli lataus ei valmistu koskaan jollei sitä keskeytä/aikaraja tule vastaan. Ekoilla latauksilla laturi kyllä katkaisi latauksen muttei enää sen jälkeen. Akulla on nyt ajettu noin 15 latausta. Ajoin silloin alussa sen kyllä LRP Sphere 2007 editionin cutoffiin saakka ja tuohan ilmeisesti on noin 6 volttia. Olisiko akku tykännyt kyttyrää tuosta. Laturi kyllä katkaisee latauksen muiden akkujen kohdalla niiden täytyttyä.

172
Team Associated / Vs: Team Associated B44+kuvat
« : 13.07.09 - klo: 21.52 »
No juu onhan noita mutta jotenkin olen ihastunut noihin assoihin ja niiden varaosa varmuuteen suomenmaalla.

173
Team Associated / Vs: Team Associated B44+kuvat
« : 13.07.09 - klo: 20.53 »
juurikin näin!

174
Team Associated / Vs: Team Associated B44+kuvat
« : 13.07.09 - klo: 18.24 »
Hittolainen kun on alkanu tuo b44 itseäkin kiinnostamaan mutta ainut syy oikeastaan että miksei ole vielä tullu hankittua on se että joutus uudet ajoakutkin hommaamaan.

175
Kyllä tässä varmaan kysyjä tarkoitti että akku oli ylösalaisin kytkettäessä.  :wink: :p

176
Yleinen keskustelu / Vs: Akut ja laturit
« : 06.07.09 - klo: 18.19 »
Kyllä se juurikin tuota purkua ja latausta peräjälkeen tarkoittaa, ettei vaan jostain löytys sellanen waste time asetus jolla määritellään jäähtymis aika purkamisen ja latauksen välissä

177
Radiolaitteet / Vs: Radiolaitteet
« : 05.07.09 - klo: 20.01 »
Kerro ihmeessä! Saattaa jollekkin olla kullan arvoinen tieto.

178
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 03.07.09 - klo: 17.14 »
http://www.ecpower.com.hk/index.php?main_page=product_info&products_id=270

onkohan noi mistään kotoisin? mitä ihmettä tämä tarkoittaa: "ATTENTION!!
THE NEW STYLE LIPO HAS A SPECIAL CHECK POINT THAT IT CAN BE USED WHEN THE VOLTAGE LOWER THAN 3,
BUT PLEASE SWITCH OFF THE "LOW VOLTAGE CUT-OFF THRESHOLD" FUNCTION IN YOUR PROGRAM CARD (IF YOU HAVE) OR SWITCH THE PROTECTION TO 2.8V/CELL"

jotenkin en luottais tollaseen "sisäiseen cut-offiin" eikait siitä haittaa olisi vaikka pitäis sen cut offin 3.2v säätimessä?


Sisäiseen cut-offiin? Tuossa kaiketikkin tarkoitetaan että tuossa akussa on matalampi tuo kennon kuolemiskynnys kuin 3V. Eli kenno ei tykkää huonoa jos sen ajaa alle 3V. Mikä se arvo sitten lieneekin jossa tuo kuoleentuu, ilmeisesti se on lähellä tuota 2.8V. Tosin niin kuin Jabe kirjoitti niin mitä hyötyä on ajaa kennot alle 3V kun tehot alkaa jo niin reilusti tippumaan.

179
Vapaa keskustelu / Vs: Sipsikeskustelu
« : 01.07.09 - klo: 21.04 »
Kyllä paras kombinaatio on taffelin perus poimulastut ja siihen estrellan american-dippi (kermaviilissä siis luonnollisestikin)

180
Sähköautot / Vs: LiPo akut autokäytössä.
« : 24.06.09 - klo: 23.34 »
Onko Sensorin johto kiinni? Itsellä meinaan huomasin kun sensorinjohto oli irti niin kuumeni nopari ja moottori samoin tein, tosin moottorikaan ei kunnolla pyörinyt.

Sivuja: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9