Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - FLANA64

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
61
Radiolaitteet / Vs: Spektrum DX6R Android Smart RC radio
« : 10.12.16 - klo: 11.35 »
Menee vähän offtopic, mutta kuitenkin.
Meillä oli aikoinaan toi DX3. Samaa ongelmaa oli tossa mankassa sillä telemetriavastarilla. Kun laittoi sellaisen vastarin missä ei ollut telemetriaa niin ongelma hävisi.
Jotenkin jäi sellainen fiilis, että se telemetria sotki mankan toimintaa. Seuraavaksi kun on ongelmia niin jos mahdollista koita toisen tyyppisellä vastarilla.

62
Team Associated / Vs: Team Associated SC10
« : 02.12.16 - klo: 13.04 »
C-palat ohjaukseen. Noita on joskus hajonnut
RPM etupuskuri on ikuinen. Jos on asson oma niin RPM puskuri kannattaa hommata
Taakse se T-pala

63
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 16.11.16 - klo: 20.27 »
Painorajasta.
Toi nykyinen painoraja on ihan ok. VTR korit on niin painavia, että ei ole mitään ihmeempiä ongelmia saada auto riittävän painavaksi. Toisena autona meillä T4 eikä siinä ole kuin joku 30g painoja. Korina HPI:n Corvette

Renkaista.
Nuo nykyiset renkaat on aika vaikeat matolla. Ulkoradalta ei ole kokemusta. Matolla käy juurikin niin, että kumi loppu kokolailla äkkiä. Uusilla renkailla ei ole pitoa alkuun. Sitten pitää pitkän aikaa todella hyvin kunnes tuo rengas on tarpeeksi "marinoitu" pitoaineella. Tässä kohtaa alkaakin sitten ongelmat kun auto kippaa jatkuvasti. Tässä on tullut mentyä parikin kertaa vipuun eikä ole osannut vaihtaa renkaita ajoissa.
Joku helposti saatava turistirengas voisi olla hyvä vaihtoehto.

Moottori.
Tuo 21,5 lankainen on mun mielestä ihan riittävä. Vois vaan vaikka kelpuuttaa kaikki 21,5 lankaiset koneet mukaan niin ei ole saatavuuden kanssa ongelmia.

Tämä olisi todella kiva luokka ajaa. Autot on auton näköisä. Ongelma vaan on tuo osallistujien määrä. Ei oikein innosta lähteä kisaan kun yleensä on vaan yksi lähdöllinen kuskeja. Eipä tähän kuskien määrään valitetavasti taida olla mitään helppoa keinoa.

64
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2016 - 2017
« : 07.10.16 - klo: 11.33 »
Enpäs osannut löytää sääntöjä mistään.
Lähinnä rengasasiat kiinnostaa millä renkaalla ajetaan tämä talvi.
T: Petteri

65
Polttisfinaalit juu ei alle 30 min. Mielellään 45 min.
Meidän mielestä tää oli hyvä formaatti. Ehkä nousufinaalit olis kiva juttu. Älkää nyt hyvää muuttako vain muuttamisen ilosta ;)
T: Petteri ja Ilari Langenoja

66
Niin missäs tämän homman kanssa mennään? Ajetaan toi Vaasan kisa vai ei?
Joku huhu vissiin kerkes jo kertomaan, että ei ajettas.

67
Hyvät rallit oli tänään. Kiitoksia nostajille! Rata on kyllä hyvässä kunnossa.  Yritetään ehtiä vielä reenaamaan ennen talvea.
T: Petteri ja Ilari.

68
Missäs kunnossa rata? Köyliössä ainakin tullut vettä ihan kiitettävästi. Huomenna tultaisiin ajamaan siinä 14 jälkeen.  Jos rata on kuiva ja auki.

69
Miten rata on auki Sunnuntaina 7.8?
Voitas tulla parilla M8:lla ajelemaan.

70
Hieno homma, että kisat on 17.9 päästään mekin mukaan. Missäs muuten se rata sijaitsee? Onko rata auki elokuun tokalla viikolla?

71
JQ Products / Vs: The Car White Edition LV
« : 28.07.16 - klo: 17.38 »
No niin.
Nyt on saatu tällä autolla noin 10 l ajettua. FO kisassa ensikertalaiselle irtosi heti A finaaliin paikka.
Mitään ei olla saatu rikki tästä vehkeestä, joten tuo kasausvaiheen epäilys kestävyydestä ja osien laadusta oli sinällään harhaanjohtava. King pinnin alaruuvi hukattiin, mutta se menee omaan piikkiin. Ei tullut laitettua ruuvilukitetta (kerran ohjeessa ei pyydetty).
Kardaanin välyksetkin tuntuu riittävän. On sen verran tullut pommitettua, että olisi ongelma jo näkynyt.
FO finaali tuli kämmättyä ihan omaa tyhmyyttään. Moottoripukki oli kuin olikin siirtynyt hiljakseen ja välykset pers...lään. No kierrosaikoja kun katsoi niin meno oli ihan hyvällä tasolla.
Setuppiin muutettiin etupään iskareiden öljyt löysemmäksi. Auto kun ei oikein kääntynyt. Nyt kääntyy 30 öljyt edessä. Perä on hieman levoton, mutta pojalla kädet riittää pitämään auto hanskassa.
Varmaan toi WE edition on yhtä hyvä kuin tää WE LV. LVssä vaan vähän vähemmän muuttujia kun on noita säätömahdollisuuksia hieman vähennetty.

72
JQ Products / Vs: The Car White Edition LV
« : 07.07.16 - klo: 17.49 »
Kiitos vastauksista.
Moottoripukki on 4 osainen.

Hyvä, että tuolla 2 mm välyksellä ei ole mitään hajonnut.

Mennään tällä setupilla ja seurataan tilannetta.

Ruuveissa taitaa laatu vaidella. No tuo nyt ei ole iso kustannus vaihtaa ne parempiin sitä mukaa kun kannat menee huonoksi.

73
JQ Products / Vs: The Car White Edition LV
« : 06.07.16 - klo: 19.59 »
Komppaan arp:ia.
Kasasin tuon LV editionin pojalle. Ruuvit heikkolaatuisia (kannat hieman alimittaisia ei sovi avain kuin väkisin painamalla). Mutasuojat pohjalevyyn eivät sopineet hyvin. Menivät kyllä paikalleen, mutta ruuvinreiät hieman pielessä. Kaasu- jarrulinkistöhässäkkä voisi olla vähän parempi. Jarru biasista puuttuu hienosäätö (meidän vanhassa Hong Norissakin sellainen oli).
Muuten osat kyllä menivät paikalleen hienosti. Manuaaleissa on joitakin virheitä ehkä johtuu LV versiosta ja manuaalit paranevat jatkossa.

Radalla auto oli todella positiivinen yllätys. Pakettisetupilla tuntui ehtivän aika hyvin.

Ongelma on nuo kardaanit. Vaikka kuinka kääntelen moottoripukkia ja säädän keskidiffiä niin en saa sopivia välyksiä kardaaneihin. Jos jollakin on antaa vinkkiä miten homman saa kuntoon niin olisin kiitollinen. Mitään ei ole vielä hajonnut, mutta kunnon mällissä pohja fleksaa aika paljon ja saattaa välys kardaaneissa loppua. Kun kasaa paketin ohjeen mukaan niin etukardaaniin jää alle 2 mm välystä. Kun taas kääntää moottotipukin toisin päin niin ongelma siirtyy takakardaanin puolelle.

74
Aika vähän VTR kuskeja liikkeellä, joten tuskin tullaan perjantaina reenaamaan. Tullaan sitten vasta lauantaina paikalle.

75
Mites noi perjantain treenit. Koska menee ovet kiinni? Jos tullaan Turkuun jo perjantaina niin vois sitä pari akkua käydä ajamassa.

76
Onpas teillä ollut paljon muutoksia viime aikoina.
Tää sisärata on nyt kyllä ihan teidän oma. Ei viitsi täältä maaseudulta lähteä parikkisakkoja hakemaan.
Tiksiin oli tosi helppo tulla ja parkkipaikkoja riitti. Ratikalla tai bussilla en ala kuskaamaan kaksia kamoja radalle.
Toivottavasti noi ulkoradat pysyy vanhalla paikalla. Ymmärrän, että tilojen saanti on vaikeaa. Tämä nykyinen sijanti on sellainen ettei kyllä viitsi lähteä. Lisäksi tuo paikotusongelma vei viimeisetkin halut tulla. Toivottavasti kävijöitä kuitenkin riittää.
T: Petteri Langenoja

77
Sähköautot / Vs: Set-up "arkisto" perustus / tarve ?
« : 16.11.15 - klo: 21.08 »
Hyvä idea. Kannatetaan lämpimästi. Välillä vähän työlästä kaivaa noita setuppeja säikeistä. Valtamerkkien alle omaan osioon.

78
Ilmoittautuminen meni heti vaikeaksi. Ei ole VTR-luokkaa.
Jätänkö tyhjäksi?
#25, #26

79
Pitkästä aikaa aikataulut sopii. Nokialta on tulossa 2 kuskia VTR:ään. Toivottavasti löytyy 3 muutakin kuskia niin saadaan kisat. Muihin luokkiin ei ole kalustoa.

80
Kilpailijoiden kanava / Vs: VTR SÄÄNNÖT
« : 06.09.15 - klo: 23.37 »
Kiitos.
Hobbylinnassakin näytti kuitenkin olevan molempaa leveyttä, kun haki tuotemerkillä. On road rengas puolella ei ollut kuin tuo kapeampi.

81
Kilpailijoiden kanava / Vs: VTR SÄÄNNÖT
« : 06.09.15 - klo: 21.50 »
Mistäs renkaita ja vanteita saa nykyään? Hobbylinnasta sai ennen, mutta nyt vain kapeampia varastossa ja vanneosastolla huonosti valikoimaa.

82
Ilari Langenojan ilmoittautumisesta unohtui ajajanumero. Voitko lisätä? Numero on 48. Kiitos

83
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« : 18.09.14 - klo: 21.29 »
Pahuus sentään. Nyt jäi meiltä sitten avauskisa ajamatta. Työmatkat häiritsee harrastamista. Todellakin iso toive olisi, että lyödään kisapäivät hyvissä ajoin lukkoon ja pidetään niistä kiinni. Sitten voi päättää mitä luokkaa talvella ajaa. T: Petteri ja Ilari

84
Kilpailijoiden kanava / Vs: Winter Jumps 2014 - 2015
« : 14.09.14 - klo: 18.06 »
Ajetaanko samoilla renkailla kuin viime talvena?

85
Kannatan vahvasti sitä, että lyödään kisa kalenteri lukkoon mahdollisimman aikaisin, viimeistään vuoden loppuun mennessä. Kilpailijat kun kuitenkin joutuvat tekemään valintoja mitä luokkaa ajaa niin näin on sitten aikaa säätää omia lomia ja työ asioita ja valita luokka mihin eniten panostaa.
Jos vielä maaliskuussa viilataan kalenteria niin helposti jää sitten kaikki kisat ajamatta, kun on työ matkoja ja loma matkoja sovittuna.
Minulle sopii tällainen järjestely parhaiten. Tietää heti vuodenvaihteessa mihin kalustoon laittaa rahat kiinni.
Petteri L

86
M4-10 #67 kuljettajan nimi on Ilari Langenoja. Huoltaja on Petteri Langenoja.

87
Viäläkään ei ole akkuja tullut minulle. Saaga jatkuu, lähetys oli kuulemma taas palautettu Hong Kongiin!!!

88
Jos olet tilannut LiPo akkuja Hong Kongista niin nyt kestää!
Tilasin 4 kpl Nanotechin LiPo akkua elokuussa tavaraa ei kuulunut niin laitoin sähköpostia. Ensin tuli viesti, että paketti on palautunut Singaporesta takaisin Hong Kongiin. Olen ollut muutamaan otteeseen yhteydessä Hobbykingiin ja aina vaan on ollut epäselvää missä paketti on. Eilen laitoin vähän ISOMMALLA fontilla palautetta ja nyt on sitten jo tullut oikein uutiskirjekin Hobbykingiltä, että akkujen toimitukset on toistaiseksi seis. LiPo akkujahan ei olisi saanut lentorahdittaa normi papereilla (palovaara yms...). Nyt on sitten tulli laittanut stopin tälle touhulle Hong Kongissa.
Sinällään ihan hyvin on sähköposteihin vastattu, mutta vähän alkaa nyppipään tämä viive.

89
Soo Kiitos!
Numerot löytyi ja ilmoittautuminen on hoidettu.

90
Ei voi ilmoittautua kun ei ole numeroa.
Minkä numeron laitan?
M2-10 Petteri Langenoja
M4-10 Ilari Langenoja

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6