61
Yleinen keskustelu / Vs: Mitä teit tänään rc- autoosi?
« : 05.07.17 - klo: 22.09 »
Komodo laitettu nippuun / ajokuntoon ja käyty päräyttämässä neitsytajo
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Ne renkaat on edelleen tärkeimmät tuupissa. Irtohiekalla edelleen ne surkeat slässit eteen ja taakse jotain P-L Badlands tai vastaavan tyyppiset karkeat kumit. Jos edessä on lähellekkään yhtä pitävät kumit kuin takana, niin tuskaa on.
Eli jos liikaa pitoa edessä niin siitäkin koituu ongelmia ? nuo savikumit tuskin liian pitävät hiekalla, kuvio ei ainakaan ole kovin agressiivinen.
Juuri noin. Tuupista tulee täysin mahdoton ajaa (yliohjaava) jos edessä on pitävää kumia.
Ne renkaat on edelleen tärkeimmät tuupissa. Irtohiekalla edelleen ne surkeat slässit eteen ja taakse jotain P-L Badlands tai vastaavan tyyppiset karkeat kumit. Jos edessä on lähellekkään yhtä pitävät kumit kuin takana, niin tuskaa on.
Auto Hoken mukaiseen setuppiin, gyro pois, renkaat Ollin suosittelun mukaiseksi ja sitten vaan kovaa ajoa.
Auto luultavasti vaan vaikeutuu jos kaikki klapit on poissa.
Kokeilin ajaa ilman gyroa hiekkapohjalla, ei tullut mitään :) täysin toivoton. En saannut menemää suoraan kun hitaalla vauhdilla, puolikaasulla kun polkaisi lisää niin auto heti poikittain.
Oliko joissain ohjaimissa mukana tuo ajonva(t)kautus ? :) jos heittäisi tuon markan ohjaimen varastoon.
Onko rengastus ohjeiden mukainen?
Ihan normi gummit.
Slässi edessä savikumi takana?
Kokeilin ajaa ilman gyroa hiekkapohjalla, ei tullut mitään :) täysin toivoton. En saannut menemää suoraan kun hitaalla vauhdilla, puolikaasulla kun polkaisi lisää niin auto heti poikittain.
Oliko joissain ohjaimissa mukana tuo ajonva(t)kautus ? :) jos heittäisi tuon markan ohjaimen varastoon.
Onko rengastus ohjeiden mukainen?
Säädä niin paljon haritusta että kääntämällä käsin saat aikasiks korkeintaan karvan aurausta.
Niin väljällä härvelillä olen kisojakin voittanut että väitän ettei sulla ole lähelläkään sitä
Tuo että ei tunnu menevän suoraan vaan kaartaa aina johonkin on sekin myös siitä että autossa ei ole edessä haritusta.
Tiimalasi suoristaa itse itsensä.
Riippuen nopeudensäätimestä, viallinen sensorijohto katkaisee menon kokonaan tai sitten jatkaa menoaan mutta ilman ennakko, turbo jne säätöjen vaikutusta.
Jos menee joskus uusiks säie poikki niin kokeile ottaa koko sensorijohto pois. Jos toimii niin saa tyydytettyä kiireisimmät ajohalut ennenkuin saa ehjän tilalle.
Sattuuko olemaan ylimääräistä sensoripiuhaa Espoon seutuvilla, olisi tarvetta :)
Mistähän tähän löytäisi korin, kun ei tunnu missään olevan ?
Harvat käyttävät alkuperäistä koria kun uusinnan aika tulee. Pk-seudun kauppias varmaakin tilaa tarvittavan korin jos ei hyllyssä ole.