61
Team Losi / Vs: Losi 1/10 TEN-SCTE ARR 4x4 Short Course Truck
« : 01.02.13 - klo: 21.44 »
Viime kesän ajoin Jamminin pohjalla joka on hyvinkin hintansa arvoinen, taitaa nykyään olla 69,99$. Vaasan kisan ajoin MIP:llä kuten tämän talvenkin ja mielestäni se on hyvin tasapainoinen viritys. Toisaalta kotiradalla tuli testattua monenlaista eikä mikään tuntunut vaikuttavan kierrosaikaan. Iskarien ja linkkien paikoilla ei ole mitään merkitystä kun pari kierrosta treenaa.
Oma Losi painaa alle 2700g ja kääntyy ja toimii kuten kuuluukin. Painavan auton etu on että pienet esteet radalla eivät heitä sitä katolleen. Tämän huomasin kun aloittelin ajamaan uudella autolla joka on taas kolme kiloinen.
Losilla kerkisin ajamaan melko tarkasti kaksi vuotta. Taisin saada omani ensimäisten joukossa ja auto on kyllä ollut todella hyvä ja kestävä. Montaakaan osaa en saanut ajamalla rikki mutta osat kyllä kuluivat ajossa ja nykyisessä kokoonpanossa onkin vain yksi osa alkuperäisestä rollerista minkä ostin ja se on moottoripukki. En ikinä saanut Losin iskareita toimimaan kovin herkästi vaikka kokeilin monenlaisia tiivisteitä, mäntiä ja varsia. Diffit myös oli aina tyhjät kun ne avasi kuukauden välein. Uudessa 2.0 versiossa useimmat "viat" on korjattu mutta uuden auton myötä ei niitä jää ikävä.
Nokian kisan nopein Losi oli muuten täysin vakio. Voi olla että diffeihin oli rasvojen tilalle vaihdettu öljyt mutta edelleen uskoisin että auto on vain 20% tuloksesta ja sen setuppi vain 20%, loput tekee kuski.
Oma Losi painaa alle 2700g ja kääntyy ja toimii kuten kuuluukin. Painavan auton etu on että pienet esteet radalla eivät heitä sitä katolleen. Tämän huomasin kun aloittelin ajamaan uudella autolla joka on taas kolme kiloinen.
Losilla kerkisin ajamaan melko tarkasti kaksi vuotta. Taisin saada omani ensimäisten joukossa ja auto on kyllä ollut todella hyvä ja kestävä. Montaakaan osaa en saanut ajamalla rikki mutta osat kyllä kuluivat ajossa ja nykyisessä kokoonpanossa onkin vain yksi osa alkuperäisestä rollerista minkä ostin ja se on moottoripukki. En ikinä saanut Losin iskareita toimimaan kovin herkästi vaikka kokeilin monenlaisia tiivisteitä, mäntiä ja varsia. Diffit myös oli aina tyhjät kun ne avasi kuukauden välein. Uudessa 2.0 versiossa useimmat "viat" on korjattu mutta uuden auton myötä ei niitä jää ikävä.
Nokian kisan nopein Losi oli muuten täysin vakio. Voi olla että diffeihin oli rasvojen tilalle vaihdettu öljyt mutta edelleen uskoisin että auto on vain 20% tuloksesta ja sen setuppi vain 20%, loput tekee kuski.