Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - TomiKoo

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 27
61
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 28.11.10 - klo: 20.34 »
No tuohan ei kuullosta ollenkaan pahalta!Itse asiassa oli joskus puhetta että ottaisi käyttöön 30v-säännön.
Eli kunhan esikuva on 30v vanha kori,your welcome to race!Eli mentäisiin museo-ajoneuvo säännön mukaan.

Hienoa, että idea sai kannatusta (pl BB)!  :wink: Itsellä kiinnostus Roadsporttiin lähtee tuolta 1:1 maailmasta, appiukko kiertää sarjaa vm 65 FB Mustangilla. Samoissa lähdöissä (luokat V8 ja A) on viivalla myös tämän näköisiä autoja: BMW 1 & BMW 2. Lisäksi toisen luokan lähdössä ajoi kuvan Toyota, joka on jo riittävän lähellä linkkaamaani Leviniä...  :wink:

Ja jos miettii sanaleikkiä aiheesta: Jos nimeksi hyväksyttäisiin Roadsport, saataisiin virallinen RTR-luokkakin aikaiseksi...  :grin: :wink:

62
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 28.11.10 - klo: 19.29 »
VTR luokka kiinnostaa omalla tavalla mutta sääntöjen mukaiset korit ei. Tuoreemmat euro ja japsi korit on tyrmätty aikoja sitten joten luokka poistui meidän vaihtoehdoista, vaikka luokka houkutteleekin maltillisen vauhdin takia.

Eilen mahduin komeasti ajelemaan Lohjalla "Veturia" vanhalla driftikopalla, Toyota Levinillä. Rengastus ei toki ollut tyylin mukainen Vintage vanteilla, vaan alla joka kulmassa oli 26mm HPI X-pattern renkaat. Ihan nätisti meni noinkin, joten ei liene pois sujettua vaikkakin vain reenimielessä ajella muillakin kuin virallisilla koreilla. Vanha Mitsu Lancer vosi olla komea, kuten myös tulossa oleva BMW E30 M3.

Ihan idean viskonnan tasolla, mikähän laajennus luokan nimeen lisättäis, jos tuollaisetkin korit voisi sallia. Jos olisi esim kaksi eri porukkaa, Vintage ja Roadsport. Vintage kuten nytkin ja Roadsport normi turistin maavaralla, X-pattern (tms vastaava) renkaalla ja uudemmilla koreilla...?  :grin: Vois reenailla ihan kimpassa ja kisoissa jakaa erikseen tai ajaa yhdessä. Olikohan taas tyhmempää ideaa kuultukaan...  :grin:

Tomi

63
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 26.11.10 - klo: 09.40 »
Lupaan täälläkin harkita sitä kilpurin rakentamista  :wink: . Täälläpäin laji on vaan outo, joten joutuisi yksin treenailemaan. Kuitenkin tuo vanha TC3 olisi mukava ottaa hyötykäyttöön, kun osiakin autoon vielä saa

Kannattaahan tuo auto rakentaa, jos on mielenkiintoa. Helposti käy niin ku tääläki kävi, eli pikkuhiljaa useampi ja useampi on alannu kiinnostumaan luokasta kun on nähny autoja reeneis.

Itse asiassa sama tarina Lohjalla. Kävin parina lauantaina ajamassa Comerolla ja muutama muukin kiinnostui. Tällä viikolla saapui tekemäni kimppatilaus, renkaita, vanteita ja koreja neljälle kaverille. Innolla odotan, kunhan saadaan muutama auto lisää viivalle!  :wink:

64
Mitenkähän taas tähänkin topikkiin saatiin vähän VTR-makua mukaan... Oliko driftihommiin jotain listaa sallituista koreista? Vain vuodelta 1980 tai uudemmat?? :roll:  :wink:

65
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.11.10 - klo: 17.48 »
Jaa että romuja??Vedä kuule karvamajava päähän.
Sen verran ylpeä olen töistäni ettet ole mitenkään oikeutettu huutelemaan niitä romuiksi!!

Ja ainakin pari muuta on tajunnut vinkin,sen verran on yv:tä pukannut noista koreista.

Mutta hyvää talven jatkoa kuitenkin.Laita kuvaa koreistasi kun saat ne valmiiksi.

Koitetaan nyt aikuiset kakarat mahtua samalle hiekkalaatikolle?  :wink: Tiedä muuten, vaikka nähtiikin tietämättämme eilen RF:llä, lienet EPUa:n jäsenenä ainakin lähes paikallisia?!

Sorry karkea "puhekieli", minulle RC-autot ovat edelleen leluautoja ja niiden varaosat ym sälä ovat romuja. Korisi ovat hienoja, sitä en kiistä ja olet oikeassa tarrojen käytöstä autojen "aikakauden henkeen" tekemisessä. On oikeasti ihan hienoa, että saat koreille ostajia. Kaikki eivät tykkää/muuten voi puuhastella ja maalata, joten koreille on varmasti kysyntää. Jatka samalla linjalla!  :wink:

Katsotaan nyt, jos uskaltaisin tuoda maailman ankarimman reality-kanavan, rc-foorumin kautta julki omiakin rakennelmia. Kynnys on korkea ja tuomio ajaa vääjäämättä itsetuhoon, mutta eiköhän sellainen ole kestettävä!  :wink:

Tomi

PS: Ettei menisi offtopikiksi: 68 Camaron pyörän kaariin istuu kohtuu hyvin normaali VTR-rengastus 26/31mm. Drifterissä olen käyttänyt 26mm joka nurkassa, edessä 3mm ja takana 9mm offsetilla. Tämä siis Xray T2 alustalla. Saa nyt nähdä, miten HPI:n 29mm ja 35mm vanteet asettuvat ja mahtuvat pyörimään... 

66
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.11.10 - klo: 22.50 »
Ok, kiitoksia. Tosin ei näyttäny Googlen mukaan olevan kovin monessa paikassa vielä myynnissä, mut tilasin joka tapauksessa.
Tämä on niin Suomea ja nyky tapaa.Jos olisit lukenut ajatuksella tuon mun tekstin kuvien yhteydessä,olisit huomannut että mulla on noita pari kipaletta.Toinen on maalattu ja toinen maalaamaton(joka on matkalla suomeen koska lähettejä unohti pakata molemmat),niin tuliko mieleen että olisit varmaan saanut sen lunastettua ihan järki hinnalla?
Ihan omasta kotimaasta.
En mä näillä elantoa tee itselleni.

Heh, vai nyky Suomea? Siis se että ostaa mieluummin nettikaupasta kuin kinuaa kanssaharrastajan romuja? Eipähän itselläkään tullut vihjailuistasi mieleen, että kysynpä josko toisen kopan voisi ostaa. Miksi edes kysyä, jos kerran koppa löytyy myös nettikaupasta ja saa tilattua vielä kohtuu rahaan? Eikös voorumilla ole myös myydään-palsta olemassa, jos kerran tavaraa haluaa välittää rahaa vastaan?

Kiitos kuitenkin vinkistä Vatolle! Täältäkin lähti tilaus Wheelspiniin, mukaan tarttui myös 29 ja 35mm vanteet driftirenkaineen...  :evil:

67
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.11.10 - klo: 00.57 »
Nyt on Vatolla kori minun mieleen! Täytynee metsästää yksi tuollainen driftiaihioksi...  :wink:

68
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 18.11.10 - klo: 19.43 »
Pitäis sit vissiin olla viel joku VTR GT -luokka erikseen et vois ajaa noilla GT -koreillakin.  :wink:

Ei kai tuo liene ongelma, jos ei meinaa kisoissa käydä?! Hankkii sitten kisoja varten "laillisen". Jos minulta kysytään, niin onhan tuo Panteran ohella erittäin "hengen mukainen", piristää mukavasti Comero-rintamaa! Siipi pois ja sekaan vaan!  :wink:

69
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 14.11.10 - klo: 18.44 »
Lisää (toivottavasti yhtä hyviä) fiiliksiä lauantai-iltana...!  :wink:

Mitään fiiliksiä jaksanu tilittää illalla, ulkoilmamyrkytys iski varmaan...  :grin:

Kolme tankillista on mennyt ihan OK. Auto on todella kiva ajaa ja viedä sladissa. Pitkän akselivälin takia on muutenkin mukava ajaa, liikkeet on rauhallisia ja hyvin ennakoitavissa ja alusta pelaa todella nätisti, hyvin skaalamaista menoa. Kiihdyttäminen on toki iso miinus, malmikasa jää paikalleen sutimaan ja jakelemaan perää, kun taas verrokkina ollut Buttenmeisterin MCD RR jo menee menojaan, suoraan...  :evil:

Jotain tekniikka murhettakin löytyi. Ohjausservo lopetti keskittämisen toisesta suunnasta käännettäessä. Tuossa vaiheessa ei vedelläkään ollut vielä osuutta, joten vähän outo vika. Myös endpointit oli kunnossa, eikä ohjauksessa mikään kanita. Onneksi Buttenmeisterilla oli aikanaan minun hänelle myymä Rhino Digi 4 vielä hyllyssä, niin ei tarvitse jäädä takuuna uutta servoa odottamaan, vaan ajo voi jatkua. Myös kaasu/jarruun vaihtamani Savöx alkoi kenkkuilemaan illan päätteeksi, eikö tykännyt vedestä vai mikä oli. Servo tekee vielä yön seisonnankin jälkeen vähän haamuliikkeitä ja pätkii kaasua.

Pari kuvaa eiliseltä:




70
RC-kerhot ja -radat / Vs: Oulun seudun bensakoneet
« : 14.11.10 - klo: 13.54 »
Kävin eilen 1:1 autolla tamppaamassa rataprofiilia jotta näkee missä ajetaan on about 10 cm lunta nytten. yksi uusi paise on radalle kasvanut mikä oli koitua mondeon riesaksi kun ei meinannu ylimennä...

Sittenpä RS Octavialla ei liene asiaa radalle, mahtaa olla mahastaan kiinni...  :roll:

Minä kävin ulkoiluttamassa Xray 808 patteriversiota 4S akuilla teidän radalla tuossa syyskuun alussa. Oli kyllä hauskaa vetää, mutta mielestäni tuo auto oli vähän pieni tuolle radalle, kaasu pohjassa mentiin lähes koko ajan. Voisin kuvitella että sähköistetty 1/8 trukki olisi aika nami peli 6S akuilla! Ja pari hyndääkin olis poikaa siinä vaiheessa!  :wink:

71
RC-kerhot ja -radat / Vs: Oulun seudun bensakoneet
« : 13.11.10 - klo: 21.11 »
Käydään autolla ja lanalla tamppaamassa. Isommat tuiskut käydään linkoamassa tai lanaamassa
traktorilla.

OK, lähinnä kylläkin kyselin radan tilannetta juuri nyt. Taitaa teillä olla harrastushommat vähän hiljasta tällä hetkellä, vai oletteko siirtyneet pienempiin autoihin?

Ensi tiistaina koitan päästä Baja:lla ajamaan, jos vaan pääsen ihmisten aikaan perille Ouluun ja valoa vielä riittää ajeluun. Taitaa kaamos iskeä jo melko aikasin... Kelikameroiden mukaan teidän nurkilla on lunta, joten täytynee varautua ajamaan ensin Octavialla rataprofiilia ympäri jokusen kerran... :grin: Vai oliko siellä jotain hyppyreitäkin tehty kesän jälkeen?!  :shocked:

72
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 13.11.10 - klo: 01.30 »
Näyttää olevan Hobbylinnan rengas valikoima taas loppu, joten varmaanki joutuu laittaa tilauksen vetämää ulkomaille.

Kertokaas mistä kaupoista ootte noita renkaita tilannu ulkomailta ja millasia postikuluja on tullu.

Niin tuntuu olevan loppu kamppeet suomenniemeltä. Koitin kysellä Hobbylinnalta koppaa ja renkaita, kuulemma nihkeetä on tavaran saaminen ulkomailta.

Itse laitoin tänään tilauksen Wheelspiniin ja Liquidiin.

Wheelspinissä hinnat on vähän korkeemmat, reilu 130 puntaa sisälsi kaksi koria + kahdet renkaat & vanteet + noin 23 punnan edestä muuta tavaraa sekä kulut. Normaalisti toimitus tuolta on ottanut noin 7 arkipäivää.

Liquidista ei löydy kaikkea, mutta hinnatkin on alhaisemmat. Kauheita odotuksia ei ole että kamppeet saapuu nopiaan, koska parissa tuotteessa vein viimeiset. Yleensä toimitukset on tulleet kuitenkin viikossa. Tuolta kahdelle korille sekä yhdelle kierrokselle renkaita ja vanteita jäi hintaa 119 taalaa kuluineen.

Tomi

73
RC-kerhot ja -radat / Vs: Oulun seudun bensakoneet
« : 12.11.10 - klo: 08.05 »
Mitenkä teidän ratahommat menee näin talven kynnyksellä? Onko rata käytössä ja ajokunnossa? Taitaa teidän korkeuksilla olla jo lunta jonnii verran, ainakin Ousatopikin kuvassa lunta vilahtaa? Onko rataa tarkoitus pitää jotenkin puhtaana, vai ajetaanko vaan uraa hankeen tms?

Tomi

74
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 11.11.10 - klo: 23.18 »
Muutaman päivän aikana on ollut hieman aikaa tutustua ostokseen ja ohjekirjaan. Hyvältähän tuo 5T edelleen vaikuttaa, vaikkei ajamaan ole edes päässyt. Tänään pääsi reissusta kotio ja sain kopan jo maalattua ja tarrotettua & orkkis ratiot irrotettua. Huomenna uusi vastari paikalleen ja kaasu-/jarruservo vaihtoon.

Pari päivää sitten laitoin koemielessä tilauksen Davesille ja nyt näkyy jo seurantakoodilla, että paketti on lähtenyt matkalle jenkkien ulkopuolelle!  :shocked: Tulossa on Killer RC:tä ja Outwearsia. Tänään voisi vielä näpytellä uuden tilauksen Afterburnerista, niin alkais olla alkuun oleellisimmat hankinnat kasassa.

Lisää (toivottavasti yhtä hyviä) fiiliksiä lauantai-iltana...!  :wink:

Tomi

75
Sähköautot / Vs: Hobao Hyper 10 TT
« : 09.11.10 - klo: 23.16 »
Uus kiinamosa oli kyllä ihan mukavan tuntonen. Tosin ei kulukenu vielä tarpeeksi. Eli 3500kv + 15T ei riitä kuin ehkä jollekki sisäradalle. Nakataan taas pari hamppia isompaa pinjonia seuraavaksi..

Sitten, kun kone alkaa olla nuhasen olonen, löytyy täältä apuja. Pitkäkannunen sensorillinen 3600kv / 6,5T mosa liikuttaa kirppua jo kivasti ja kestää välittää. Näkyy jenkkipojilla olevan vastaavan kokoluokan Novak HV käytössä.

76
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 09.11.10 - klo: 17.53 »
timi puhu vähän että meinaatko tulla kokemäelle koittaa uutta autoasi ens lauantaina?

Mieli tekisi, nähtäväksi jää ehdimmekö. Koppa pitäisi maalata ja kone sisäänajaa, juuri juteltiin, että lauantai lienee paras päivä noiden tekemiseen. Mutta ei vielä unohdeta tuotakaan, mistä löydän lisätietoja lauantain ajeluista ja paikasta?

EDIT: Löytyi heti kun eksyin asian mukaiselle voorumille...  :wink:


77
Kopio tämä ja äännestä kuka on maksumies osien suhteen.

2. AUTON LAINAAJA.


Hyvä avaus Jerzi! Minun kommenttini ei ole täysin objektiivinen, koska auton omistaja on "lähipiiristä" ja olen nähnyt/kuullut hänen mielipahaansa aiheesta moneen kertaan. Tekisi niiiiin paljon mieli avautua kaverin puolesta asian tiimoilta, mutta olkoon. Todettakoon, etten vieläkään ole ymmärtänyt, miksi maksuvelvollisuus oikeassa elämässä meni kuten meni.

Silti kerron mielipiteen:

Maalaisjärkikin sen jo sanoo, ehdottomasti auton lainanneen henkilön on velvollisuus tehdä aloite asian selvittämiseksi. Sopuratkaisuna perään ajanut ja autoa lainannut maksavat auton omistajalle puoliksi aiheutuneet kulut tai auton lainannut maksaa kaiken itse. Missään tilanteessa auton omistajan ei kuulu maksaa muiden toilailuja omasta pussistaan! En tiedä, onko kilpailutoiminnassa joitain kirjoittamattomia sääntöjä aiheesta, mutta noin se mielestäni menee maalaisjärjellä.

Esimerkki menneisyydestä: kaveri lainasi työpaikaltaan ammattilaistasoisen videokameran, jonka antoi minulle viikonlopuksi käyttöön, jotta kuvaan erään 1:1 autotapahtuman. Viikonlopun aikana kamera seisoi jalustallaan ja tuuli kaatoi kameran - kamerasta rikkoutui jotain noin 1000€ arvosta. Koin, että tapaus on minun moka, vaikken sitä aiheuttanutkaan. Seuraavalla viikolla minä hoidin kameran korjaukseen, maksoin korjauksen (sain osan takaisin jostain vakuutuksesta 4kk myöhemmin) ja palautin kameran kaverille. Milessäni ei edes käväissyt palauttaa kameraa rikkinäisenä sanoin "ei ole minun, en korjaa"...

Tomi

PS: Tämän tapauksen jälkeen olen tavannut sanoa jokaiselle koeajajalle, "sen minkä rikot, myös maksat". Yleensä koeajajaa hetken naurattaa, sen jälkeen ilme vakavoituu ja ajokin sujuu ongelmitta...

78
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 08.11.10 - klo: 19.09 »
Pakko heti hehkuttaa...  :grin:

Itselle 30v lahjaksi hankkimani Baja 5T pääsi viimein kainaloon saakka! Ei olekaan vähään aikaan näin paljoa kuumottanut uuden auton hankinta! Jos loppuviikosta sais sisäänajot suoritettua Buttenmeisterin avustuksella, niin viikonloppuna pääsisi jo tositoimiin montulle!  :cool: Ensi viikolla olisi tiedossa reissua Oulun seudulle, Ousan rata kutsuu!  :evil:

Ekana modauksena radiot vaihtuvat Spektrumiin ja seuraavana tulee varmasti olemaan uudet digiservot, ainakin nyt alkuun kaasu/jarruun 20kg Savöx.

79
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 06.11.10 - klo: 22.56 »
Täällä ollaan pitkästä aikaa aivan liekeissä VTR-autoiluun. Kesällä ja alkusyksystä oli vähän jotain ulkoajelua, mutta fiilis pääsi vähän laskemaan. Tänään oli kolmas lauantai putkeen Lohjalla Harjun koululla reeniä ja äijä on ihan liekeissä! Vihdoin auto on saatu sellaisiin säätöihin, että tasainen nautittava ajo onnistuu ja lipsakka perä on saatu kuriin. Pitoaineiden kanssa opetellaan vielä paljon, joka kerta pito on tuuripeliä. Launataireenit Lohjalla jatkuu, toivottavasti lähi tulevaisuudessa liikenisi aikaa myös Hobbylinnan LRP Areenalla vierailuun!

Välitys on nyt 5.18 (Xray T2R Pro, spurri 72, pinjoni 33, 38/16 sisäinen välitys) ja se on aika sopiva "mikkihiiriradalle". Noparina on Nosram Stock Spec ja ohjelmana on kokeiltu kaikkea 1-8 välillä, käyttöön taisi jäädä lopulta 2 tai 3. Joutaisi kylläkin pienentää alimmalle tasolle, tehoa piisaa sielläkin. Koppana on nyt pari Camaroa, mutta kulutustavaraahan nuo tuntuvat olevan, edelleenkin. Muuten ollaan ihan VTR-säännöissä, maavara reilu 8mm ja paino ajokunnossa 5000mAh akulla ilman ponderia 1424g.  :grin:

Tästä on hyvä jatkaa, odotellaan jo ensi lauantaita innolla!  :cool:

80
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 04.11.10 - klo: 13.59 »
Fiksasin linkin, meni hädissään pieleen...

Jees, kyllähän tuo CPI lienee ihan passeli vaihtoehto, jos kerran alaosan pönttö on jokin vaimenninkin samalla. Täytynee laittaa sellanen tilaukseen, kunhan auton saa sisäänajettua.

Tomi

81
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 04.11.10 - klo: 13.20 »
OK, kiitoshyvästä vinkistä! Täytyy illalla katella paremmin läpi keskusteluja.

Mites sit JetPro V4, vaimentimenkin saa parilla letkulla laitettua. Vaimennin voisi hukkua hyvin 5T:n katteen alle.

82
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 04.11.10 - klo: 11.47 »
Haussa toimiva putki, jolla äänet ei ole aivan järjettömät, joka toimisi vakiokoneen kanssa ja jonka saisi nätisti istumaan takaosaan mahdollisimman suojaan.

Käsittääkseni vaimennettu Dominator V2 olisi hyvä vaihtoehto, korjaatteko jos olen väärässä? Tuolle täytyy jokin puskuri viritellä suojaksi.

Onko teillä kokemusta tästä putkesta Bajassa? Olisi ainakin hyvin piilossa.

Muitakin vaihtoehtoja saa ehdottaa, autona Baja 5T.

Tomi

83
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 02.11.10 - klo: 17.11 »
Tamiyan pallot/kupit on ihan jees mutta luonto ei anna periksi lueskella Tamiya tekstiä Durangossa :wink:

Laita vaan, samaa shaibaahan tuo Durango on, kuin Durgakin, joten menee jo melkein kirjoitusvirheen piikkiin...

84
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 31.10.10 - klo: 08.31 »
Sulla on vaan käynyt huono tuuri ja joku on pakannut kamat laatikkoon lattialle pudonneista virheellisistä osista :wink:

Joo, tehtaalla on mennyt se jämäosien miljoonalaatikko ja mulle tullut paketti sekasin...  :wink:

85
Team Durango / Vs: Durango DEX410
« : 31.10.10 - klo: 00.41 »
Tänään pääsin vihdoin ensimmäisen kerran tyyppäämään 2010 full speciä tasamaalla mattopaanalla. Vähän on mixed feelings koko laitteesta. En tiedä, onko kohdalleni sattunut vain maanantaikappale, vai olenko astetta herkempi harrastaja, mutta tuntuu että autossa on ollut pieniä vikoja, joita ei tämän hintaluokan kamppeessa osannut odottaa.

Ongelmia kasauksen edetessä ovat olleet:

- vispaava spurri (akseli ja vastalaippa vaihdettiin takuuna vähemmän vispaavaan)
- takadiffin paikallaan pitävä palikka, jossa kierre väärässä paikassa (vaihdettu takuuna uuteen, selvästi eri tuotantoerästä tulleeseen)
- vetareiden pinnien lovi koneistettu "toiseen laitaan", eli tappi jää toiselta puolelta vähän yli ja toiselta vähän vajaaksi (ei ongelma vielä, mutta kulunee epäkeskeisesti ajan kanssa)
- huonolaatuiset vanttiruuvien päät, joista osa murtui Koheltajan tavalla ruuvatessa (en edes jaksanut kysellä takuuna uusia, vaan tilasin pari settiä Amainista)
- vantit ovat mop:n kuvaamalla tavalla löysiä ja kaikkien vanttien päissä välystä on enemmän, kuin 200€ RTR-autossa! (lienee ominaisuus tämän hintaluokan autoissa)

Toivotaan, että tiimikuskien kehumat, odotettavissa olevat mahtavat ajo-ominaisuudet kumoavat edelliset hämmästelyt!  :grin:

86
RC-kerhot ja -radat / Vs: CROSSIRATAA OULUNSALOON
« : 26.10.10 - klo: 23.20 »
Mites viikon päästä ma ilta, eli 1.11.2010? Top truck-ajelua jossain? Miten muuten teidän lumitilanne, joko siellä on pysyvää shittiä odotettavissa?

87
Sähköautot / Vs: Hobao Hyper 10 TT
« : 26.10.10 - klo: 21.54 »
Heh, kummin päin sulla oli koppa käsissä, kun liimasit kyljen tarran...  :wink:

Mitkä renkaat tuossa on alla? Taisi tulla mukana paketissa?

Tomi

88
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 19.10.10 - klo: 23.50 »
Eli jos haluat käyttää tuota SPX säädintä niin puschit niin pienelle kuin ne saat eli 0 tai 1.
Välitys 5 tai kevyempi.
Kelpasiko vastaukset  :wink:
Jerzi

Noparihomma OK, hienoa!

Kevyempi välitys lienee siis 5 - 5,5

Xrayn tapauksessa sisäinen välitys 1,7 ja spurri 80 / pinjoni 27 antaa tulokseksi 5,04. Sillä mennään!

89
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 19.10.10 - klo: 23.06 »
Ylivoimainen enemmistö oli 5.0 välityksen kannalla, joten sillä mennään.
Nopariksi 0-ennakko, tai niin lähelle sitä kun mahdollista olemassa olevilla vehkeillä.

Tarkentava kysymys:

Kun sanotaan välitys laitetaan 5,0 tarkoitetaan että:

Välitys tasan 5,0
Välitys 4,5 - 5,0
Välitys 5,0 - 5,5


Ja nopariksi siis kelpaa esim "vanhan mallin" LRP SPX / Nosram Stock Spec kun käyttää vain neljää ensimmäistä tehoasetusta? Jos noin on, niin hieno päätös!  :wink:

Tomi

PS: Mitä välitystä (sisäinen välitys, spurri ja pinjoni) Xray T2-miehet ovat käyttäneet?

90
Sähköautot / Vs: Polttis -> Sähkö konversiot
« : 13.10.10 - klo: 22.15 »
mistä sais suht halvalla moottoripukin.vähän samalla tavalla kun rph:lla.

Mihin autoon tuo pitäisi olla? Hobbylinnasta kannattaa kurkata joihinkin merkkeihin tarjolla olevia konversiosarjoja. Itsellä on XB808:ssa pelannut kyseinen moottoripukki todella hienosti.

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 27