783
« : 31.03.09 - klo: 14.12 »
Apua, mikä sheetti... Täytyy illalla tutustua ja katella miten eroaa omasta.
Omassa autossa etupää on melko perusasetuksilla. Ulkomuistista heitellen, iskarien yläpäät on keskireiässä, alapäät muistaakseni ulommissa ja esijännitykset minimissä. Keula on pehmeä ja pohjaa, eli kovempaa täytyy miettiä. Olen koittanu esijännityksiä kiristellä, en osaa sanoa oliko parempi.
Toisaalta perä on melko kovan tuntuinen, vaikka iskarit on molemmista päistä mahd sisällä. Eikös se silloin olis pehmeimmillään, kun pamput on mahd sisällä ja mahd kallellaan...? Vai johtuisko nuo ominaisuudet vaan jäykän öljyn ja pehmeän jousen sekoituksesta?
Tontituksen tarve on oikeastaan enemmän show-hommia, kuin todellista käyttöä. Tuosta autosta olis tarve saada 1:1 autoa kaukaisesti muistuttava, uudella kopalla ja katugummeilla, mutta auton korkeus on paha puoli. Rautalangallahan sen saa messuille vaikka kuinka matalaksi, mutta toisaalta myös kesällä pitäis päästä hieman ajamaan asvalttipinnoilla noissa 1:1 autojen tapahtumissa. Hösöllä oli jo hyvä idea, O-renkaita iskariin männän alle. Mutta sitten ne pitäis aina repiä pois, jos haluaa ajella normaalisti. Eli toiset mahd halvat iskarit olis kuitenkin paras...