61
Traxxas / Vs: Traxxas Slash 4x4
« : 02.01.11 - klo: 12.25 »
joo, olen taas ollut väärässä topicissa, tuupparissa ei ole öljyä, ainakaan mulla :D
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Katoi itsekkin niitä kuvia sieltä Ei hyvää päivää.........
Nyt kun olet tunkenut ne kaikki mahdolliset jousenjäykistys välipalikat sinne iskarin varteen, saadaksesi maavaraa yhtä paljon kuin siinä alkuperäisillä renkailla on, niin autossasihan ei ole takana jousitusta varmaan ollenkaan.
Tässä muutamia päätelmiä.
-Alimitoitetut renkaat. välitys pienenee =sutii helpommin
-Jouset jäykkänä takana. vähentää pitoa =sutii helpommin
-Nastat takana muttei edessä. vähentää pitoa eturenkailta = huonontaa kääntyvyyttä
Edelleenkin Stampedella on taipumus pyörähtää vasemmalle kun kaasua laittaa liian hätäisesti.
Nämä kaikki yhdessä, olet onnistunut huonontaan rutkasti ajo-ominaisuuksia, jotka eivät stampedessä muutenkaan häävit ole.
Meillä Stampede on saanut aina talvet seisoa, jos ei sisäradalle pääse ajelemaan.
Se ei yksinkertaisesti ole talviauto.
Siitä muuten tulee taas kallis keikka jos ostaa 2S LiPo:t ei ole LiPo kamoja. Laturi, akut, liposäkki...
FIDDU
mad truckista palo moottori .. melkosta teuraslihaa noi autot :mrgreen: nooh tilasin tilalle ulkomailta tämmöttii sit
Ezrun Combo 35A ESC + 12T 3300kv brushless motor.... kommenttia ? toimiiks nää ? alle 50€ jäi toikin.
mitäänhän mä en näistä hjummarra mut kait toikin toimii, takuuseen toki tulee viä uus vakio mosa ja nopari kiinasta, samalla ku tilasin uusia tukivarsia toiseen autoon, WEli tilasin aikanaan 2 autoo et yks ees liikkuis... rahan haaskaustahan tämä
Noniin, minulla sellainen ongelma, kysyisin ensin jos joku sattuis antaa neuvoa, ennen kun alan purkamaan tuota "pojan" joululahjaa, (losi micro high roller)
Eli pistän virrat päälle, renkaat kääntyy heti oikeeseen laitaan, ei tunnu auttavan säädöt ohjaimesta,tai en ole ainakaan vielä onnistunut. Kun kääntää ohjaimesta kaikki vasemmalle, laitteen saa meneen kyllä suoraan.
Nyt ois ihan pelkät kalibrointi neuvot tarpeen, eli kun laitan ohjaimeen virrar ja noparin päälle niin mitäs sitten tehdään?
Kännykällä otettu tilannekuva ]
Renkaat ovat kyllä aika pyöreät
Tehoa tuntuu olevan :lol: :p
AKUSSA YLIJÄNNITETTÄ?
Minulla on akkuna harcase 2s lipo 5000 mah ja laturina Accucel-6 (http://www.hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7028).
Akku on aivan uusi ja oli täynnä ja ajoin suurinpiirtein (eka ajo) 5 min. Kun aloin lataamaan sitä 2 pv:n päästä ajosta, niin laturi ilmoitti että kokonaisjännite on 8 V ja 4,17 per kenno.
Otin akun saman tien pois latauksesta, kun katsoin, että se oli ylijännitteessä..
Ja laturi ilmoitti, että lataaminen lopetetaan kun jännite on 8,4 V. Eikö maksimi jännite pitäisi olla 7,4 V?
Mistä tämä johtuu?
Onko se vaarallista?
TS
Kuinkas hyvin/tarkasti toi traxxasin VXL-3s osaa tehdä Cut offin eli katkasta virran syötön kun lipoissa alkaa voltit tippuun? Huomasin että joissakin nopareissa sais itse säätää tuota volttia tässä näemmä ei. niin jättääköhän toi vxl-3s ihan viimetippaan tuon?
miten kesällä? kun näin talvella varmasti pysyy kurissa helpostikkin.
Mutta taitaapa toi moottorin lämpöongelma olla enempi nuissa harjallisissa
Jostain syystä on alkanut tehokas takaveto hieman syyhyttämään. Ja tästä nelikostahan saisi aika helpolla sellaisen tehtyä. Sliperi paikalleen, kardaani ja etuvetarit vaan pois. Mutta onko kokemusta, olisiko tälläisellä virityksellä mitään jakoa jonkun oikean takavero SC:n kanssa?
Ainakaan ei olisi 3S:n kanssa näin talvikeleillä kovin "tylsä" ajettava.
Argh, nyt on aukko sivistyksessä. Mitä nuo pinjonin merkintä esim. P48 meinaa? Tai olisko linkki missä nää pinjonien erot on selitetty? Siinä sitä ollaan, kun on vaan ollut yhdenlaisia pinjoneja käytössä kaikissa leluissa.
Nyt on autossa kiinni mamba micro pro 8000kv motilla :p servo on tuo asson vakio. Akkuna ProTek 40c 1600 mah hardcase lipo. Ja nyt on semmoinen ongelma että kun laittaa kaasun nopeasti pohjaan niin ei keuli eikä sudi. Spurri kyllä pyörii ja slipperinkin laitoin tarpeeks kireelle. Mutta joku siellä luistaa. En tiä mitä nyt pitäs tehä :shock: Jostaan syystä tehot ei vaan välity renkaille. Muutta sitten ku auto on liikkeellä nii toimiikyllä ihan hyvin. hihnatkaan ei varmaan luista koska kun etu renkaista ottaa kiinni ja pyörittää taka renkaista niin mikään ei luista.Ei luista pinioni , ei slipperi , ei hihnat niin mikä sitten luistaa ?
Onko kukaan kokeillu miten istuisi jonkun truggyn kori SCRT10:iin ? Olisi talvella lapa- ja nastanakkien kanssa ehkä parempi...
Nyt voisi joku laturi mestari valaista hieman osaamisellaan.
Onko olemassa Lipolaturia jolla voi balansoidusti ladata kahta tai useampaa akkua kerralla? Ja jos on niin missäköhän hintaluokassa sellaiset mahtaa liikkua? Ei riitä enää mielenkiintoa latailla kahdella laturilla, vaan olisi mahtavaa löytyy laturi jolla pystyisi lataamaan 4 x 2s lipoja samaan aikaan tai ainakin edes kahta.