Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - vato

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 21
61
Sähköautot / Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« : 26.01.14 - klo: 20.55 »
Exatly-Mundo!Juurikin semmoinen.Joskus ajoin M06:lla Vaasan kevät kahinoissa 2002 bemmin kopalla,Ja lähdössä Cooperit jäi.Märällä radalla en pysynyt yhtään vauhdissa niiden kanssa,mutta kun rata kuivas,ei ne enää karanneet,päinvastoin.

Tää oli 60D slikseillä.
Kunpa olisi malttanut enemmän sitä setupittaa,niin väitän että siitä olis saanut nopeemmankin.

62
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 26.01.14 - klo: 20.52 »
Thomsva:Huomaa että käytät siinä renkaan "lipassa" normaalia pikaliimaa,ei missään nimessä rc-auton renkaaseen tarkoitettua pikaliimaa.Normaalilla pikaliimalla saa reilummin aikaan pyöräyttää vanteen kumiin kiinni.
Kerran oon koekillut uhmakkaasti laittaa rengasliimaa ja v*tuiks män.Seuraavat tein normi pikaliimalla ja täydelliset.

Oliko Sweepit niitä v2 renkaita?Kun kuulemma v1:set on huonot?Olis kiva kokeilla noita sweeppejä,en oo varma onko meidän kerhon F1 kuskeilla kellään niitä.

Rellun koppa mahtava,Kivelaster!Hienoa,kertakaikkiaan.Joko ajamiseen pääsi jyvälle?

63
Sähköautot / Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« : 26.01.14 - klo: 15.34 »
Jos perus radiaalilla meinaat ajella,varmaan parempi jos takana on medium tai high grip rengas.Tai nuo kesän 60d sliksit on yksi vaihtoehto.Mulla oli kokeilussa edessä type b ja takana a.Toki kokeilin myös ympäriinsä type b.

Toimi molemmilla mutta radiaalilla en ajanut kuin matolla.Koekilin pari kertaa ja se jäi siihen.Toki joku Sweepin tai Riden pehmeämpi pikkusliksi vois olla pihalla aika hyvä.

Ja kun sillä on malttava kaasun kanssa,kerkee kyllä yllättävän lujaa.

64
Sähköautot / Vs: Tamiya M-04M Alfa Romeo
« : 26.01.14 - klo: 15.11 »
Itsellä ollut hakusessa moinen laitos jo hetken.M06 Pro mulla oli joskus aiemmin,silla kurvailut oli aika hauskoja.Liukkaudesta se ei pitänyt yhtään,normi minit päihitti sen silloin mennen tullen.Mutta pidolla ajettuna se on yllättävän nopee,vaikka armoton virheille.
Eli vieläkin kaduttaa takavedon myynti vaikka F1 lievittää fiilistä :grin:

65
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 26.01.14 - klo: 15.08 »
On muuten vaatinut varmasti enemmän kuin 3h maalaaminen,leikkely/teippaus ja suunnittelu!Todella siisti!

Onko nuo Parduksen vai Pit:n renkaat?Vai Tamiya?

66
Kilpailijoiden kanava / Vs: F1 SÄÄNNÖT
« : 25.01.14 - klo: 11.57 »
Kuinka jos tuossa listassa olisi koko nimi kaikilla?
Helpottaisi varmasti kun voi tuon listan suoraan kisajärjestäjät hyödyntää silloin?

Mutta mahtavinta on että uusia kuskeja tuli listaan!

67
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 20.01.14 - klo: 14.37 »
Protoformin Trans Am ja HPI:n Nissan S13 listalla.

68
Kilpailijoiden kanava / Vs: VTR SÄÄNNÖT
« : 20.01.14 - klo: 14.31 »
Katoppas pirulaista,mielestäni tuon listalle lykkäsin,mutta jäänyt jostain syystä "puolitiehen".

Nyt on Trans Am listalla,ajettiinhan tuolla korilla jo viime kisassa muutenkin.
ja Nissan myöskin.

vato

Ps:jos jatkossa jää vastaamatta yv:hin niin laitappa uudestaan.Joskus vaan ei muista kaikkia hommia mitä tulee maililla+yv:nä.

kiitos ja sori

69
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 16.01.14 - klo: 13.31 »
No tuo selittää kyllä paljon,571/572 renkaat vaan alle,hyvä tulee ja renkaat kestää aika paljon ajoa.


70
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 16.01.14 - klo: 12.12 »
Tuota tarttis kokeilla,noita noiden Aussien suosittelemaa PIT rengaskertaa.Pitääpä laittaa harkintaan.

Mutta siltikin tuo PIT571/572 renkaat toimii.Niillä ei voi mennä "metsään".Koska näppituntuma renkaasta on siltikin että takafillari on pehmeämpi kuin etu.Hassua että renkaan kuvauksessa puhutaan ihan toista.
Ja noilla renkailla munkin auton saa puskemaan,en pidä niitä yhtään liian pitävinä.Vaikka ajoinkin molemmat finaalit koko-pidotuksella myös edessä.Takana High grip ja edessä LRP-top carpet.

Eli aussitkin suosittelee 573eteen Medium ja 572taakse Medium hard,eli taakse kovempi kuin eteen?

JOten 571/572 rengastus seuraa samaa linjaa kuin maailman jannuilla.Eturengas meillä pehmeämpi mutta on meillä yleensä kylmemmät radatkin kuin Ausseilla..

71
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 15.01.14 - klo: 16.05 »
No en mä mikään guru ole,kaukana siitä.
Sattunut vaan osumaan setupit jollain tavalla samalle laudalle,ja kysellyt oon minäkin muilta,ja kyselen aika paljon vieläkin.

Jännä homma tuo mitä selvitit,koska inserttien kanssa sormin kokeiltuna on tuo asia päinvastoin.Takafillari on pehmeempi kuin etu vaikka tuotekuvaus sanois mitä??

Munkin mielestä se on erittäin epäloogista että luettelotekstin mukaan hard taakse ja soft eteen.
Siltikin näppituntumalla takafillari on reilusti pehmeämpää seosta kuin etu :shocked:

No noilla mäkin oon ajanut kun toimineet muillakin hyvin.
Muistat vaan hommata foam vanteet,porata niihin 3-4mm ilmareiän,hommaat normaalia pikaliimaa ja katso youtubesta video asennuksesta ;)
How to glue Pit Shimizu / Tamiya TCS tires for rc F1 cars !!!

tai keino nro2
http://www.rctech.net/forum/10130806-post93.html

Tuolla lailla kun itse laitoin omani,ei ole repeillyt tai vaatinut mitään uusinta liimausta.

Enkä miellä 1-tyyppirengasta hyväksi tässä kohdassa.Sitten kun kuskeja on 20kpl,ja rengas määrää eroa niin mietitään sitten.

Tamiyan rengasta en ole kokeillut,oon enemmän ajanut noilla PIT:llä.Ja kun on olleet hyvät ajaa,tulosta tullut radalla niin en oo ruvennu kokeileen hirveesti muita.

On mulla pakissa RIDE:t ja Pardukset,mutten oo hirveesti niillä ajanut.
Pardukset varmaan hyvät todella kylmällä kelillä,ehkä jopa sateella.
Ridelle pitää antaa enemmän ajoa vissiin niin oppiis niistäkin jotain
 :laugh:

72
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 14.01.14 - klo: 21.42 »
Keulan muutos osat maksaa jtn muutamia kymppejä,ja sen tekee 10min aikana ekan kerran.
Servon asennon muutos oli ehkä "suurin",muut osat oli ruuvaa-kiinni tyyliä.

Leveämpi keula rauhallisempi,mutta puskee helpommin ja kääntyminen tiukalla radalla haastavampaa.Vaikea sanoa kumpiko parempi mutta matolla oli molemmat ajettavia,kesällä en kokeillut kuin kapeaa johtuen siitä että pihalla on huonompi pito kuin matolla.Kapeemmalla oli ainakin kiva ajaa,mutta vaatii 2-4 kierrosta ennenkuin renkaat lämpee ja alkaa pitämään.

PIT 571-572 on hyvä perus rengas sisä ja ulkokäyttöön,ainakin mulla ne on toiminut hienosti.RIDE:llä en ole paljoa ajanut,Pardus oli tosi pehmeä.Ja kuulemma pihalla oli Tamiyan Hard edessä ja Soft takana hyvä yhdistelmä.

Harjallisessa koneessa on enemmän "vapaajarrua",jtn tällä saa ne minien mukana tulevat hopea kannutkin hyvään käyttöön:D
Ja se on yllättävän nopea kone F1:ssä!Pärjää 21.5 harjattomalle varmasti.

Laakerit vaan herkäksi,niin rullaa hyvin :wink:

Niin ja se tärkein tietenkin:
Hommaa F1 ja viivalle muiden kanssa pitämään hauskaa
 :laugh:

73
Mun Comppiminille on lipsahtanut F1:sen tiedot :laugh:

74
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 14.01.14 - klo: 10.03 »
Ja Pitin renkaista sen verran että mä oon ajanut viimevuonna noilla samoilla Piteillä Nokian ja Kasinon mattokisat,parit mattotreenit ja kesällä piharadalla 4-6 treenipäivää ja nyt nämä Kasinon kisat...Joten erittäin kestävä rengas ja pitää todella hyvin.
Ja vieläkään ne ei ole loppu.

Kovapitoisilla radoilla LRP/Nosram pitoaine(mieto) ainakin eturenkaisiin ja taakse sama tai CS-High grip voimakkaampi pitoaine.
Tuolla reseptillä oon itse ajanut mattokisat.

Kuuladiffin kun opettelee vielä säätämään niin hyvä tulee,nyt tokassa A-finaalissa kiristin hiukan ja parin läpin jälkeen se alkas taas "huutamaan",joka tiputti hiukan vauhtia.

Nimimerkillä "kytkin haisevana maaliin"




75
vtr44-2 on väärässä kategoriassa,se on FWD luokan kori.


Mutta edellä mainittu(valko-sini-musta Challenger) ja seuraavat FWD korit on mun:
-fwd01(kisassa tässä oli Huge FF11-runko,aitoa ajoi Öhman Jan "BB")
-fwd unknown
-fwd44
fwd44-2

Vatanen  Petteri"vato"
Seura:Epua/FHRA
Runko:HUGE FF12,Alustan osat vaihdettu Tamiyan osiin,Iskarit TRF.
Moottori(t):CS17,5+Vampire Broodline 17,5+SP 17,5 MMM+Orion Vortex 17,5
Säädin:LRP TC Spec
Servo:Savöx
Radio:Spectrum
Akut:Muchmore+Vampire


VTR-44
Vatanen  Petteri"vato"
Seura:Epua/FHRA
Runko:Tamiya417x
Moottori(t):CS17,5+Vampire Broodline 17,5
Säädin:Viper
Servo:Savöx
Radio:Spectrum
Akut:Muchmore+Vampire

Formulat-02
Vatanen  Petteri"vato"
Seura:Epua/FHRA
Runko:TamiyaF104W muutettu kapeakeulaksi,mielialan mukaan ajellaan leveenäkin.
Moottori:Novak 21,5+Tamiya Mabuchi(minin vakio kone)
Säädin:SP Cirtix
Servo:
Radio:Spectrum
Akku:Muchmore

MComp-44
Vatanen  Petteri"vato"
Seura:Epua/FHRA
Runko:TamiyaM03L+M05L
Moottori:SP 2500kv
Säädin:SP Carbon 2.0
Servo:Savöx
Radio:Spectrum
Akut:Muchmore+Gens

76
Sähköautot / Vs: RC FORMULA 1 Autot
« : 13.01.14 - klo: 16.54 »
Ja kyllä olis puuttuneiden F1-kuskien kannattanut tulla!Rata oli enemmän kuin mahtava Formulalle tarjoten tiukkaa syheröä ja todella vauhdikkaasti ajettavia kohtia.

Alkuerissä tais olla 1 ja 2 ruudun autoilla eroa 0.1sek luokkaa!

Molemmat finaalit meni tiukalla taistelulla ja ohitusta piti oikein kytätä ja painostaa aika kauankin.Tässäkin kohdissa kävi niin että se "peittely" kostautui ja johtopaikka vaihtui.

Uusia naamoja ja kuskeja oli hienosti mukana,se oli hieno juttu.Toivottavasti nähdään seuraavissa kisoissakin!






77
Sähköautot / Vs: ETUVETO-Veikkauksen uusin pelikö???
« : 13.01.14 - klo: 16.31 »
Noniin,
Kovat kahinat takana,Kasinon rata oli todella haastava mutta kun pääsi rytmiin kiinni,se oli aika hauska ajaa vaikka olikin aika turhan syherö parista kohdasta.

Oma auto ja Leasing-auto toimi aika hyvin,ottaen huomioon että se kasattiin puoliksi palasina olleesta aihiosta hyllyn päältä Pe yöllä ,tein perus setupin mikä oli joskus kesällä ihan toimiva,tein iskarit ja toimitin auton kuskille Lauantaina Kouvolaan,joka laittoi oman noparin,sähköt ja radalle.Parit treenit ajetuilla renkailla näytti että molemmat El Vato's Garagen autot ottaa A-finaalin 1 ja 2 ruudut mutta kulman takaa pimennosta noussut Feeniks-Barbi kaivoi takataskustaan vauhtia ja kiilasi 2 ruutuun.

Molemmat finaalit meni sitten niin että 2-4 ruudun autot keskittyi niin taistelemaan keskenään että pääsin karkuun hiukan varkain.

Barbilla oli toisessa finaalissa hiukan teknistä ongelmaa ja toisessa tais tulla molla ja kaataa parit kerrat.
Mutta sanomattakin selvää että myös pinkin vauhti olis riittänyt voittoon.

BB joka suhasi tiimin kakkos-autoa taisteli raivoisasti Man-in-Pink:ä vastaan ja Rannikon Sinistä ja aina niin vaatimatonta Salmista vastaan.
Molemmilla tasi kattokerho kutsua parit kerrart taistelun tiimellyksessä joka verotti erä tulosta sen verran että sain parit arvokkaat sekunnit ihan kuin lahjaksi.

Kiitos BB:lle kunnialla hoidetusta ajovuorosta,saa toisenkin kerran Leasinkiin.

Jos nämä kaadot olisi jääneet pois,olisi melko varmasti jonkun muun nimi ollut podiumilla :wink:

Myös hienoa oli huomata että kuskeja oli paikalla paljon(enemmänkin mahtuu),ja vinkkejä saa ihan varmasti millä saa vauhtia ja luottoa autoon mikäli niitä haluaa.

Todella ylläriä mulle tarjosi Suojala joka meinas mut yllättää parit kerrat alkamalla ajamaan yhtäkkiä karkuun kun olin ensin saavuttanut ja rupesin ohituspaikkaa katsomaan :shocked:
Piti oikein puristaa että sai herran kiinni!
¨
Ilmeisesti muutamat kerrat se painoi hiukan lujaa "hiileen" ja jarrutus meni pitkäksi ja pääsin siitä' kuittaamaan.Jos tasaisuutta tulee ajamiseen niin tästäkin kuskista kuullaan vielä lujaa!

Testi mielessä kokeilin ajaa tämän kisan Finaalit 30c akuilla ja yllätyin kun huomasin että niissä riitti potku ihan hyvin,eli ei ilmeisesti ole pakko olla 70-120c akkuja FWD:ssä pärjätäkseen.

Nähdään viimeistään taas kisoissa!

78
Kiitos järjestäjille ja kisaajille kaikkiin luokkiin!Ilman teitä ei olisi kisojakaan!
Erittäin mukavaa oli nähdä "uusia" naamoja radalla,olette erittäin tervetulleita ja kyllä ne taidot siitä paranee kun jaksaa edes kerran viikossa treenata pari tuntia
 :wink:

Monet hyvät väännöt sai oli oikeastaan hienoa huomata että monilla kuskeilla vauhti riittää,pikkasen tasaisuutta suorituksiin niin saadaan taistelut pahemmiksi.


Ja sanotaan sekin että kerhokisojen historiassa tehtiin 2 uutta ennätystä!
VTR:ssä 25 osallistujaa ja F1:ssä 8!

Toivottavasti nähdään ensi kisoissa!

Vatanen #44


79
Minkäslaisilla renkailla kannattais lähteä yrittään ajelua formulalla? Kisapaikalta varmaan saa numeron tietoon formulaan, kun sellasta ei vielä ole

Mulla on Riden renkaat lainattavissa.Tuu nyppimään hihasta jos et halua uusia ostaa tähän hätään.
Jos parit kahvikupit tarjoot päivän aikana niin ollaan sujut.

Vatanen

80
Sähköautot / Vs: ETUVETO-Veikkauksen uusin pelikö???
« : 07.01.14 - klo: 18.55 »
Pikku "tiiseriä" ennen tulevaa kisaa,kerhon treeneistä pari FWD-kuvaa.






81
Ja sais tullakkin pari lisää,saatasiin kunnon kisaa ja kaaviota niillekkin.Jopa B-finaali ekaa kertaa?Se olis jotain!
VTR:ssä mahtava osanotto,pari lisää vielä muihinkin luokkiin niin alkaa olla homma paketissa.

Suurin veikkaus siis on että kuka on VTR:ssä toisena kun hana79 vie pystin kotia!Meilä tulee olemaan siitä kakkospaikasta kova kisa.


Ja sitten seuraavanlainen kyssäri:

F1:ssä jaettiin nrot rankin mukaan,ja viimeisintä rankkia en nyt tiedä.
Mulla oli ainakin viimeksi nro2,ja se löytyy molemmista koreista.
Toki jos kuskeja vain 5 kpl niin se ei varmaan ongelma?

82
Sama vika Rahikaisella :grin:

83
Eli siihen kohtaan minne normaalisti tulee raidetanko kiinni(perus navassa on 2 kiinnitysreikää),teet siihen lähemmäs napaa ylimääräisen reiän raidetangolle.

Mitä lähempänä navan keskilinjaa raidetanko on,sitä enemmän ja nopeemmin se servo kääntää pyörää.


84
Yhden T3 drifterin ohjauksen modanneena:
-Hubia ei tartte leikata "poikki",vastaavan kolon voi tehdä napaan,kohtaan jossa se osuisi C-palaan..Ei vaikuta niin paljon kestävyyteen.
-Ainakin hiukan nopeemmaksi ja enemmän kääntöä saa kun tekee napaan sisemmäs reiät.Varsinkin kääntönopeuteen vaikuttaa.

Noillakin kotikonsteilla se alkas kääntymään paremmin ja hallittavuus parani kovemmassa kulmassa ja suunnanvaihdossa.


85
Onko Bemmi Tamiya vai Yokomo?
Hemmetin hieno!

86
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 23.12.13 - klo: 07.48 »
Porsche ja Toyota listalla :wink:

87
Vapaa keskustelu / Vs: Jenkki autot/ Amerikan raudat.
« : 08.12.13 - klo: 18.34 »
Kyllä noita on kerinny muutama olla..
-64 Pontiac Parisienne 2d ht,tuli mulle mustana orkkis-mallina,lähti maailmalle 350hp pikkulohkon kera,keltaisena mustilla raidoilla

-66 Chevy II 4d Sleeper-projekti(myytiin keskeneräisenä rahapulassa)
-65 Chevy II 4d Sleeper-projekti(myytiin samalla hetkellä kuin edellinen)
-65 Chevy II 2d Race-projekti(myytiin samalla hetkellä kuin edellinen)
Nää meni siis kaikki samalle ostajalle

-75 Dodge Swinger 360,puolilaulu-auto,saundit mahtavat,oli joku Moparin oma rallinokka,suti hyvin.

-84 Scottari 350cid+th400 pitkälava,oli käyttiksenä 2-3 vuotta.
-97 camaro 3.8 käyttis

-57 Chevy,punanen liekkimaalauksella,Oli ensin 420hv pikkulohkolla jolla kulki 12.2.Siihen alukannet TrickFlow,tehot 440-450hv niin meni 12.02sek.
Blowerilla ja 350 koneella,kulki 10.9/202 kmh,Tehoo reilusti yli 600 mitattuna kisasäädöillä,rehti katuauto,ei lasikuitua :grin:
Oli sairaan hauska ja nopea laite,meni perheen lisäyksen alta myyntiin ja matkasi Porin kautta Vantaa-Hki akselille.

-48 ford F1 pikappi työn alla,miljonääri valkkarit,Musse II  keula,hammastanko,levyjarrut,9"perä ilma-alusta 4-linkeillä ja puoliautomatiikalla,piilotetut stereot yms...

Päivitetääs omaa osiota hiukan jälkijunassa:

Toi -48 siis lähti Etelä-Suomeen selkeellä rahalla,kasattuna ja koeajettuna.Uusi omistaja oli kuulemma tyytyväinen kun saivat ensi vaihteiston pelaamaan(annoin ehjän laatikon mukaan kaupantekovaiheessa).

Hetken kerkesin olla hienon näköisellä tiliotteella varustettu kunnes naapuripitäjästä löytyi -70 Charger 383:lla.Jäi käteen,tili tyhjeni mutta helpotti oloa kun ei tartte miettiä mitä sillä rahalla tekis  :laugh:.

No Chargeriin oli tarkoitus vaihtaa nokka,imusarja ja jakaja.Nokka veti keskimmäisen laakerin pois paikoiltaan eli kone pois,paloiksi ja samalla tulee se tehtyä uusiksi ja oikeilla välyksillä.Edellinen ei ollu tehny ja tää oli tulos.

Samallahan siihen vaihtas peltisarjat,stroukki-kitin,paremman turbaanin,tiukentais lootaa.... :grin:

88
Kilpailijoiden kanava / Vs: FWD SÄÄNNÖT
« : 13.11.13 - klo: 13.10 »
Tässä korilista.
Listaa päivitän parhaani mukaan,mikäli haluat esittää toiveen korisi pääsystä listalle,laita yv:tä
Koreja voidaan myös poistaa listalta,mikäli tarvetta esiintyy.

Jokainen ehdotus kuitenkin tutkitaan.




Tamiya:
Beams Integra (item 50968)
Honda Civic VTi (item 51421)
Volvo 850 (item 84137)
Honda Accord 1996 (item 84138)
Peugeot 406 ST (item 84139)
Alfa Romeo 156 (item 84140)
Toyota Tom’s EXIV (item 84143)
Renault Clio (item 84144)
Toyota Tom’s Levin (item 84145)
JAS Motorsport Honda Civic (item 51431)
Volkswagen Golf GTi Cup (item 51339)
VW Golf V5 (item 50787)
Ford Mondeo BTCC (item 50551)
Nissan Primera JTCC (item 50572)
VW New Beetle (item 50790)
Peugeot 306 WRC (item 50809)
Opel Vectra (item 50668)
Toyota Celica (FF02) (item 50771)
Honda CR-Z (item 51452)
Volkswagen Scirocco (item 51473)
Suzuki SX4 WRC (item 51337)
Audi A4 STW (50720)
Ford Focus WRC (item 50847)
Ford Focus RS WRC 2001 (item 50922)
Focus RS WRC 2003 (item 51037)
Peugeot 206 WRC (item 50856)
Subaru Impreza WRC 2008 (51364)
Subaru Impreza WRC 2007 (51289)
BMW M3 GT2 2009(51396)
Volkswagen Golf24 (51497)
Mitsubishi Evo VII (50927)
Nissan Skyline R34 GT-R (51246)
Nissan Silvia S15 (51258)
BMW 320si WTCC 2006 (51288)
Nissan GT-R (51340)
Nissan Skyline GT-R R32 (51365)
Lancia Delta Body 51401 1:10
 Mitsubishi Lancer Evo X 51376
Cusco Dunlop Impreza 51375
  Mercedes AMG DTM C Class 2008 51374
Lexus GS400 Body S  51373
Celica GT-Four 1990 (51476)
BMW M3 Sport Evo
Opel Calibra (84236)
Opel Vectra (84229)
Subaru BRZ Body (51517)
Tamiya HKS Racing Altezza (50917)
Alfa Romeo 155 V6 (58128,51555)


 

HPI – Korin mukana tulevat kovamuoviset ja lexan muoviset esikuvanmukaiset siivet sallittu (touring siivet kielletty)

7312 – SUBARU Impreza WRC ’98 BODY (190mm)
17214 – Toyota LEVIN AE86 BODY (190mm)
17209 – Toyota TRUENO AE86 BODY (190mm)
7335 – PORSCHE 911 TURBO BODY (190mm)
105017 – TOYOTA SPRINTER TRUENO COUPE AE86 BODY (190mm)
17205 – 2004 SUBARU IMPREZA WRC Body (190mm)
7348 – MITSUBISHI LANCER EVOLUTION VI WRC BODY (190mm)
7352 – BMW M3 GT BODY (190mm)
7382 – MAZDA RX-7 FD3S BODY (190mm/WB255mm)
7399 – HPI RACING IMPREZA BODY (190mm/WB255mm
7340 – Toyota CELICA BODY (190mm)
7327 – NISSAN SKYLINE R34 GT-R BODY (190mm)
30729 – Toyota COROLLA LEVIN COUPE AE86 BODY (190mm)
30731 – TOYOTA SOARER MZ10 (190mm)
7388 – MAZDA RX-8 MAZDASPEED A SPEC BODY
7403 -MITSUBISHI ECLIPSE

R2hobbies – Korin mukana tulevat kovamuoviset ja lexan muoviset esikuvanmukaiset siivet sallittu (touring siivet kielletty)

SUBARU IMPREZA WRC STI PVC  180mm Body  rcvp334310124
BMW M3 Coupe PC  175mm RC Car Body rcvp334310129
TOYOTA Crown Taxi PC  180mm RC Car Body rcvp334310120
Volkswagen SANTANA PC  175mm RC Car Body rcvp334310119
SUBARU IMRREZA WRX PC  190mm RC Car Body rcvp334310067
SUBARU IMPREZA WRC PVC  185mm RC Car Body rcvp334310128
CHEVROLET Camaro Transformer Bumble Bee PVC  180mm RC Car Body rcvp334310127
Nissan GTR PC  180mm Body  rcvp334310123
Nissan Silvia S15 PVC  180mm Body rcvp334310122
NISSAN TY15 Silvia S15 PC  190mm RC Car Body rcvp334310137
HYUNDAI Genesis 380 PC  190mm RC Car Body rcvp334310139
Dodge Challenger SRT8 392 2012 PC Transparent 190mm RC Car Body rcvp334310144
Toyota REIZ PC Transparent 190mm RC Car Body rcvp334310086
Peugeot 408 PC Transparent 190mm RC Car Body rcvp334310078
CHEVROLET Camaro PC Transparent 190mm RC Car Body rcvp334310076
Volkswagen GTI PC Transparent 190mm RC Car Body rcvp334310069
Ford Focus PC Transparent 190mm RC Car Body rcvp334310066
SUBARU IMPREZA WRC PC Transparent 190mm RC Car Body rcve00023_34

Speed Passion
Honda Civic Typ RR (1628RR10)

Parma
Ford Focus 10144

Mon Tech Racing
RS Sport (MON012-001)

Carson:
Vw Scirocco

89
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 14.10.13 - klo: 16.00 »
Eikä voi pärjätä jos auto peräloosterissa  :laugh:
Mukaan vaan,sieltä se kipinä lähtee ja siinä oot oikeilla jäljillä että tämä on todella hieno luokka!

Ja kilpailu on todella tasaista ja kovaa myös muissa finaaleissa kuin A.


90
Sähköautot / Vs: Vintage Touring Racing, VTR-10
« : 14.10.13 - klo: 15.59 »
Uusi moottori listoilla:
Vampire Racing Type AB+ 17.5T tuotenumero VR-3175


Linkki:
http://www.racersrcshop.com/vampire-racing-type-bloodline-175t-p-1262.html

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6 ... 21