Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - vato

Sivuja: 1 ... 18 19 20 [21]
601
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 15.10.09 - klo: 15.19 »
Ei kai sillä mitään seksuaalista merkitystä minkä värinen se on.Vaaleissa väreissä kolhut yms ei näy niin helposti kuin tummassa värissä.
Ajan mukaisuus säilyy oli sitten vaalea tai tumma.
Kyllä tollaisia helmiäisiä oli jo 70 luvulla :grin:

tuo väri mikä sulla esimerkkinä voi vaatia "2-väri" maalauksen.
Helmiäis lila harsona ensin ja sitten musta väri päälle.

602
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 14.10.09 - klo: 08.30 »
MIkäs #87 numerosta hienon tekee?

603
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 14.10.09 - klo: 00.00 »
No niin,kun asiat rullaa,ne rullaa.
Juuri ostettu Xraytä odottelen postista ja tässä samalla tilailen osia että saa auton nippuun ja pääsee testaamaan ja tuhoamaan ton Cudan korin.

Pitääkin keksiä se nro ja ilmoittaa jertzille :grin:

604
No jos ei saa lukea:Jagermeister,niin laittaa tilalle vaikka YRTTIVIINA
Tai jos ei saa lukea Sultan,niin sitte KORTSU


605
Kielletty tai ei niin tässä on mielestäni yksi parhaista lookeista mitä olen 2002 bemarissa nähnyt.





No miten olisi sama väritys ja "jekkumestari"???
Sama kirjainfontti jne....

606
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 12.10.09 - klo: 15.46 »
Ei siinä mitään nolaamista ole muutakuin omassa päässä.
14-15sek auto on normiliikenteen seassa kova luu.
Ja jostain on aloitettava,mä ajoin ekan kerran 16.6sek...
Radalle vaan kokeilemaan.

607
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 12.10.09 - klo: 13.22 »
Vaparina se "pomppas" ilmaan,eli tarkkasilmäinen näkee kun ne just ja just käy ilmas.
Ahdettuna se ei ole nostanut ilmaan.Osasyynä se että tuli uusi alusta ja kovempi kone ja sen alustan säätämisessä menee hetki.Se kun vaatii ne varttimaili kennot että saa jotain tolkkua siihen.

Mulla ei videoita mutta muutamilla sivuilla oon nähnyt.Pitää vähän kattella niin laitan linkkiä.


 

608
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 12.10.09 - klo: 10.20 »
Auto tuli mulle ilman konetta ja laatikkoa,ja oli koko punainen.
Liekit omaa käsialaa,samoin alusta muutokset,kummit,vanteet ja moottori.Laatikon teki tuttu.
Koneena 4,6 oli alunperin ollut,mulla oli ensin vapari 5,7 joka kehitti dynossa 446hv ja 580Nm.
Tällä moottorilla mentiin varttimaili 12.02/178kmh.Eli 0-180kmh pikkasen päälle 12sek.


Nykyään siinä on remmiahdin,joten konepelti vaihtui reikä-malliin kun kaasarit tulee pellistä läpi.
Nyt se kehittää 0.8bar "kisasäädöissä" 631hv ja 764Nm.Varttimaili menee 10.91/204kmh.Eli 0-200 pikkasen päälle 10sek.Ja painoa neidillä on n.1650-1700kg.

609
Vapaa keskustelu / Vs: Hauska haasteellinen nettipeli
« : 10.10.09 - klo: 15.21 »
"rehellisesti" kisattuna 0.199 ja pikkasen aavistuksella:Your response time is: 0.025 seconds

610
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 10.10.09 - klo: 11.33 »
no ei näköjään mulla toi suora linkitys onnistunut...
tarttee mennä jollekkin kurssille...

612
Vapaa keskustelu / Vs: Millä 1:1 autolla ajelette ?
« : 08.10.09 - klo: 17.00 »
Kulkupelinä nyt -97 Camaro.
Tulevana projektina -89 Chevy pikappi.
Kesäautona ja hauskuutusvempaimena -57 Chevy Blowerilla.

613
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 07.10.09 - klo: 09.26 »
Moi taas fellow VTR hemmot.

Onko sieltä messuilta kenelläkään kuvasaldoa?
Alkaa taas näyttämään siltä että toi jo maalattu,mutta teippaamaton Cuda otetaan työn alle taas ja suunnitellaan radoille saapumista.
Alusta hakusessa edelleen,muita osia kartoitettu jotta saa kuvaa paljoko sitä rahaa taas menisi.



614
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.04.09 - klo: 20.59 »
Olen sitä mieltä että on aika pistää piste moottori väittelylle,
moottori on valittu ja valinta pitää.

kannatan

615
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.04.09 - klo: 16.31 »
Uskoisin että varmaan liki kaikille toimittajille on otettu yhteytä tämän asian tiimoilta,eikä vain soitettu yhteen virmaan ja sovittu asiaa heti.
-Miksi ei voisi olla yks ja ainoa moottori toimittaja?
-Onko se jokin "takuu" että tulee lisää kuskeja jos joku toinenkin kone sallitaan?Vai paukutellaanko vain henkseleitä ja maalaillaan taivaalle kuvia?
-Onko se henkinen este jollekkin ostaa 50e moottori jotta pääsee mukaan ja mahtuu sääntöihin?

En mä tiedä,kaippa mä oon niin tyhymä että mä teen auton sen luokan sääntöjen mukaan mihin haluan mennä ajamaan,en toisinpäin.

Mutta jos se toisinkinpäin onnistuu niin mulle saa laittaa mulle sopivat säännöt,niin ettei mun tartte ostaa yhtään uutta osaa,ja toimitus vaikka matkahuollolla :afro:

Ja ei ole mulla hernewitä nenässä :grin:

616
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.04.09 - klo: 15.05 »
Mun mielestä tässä käydään vähän turhan vakavaa keskustelua. Tämä luokka on ymmärtääkseni luotu vanhojen autojen fiilistelyä varten ja helpoksi/halvemmaksi/kiehtovammaksi luokaksi aloittaa on-road rc-autoilu.

Sitten kun alkaa korin aerdynaamiikka ja renkaiden urasyvyys olemaan yksi tärkeimpiä kriteerejä, niin kuski on aika kaukana perusharrastajasta. Tietty kauemmin harrastaneet tietävät kikkoja ja saavat sen pienen edun aina, mutta sehän on sitä kokemuksella ansaittua tietoa.

Erittäin hyvin sanottu.

617
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 24.04.09 - klo: 09.19 »
Niin surullinen tosiasia on että kaikkia ei voi miellyttää ja netin ihanuudeksi tekee sen että asiat jotka eivät itseä suuremmin kosketa tai normaali keskustelussa tulisi ikinä eteen,on helppo kommentoida ja kritisoida netissä.

Mielipiteet on tervetulleita aina ja uusia näkökantoja saakin tuoda julki mutta jos aletaan asiaa "mestata" joka ei itseä kosketa on mun mielestä vaihe jolloin kannattaa siirtyä toiseen topikkiin.Ei herneitä nenään.

Sitten asiaan:Moottorisääntö on mun mielestä hyvä sillä mielellä että sillä tasoitetaan kilpailua tosissaan,samoin korisäännöillä+rengastuksella.
Jos haluaa ajaa nopeampaa niin siihenkin löytyy luokkia.

Mutta lisää kuvia!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

618
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 23.04.09 - klo: 08.38 »
Kansa vaatii kuvia!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

619
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 21.04.09 - klo: 11.22 »
Ei kuulosta pahalta toi nopeus,vaikea vain hahmottaa tollaista 35kmh vauhtia kun ei ole hajuakaan mitä TT-01 menee vakio koneella.
Mutta jos on syherörata niin sitten ei ehkä voi ajaa koko rataa hanat kaakossa.
Cudan kori menee piakkoin maalaukseen,katotaan jos saa kuvia laitettua kun se on valmis.
Alusta hakusessa edelleen,jotain on kiikarissa ja jos se rantautuu mulle niin sitten voi tilailla koneen yms tarpeellisen.
Nyt vaan noi 1:1 autot rajoittaa 1:10 kisaamista ajallisesti:)

Meinasin lähteä Mäntsälään katsomaan turistiksi mutta toi ajomatka voi olla se joka jättää mut kotia.
Jos jollsin mahdollisuus niin laittakaa kuvia ja videota nettiin niin näkis kaukaiset pohjoisen harkitsijat että millaiselta se vaikuttaa...

Ai niin,yksi toivomus olisi,olisiko mahdollista jos autoissa olisi samat nrot kyljissä koko kauden?Vaikka pientä 5-10e korvausta vastaan?Vai onko niillä edes mitään merkitystä kisoissa??
Mä en tiedä kuinka noi kuviot kisoissa menee kun en oo yhtään kisalähtöä 1:10 autoilla ajanut...

Vatanen

620
Polttisautot / Traxxas Slayer
« : 21.04.09 - klo: 11.13 »
Tollaista haaveillu ostaa ekaksi polttisautoksi,onko millaisia kokemuksia?
Kuvien ja videoiden mukaan vaikuttaa hauskalta laitteelta.
Onko RTR-versio vaikea saada "ajovalmiiksi",eli pitääkö kuinka paljon säädellä että saa toimimaan kunnolla?

Sori tyhmät kysymykset,pelannu aiemmin sähkisten kanssa.

Ja jos jollain olis myynnissä tommoinen niin voidaan keskustella.

Vatanen

621
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 17.04.09 - klo: 19.00 »
No henk koht mua ei huvita kattella/ajaa luokassa jossa kaikki autot on toistensa peilikuvia.Ainoo ero on väritys.
Mun mielestä tälläinen korit vapaa luokka on 100% mielenkiintoisempi katsoa ja ajaa.Näkymä radalla on sanotaanko silmiä hivelevän historiallinen.
Ja kun tommoinen minin koppa ei kiinnosta p*skan vertaa niin ennemmin satsaan tälläiseen ryhmään.

Jos tämä luokka ei kiinnosta sua tai muitakaan niin sittenhän se ei varmaan ole teidän huoli jos se kuolee tai menestyy?Ajakaa ovikiiloilla kilpaa niin tämä porukka ajaa autoilla joissa aerodynamiikka on sama kuin omakotitalolla...
En tiedä oonko yksin tämän ajatuksen kanssa mutta en ole edes harkinnu ajavani kilpaa(ehkä joku driftikisa joskus)
ennenkuin kuulin että tämmöistä ryhmää pukataan kasaan.En tule ajamaan "koko kautta" mutta mielenkiinto heräsi ja lujaa!!Jopa sen verran että oon valmis tommoiseen moottori ostoon vaikka ei mun autolla pärjätäkkään.

Ja jos tämä tuo vaikka 5 uutta rc-kisaajaa harrastuksen pariin takapihoilta niin eikö se olekkaan hyvä juttu?

Vatanen

622
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 17.04.09 - klo: 16.33 »
Ei ehkä mutta nimi velvoittaa että linjat on sanotaanko räväkät :grin:
Ja mulla kokemusta 15v tauon jälkeen vasta tollaisesta drifti-hommista(ei paljoa sitäkään),ja pari kertaa kokeillu ajaa oikein tosissaan.Vaikeeta ku mikä.Mutta molemmat yhtä hauskaa kun on radalla muitakin.

623
Sähköautot / Vs: VINTAGE TOURING RACING, VTR-10
« : 17.04.09 - klo: 15.26 »
Noniin,terve vaan
Piti oikein avata tunnukset kun alkas olemaan niin mielenkiintoinen luokka kyseessä.
Säännöt vaikuttaa mun mielestä ok,ainoo mikä kismittää mua pikkasen on se että saa kisapäivänä ajaa 400km kisoihin ja sitten sama matka takaisin.
Vaikka mulla onkin vain TT-01D,4300kv koneella niin ei ole ongelma tai este hommata 3600kv konetta.
Toissa viikonloppuna kokeilin noilla vintage-renkailla ajaa normi asvaltilla ja liukasta oli.Siinä suhteessa konekoon "vapauttaminen" ei välttämättä tee kenestäkään ylivoimaista.Tilanteita radalle saa jos on "kovia" koneita.Renkaat rajaa todella paljon.Mutta jos se niin on sovittu että 3600kv kone niin nou hätä.
Vintage koreja on jo omasta takaa,pari HPI:n Cudaa ja Camaro ja 57Chevy.Sitten joku Pegasuksen 64Impala vintage-nascar väreissä.
Pitääs vissiin updeitata toi TT:n runko hiilari malliseksi niin vois olla jotain sanomista kärkikahinoihin,joskus...
Mutta perustakaa ny omat nettisivustot jonne tulis kisoista ja kalustosta kuvia...Linkki vaikka tänne rc10:iin??
Mutta tarkoituksena on kyllä viivalle tulla,vaikka siellä oliskin pelkkiä "PRO"-kuskeja.

Vatanen,Seinäjoki

Sivuja: 1 ... 18 19 20 [21]