91
Yleinen keskustelu / Vs: Autojen korit
« : 18.12.13 - klo: 20.09 »
Hpi:lla on toring autoille sopiviaki koreja http://www.hpiracing.com/fi/part/105106
Noitahan käytetään VTR luokassa.
Noitahan käytetään VTR luokassa.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Mikä radio satasella¿ Harjottelen ajamaan radalla sc autolla.
Sanwa mx-v
http://www.hobbyfactory.fi/tuotteet/rc-autot-radiot-ja-vastaanottimet-radiot/sanwa-mx-v-radio-set-24ghz-101a30872a
Mieluusti alkoholi tekstit pois ,mutta esim Martini väritys saa tietenkin olla.
Moro!
Ainakin mun mielestä aika kohtuutonta että yhteen kisaan joutuu maksaa 25e lisenssin + 30e seuran jäsenyys + osallistumis maksu.
Toki tämähän ei koske muita kuin niitä jotka ovat juuri nyt aloittamassa ftt sarjan kiertämisen ja tiedossani on tällä hetkellä 3 jotka kyseisestä syystä jättää ton ekan kisan väliin. aika jäykkää tää AKK:n toiminta on kyllä muutenkin ollut mitä itse olen joutunut kyseisen organisaation kanssa asioimaan. Ei ainakaan nykyinen järjestelmä palvele aloittelevia kuskeja. mitä virkaa on esim. tuolla tutustumis lisenssillä kun taitaa pääsääntöisesti olla et just ne uudet harrastajat ei kuulu mihinkään seuraankaan. Ylivuotinen sarja on kuitenkin FTT 2013 niin pitäisi noinkin jäykän organisaation pikkasen joustaa uusia harrastajia kohtaan.
Miksi ihmeessä kilpailusarjaan, jossa ovat jaossa eri luokkien mestaruudet (joko SM tai kansalliset) pitäisi pystyä osallistumaan kokeilumielessä tai pelkästä uteliaisuudesta ilman taloudellista panostusta? Minusta osallistumatta jättäminen siksi että ei haluta maksaa AKK:n kilpailusääntöjen mukaisia maksuja tai liittyä johonkin seuraan, on ennemminkin jäykkää. Jos pelkästään kokeilumielessä haluaa kisoja ajella, voi sitten ajella aluekisoja tai muita kerhokisoja, joihin osallistumisen kynnykset on höylätty matalammiksi juuri aloittelevia harrastajia ajatellen.
Kaitsuhan puhuukin tuossa tämänhetkisestä tilanteesta jossa kausi alkaa vuoden lopulla ja jatkuu seuraavaan vuoteen.
Lisenssi ja yleensä kerhon jäsenyys on voimassa kalenterivuoden, eli jos nyt liittyy kerhoon ja hommaa lisenssin niin joutuu maksamaan nyt tästä loppukuusta täydet summat ja heti vuodenvaihteen jälkeen toistamiseen.
Eli jos ei ole lisenssiä tälle vuodelle niin joko joutuu maksamaan ehkä hieman kohtuuttoman paljon tulevasta ensimmäisestä FTT osakilpailusta.
Jo kisaa ajavilla lisenssin omaavilla kuskeillahan tässä ei ole mitään ihmeellistä, mutta tosiaan kuskit jotka haluavat tänätalvena ruveta ajamaan FTT sarjaa niin tuo eka kisa on kieltämättä hieman hassu maksujen suhteen.
Tulee parin kuukauden sisään maksettua kerhon jäsenmaksu sekä lisenssi kahteen kertaan, tai sitten jättävät ekan kisan väliin jottei tarvitse yhden FTT kauden aikana maksaa kerho ja lisenssi maksuja tuplaten.