Nyt on EVO4 liukuri valmis.
Testiajo tekemättä. Vasemmalla tuo punainen on evo3 ja oikealla
sininen on uusin evo4Yleissilmäyksellä eroa ei ole paljon, mutta puntari näyttää eroksi yli 200g

Moottori on uudessa huomattavasti alempana. Potkuri menee nyt liukurin reunan alapuolelle ja toivonkin tämän hieman laskevan perää kun varsinkin nopeissa lähdöissä perä yrittää nousta. Jos jotan ongelmia tulee, leikkaan perästä liukurimatskua pois. Taas kevenee ;D


"Runkoa" uudessa ei ole ollenkaan joten poikittainen tukitanko on pakollinen.


Sähköjen pakkaamiseen on nyt panostettu hieman enemmän ja kaikki johdot lyhennetty.


Moottorin seutuvilta painoa lähti yllättävän paljon ja tuolla ylhäällä se on tärkeää. Luulempa että tällä on iso vaikutus.


Servo vaihtui paljon pienempään MKS:än metallirattaiseen. Katsotaan kuinka kestää..


Nyt kun ei ole tuota runkoa ollenkaan, niin akun ja sähköosien painopiste laski sentillä:)

Ja jos evo4 ei ole erilainen ajaa kuin evo3 niin syön koko luikurin poskeeni yhdellä haukulla :D