Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - macman

Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11
121
Sallitut korit löytyvät kerhokisojen nettisivulta.
http://kerhokisat.esy.es/S%C3%A4%C3%A4nn%C3%B6t/
Esim. Hobbykingin tekele on ainakin todella edullinen ja saa ihan euroopan varastosta.
https://hobbyking.com/en_us/1-10-mini-cooper-clear-body-shell-for-m-chassis.html?___store=en_us

Mikäli joku tietää jonkun valmistajan, joka tekee classista minin koria uudelleen tuotantona niin saa vinkata jos saadaisiin lisää koreja tai valmistajia listalle.

122
No niin. Tämmöisen liitteenä olevan hienon taulukon sain Jeppeltä ehdotuksena tuosta uudesta minien Finaali ajosta.
Kaavio tarjoaa hyvät nousu mahdollisuudet sekä tasaisen ajominuutti määrän kaikille. Ja mikä parasta niin tuohon ajokaaavioon löytyy MyRCM:stä valmis tuki joten ei tarvita niin paljon käsisäätöä.

Jeppen pohdintoja: "[21:07, 28.8.2018] Jethro Lehtojärvi: Ja tuossa siis finaalijako pätee myös semeissä, eli ei voi tietää lopullista kaaviota ennen kuin tiedetään kilpailijamäärä, mutta tosta saa idean...   tätä kutsutaan maailmalla ABC Mixmode:ksi
[21:09, 28.8.2018] Jethro Lehtojärvi: Funtsin vielä, että tuo lajittelu finaaleissa pitää mennä sijoitusten mukaan, koska finaaleissa ajetaan sijoituksista, ei ajasta. Aika-ajot on erikseen, jolloin rajatapauksissa parempi AE tulos voittaa, ts. ylemmän finaalin lähtöpaikka on tavalla korkeammalle sijoitettu kuin alemman, kun puhutaan samasta lähtöruudusta."

Kyselin mahdollisuudesta ajaa nuo viimeiset finaalit kaksinkertaisena, mutta en tiedä onko sille tarvetta?

Keskustelua?


123
Juu pääsen kyllä kerhokisojen sivulle muokkaamaan sääntöjä.

Eli periaatteessa tuohon classicin comboon riittää, kun ilmoitetaan että sillä pitää ajaa sensorittomana ilman sensorijohtoa? Tämä helpottaisi katsastus toimintaa huomattavasti.
Tällöin voi tehdasasetuksista ottaa pakin pois. Punchilla tuskin on kovin suurta vaikutusta jos se on jo 7:lla vakiona vaikka olis 9:ssä? Paitsi moottorin lämpöihin...


124
2. OK
3. OK
1. Täydentävä kysymys: Näyttääkö tuo nopeuden säädin nollaennakko tilan normaalisti vilkuttamalla kuten "blinky säätimet" Vai pitääkö nuo "tehtaan" säädöt todeta esim. säätöpalikkan avulla ?

Mun minien nousufinaali versio ei oikein mennyt läpi vaatii ilmeisesti liikkaa käsityötä. Sen sijaan finaaleihin ehdotettiin Myrcm:n tukemaa ABC Mixmode nousufinaali systeemiä joka ilmeisesti on ollut käytössä jossain polttis karkeloissa?

GT2000 säännöt lähes julkaisu valmiit hiukan vielä viilausta ja parit oikoluennat niin eikös se siitä...


125
Mun mielestä toi classicin harjaton setti on hyvä, se on posteineenkin kerhoalella alle 90e ja varsinkaan kun se ei ole mikään pakollinen, vaan jos haluaa, voi silläkin ajaa. Eli, niinku, vapaaehtoinen valinta, ei vauhdin tai kilpailukyvynkään takia pakollinen investointi. Noista vauhtien identtisyydestä, niin niissä nykyisissä harjallisissakin on eroja, pieniä, mutta kuitenkin. Voisin ajatella, että Itselleni RENTO ja MUKAVA kisapäivä tulee osaltaan myös siitä, ettei tarvii "ressata" minkälainen kone kassista nousee.

No niin tässähän se tuli tiivistettynä. Eli ketään ei ole pakoitettu hankkimaan yhtään mitään ellei välttämättä halua.  "Snakepoison" kuka ikinä lienetkään voit lukea tämän äskeisen kommentin ajatuksella. (Ja kyllä tämä oli lievää piip!...)nimimerkin takaa on hyvä huudella uusista sarjavetäjistä ja sarjoista. Kerhokisat sarja on kuitenkin kisoja järjestävien kerhojen ja heidän yhteyshenkilöidensä vetämä sarja, joka toivottavasti toimii hyvänä harjoittelu sarjana "oikeiden" kisasarjojen vierellä.
Omasta puolestani kuka tahansa voi alkaa vetää uusia sarjoja oman mielensä mukaan ja vaikka ihan omien sääntöjen pohjalta jos valmiit ei miellytä.

Ja kyllä meilä on huomattavasti vähemmän sääntöjä mitä FTT sarjassa, mutta yleisessä kisajärjestämisessä sekä toiminnassa tukeudumme kuitenkin pienoisautoilun sääntökirjaan vaikka näin ei tällä hetkellä missään säännöissä mainitakkaan. Usein tuntuu siltä että sääntöjen määrä menee suorassa käänteisessä muodossa "kitinän" määrään...

Minien alkuerien ajamisesta... Olen henkilökohtaisesti aina taistellut tätä nykyistä alkuerien lähtötapaa vastaan.
Kuitenkin osittain varmaankin historiallisista syistä tätä ei tulla muutamaan ainakaan näillä näkymin.
Tällä alkuerä systeemillä ajettaessa jokainen jonka pystyt pitämään takanasi omaa huonomman tuloksen kuin sinä joten ellei omatunto soimaa ohi ei tarvitse omasta mielestäni päästää...
Minien nousu finaaliin ja ajattamiseen minulla on ehdottaa uusi järjestelmä, mutta esittelen sen vasta kun olen konsultoinut länsirannikon ajanottopäällikkön kanssa toimiiko systeemi nykyisen ajanottojärjestelmän kanssa vai ei? Lähinnä on tarkoitus tasoittaa ajominuuttien määrää samaan A- ja muiden finaalien kesken unohtamatta nousufinaali järjestelmää.

Edellisissä viesteissä olisi kommentoitavaa enemmän kuin jaksan nyt kirjoittaa, mutta toivottavasti tämä auttaa alkuun...

Terveisin Marko Aava , RaumRC





126
Pyrimme järjestämään mahdollisuuksien mukaan kerhokisat mahdollisimman tasaisesti ynpäri Suomea.
Omasta mielestäni viimekauden kalenteri oli hyvin lähellä täydellistä jos nyt tuo kaksi länsirannikon kisaa oli tavallaan hieman "pakko" tehdä näin.
Pyrimme kuitenkin järjestämään nämä kerhokisat sarjan kisat hieman isommilla ja puitteiltaan "kilpailun omaisilla" radoilla. Mitenkään väheksymättä Riihimäen panostusta pienoisautoiluun vaan päinvastoin hattua pitää nostaa tuolle aktiivisuuden määrälle niin koen, että tuo Riihimäen radan pienuus ja ajokorokkeen puute ei oikein tarjoa noita kisapuitteita.

Ehkäpä jos eteläiseen Suomeen saataisiin mahdollisesti yhdet kisat?

127
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 16.08.18 - klo: 09.22 »
Älä murehdi Jerzi eiköhän joku täälläkin jotain sentään kysy. Whatsupp ryhmässä on ainakin ollut aika hiljaista vielä.
Sääntökeskustelua koetan ainakin tuoda tänne RC10:lle.

 

128
Eiköhän se syyskuun loppuun mennessä saada tehtyä.
Pohjaksi kaivataan kuitenkin tuota virallista ftt kalenteria.
Koetetaan saada nämä kerhokisat osumaan vapaisiin väleihin.

129
Sen enempää ottamatta kantaa classicin moottori asiaan niin äkkiseltään tuo Petskun ehdottama prostock
kone tuntuisi huomattavasti järkevämmältä saatavuutensa, hintansa ja mahdollisesti käytettyjen moottorien saatavuuden kannalta. Suorituskyky onkin sitten jo kovasti toinen asia ja se miten moottori toimii ilman sensorillista säädintä?
Compissa vapaa sensoriton säädin on toiminut vuosikausia mainiosti miksei myös classicissa?


Toinen minejä koskeva asia on ajosysteemi. Tästä olikin jo alustavasti puhe viimekauden päätteeksi.
Allekirjoittaneella oli tähän jo alustava ehdotuskin ja taulukkokin tehtynä , mutta bittiavaruus lienee sen niellyt kun en sitä löytänyt?
Pitää istahtaa koneelle ja vääntää uusi ehdotelma.
Pääajatus kuitenkin oli, että vähennettäisiin finaalista nousijoiden määrää 1-2 nousijaa riippuen kuskien määrästä ja siten että viimeiseen finaaliin jää aina vähintään viisi kuskia(hiukan kisaa sielläkin ja riittävä määrä nostajia seuraavaan erään). Nousijalla ei olisi nostopakkoa seuraavassa erässä.
Vain ensimmäisellä finaali kierroksella olisi nousumahdollisuus. Sen jälkeiset finaalikierrokset ajettaisiin samalla miehityksellä. Näin alemmatkin finaalit saisivat ajaa saman määrän finaalikierroksia ja ajoformaatti olisi ehkä sovitettavissa paremmin normi FTT ajokaavioon mukaan. Tietenkin vain pidemmällä erävälillä kun finaalit ovat joko 8 tai 10min.

Olikohan Gt2000 luokassa jotain...?

1. Etuvedot mukaan 17.5T koneella vapaalla ennakolla ? Muuten samat säännöt paino, kori ym.
2. Kori sääntöä voisin hieman säätää...ehkä...korilista olisi vain neuvoa antava GT suuntaan pois sulkematta "väriläiskiä".

Näitä pitää hieman miettiä syvemmin ehdotuksia kuunnellaan.

130
Viime vuonna kisattiin Suomessa ja tänä vuonna lähdetään oikein isolla joukolla Norjaan maailman reunalle (Verdens ende) kisailemaan pohjoismaiden kuninkuudesta. Lähdössä on varmaan jonkun sortin ennätys määrä väkeä peräti 14 kilpailijaa Suomesta.
RC-offista löytyy lisää infoa  https://www.rc-offi.net/keskustelu/viewtopic.php?f=30&p=99344&sid=3c7261ee4bc4004c71a5059860164c67#p99344

131
Crawlingin ja scale luokkien kauden ensimmäinen kilpailu saatiin vietyä läpi todella upeassa kelissä.
Tässä tulokset:




Vaikka ensimmäinen osakilpailu kärsi hieman osanottaja pulasta niin Crawlingissa ajetaan kahden viikon päästä
8-10.6 avoimet PM kisat Norjan Tjømessa . Sinne on menossa peräti 13 hengen joukkue Suomesta.

Suomisarja jatkuu seuraavaksi heinäkuun alussa https://www.rc-offi.net/keskustelu/viewtopic.php?f=30&t=10926
 

132
RC Crawlingin kausi starttaa reilun viikon kuluttua Viikissä.
Linkki viralliseen kisakutsuun: https://www.rc-offi.net/keskustelu/viewtopic.php?f=30&t=10980



Team Darra toivottaa kaikki tervetulleeksi Helsinkiin kauden 2018 ensimmäiseen Rc Crawling Suomisarjan osakilpailuun

Ajankohta: Lauantai 19.5.2018
Paikka: Aleksanteri Nevskin Katu, 00710, HELSINKI
Luokat: Scale Class 1, Scale Class 2, Scale Class 3, Modified, Shafty ja Super (Vähintään 3 osallistujaa/luokka)
Ratojen määrä: 4 rataa (Scale Class 1, Scale Class 2, Modified ja Shafty) 2-4 rataa aikataulun mukaan (Scale Class 3 ja Super)
Ruokailu: Tuokaa omat eväät kisapaikalle.
Muuta:

Aikataulu:
08:00 Ratojen teko
09:00 Katsastukset (KAIKKI PAIKALLA!) (Katsastajat: Scale - ? / Crawling: Juuti & Arttu)
09:45 Ajajakokous
10:00 Kilpailu alkaa

Tuokaa mollia ja kelloja mikäli niitä löytyy.

133
Saksasta ainakin löytyy Tamico.de ja Haertlle.de ja taitaa olla siellä muitakin...
Huonoa tuuria tainnut olla kun noin nopeasti hajosi. Itselläni oli tuollainen CC-01 alustainen muutama vuosi sitten tai on on vieläkin ei oo vaan hetkeen ajettu. 

134
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 01.04.18 - klo: 00.22 »
Hyvää iltaa tai (aamua)

Koekisa GT2000 luokassa sujui erittäin hyvin ja luokka sai kisailijoilta positiivisen vastaanoton.
Luokka oli näyttävä katsella ja kilpailulliselta tasoltaan erittäin tiukka.
Kuten hieman jo alkuun odotettiinkin niin vapaan ennakon koneet omasivat sen pienen extra boostin... tosin ei kaikkien käsissä. Kilpailu kuitenkin voitettiin nykyisen stanukoneen säädettävällä ennakolla varustellulla versiolla, mikä tavallaan oli mukavaa. (FTT:ssä käytetään ilmeisen tehokasta ja laadukasta konetta.)

Kotimatkalla tuli hieman paremmin tutkittua tuota tulosliuskaa ja ajanottoa. Etuvedon ja GT2000 luokan vauhtieroja pähkäillessä mieleeni juolahti, että pitäisiköhän vielä koettaa järjestää tälle keväälle yksi yhteinen GT2000 kilpailu mihin osallistuisivat etuvedot nykyisillä etuvedon (17.5T) säännöillä, mutta 1380g minimi painolla sekä Riden kumeilla varustettuna?

Eurajoella testiajossa olleilla Riden kumeilla ajetuilla etuvedoilla ajettiin noin 0.2-0-3sek hitaampia kierrosaikoja mitä nykysäännön mukaisilla sorexeilla ajettiin.

Kisa voidaisiin järjestää joko esim. Riihimäen Ratamestari kisojen yhteydessä(pitää varmistaa Oksaselta sopiiko?) tai sitten aivan jossain aivan muualla? (Eurajoki, FullspeedRC esim. )
Mitä mieltä kanssa kilpailijat ovat tästä?
Ratamestarit kisan yhteydessä se menisi mukavasti tietty näytös lajina.

PS. En jaksa nyt ottaa tuohon koppa kysymykseen sen enempää kanttaa. Jerzi jo sen tiivisti vastakysymyksellä :grin:
Mietin noita kori kysymyksiä sitten myöhemmin kunhan saan nuo kilpailuun liittyvät muut tekniset asiat mietittyä.

135
Tulokset / Vs: Kerhokisat 2017-2018 sarjatilanne
« : 31.03.18 - klo: 23.46 »
Päivitetty sarjatilanne viimeisen talvikauden kisan jälkeen.
Tarkistakaahan pisteenne ja sijoituksenne( listat tehty pitkän kisapäivän jälkeen  :azn:)

Onnea Voittajille ja menestyneille!


136
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 26.03.18 - klo: 21.59 »
Painoraja on lainattu suoraan USGT säännöistä.
Jätin sen hieman tarkoituksella tuohon lukemaan, kun todennäköisesti osa noista skaala koreista saattaa olla hieman painavempia kuin efra korit. Renkaat ja vanteet painosta aikalailla saman kuin Volantetkin.
Ainakin oma bd7:ni painaa pitkällä lipo akulla hyvin lähelle minimi painorajan. Toki shorty lipolla auton saa sen kuusikymmentä grammaa laihemmaksi mutta elämä on valintoja täynnä. Mukavastihan tuo painoraja tasapainottaa uusien ja vanhojen autojen painoeroa.

137
Nyt on pakko esittää vastalause FWD:n ja TSS-10:niin ajattamisesta samassa lähdössä. Etuvedossa on tällä hetkellä viisikuskia listoilla joten siinä ajetaan sarjapisteistä. Siihen ei todellakaan sotketa mitään eriluokan autoja sekaan.
Kun ne TSS-10 autot nyt väkisin on pakko ollut saada mukaan. Niin ne voi minun puolesta ajaa GT2000 luokan seassa.

138
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 21.03.18 - klo: 21.52 »
Hiukan ajeltiin tänään koreja "sisään"

139
Oman muistikuvani mukaan Eurajoella ajettiin A-finaali kaksinkertainen.

Ja mitä tulee tuohon ajoformaattiin niin FTT:ssä on käytössä yksinkertainen, tasapuolinen ja kilpailijoiden sekä ajanottajan kannalta toimiva systeemi.
Toinen vaihtoehto voisi olla jonkun näköinen jokkis systeemi missä jokainen lähtö ajettaisiin kilpaa. Parhaat nousisivat ylöspäin seuraavaan finaaliin ja häviäjät ajaisivat keräilyeriä.
Ja kaikki lähdöt lähdettäisiin samalta viivalta myös A-Finaali...
Ehkä lähtöpaikka voisi olla määrätty.
Tosin en tiedä tukeeko Myrcm softa mitään tällaista ajojärjestelyä?  Muutenkin talkooväkeä on vaikea saada joten pitäisin tämänkin homman mahdollisimman simppeliä.

140
Tulokset / Vs: Kerhokisat 2017-2018 sarjatilanne
« : 12.03.18 - klo: 19.32 »
-

141
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 09.03.18 - klo: 22.55 »
Jos mitenkään vaan sopii niin tässä keskustelussa voitaisiin lopettaa tuon FTT:n "dissaaminen" KIITOS!
Jukka-san:ille on otettu jo "lajiyhteysmiehen" puolesta interaktiivinen reaaliaikainen puhelu vanhanliiton tapaan ja koetettu selittää uuden luokan syntyperusteet :grin:

Koko GT2000 luokka on perustettu nimenomaan TSS10 tukemiseen ja toimimaan nuorten ja hieman vanhempien harrastajien (ketä haluavat vielä fiilistellä oikeilla kilpa-auton näköisillä autoilla kilpaa ajaen :cool:) yhteen liittämiseen .
Säännöt on hieman vapaammat noiden sähköjen suhteen, että saadaan aloitus kynnys mahdollisimman matalaksi. Toki toivotaan että mahdolliset vasta-alkajat hankkivat nimenomaan tuon stanucombon, mutta mikäli vasta hankitussa autossa on jo sähköt niin moottoria vaihtamalla pääsee helposti mukaan.
Mikäli näyttää että moottori hankinnat lähtevät vahvasti käsistä (hankitaan erikoispajojen hämärän rajamailla olevia koneita) tullaan sarjaan luomaan myös moottorilista. Toivon kuitenkin tässä pätevän herrasmies säännöt  :wink:






142
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 08.03.18 - klo: 22.24 »
Mitä ei ole erikseen kielletty on sallittu vai miten se oli... :wink:
Meillä tilasi muutama kaveri Trackstarin koneen mutta siittä saadaan käyttökokemuksia vasta myöhemmin.

143
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 08.03.18 - klo: 21.47 »
Muokkasin hieman siipisäännön sanamuotoa.
Eli mittojen on tarkoitus koskea myös korin mukana tulevaa siipeä eikä vain omavalmiste siipeä.

144
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 08.03.18 - klo: 11.28 »
No itseasiassa kun vertailee internetin ihmeellisessä maailmassa noiden cadillacin , camaron ym. kuvia niin kyllä ne aikalailla noilta esikuviltansa näyttävät. Se kyllä on että aika touring henkisiä nuo kopat ovat onhan ne kuitenkin kilpa-autoja. Vedetään testikisa näillä ja tehdään vasta sen jälkeen johtopäätöksiä esim. nopeus erojen suhteen.
RaumRC:lle on porukalle tulossa kaikille eri koreja jotta päästään makustelemaan korien eroavaisuuksia.
USGT listataan nuo korit löytyvät ja sieltä löytyy vielä lisääkin kaikkea kivaa.

MA

Ps. Jos oikein innostun niin saatan tehdä Turun kisaan jonkun palautelomakkeen mihin voi sitten kirjoitella omia kokemuksiaan ja toiveitaan.

145
Tänään jatkuivat rallit Riden renkailla edelleenkin ne tuntuvat noin 25 akun jälkeen toimivan mainiosti vaikka positiivista kulumaa on jo havaittavissa.
Muutaman kerran on tullut mieleen mikähän olisi nelivedon ja etuvedon nopeusero 21.5T koneella.
No tänään tuli tarttutua asiaan ja lyötiin Paasikiven etuvetoon Stanukone kiinni. Auto kulki yllättävän kovaa Sorexit alla BL:t olivat täysin samaa luokkaa kuin stanukuskeillamme joilla oli Volantet alla. Sorexit olivat tosin jo aika kuluneet elleivät jopa täysin loppu. Vaihdoimme alle Ridet. Vauhti oli täysin samaa kuin omalla stanucombollani Yokomon BD7:lla, Riden renkailla ja turistikopalla. Jotenkin kuvittelin että etuveto olisi ollut selkeästi hitaampi mutta näin ei ollut?
Toivoisin että joku muukin kokeilisi 21.5T etuvedolla haastaa nelivetoja. Olisi tavallaan jännittävä ajatus yhdistää nuo kaksi luokkaa varsinkin kun etuveto on nykyään ollut lähinnä Raumalaisten ja Porkan välistä vääntöä.
 

146
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 04.03.18 - klo: 10.26 »
Olen saanut hyvää ja perusteltua kommentointia säännöistä.
Sen pohjalta muokataan hieman vielä tuota moottori sääntöä.
Tämä ei sulje mitään vanhaa pois vaan antaa mahdollisuuden osallistua muutamallakin koneella
mitä on formuloissa ollut yleisesti käytössä, mutta eivät noilta uudemmilta listoilta löydy.
Outlaw koneet pidetään edelleenkin kiellettyjen listalla.

M.A

147
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 03.03.18 - klo: 23.09 »
No käytännössä tuo kone on "lähes" vapaa. Vai oliko sinulla joku kone mielessä mitä ei listalta löydy?
Tuo "nolla" ennakko on hyvin vaikeasti määriteltävä käsite.
Koneiden ennakko merkinnät vaihtelevat suuresti. Ja epäilen ettei tuon stanukoneenkaan ole nolla vaan jotain aivan muuta vaikka kiinteällä päädyllä onkin.
Muutenkin uskon että 21.5T koneella tuo ennakolla leikkiminen ei välttämättä tuo toivottua etua vaan lopputuloksena on vaan lisää lämpöä ja palanut moottori.
Nuo outlaw ja virikoneet ovat kielletty aivan syystä ja se on täysin normaali tapa myös maailmalla. Noille outlaw moottoreille on yleensä aivan oma luokkansa. 
Miksi välityksiä pitäisi rajoittaa? 

148
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 03.03.18 - klo: 15.52 »
No niin nyt on tullut kirjoitusvirhe TeemuS huomautti ettei nykyistä Stanu konetta ole noilla listoilla.
Tarkoitus oli että myös kiinteäpäätyisellä kone versiolla mitä ei ole listalla saa osallistua.
Taidan poistaa tuon kohdan ja vain lisätä stanukoneen sallitujen listalle.
Tämä sääntöjen sanamuotojen tekeminen näkyy olevan aika haastavaa...  :grin:
 

149
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 03.03.18 - klo: 10.51 »
Mukavasti ainakin on luettu ja huomatettu säännöistä mahdollisesti löytyvistä virheistä.
Ja hyvä niin  :cool:
Muistakaahan laittaa rengas tilauksia/s.postia EuroRC:n suuntaan mikäli luokka kiinnostaa niin Niko tietää minkä
verran renkaita olisi hyvä tilata varastoon.

-Protoformin Camaron korinumero korjattu.
-Lisätty/korjattu moottorisääntöä. Sallittu kaikki listalta löytyvien moottoreiden kiinteä päätyiset versiot. Listalta puuttui tietysti nykyinen stanucombon moottori tuotenumero kun on hieman eri tuon säädettävällä ennakolla olevan.  :grin:

150
Kilpailijoiden kanava / Vs: GT2000 luokan säännöt 2018
« : 02.03.18 - klo: 20.13 »
No niin tähän on päädytty  :grin:
Kuten huomaatte olen heittänyt nostalgian nurkkaan ja koettanut luoda GT rata-auto henkistä 4-veto
luokkaa vahvassa skaala hengessä kerhokisoja varten.

Sääntöjä ym. voi ja saa kommentoida tähän keskusteluun.

Näiden sääntöjen pohjalta voidaisiin kokeilla ajaa Raisiossa kerhokisojen päätösosakilpailussa jos se kaikille osapuolille sopii.

Terveisin Marko Aava, RaumRC

Ps. Vapaamielistä, mutta hyvien tapojen mukaista keskustelua GT2000-luokan autojen rakentajien kesken WhatsApissa. Liittymään pääset laittamalla yv:tä Stahl-Ville nimimerkille.

Liittyjältä toivotaan muutaman sanan esittelyä tyyliin ikä, paikkakunta, rc-tausta. (Mielellään myös RC10-nimimerkki ja oma nimi, mutta jätetään nämä valinnaisiksi)



Sivuja: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 11