Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - macman

Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11
181
Ilmoittautuminen avattu !

182
Rauman Seudun RC-harrastajat ry järjestää yhteistyössä RSRCA:n kanssa
Kerhokisat Mattocup III osakilpailun.

Aika: 20.1.2018
Kilpailupaikka: RaumRC:n Ramirent Areena Eurajoella
                     osoitteessa Kirkkotie 15 27100 Eurajoki

Luokat: Mini classic, M-chassis competition, FWD ja VTR
             Kukin luokka ajetaan mikäli luokassa on vähintään 5 osallistujaa

Säännöt: Kunkin luokan voimassa olevat säännöt löytyy kerhokisat.fi sivuilta
             

Aikataulu: Ovet aukeaa klo 7.00
                 Vapaa ohjattu harjoitus alkaen klo 8.00
                 Ajajakokous noin klo 9.00
                 Tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin ilmoittautumisajan sulkeuduttua.

Kilpailunjohto: Kilpailunjohtaja: Jyrki Lehto
                       Ajanotto: Jethro Lehtojärvi / Santeri Jokela
                       Tuomariston pj. : ilm. myöh.
                       Katsatus: Marko Grönfors / Leino Marko
                     
Ilmoittautuminen: Viimeistään 16.1.2018 klo 23.59 mennessä
                           Ilmoittautumislinkki: https://tinyurl.com/euramatto2


Ilmoittautuneet: https://tinyurl.com/yabsply7
                           
                           

Kilpailumaksut: 15e/ensimmäinen luokka 10e/ luokka seuraavat
                         Maksu paikanpäällä käteisellä (muista tasaraha)
                         tai ennakkoon RaumRC:n tilille FI36 5630 0020 2969 99 viestikenttään nimi ja
                         luokka(t). Etukäteen maksetuista osallistumismaksuista kuitti mukaan.               

Vastuu: Jokainen kilpailija kilpailee omalla vastuulla ja sitoutuu noudattamaan kilpailunjohdon                     
             määräyksiä.

Rata: Prima GT-track mattoa.
         Koko noin 27x14m

Muuta: Pöytiä ja tuoleja rajoitetusti omat pöydät ja tuolit sekä jatkojohdot mukaan
            Paikalla puffetti ja (mahdollisesti lounas tarjoilu? ilm myöhemmin:) naapurissa kebab ravintola.
            Vuokrapondereita saatavilla erittäin rajoitetusti ilmoita tarve sähköpostilla tai YV:llä allekirjoittaneelle:   
            hallitus@(poista)raumrc.net . Vuokra 5e/päivä
           Radalla treenaaminen ennen kisaa mahdollista ajopäivinä katso aukioloajat täältä:  raumrc.net tai
           sisäradat 2016-2017

Lisätietoja: sähköpostilla osoitteessa hallitus@(poista)raumrc.net , yv:llä allekirjoittaneelle tai nolnelnel190850

Tervetuloa!

                Marko Aava , RaumRC

183
Mää taisin ainakin sulle luvata , mutta anteeksi etten ole kerjennyt sitä voorumille laittaa. Ranking on päivitetty kerhokisojen sivulle ja mulla on koneella jonkun sortin sarja piste tilannekin. Toki jos joku kerkee ensin niin en laita pahitteeksi. Voisin koettaa huomenna kerjetä vai teetkö sinä ?

184
Tamiya / Vs: Tamiya FF-04
« : 30.10.17 - klo: 19.19 »
No jopas on säädetty  :shocked:
Tarkoittaako tämä sitä että Kouvolan kisaan pitäisi yrittää saada etuvetoluokka kasaan  :roll:
Oma etuveto kaipaisi uutta ylädekkiä kun vanha on näemmä menny poikki...
Eli jos jollain on ylimääräinen yokomon db5:sen ylädekki ehjänä niin....
Mahtaako yokomon db 6-7 dekki sopia db5 :teen ?

185
Tamiya / Vs: TAMIYA MINI M03/M05 NIKSIPIRKKA EIKU NURKKA
« : 13.10.17 - klo: 06.59 »
Öljyiskarit, alumiiniset ohjauspalat 3racing ja alumiininen ohjaus linkistö. Eipä se muuta tarvii ja sitten säätööö :grin:

186
Puolet Rauman vähistä etuveto ja VTR kuskeista palasi juuri tänä aamuna Portugalista crawlingin EM-kisoista.
Pientä kisaväsymystä on havaittavissa  :grin:
Voipi olla että Rauman väen osallistuminen jää yhteen comppimini kuskiin ellen sitten innostu ottamaan pojan classic miniä mukaan tai saa Hannua sitä ajamaan. Etuvedossa ei ole edes sähköjä vielä kiinni joten tuskin...

187
Rauman Seudun RC-harrastajat ry. sisäkausi 2017-2018

Paikka: RaumRC:n sisärata sijaitsee Eurajoella, Kirkkotie 15 (ent.K-market Iso-Juha)

Aika: Keskiviikkoisin klo 17-21
        Sunnuntaisin klo 12-21
        Aukioloajat saattavat vaihdella. Tarkista aukioloaika http://raumrc.net/index.php
        Sisäkausi jatkuu maaliskuun loppuun asti 2018

Rata: 14x25m on GT Track-mattoa
          Rata soveltuu 1/10 sekä pienemmille onroad sähköautoille.

Ajanotto: DIY (pondereita löytyy paikan päältä lainaan)

Ratamaksu: 40€/kk, kertamaksu 10€/pv
                   Aloittelijoille tutustumiskerta ilmainen!


MUUTA HUOMIOITAVAA:

- kk-maksu tarkoittaa KALENTERIKUUKAUTTA
- ratamaksu tulee olla maksettuna ETUKÄTEEN, ENNEN AJAMISTA
- kertamaksun voi maksaa radalla(ENNEN AJAMISTA)
- ratamaksua voi maksaa myös useamman kuukauden kerrallaan,vaikka koko kauden(loka-maaliskuu)Jos jostain syystä joudumme lopettamaan kesken kauden,palautamme ennakkoon maksetut ratamaksut.
- talouden toinen jäsen -50% ja seuraavat -75% (koskee myös kertamaksuja)

Ratamaksut maksetaan RaumRC:n tilille.
Tilinumero: FI36 5630 0020 2969 99
Saaja: Rauman Seudun RC-harrastajat ry
Viesti: nimi, ratamaksu:kk(t) (esim.Matti ja Teppo,ratamaksu:lokakuu-tammikuu)

Yhdistyksellä on auto,jota harrastusta harkitsevat voivat kokeilla ennen oman auton hankintaa.
Jos olet kiinnostunut rc-autoilusta,tule rohkeasti kyselemään harrastajilta,varmasti neuvotaan ja autetaan.

Tervetuloa!

Terveisin RaumRC , hallitus

188
Hiukan taas "sotkettu" kerhokisojen nettisivuja.

Selvensin hieman minien finaalijakoja FTT tyyllisen taulukon kanssa. Nyt pitäisi olla aika selkeää millaiset eräjaot
finaaleihin tehdään milläkin osallistuja määrällä ja mikä vielä tärkeämpää kuljettajat tietävät jo ennen kisaa miten finaalijaot menevät.
Käykäähän katsomassa!

Mietiskelimme tuossa samanlaista taulukkoa myös FWD:hen ja VTR:ään? Jos vähentäisimme yhdellä tai kahdella kuljettajalla A- ja muittenkin finalistien määrää? Perusteena on lähinnä se että aika monet kerhokisa radat ovat hieman pieniä kymmenen (10) turisti auton koko luokkaa olevalle kulkineelle samaan erään.
Laitoin liitteeksi yhden ehdotelman.

189
Heh tuo topikki sivu oli jäänyt unholaan  :embarrassed:
Laskin yö myöhään neljä kisaa ja sielläkin oli virheitä :shocked: Nyt on korjattu!


Ps. kiva kuulla että joku lukee näitä raapustuksia ja  käy kerhokisojen sivulla  :grin:

190
No niin... Rankinglista päivitetty kerhokisojen nettisivulla http://kerhokisat.esy.es/ ajantasalle.
Ja lisäilin samalla viimekauden tulokset... Toivottavasti menivät oikein? Heittäkää YV:llä jos jotain korjattavaa?

191
Hep ! Voidaan puoltaa  :grin:

Eurajoella kisa on ainakin yksipäiväinen ja kisapäivä olisi
Lauantai 20.1.2018


192
Mitä tuossa nyt lueskelin tätä keskustelua niin ainakin se sai kannatusta. Laitan minimi painon etuvedossa 1350g
Se että onko Vtr:ssä kovinkaan paljon tarvetta painon laskuun onkin jo eri juttu ? Ainakin joskus kun itselläni oli vtr auto niin siihen ei tarvinnut lisätä kuin muutama kymmenen grammaa niin se oli jo riittävän painava. VTR Kori ja renkaat painaa sen verran normi turisti renkaisiin ja koreihin nähden enemmän. Mutta miten on nykyään? 

193
Okei eli nyt sitä löytyy. Oliskohan järkevää laittaa molempien valmistajien vintage renkaat sallituiksi?

194
Rengassääntö ei muutu näillä näkymin mitenkään. Jos Hpin renkaan saatavuus muuttuu niin sitten istutaan pöydän viereen miettimään. Tällä hetkellä prolinen rengasta ei näytä olevan missään myynnissä.

195
VTR sääntöjä muutettiin jo keväällä löysempää suuntaan VTR kuskien pyynnöstä. Eli siinä vapaa 17.5T kone. Tätä ja muutamaa muutakaan sääntö muutosta ei kukaan ole päivittänyt kerhokisat nettisivulle. Sain Ruusperilta eilen tunnukset ja koetan ensiviikolla päivittää säännöt ajantasalle.

196
Sen verran mielipidettä olis että viisi kisaa olis hyvä maksimi tähän talveen vai mitä mieltä muut ovat? Viime vuoden kisakalenteri oli tosi hyvä. Kisat olivat tasaisesti ympäri Suomea ja sopivin välein.

197
Kyllä Raumalla pitäisi olla ajopaikka talvella. Vuokrasoppari kirjoitellaan ensikuussa.
Helmikuussa 10.2 pitäisi olla 12TrackTour kisat näillä näkymin.

198
No niin... Ellen nyt ymmärtänyt väärin tuo spidi koppa classicissa kävi kyllä Raumalaisille, Mikkeliläisille ja ilmeisesti myös Turkulaisille? Ihan turhaan Aapo otti sen sieltä listalta pois ja mielensä pahoitti  :sad:
Eikös se kuitenki sovi M-05 päälle ? Sehän taisi viimevuonna olla se nopein alusta classicissa ?

199
Eikös tuo classicin korilista ole juuri hyvä noin?
Ei taida vanhan liiton classic kuskit hyväksyä tuota kantikasta akkua sori!

Laitatko Aapo vielä tuon compin korilistan nettisivuille jos se kelpaa kaikille?
Olin unohtanut kokonaan nuo montechin korit.
Noita Blitzin koreja katselin vähän sillä silmällä että pitäisikö ne kaikki kieltää kun alkavat olemaan aika kaukana esikuvista. Tosin sama koskee kyllä muutamaa muutakin Spicen ja Coltin koria.

Noista luokkien yhdistämisestä oli joskus puhetta kun molemmissa oli osanottaja katoa.
Mutta vain toinen noista luokista on enää "mini" luokka ja toinen on jotain aivan muuta , mutta sehän onkin
M-chassis Comp.
Pidetään molemmat ja jokainen tekee omat ratkaisunsa kumpaa haluaa ajaa.

-M. Aava






200
Ilmeisesti meilläkin on ääni oikeus  :roll: Tai ainakin voidais kisat järjestää  :azn:

Raumalla kannatetaan:

Comppi M:

-M-07 mukaan

-Kone listaan lisäys Toro ? (Stinde tietää tyyppimerkinnän)

-Korilista (liitteenä lista Stinden jo aikaisemmin linkittämä ->hiukan siivottuna  plus terästettynä)

Miksi korilista? Selkeää nämä on sallittu piste. Helpottaa aloittelijoiden alkutaivalta kun voi valita listalta korin.
Eikä aiheuta epäselvyyksiä kisapaikalla->" onko tämä nyt liian touring?"  Toiminut VTR.ssä, etuvedossa ja mineissä ennenkin miksei nyt?
Listalle voidaan lisätä/ poistaa tarpeen näin vaatiessa. Ps. katsokaa lista läpi ja kommentoikaa  :grin:

Ei korin korkeudelle ( todella hankala alkaa määrittämään sitä oikeaa korkeutta vaikka periaatteessa  onkin selkeä sääntö)

Classic:

-konesääntö ennallaan. Mikäli hand out koneet alkavat jossain kohtaa kautta loppua voidaan ehkä sallia omien koneiden käyttö ? ehkä?
- Raatikaisen kori listalle (löytyy compistakin  :smiley: )

VTR:

-Moottori mikä tahansa harjaton sensorillinen 17.5T moottori

Olikohan vielä jotain muuta?

Ekakisa mielellään vasta lokakuun puolen välin jälkeen tai loppupuolella (Puolet aktiivisista RaumRC:n kerhokisa
kuskeista on edustamassa Suomea vielä kesälajien parissa Portugalissa 6-8.10.-17->Crawling kisoissa)


201
No nyt on ainakin dataa. Tuon perusteella ainakin mun puolesta voidaan kyllä uusi M-07 hyväksyä kuvioihin.
Mitäköhän tuon nyky classicin vauhti on tuolla radalla? Aika nopeaksi tuo näköjään muuttuu nyky comppi koneella kun vielä " välitystä" noin lyhennetään renkaita pienentämällä. Eli pitäisikö tuossa classicissa olla hieman vähemmän kiertävä kone noin 2200-2500kv kone jotta sitä voisi ajaa 20T välityksellä.



202
Juu löysinkin jonkun datasheetin hopeakannusta. Kyllä se näemmä kiertää hyvin lähellä nykyistä comppi konetta.
Ja Rane ajoi Riihimäellä viimeisen comppi lähdön classic autolla comppi renkailla(annettiin lupa  :grin:) Oliskohan ollut jotain 0.2sek hitaampia kierrosaikoja kuin compilla. Eli voiskohan hopeakannulla ja comppikoneella vetää molemmilla classicia? Eri pinjoneilla vaan.

203
Itse en kyllä lähtis Compin nopeutta paljoa nostelemaan. Aika
sopiva vauhti ollut mun mielestä.
Voisiko classicin moottoriksi miettiä 17.5T mottia?
Jos joku haluaa molempia luokkia ajaa niin se varmasti ostaa molempiin omat koneet. Eli mitään säästöä ei varmaan synny. Mikähän mahtaa olla tuon vakio hopeakannun kv noin suurinpiirtein?

FWD luokka kuolee jos on kuollakseen. Kalustoa ei oikein ole edullisesti saatavilla varsinkaan käytettyä ja uudet on ihan turistin hintaisia joten aika harva niitä hankkii.

VTR täytyy varmaan ainakin tämä vuosi katsella, kun moottori sääntökin uusittiin. Mites muuten renkaat pitäisikö se uusi prolinen VTA rengas sallia? Jos se on hyvä niin luontainen siirtymä tapahtuu ihan luonnostaan. Ainakin ulkoisesti on saman näköinen HPI:n vastaan kanssa.

204
No niin hienoa että testit etenee ja nätisti tuo näyttää etenevän. Hieman näyttää jopa "epäminimäiseltä"  :grin: . Antakaahan se auto nyt vielä Ranelle niin saadaan hieman vertailupohjaa  :wink:
Mites se hobbylinnan moottori tilanne etenee?

205
Empä usko että tuota M07 runkoa tullaan vielä sallimaan ensi talvena.
Ensi vaikutelmat maailmalta ovat olleet innostuneen positiivisia. Auto on helpompi ja nopeampi ajaa kuin
edeltäjänsä mikä tietysti on hyvä asia, mutta tarkoitus on samalla pitää classic ja comppi luokat kalustoltaan tasaväkisenä ja hauskana.
Eli jonkunnäköistä testiä tuo vaatii ennen kuin voidaan edes harkita sallia.

Ja mitä tulee korilista asiaan niin puollan korilistaa se on kaikille selkeämpi -> tulkinta jää pois.

206
RC Crawling kauden avauskisassa Helsingissä Viikinmäessä.

https://www.rc-offi.net/smf/index.php?topic=10733.msg96699;topicseen#msg96699

207
gallupi menee niin äkkiä ettei vastaamaan kerkeä  :shocked:

No joka tapauksessa vastaukset kysymyksiin:

1. hobbyking, Äänekoski kyllä  Montech ei (eikös tuossa ollut joku sopivuus ongelmakin M03 sen kanssa?)
2.Kone kuten FWD:ssä eli vapaa 17.5T kone , mutta tehtaan nolla ennakolla. Pitäisikö erikseen kieltää nämä viripajojen käsinkäämityt koneet tirinity ym.
3. FWD paino 1350g VTR:ssä paino ennallaan 1425g tai 1400grammaa perustelut: touring autoon kun lisätään vtr renkaat ja kori on paino hyvin lähellä tuota 1425 grammaa.  Ainakin oman muistini mukaan. Joku kenellä on vtr kalusto (Hilppi) voisi sanoa kantansa tähän.
4. pari vaihtoehtoa: 1. Mikäli tätä skyrc/toro Leopard moottoria saa Suomesta paikalliselta kauppiaalta niin moottori sääntö         voidaan pitää ennallaan lisätään vain nämä kyseiset moottorit listaan. Toki olisi hyvä varmistaa että näillä koneilla pärjää vanhojen ezrunien tahdissa. Ja saada jonkun näköinen varmuus saatavuudesta ainakin vuoden kaksi eteenpäin. Harrastaja ystävällisin vaihtoehto.
                                        2. Kokonaan uusi moottori 13.5T mielellään yksityyppikone edullisemmasta päästä eli esim. hobbywing juststock tai speedpassion 3.0  jos nämä toimivat ongelmitta sensorittoman noparin kanssa. Toiseksi paras vaihtoehto eikä aiheuta ihan mahdottomia kustannuksia kilpailijoille.
Vapaa moottori tarkoittaa käytännössä sitä että on pakko ostaa moottori hieman paremmasta ja vääntävämmästä päästä. Eli sille vaihtoehdolle ei.

Voi olla aika vaikeaa löytää vanhan koneen vauhdinkanssa yhteen sopiva kone joten pidän järkevänä kokonaan uutta konetta jos vaihtoehto 1. ei onnistu.

Mitä akku sääntöön tulee niin kyllähän ne shortyt kulkee...Ei taida kuitenkaan olla paluuta vanhaan.

Tulikohan siinä kaikki  :grin:

Terveisin Marko Aava RaumRC



208
Ensi alkuun kiitoksia Vesalle hienosta sarjasta!

Pidimme Raumalaisten kesken pienen juttelutuokion menneestä kaudesta ja
tulevan kauden sääntö muutoksista.

-Yksityyppirengas sai pääasiassa positiivisen vastaanoton varsinkin jos seokseksi valikoituu nuo
kovemmat S35/S40 seokset. Olemmehan jo ajaneet lähes vastaavalla yhdistelmällä menestyksekkäästi
kaksi vuotta. Tuo kovempi vaan toimii omasta mielestämme tasaisemmin ja varmemmin kisatilanteessa. Samalla se tarjoaa helpomman lähtökohdan aloittelijalle varsinkin jos rengas olisi
valmiiksi sorvattu lähes ajettavaksi esim 42/43mm kokoiseksi.
Ainoat negatiiviset esille tulleet asiat olivat tasainen saatavuus koko kauden ajan ja rengassarjan mahdollinen hinta?  Toivottavaa kuitenkin olisi että ajamisen kustannuksien nousua saadaan hieman kahlittua.

-Yksityyppi pitoaine ei oikein saanut kannatusta. Tässäkin suurin pelko oli saatavuus ja hinta? Jätetään joku säätö /säästö vara.

-Muutama ehdotus tuli yksityyppi moottorista eli prostock koneesta. Sillähän aika moni jo tällä hetkellä ajaa.

-Osallistumisrajoituksen poisto koettiin hyväksi ja samalla ongelmalliseksi.
Oikeastaan vain C-12 kärkikuskien osallistumisia haluttiin rajoittaa tai vaihtoehtoinen versio oli
heidän sallimisensa ajaa kisassa kuitenkaan saamatta sarjapisteitä.
Krossi ja turisti puolen kärjen osallistumisia ei haluttu rajoittaa vaan se koettiin enemmän positiivisena lajin kannalta. Tämän hetken rajoitukset taitaa ensi kaudella kääntyä hieman itseään vastaan kun C-12 kuskeja on noin vähän ollut viivalla.

-Kisat ja niiden kaksipäiväisyys...Ei. Meidän näkemyksemme on tällä hetkellä että kaksi päiväisyydelle ei ole tarvetta kautta tilausta. Tällä osallistuja määrällä ei ole mitään järkeä järjestää
kaksipäiväisiä kisoja.Tai ainakaan meiltä ei tule yhtään virikuskia lisää tällä järjestelyllä.

Kaksi päivää = isompi murhe talkoo väestä ainakin Raumalla. Olemme kuitenkin pyrkineet pitkälle siihen että kisaorganisaatio (kilpailunjohtaja, tuomariston pj. , tuomarit ja katsatus) Keskittyy omaan tekemiseensä eikä mielellään osallistu mihinkään kisaluokkaan. Kaikki vaan toimii kisapäivänä näin paremmin.
 
Kerhokisat pidämme mielellään täysin irrallaan tästä toiminnasta. Suurin osa kerhokisojen väestä kuitenkin käy mielellään yksipäiväisissä kisoissa lauantaina. Ainakin tänä vuonna Äänekoskella oli
kerhokisoissa aivan liian pieni ja sunnuntaina jo loppuunajettu organisaatio eli ei näin!

-Nykyinen kisakalenteri laajennattuna yhdellä Etelä-Suomen kisalla olisi hyvä. Viisi(5) kilpailua joista kolme(3) lasketaan olisi hyvä. Tällä hetkellä kisakalenteri on osalle harrastajista liian pohjois painotteinen. Uskon kuitenkin että kauden päätöskisa Oulussa vetää joka tapauksessa väkeä.
Vaikka olisit ajanut kolme hyvää kisaa etelässä niin mikäli haluaa menestyä sarjassa niin pitäähän niitä sijoituksia lähteä puollustamaan kauden finaaliin.

RaumRC on valmis ensikaudellakin järjestämään kisat mikäli meillä silloin vielä on ajopaikka.
Tämä yleensä varmistuu siinä elokuun aikana.

Kiitos kuluneesta kaudesta toivoo: RaumRC:n GT väki

209
Kauheeta näppisrallia enkä ole edes kerjennyt osallistumaan  :shocked:

1. MiniClassic kori : Kyllä. Onko noin halpaa koria miniin edes ikinä saanutkaan?

2. VTR: Varovainen kyllä. Ilmeisesti tehtaan nolla ennakolla ja max 5.0 välityksellä vai?
            Itse olisin vielä laskenut kone tehoa 21.5T , jotta aloittelevien VTR tähtien elämä olisi helpottunut hieman
            noiden "ilmapallo" renkaiden kanssa. Mutta toisaalta kun en itse luokkaa aja ja noita erinäköisiä 17.5T
            koneita on porukalla yllin kyllin varastossa niin siittä vaan.

3. Raumalla ajetaan kesällä jotain aivan muuta niin ei ole edes kantaa tuohon kysymykseen.

4. Vähin mitä voi tehdä on sallia nuo kaikki vastaavat koneet.
    Tosin en täysin ymmärrä tuota vastustusta
    sensorilliseen koneeseen, kun maailma on täynnä vakio luokkia missä ajetyaan blinky säätimellä nolla ennakoilla
    esim. joku sopivan edullinen sensorillinen kone 13.5-17.5T  joka mahdollisesti toimisi nykyisen koneen kanssa
    rinnalla?

5. Comp kori: Hienon listan on Stinde löytänyt. Ehdottomasti olen korilistan kannalla. Hienointa olisi jos listalla olevalla korilla olisi oikea esikuva...

Terveisin Aava, RaumRC

210
Tulokset / Lopputulokset: 12TrackTour II Eurajoki 4.2.2017
« : 04.02.17 - klo: 21.43 »
Kisat on ajeltu ja tässä lopputulokset:


C-12

1. A-P Kyykkä
2. Panu Vehniäinen
3. Vesa Yli
4. Aarre Sillanpää

GT-12

1. Vesa Yli
2. Manu Hakala
3. A-P Kyykkä
4. Taneli Erkkilä
5. Rami Maikola
6. Ilari Lamminsivu
7. Jari Järviluoma
8. Santeri Jokela
9. Jari Paasikivi
10. Jukka Häkämies
11. Antti Luoto
12. Niko Sinervo
13. Marko Aava
14. Artti Viitaniemi
15. Hannu Kartano
16. Jaakko Huhmarsalo
17. Jussi Leivo
18. Teemu Taivainen
19. Samu Sarka
20. Aarre Sillanpää
21. Petri Niemelä
22. Kaapo Viskari

F1-10

1. Artti Viitaniemi
2. Niko Sinervo
3. Ilari Lamminsivu
4. Jethro Lehtojärvi
5. Jaakko Huhmarsalo

Tarkemmat tulokset täältä: https://tinyurl.com/jqcht2e

Kiitokset RSRCA:n ja ATAK/UA:n porukalle yhteistyöstä sekä kiitokset koko muulle talkooväelle.
Ilman teitä näitä tapahtumia ei pystyisi järjestämään!!
Ainakin itsellä oli tosi mukava kisapäivä mukavassa porukassa!

Muutaman viikon päästä jatketaan samoissa merkeissä Oulussa!

Marko Aava , RaumRC



 


Sivuja: 1 ... 4 5 6 [7] 8 9 10 11