OK, kiitos neuvoista.
Sisäänajon tein sen mukaan, minkä "hyväksytin" sinulla yv:llä jokin aika sitten.
Täytyy laittaa alaneula nyt vieläkin rikkaammalle varmuudeksi ennen kuin saan yläneulan varmasti ohjeittesi mukaiseksi. Säädin sitä siis jo rikkaammalle yläneulan kiristysten jälkeen, että kone alkoi taas edes vähän epäröimään 30 sekunnin seisotuksen jälkeen. Tainnut olla tehtaan jäljiltä vähän liian kireällä alaneula (tai ei ainakaan superrikkaalla), kun näin pääsi käymään...
Ja siis lämmöt mitattu yläneulaa säätäessä, kun ajettu suoraa edestakaisin jopa reilun puoli tankkia. Ei missään nimessä heti parin vedon jälkeen.
Eli ajat radalla tankillisen ja katot sitten missä lämmöt on. Samaten säädät koneen silleen että toimii hyvin ja vaan tarkastat ettei ole alle 100 astetta tai vaihtoehtoisesti vaikka 150 astetta.
Tämä oli juuri se vaikea paikka, mikä aiheutti epäröintiä eli toimiiko kone jo hyvin vai voisiko toimia vielä paremmin. Minusta toimi jo hyvin ja jos lämmöt saa olla ylläolevan mukaan, niin yläneula saa olla siinä missä on. Voisin tietysti vielä kokeilla rikkaammalla, mitä tapahtuu. Ja jos tuntuu ottavan kierroksia hyvin, antaa olla mieluummin rikkaammalla.
Hokehan tuolla aikaisemmin neuvoi menemään yläneulan osalta vain niin pitkälle, että heti kun kone lämpimänä täysikaasulla kiihdyttäessä lopettaa nikottelun/röpötyksen ja ottaa kierroksia tasaisesti, se on ok. Tämän olin siis mielestäni saavuttanut, mutta "alhaiset" lämmöt ihmetytti, kun aikaisemmin on ollut kirjoituksia 130 asteesta... Mutta lämmöt onkin ollut ihan ok.
Kiitos vielä ja jatkan harjoituksia, kun kelit sallii...
Edit: Kytkimestä vielä sellainen kysymys, että kannattaisiko kokeilla UR Compak kytkimeen 1.1 mm jousia tällä Clubracer koneella? Autona Hyper 8.5 Pro ja nyt 1 mm jouset komposiittipaloilla. Kun vaihdoin 0.9 millisistä, aloin jo pääsemään hyppyreistä yli...