Ei ole mitenkään modattu kääntyvyyden suhteen. Tämäkin vika ilmeni pienoisen "flip-flop-sarjan" jälkeen :) Eli muutama voltti ja eturenkaalleen maahan. Tällöin rengas kääntyy liikaa ja tuo vetari pääsee pois kupistaan. Vikahan näyttäisi toistuvan aina tuon lyhyemmän vetarin puolella ja mitä tuossa on renkaita käännellyt reunasta reunaan, niin tuolla puolella vetari tulee ohjauspalan päästä olevinaan todella reilusti pihalle. Eli aivan kuin vetari olisi hieman liian lyhyt. Tällaista vikaahan on tosin ilmennyt muillakin ja ns. letkupatentin pitäisi auttaa hieman asiaan. Eli esim. polttiksen polttoaineletkusta pala tuonne diffin pään kupin pohjalle.
Ja joo, rikki mennyt osa on nimenomaan se muoviputki johon ohjauspala tulee kiinni. Korva ei lähtenyt irti, mutta itse putki halkesi, koska vetari kiilautui väliin. Tuolla putkella tosin luultavasti vielä ajelee, mutta eipä nuo uudetkaan pahan hintaisia ole.
Tosin auton kanssa mennään tällä hetkellä tällaisessa tilanteessa :D Hyvä käydä silloin tällöin osien kunto läpi ja kiristellä ruuvit yms. kunnolla kiinni. Ja on hieman helpompi pestä liat pois osista jos vertaa kokonaiseen autoon.