Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - tikkunekku

Sivuja: 1 [2] 3 4
31
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 13.08.10 - klo: 16.06 »
hehheh, iski pikkunen tekemisen puute, niin rupesin vähä mallaileen beetlen koppaa :laugh:


32
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 13.08.10 - klo: 13.57 »
hyvä homma. nyt ois sitte putki hiottu ja sinkki-alumaalit pinnassa. täytyy kyllä sanua, että se oli hiottuna paljo paremman näkönen :laugh: jotenki tuo hopeanharmaa sävy ei kyllä ihastuta, mutta tänään laitan mustan maalin päälle, ni ehkä se siitä ja jos ei, ni hion sen taas hienoksi :laugh:

33
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 11.08.10 - klo: 16.27 »
pieni pätkä vrc big bore putken saundista, ei ollut kuvaajaa, niin visuaalisesti ei mitään hekumaa, mutta jos ny saundit vähä hahmottus :roll:

ps. jos joku tarkkakorvainen osais sanoa vielä, että onko säädöt edes suht lähellä ja mikäköhän tuommosen ujeltavan äänen aiheuttaa, kiitos :smiley:

http://www.youtube.com/watch?v=0ND9ESshTi4

34
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 10.08.10 - klo: 23.00 »
hyvä juttu, oikeilla jäljillä siis ollaan :smiley: onko ollut pitkään käytössä maalauksen jälkeen ja mitenköhän eri lämmöllä se käy?

35
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 10.08.10 - klo: 20.20 »
juu, lukasin tuolta sieltä täältä vähä juttuja, niin sinkki-alumiinimaali ois ehkä kestävin, ehkäpä testaan sitä :smiley:

36
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 10.08.10 - klo: 19.04 »
ehkä siitä tulee sitte vaan musta  :smiley:

.. lisäys tähän, motonetissä näyttäs olevan putkelle sopiva, 99,5 prosenttia puhdasta alumiinia sisältävä alumiinimaali, lämmönkesto 800 astetta :smiley:

37
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 10.08.10 - klo: 15.20 »
eli ei ois mitään läpinäkyvää käsittelyä, vaan maalaus esim. mustaksi?

38
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 09.08.10 - klo: 20.28 »
tuntus olevan pikku puki tuossa vrc putkessa, elikkäs tuo raakaviimestely tuntuis rakastavan ruostetta, niin oiskohan hyviä vinkkejä suojaukseen/käsittelyyn?

kiitosta etukäteen! T. korroosion kourissa :smiley:

39
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 08.08.10 - klo: 20.36 »
kiitos! liekkö suloinen biobensan luontoystävällinen tuoksu houkutellu ja siitä niin hullaantuneena hokas, ettei siinä ollut -victory rc- merkkilätkää ja kävi oitis tikkaamassa hillitysti sievemmän :laugh:

40
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 08.08.10 - klo: 17.20 »
kerpele, auto ehti hetken olla pihalla yksinään ja uus putki, ni eiköhän tikka ehtiny käyä naputtaa nimmarit siihen :laugh:


41
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 05.08.10 - klo: 01.43 »
moi, tälleen ainakin ihan tuoreelta tuntumalta, putki vaikuttais antavan tasaisemman ja laajemman tehoalueen 30,5cc:lle, kuin dominaattori. tosin en oo ihan kunnolla vielä päässyt kierrättään, mutta liikahtaa vaivattomammin. se vaan tuntuu niin hämäävälle, kun on niin hiljanen :smiley:

nuo renkaat tosiaan just mittasin ja tosi on, että eturenkaissa on isompi halkaisija n. vajaa 1cm.
takana hostilet tähtivanteilla ja edessä rovan merkkiset kopiot :smiley:

42
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 03.08.10 - klo: 17.03 »
dodii, uus putki paikallaan ja voi juma ku o hiljanen tuuba! vähä melekee katos fiilis saundien mukana (ex=dominaattori) :smiley:  onneksi ei ainakaa häiritte naapureita sun muita enään, nii voi surutta päästellä.. ootin kyllä vähä enempi pärinää, mutta menkööt näin sitte. ei kyllä vaan oo tunnistaa koko vehjettä enään.. puhtia sen sijaan tuntuis piisaavan -SILENT KILLER- :laugh:


43
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 31.07.10 - klo: 18.33 »
juu, selvä homma, nyt lähti tulemaan sitte kuparinen sylinterin tiiviste. joskohan se kestäis ja nuin muuten tiivistäis?

44
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 26.07.10 - klo: 15.21 »
vika taiskin löytyä. sylinterin tiiviste hajonnut/pullahtanut ulos!

45
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 26.07.10 - klo: 14.21 »
moi!

osaiskohan kukaan sanoa, että mikä aiheuttaa tämmösen, kun baja ihan pienestä vauhdista pyörähti pari kertaa katon kautta, niin sen jälkeen kierrokset käy niin suurella että vetää itsestään eteenpäin ilman kaasua? ulkoisesti kaikki kunnossa, mitään roskaa eikä muuta ole missään välissä.

kiitos etukäteen! t. kokematon

46
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 04.07.10 - klo: 22.36 »
tämmönen läx tulemaan (toistaseks oli viimonen kipale varastossa)

http://www.monster-power.de/catalog/product_info.php/manufacturers_id/57/products_id/1599

eikä hintakaan enää päätä huimaa + 20e postit :smiley:

47
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 25.06.10 - klo: 09.28 »
itselläni kyllä lähti asfaltilla täydet voltit paikaltaan 4s:llä ja vakiokumeilla, sekä 20, että 25 pinionilla :smiley:

lepposaa juhannusta kaikille :smiley:

48
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 18.06.10 - klo: 04.55 »
tässä ois kans yks, oiskohan tää mistää kotosi?

http://www.oneillbrothers.com/rccar/itemdescription/reedported_27_motor.htm

449,- amerikan euroa

49
Bensa-autot / Vs: FG off-road autot
« : 03.06.10 - klo: 18.38 »
juh mutta kai oot ottanu huomioon että siinä ei ole yleensä kuin 2,5% öljyä mikä ei riitä näiille korkeiden kierosten takia. :smiley:

juu, olen huomioinut sen ja käytän 4% seosta, kiitos huomautuksesta kuitenkin :smiley:

50
Bensa-autot / Vs: FG off-road autot
« : 03.06.10 - klo: 18.36 »
tämä fg hurahdus on mulle vielä aikas tuore juttu, niin kysäisinkin alkuun näistä ns. tehoputkista, ja niiden todellisesta vaikutuksesta suorituskykyyn? olen tuumaillut samban uutta putkea nro. 4160, koska menis heittämällä paikalleen, ilman korimodauksia, mutta se on aikas tyyris, eli oisko sillä tarjota rahalle vastinetta ja mitä muuta se vaatis lisäksi, kuin pelkän putken, että siitä sais vakiosylinterillä riittävän hyödyn irti? kiitos jo etukäteen! T. hurahtanut :smiley:

51
Bensa-autot / Vs: FG off-road autot
« : 03.06.10 - klo: 18.13 »
joo, ei oikee käy kaupaksi  :laugh:.. jospa se tästä lähtis, on nää vaan huikeita pelejä, ja sähkö-autot meinaa jäädä nurkkaan pölyttyyn  :cheesy: tää biobensa on kyllä loistava keksintö, ei haise, ei sitte niin ollenkaan, ajon jälkeen vaan tason päälle komeileen  :smiley:

52
Bensa-autot / FG off-road autot
« : 02.06.10 - klo: 16.23 »
Noniin, haulla ei tämmöistä osiota löytynyt, eli avataanpa näille, jo klassisille menopeleille, ihan oma lokero. Tänne reippaasti vaan kaikki, kyseisiin menopeleihin liittyvät kysymykset/vastaukset/kuvat jne. :smiley:

53
Polttisautot / Vs: 4wd:stä 2wd:ksi
« : 29.05.10 - klo: 02.56 »
etukardaanin/etuvetoakselien poisto toimii 2 diffisissä, ei 3 diffisissä, ellet sitten lukitse jollain sitä keskidiffiä.

54
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 27.05.10 - klo: 02.16 »
liitynpä joukkoon iloiseen, hommattuani tällaisen hiukan ajetun, mutta sitäkin hellemmin hoidetun yksilön -ensimmäiseksi polttiskärrykseni- :smiley:

55
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 26.05.10 - klo: 23.57 »
ja taas meni viimosetkin hilut.. kun tänään saapui uusi -äänekkäämpi- perheenjäsen fluxille kamuksi :smiley:

56
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 19.05.10 - klo: 00.12 »
juu, mulla xl fluxissa nuo integyn 18mm offset hubit ja hpi:n terrapin tassut hpi:n mag-8 kiekoilla, aikas soppeli balanssi, on muuten ihan eri ajaa pitemmällä rungolla, eli voin suositella kaikille kokeilunhaluisille :)

57
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 04.05.10 - klo: 19.25 »
itselläni ilmennyt viimeaikoina noparissa semmosta häikkää, että silloin tällöin välissä se vaan kuolee eli pimenee, virrat katoaa kesken ajon ja muutaman minuutin päästä herää henkiin ja toimii normisti :shock:
onko kellekkään tuttua??

taitaa olla jossain kosketushäikkä vaikuttas :laugh:

58
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 30.04.10 - klo: 15.53 »
hauskaa vappua ja wirheittömiä pomppukelejä kaikille höpönassukoille :p

59
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 17.03.10 - klo: 20.20 »
Tuli itekin käytyä viikonloppun ajelemassa 6S Lipojen voimin.
Ekoilla akuilla ajoa n. 5 min ja alko välillä hyytymään ja sit taas kiihtys, teki tota koko ajan ku ajo. Akut pois ja toinen oli ehkä aavistuksen pullistunut ja kotona kun mittasin niin 3 kenno puuttui pelistä kokonaan, akkuna siis Turnigyn 3S 5000mAh.
No toiset akut paikoilleen ja ajo jatku normaalisti n. 5min ja sit hyytys koko auto. Nopari ihan mykkä, no auto kyytiin ja kotiin, suihkuun kuivattelemaan autoa ja annoin rauhassa kuivua ja illalla akku kiinni niin saushu nousi noparista :D
Eli ihan hyvä saldo oli taas hajonneiden osien suhteen viime viikonloppu :D:D No onneksi on kotona yksi uusi CC MMM V3 mikä on kesällä menossa GT autoon mutta otetaan tähän käyttöön ja ostetaan kesäksi uusi nopari. Että tällästä tällä kertaa, kyllä on kivaa harrastaa!!! :P

tuntus tässä sille ku nuista noparin savuista aikansa lueskellu, että ei vaan kestä 6s rääkkiä vaikka niin mainostetaan, aina kärynny ilmeisesti vaan 6s: llä? itse olen käyttänyt vaan 4s yontong merkkisiä akkuja, eikä ole ollut ongelmia autossa, sähköissä eikä akuissa ja tehoja ihan riittävästi, ainakin (omiin ajotaitoihini) :laugh:

60
HPI / Vs: HPI Savage Flux HP
« : 17.03.10 - klo: 20.09 »
kyllä siinä pitäs ihan tarpeeksi kosketuspintaa olla, koska pystyin sen juottaan tosi surkealla isolla halpis kolvillakin, eikä se ollut mikään erityisen vaativa homma mielestäni ainakaan.

Niin mutta jos repäisee ne "kiskot" vahingossa pois, niin niiden alla on ne neulan kokoiset kohdat johon ei millään saa tinaa kiinni.

joo, se on varmaan totta että jos kiskotki lähtee, nii käy kinkkiseksi, tuntus vaa että ne kiskot on nii tiukassa että johon säikeet ekana irtuaa, niinku mulla kävi, sulla lienee kiskotki lähteny?

Sivuja: 1 [2] 3 4