Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Makeclick

Sivuja: 1 [2] 3
31
Polttisautot / Vs: tyhjäkäynti
« : 07.01.10 - klo: 17.48 »
Tässä ketjussa on niin paljon kirjottelijoita niin laitan taas tämän linkin tännekkin, jotta kaikki sen näkevät!
http://www.youtube.com/watch?v=ma2_CghxiUk
Vaikka et omistaisi savegea niin tuo säätökikka on juuri se mitä HOKE selittää. Joten seuratkaa tuo video vielä tarkasti äänillä ja ei kuin säätämään poijat.

32
Polttisautot / Vs: tyhjäkäynti
« : 07.01.10 - klo: 17.34 »
P.M Lue ajatuksella mun viesti uudestaan.

Alaneula on oikeasti tyhjäkäyntiruuvi eli idle screw / air mixture screw

Tyhjäkäyntiruuvi on oikeasti tyhjäkäynnin pääteasennon säätöruuvi eli idle stop screw

Suomessa vakiintunet nimet on hieman kyseenalaisia, joskin niitä voidaan kyllä käyttää.

Mutta siis alaneulasta säädetään tyhjäkäyntiä ja tyhjäkäyntiruuvista (idle stop screw) säädetään myös tyhjäkäyntiä mutta yleensä se asetetaan  ~1mm :iin eikä siihen kosketa paitsi jos on tarvetta nostaa tyhjäkäyntiä esimerkiksi kytkimen laahaamisen takia kisoissa ettei moottori sammu kesken erän tmv.


Se on ihan sama kuinka Hoke yrittää solvata, ei pure. Teet vain itsesi hölmöksi jälleen.

Ei hitto... Mun on pakko mun ohjekirja kaivaa esille!

En tiedä mikä kumma kone sinulla on, mutta savagen ohjekirjassa nimitykset menevät näin:
High Speed Needle - Maksimi kierrosten säätö (tiedätte jo varmaan)
Mid Range Needle - Keskikierrosalueen säätö, johon ei suositella koskevan (eikä ole kaikissa moottoreissa).
Low Speed Needle - Koneen vastaavaisuus alakierroksilla.
Idle Adjustment Screw - Säätää tyhjäkäyntikierrokset.

Kannattaa opetella uudelleen tuo säätäminen ehkäpä ja antaa alottaville oikeita neuvoja. Ohjekirja on tässäkin tilanteessa paras kaveri. Se kannattaa lukea alusta loppuun jokaisen auton kohdalla!

33
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 07.01.10 - klo: 16.48 »
juu ei nyt tarttee rupee kääntämään kun ei oo ite autoakaan (vielä)ja löytyyhän sieltä sanakirja.org:ista sanat  :laugh:

Tuo on kanssa kätevä. Aika hyvin osaa kääntää englannista suomeksi sanoja tai lauseita.
http://translate.google.fi/?hl=fi&tab=wT#

34
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 06.01.10 - klo: 01.26 »
Tarkista onko se jousi oikeasti kunnolla siellä.
Vedä narua noin 15cm ulos ja pidä peukalolla kerää ja jousta paikallaan, ettei räiskähdä pois paikaltaan. Kieritä väkisin yhden kierroksen narua kelaan ja pidä samalla kelasta kiinni ettei jousi ponnahda ulos. Toista tuota niin monta kertaa kunnes naru palautuu kunnolla.

Toivottavasti saa selvää tuosta.

Jos toimii kädessä kunnolla, mutta moottorissa ei niin yksisuuntalaakeri voisi olla myös syypää.

35
HPI / Vs: Savage xl
« : 03.01.10 - klo: 22.29 »
Sainpas väännettyö tuon kuvan miten omassa rataspakassa oli tuo prikka :O

Purin oman vaihteistoni ja sieltähän niitä vikoja alkoi löytyä. Sekä Makeclickin mainitsema prikka oli väärässä paikassa että varsinaisen vaihteen vaihdon tekevä "kynsilevy" oli väärin päin. En ole ihan varma olivatko molemmat kahdesta kynsilevystä väärin vai ainoastaan toinen, sillä toinen ehti tipahtaa pöydälle ennen kuin ehdin tutkailla sitä tarkemmin.

Asiaa on selostettu kuvien kera osoitteessa http://www.rcuniverse.com/forum/m_8491381/tm.htm.

Lyhyesti vika oli kuitenkin siinä, että koska kynsi oli väärin päin, se ei koskaan ottanut kiinni kyseisen vaihteen rattaasta vaan luisti siitä vain ohi. Tämän takia minulta loppui veto vaihtamisen yhteydessä ja se palasi kun kierrokset laskivat.

HUOM: Savagen ohjekirjan piiroksissa kynsilevy on piirretty väärin päin! Tämän vuoksi en ole täysin varma onko tuo Makeclickin mainitseman prikan oikea paikka siinä mihin se on piiretty vai siellä missä se meillä oli kun ensi kerran vaihteiston avasimme.

Kannattaa ottaa se kytkin käteen niin näkee miten se menee. Itselläni on kuvan mukaisesti molemmat ja hyvin toimii nyt ku prikka on oikeassa välissä ja aikani säädeltyäni noita kytkimiä. En tietysti varmaksi voi sanoa sitä, onko HPI ajatellut sen töksähtävän noihin väkäsiin vai ottavan hellemmin niihin kiinni?
Se prikka pitää ne rattaat irti toisistaan ja ryhdissään, joten se kuuluu olla ainakin siellä välissä. Itselläni 2-ratas heilui tajuttomasti ilman sitä prikkaa. Olisi voinu rikkoa vaikka vastapuoleisen rattaan ajankuluessa.

En tajua miksi se on koontavaiheessa laitettu niin päin pyllyä. Nyt kuitenkin meillä molemmilla tuo sama prikka muualla.

36
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 01.01.10 - klo: 15.02 »
Kirjoitin hakuun: nastarenkaat....ja tuli ties kuinka monta topikkia aiheesta, sieltä nyt varmaan löytyy vinkkiä jos ei joku tässä neuvo.  :wink:
Mutta yksi konsti nyt on ruuvata ruuveja kumin sisäpuolelta läpi...

Joko teet lumiketjut kuten minä http://rc10.fi/index.php?topic=41863.0 tai ostat hyvät nastat hobbylinnasta http://www.hobbylinna.com/koldkutter-jaanasta-p-22394.html. Kumpikaan vaihtoehto ei mikään kallis ole. Hobbylinnan nastohin laittaisin jotai lukitetta tai liimaa väliin, ettei varmasti lähde irti.

37
HPI / Vs: Savage xl
« : 30.12.09 - klo: 23.44 »
Pikku modii. Huomenna katsomaan miten toimii lumiketjut  :tongue:
Kerron miten meni ja suosittelenko vai en.






Kokeilin ja toimii! :D Hienosti puksuttaa lunta, mutta huippunopeutta ei oikein viitsi vetää. Ketjujen lukitus (nippuside) on kevyeempää kuin ketju ja se alkaa vipottamaan kovassa vauhdissa. Pitänee lukko-osakin laittaa samalla ketjulla, jotta ketjut pysyvät renkaan kanssa tasapainossa.

38
Polttisautot / Vs: Käynnistyvyys
« : 29.12.09 - klo: 18.51 »
Kamu on miettiny tuollasta "starttialustaa" sopiiko se kaikkiin buggyihin? Minkä verran ne yleensä maksavat?

39
HPI / Vs: Savage xl
« : 29.12.09 - klo: 12.07 »
Juu.. Voit tuosta ylhäältä katsoa kuinka hyvin joku oli kanuunassa/kännissä kasannut minun XL:än vaihteiston. Kannattaa siis ottaa se auki ja tarkastaa, että kaikki osat on tallessa ja oikeilla paikoillaan. Sinulla on voinut mennä esim jonkun vaihteen tappi poikki (kuvassa 86094), jonka takia se myörii tyhjää. Ykkös vaihteen yksisuunta laakerissa pitäisi aina olla veto päällä, joten siinäkin voi olla pieniä tartuntaongelmia jos se noin tekee.

Kannattaa ensiksi ehkä ottaa jopa kolmas vaihde irti vaihdelaatikosta tai säätää se niin kauas ettei se varmasti vaihdu suoraan ykköseltä ja säätää ensin 2-vaihde oikeaksi, jonka jälkeen 3-vaihde kohdilleen. Sen jo saakin ulkopuolelsta säädettyä kätevästi. Muista myös laittaa pieni määrä lukitetta säätöruuvien kierteisiin, koska ne muuten säätyvät itsellään.

Hetken säätelyn jälkeen olen saanut vaihteet toimimaan juuri niin, että jokainen vaihde tulee käytettyä loppuun ennenkuin polkasee isompaa. Säätöiloa sinne!

40
HPI / Vs: Savage xl
« : 21.12.09 - klo: 13.09 »
On juu.. Tuo vain sattui näyttämään pieneltä kumpareelta lumessa. Toisinsanoen täysin houmaamaton. Ihmettelin vaan kuin auto lentää ja osat perässä. Tais olla ekat sanat et: "mitä vit**, mihin se muka törmäs"

Tuo alatukivarsikin on ihan käyttökelvollinen, vaikka siitä lohkesikin tuolta takaa tuollainen palanen pois. Älyttömän kova se vieläkin on. Tilasin kyllä alumiinit eteen, mutta taakse ehkä laitan vielä tuollaiset RPM:ät.

41
HPI / Vs: Savage xl
« : 21.12.09 - klo: 07.58 »
Ei voi kun suositella noita kestävempiä muovi ala ja ylätukivarsia. Huomaa, että ainuat osat mitkä kesti. Repäs jopa tuon alumiini palan poikki ja tosiaan tapin ruuveineen diffin boxista irti. Nuo kuitenkin maksavat vähemmän kuin vakiot.

Saa nykyään mustanaki jo. Jos ostat ni muista ottaa eripuoliset.

http://shopping.rcmodel.hk/product_info.php?products_id=10252
http://shopping.rcmodel.hk/product_info.php?products_id=10253

Tuossa saa myös kamperkulmaa -2:ksi noilla ylimääräisillä ylätukivarsilla (eli niitä on mukana 0 ja -2:lla) Eli katso mitä laitat, ettei toiset renkaat ole kallellaan ja toiset ei.

42
HPI / Vs: Savage xl
« : 21.12.09 - klo: 07.51 »
Kuinka lujaa ajoit tuohon..? Täysiä..?  :shocked:
kulkeeko muuten hyvin vakio renkailla lumella..?

Kyllä se taisi juurikin polkasta kolmosta päälle vähän ennen tuota :D. Ihmeen hyvin se noilla vakio kumeilla liikkuu lumella ja jäällä nyt ei varmaan mikään rengas hyvin toimi. Voisi ehkä laittaa jonkun videon kun autoon taas osat tulevat.

Onko jollain muuten hyvää ideaa tuohon koneen lämpimänä pysymiseksi? Yksi hyvä tyyli on ainakin... Älä madalla. Muuten lentää kaikki lumet koneelle. Itse viritin tuollaisen foliolevyn moottorin päälle ja siihen folion päälle sukan (muista jättää hehkulle reikä). Tuntu ainakin ennen tuota törmäystä toimivan yllättävän hyvin. Pelkkä folio ei toimi. Lumi pääsee folion ja koneen väliin.

43
HPI / Vs: Savage xl
« : 19.12.09 - klo: 14.23 »
Juuu.. Talven ajokuvia :D. Ei alkanut kovinkaan hyvin.

Tuollaisia voi läytää lammen rannalta kevyeen lumen alta.


Ja tälläistä jälkeä voi siitä syntyä  :angry:



Osat tilaukseen ja harrastelemaan. Ikävästi repäisi tuon diffin boxin kyljen irti tuo kestävempi alatukivarsi.. Vetari löytyi noin 10-15m päästä tuosta :O joutu hetken hakemaan.

44
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 18.12.09 - klo: 16.55 »
Saako muuten madforceen kytkinjousia erikseeen jostain vai pitääkö aina ostaa palat myös?
Ku nyt 3jousi poikki ja palat aivan hyvii vielä.

Ite tein mädissä joskus niin, että otin kytkimet kätöseenki ja ohkaisella dremelin päällä hioin niitä jousen uria huomattavasti syvemmäksi. Siinä tosiaan on varaa ja paljon. Jousi oli mennyt samalla poikki. Siihen tein uudet lenkit ja kytkinpaketin ympärille ja toimi kuin junan vessa. Ei tarvinnut vakiokytkimeen tuon jälkeen tehdä enään mitään.

45
Polttisautot / Vs: paras savage
« : 11.12.09 - klo: 16.51 »
totta. kuten minä tykkään enemmän sähköistä koska niiden hinta tulee jatkuvalla ajolla 6kk takaisin. anteeksi kaikki hässäkkä. :cry: ja eikös noi autot oo ihan samoja mut toinen on sähkö?

No omasta mielestä taas tässä sinun tekemästä topiikissa ei ollut mitään vikaa. Ehkä tämä hairitsi "ei savage" -ihmisiä suunnattomasti.

Asiaan.. Itselläni tuo savage xl ja tuolla alku sivuillakin löytää sen jo kun olen kirjotellut siitä asioita ja kokemuksia ( http://rc10.fi/index.php?topic=41863.0 ). Itse erittäin tyytyväinen. Ainakin taka ja etu diffejen rattaiden vaihdon jälkeen ei ole huoltoa kaivannut lähestulkoon yhtään.
Savage x on pirummoisen kestävä, joten sitäkin voi suositella oikein lämpimästi. X on ehkä vähän kiikkerämpi pienen koonsa takia, mutta ei se välttämättä menoa haittaa.
Savage xl-e ja flux on sähkö malleja ja youtubesta löytyy kivoja pätkiä niistäkin, mutta ne huutavat lipoakkuja ja ehkä parempia moottoreita, jotta ne kulkee kuten niissä videoissa.

Loppupeleissä sinun rahatilanne ja mielenkiinto ratkaisee. Oma kohtasella kokemuksella suosittelen xl:ään diffit päivittämään uusiin tai utelemaan kauppiaalta, että onko ne jo  päivitetty siihen malliin mitä he myyvät. Fluxiahan myydään jo pelkästään noilla karkeila rattailla.

46
Polttisautot / Vs: Polttoaineen tilaaminen ulkomailta?
« : 10.12.09 - klo: 03.38 »
Jos polttiksella ajaminen kaatuu siihen, että fuili maksaa jossain femman sinne tänne ni ei tartte ajella! en ainakaan ite edes mieti fuilia ulkomailta. Enkä osien ostoa, ehkä auto kokonaisuudessaan missä jo köyhä säästää jotain. Suosikaa suomalaisia jotta niitä virmoja on täällä korvessa!!!

Ei varmaa haittaakkaan jos ajat 120ml tunnin, kuin esim. kaverin pikku buggyllä, mutta kun kone kuluttaa 160ml 10-20min ni se gallona alkaa katomaan aika nopeasti.

Jossain päin metanoli myyjät nauravat tyytyväisenä kun litroilla on noin kova hinta.

47
Polttisautot / Vs: Polttoaineen tilaaminen ulkomailta?
« : 10.12.09 - klo: 03.33 »
Onhan noita polttoaineita tuossa about 35e hintasluokassa....myös esim.
http://rc-garage.fi/zencart/index.php?main_page=product_info&cPath=22&products_id=326

Ja 16% ja 25% polttoaineen ero tehoissa on kyllä huomattava...pienemmällä nitro määrällä kulutus on kyllä pienempi, mutta itse tykkään kyllä varsinkin isolohko moteissa 25% polttoaineesta. Ja yleensä ajan kaikkia koneita samalla tavaralla.

Ai.. Itellä tosiaan tuo xl ( 5.9cc) ja en huomannut 20 ja 25% välillä mitään eroa. Sama merkkistä tavaraakin vielä käytin. 20% tuntuu vaa käyvän paremmin ja kauemmin.. Tai sitten hullun luuloja. Niin kovin jokatapauksessa molemmilla menee, ettei järki meinaa perässä pysyä :D. Kaverilta täytyy kokeilla tuota 16% savageen ja katsoa miten käy.

48
Polttisautot / Vs: Polttoaineen tilaaminen ulkomailta?
« : 09.12.09 - klo: 03.51 »
ja edes jossain kannataisi suosia suomalaisia kauppiaita muuten täältä p#rseestä ei saa enää kohta mitään, ja sehän vasta kivaa olisikin!

Ei minkään 10e takia kannata tilailla ulkomailta. Ainakaan mun mielestä.  :afro:

Minunkin pitäis perua ne vähät sponssit mitä vielä on LOL

No juu mut jos 1gallona 20-25% polttoainetta maksaa sen 40€ +/- 2€. Niin ei paljon hymyilytä.. pitää siirtyä varmaan 16% polttoaineeseen, kun tuossa 20-25 välissäkään mitään huomannut. Tuntuu olevan riittoisampaa tuo vähenpi prossanen vaan.

49
Polttisautot / Vs: Polttoaineen tilaaminen ulkomailta?
« : 08.12.09 - klo: 17.32 »
Kokeiliko joku tuota? tuliko perille ja millä hinnalla? Kertokaa vaan yksityiskohtia, koska tämä voi kiinnostaa monia!

Vähän edittiä:

Laitoin mailina kyselyä tuonne. Kerron tänne lisää miten tuossa kävi. Hitto jos tuolla hinnalla lähtee niin tilaan heti tuolta.

Ok.. eli vastaus tuli ja se oli tämä :(  :

Hi,
 
    Sorry but we cannot ship fuel internationally.
 
Best Regards,
 
Wheelspin Models

50
Polttisautot / Vs: Polttoaineen tilaaminen ulkomailta?
« : 07.12.09 - klo: 04.04 »
Kokeiliko joku tuota? tuliko perille ja millä hinnalla? Kertokaa vaan yksityiskohtia, koska tämä voi kiinnostaa monia!

Vähän edittiä:

Laitoin mailina kyselyä tuonne. Kerron tänne lisää miten tuossa kävi. Hitto jos tuolla hinnalla lähtee niin tilaan heti tuolta.

51
HPI / Vs: Savage xl
« : 07.12.09 - klo: 03.21 »
Vaappuu täälläkin. Itse vaihdoin joskus tuon istukan siihen kun luulin siitä sen vaappunan tulevan. Aika jännä vika. Mutta silloi, kun auto jää paikalleen ja ottaa vain kierroksia... Jos spur gear ei pyöri niin sillon kytkimessä sen ongelman pitää olla.

Tarkenna vielä tuo "pysähtyy" eli ihan kun se vaihtaisi vapaalle ja sitä voi kaasutella vapaalla siinä, mut hetken päästä se lähtee taas liikkeelle?

Juuri näin. Auto on ikään kuin vapaalla ja sitä voi kaasutella. Kaasu pitää jättää kuitenkin tyhjäkäynnille jolloin pienen odottelun jälkeen tapahtuu tuo pieni nytkähdys minkä jälkeen ajamista voi jatkaa. Sitä en tosin vielä ole saanut selville (muista) pysähtyykö auto itsestään kesken ajon vai osuuko tuo vapaalle jumittuminen normaalin pysähtymisen yhteyteen.

Joko oot paikantanut vian? Jotain edistystä?

Tuohon vahvempien diffien kestävyyteen voin sanoa; Ei ole tarvinnut sen jälkeen koskea diffeihin, kuin nuo kestävemmät vaihdoin. Eli hyvin pelittää! Suosittelen ainakin taka diffin vaihtoa XL:ään (jos tuo välitys ei ole liikaa.. Joku tietäväinen voisi vastata).

52
Polttisautot / Vs: cen gst 7.7vika ei löydy
« : 06.12.09 - klo: 13.51 »
Kato ettei kardaaneitten jommasta kummasta päästä ole lukitin tappi poikki. Itselläni oli takakardaanin vaihdelaatikon puolimmainen tappi poikki savage xl:stä ja itse myös avasin ensin koko lootan, vaikka kardaanin näki suoraan autoa kääntämällä.

Helppo tyyli on myös, kun ottaa ensin esim. taka kardaanista kiinni. Lukitsee toisen takarenkaan ja yrität pyörittää toista (tietysti varovasti), jos voima siirtyy gardaaniin ilman huolia tee sama etupäällä. Tämän jälkeen jos ok niin aika varmasti vaihdelaatikon puolimmaisissa tapeissa tai vaihdelaatikon jälkeen jotain mystistä. Ei muuta kun vetkuttelemaan.

53
Polttisautot / Vs: Aloittelijan polttiskysymykset
« : 05.12.09 - klo: 14.26 »
KYSYMYS:
Voiko auton pattereita pitää lämpinänä niin että laittaa folio paperia ympärille ja vaikka jotain villaa sen alle??

Miksikäs ei.. Akku kun purkautuessaankin tuottaa lämpöä myös. Jos vain mahtuu niin folion alle tietenkin voi laittaa jotain lisäeristystä. Voisi itsekin kokeilla myös tätä kikkaa. Savage xl:ssä kun akku muutenkin pomppii siellä väljässä kotelossa.

55
HPI / Vs: Savage xl
« : 30.11.09 - klo: 19.01 »
Ei täällä jonoa näytä kertyvän neuvoja antamaan, mutta lisätään nyt tämäkin. Kaipa tämä jotakuta auttaa.

Kannattaa laittaa etu ja taka kardaaneiden tappeihin vähän ruuvilukitetta. Itellä katkesi vaihdelaatikon päädystä taka-kardaanin tappi tänään ( 5.9cc voimaa  :cool: ) ja etumaisen kardaanin tappi melkein irti. Halpoja ovat eli ei sikäli mikään kauhea vaiva.

56
Polttisautot / Vs: Uuden polttomoottoriauton hankinta
« : 29.11.09 - klo: 12.48 »
Onko kellään vielä tietoa HPI trophy 4.6:sta? Kaverille tuolasta vähän ajattelin, mutta ei siitä löydy vielä netistä edes paljon videoita. Joitain ketuilleen säädettyjä vain.. Näyttää aika kestävältä ja simppeliltä rakenteelta. Ehkä haikoimmat törmäyksille nuo pitkät tukivarret? Alumiiniseksi varmaan ensi tilassa.. ainakin nuo etummaiset?

Esimerkiksi nuo Ruotsalaiset kun tuo videoissaan kaikki auton hyvät puolet esille  :grin: .
http://www.youtube.com/watch?v=W6qG1B5iyro

57
HPI / Vs: Savage xl
« : 28.11.09 - klo: 01.21 »
Btw... Mitä tulppia te käytätte savage xl:ssä? Tuntuu, että mulle arvotaan aina eri tulppa.. Viime tulpan kun sain, paketin takana luki soveltuu 2-3cc -koneisiin.. tuossahan on 5.9. Siinä luettelossa oli jotkut erikois tulpat vaan suositeltu yli 5cc:n koneisiin. Kokemuksia? Ite käytän 25% nitro lääkettä.

58
Joooo :D... tietty.  :evil:

59
Hah  :cheesy: alko kyl itteäkin naurattaa kirjottaessa, mutta tosiasiana esim. savage xl:än paremmat diffin rattaat eteen taakse (jotka kestävät) maksaa 90€ (1/4-osa mädin hinnasta melkeen).

Niin, riippuu mistä ostaa, TCS Crawlersista n 40e posteineen.


Ei tuolla sanota postikuluista mitään... ja pitäisi taas kirjautua, että sinne asti pääsisi tilausta tekemään. Joissain sivuissa vaan tulee (jenkeistä) joku 30dollaria jo postimaksua. Kiitos kuitenkin vinkistä. ei pahan hintasia, jos tolla hinnalla tulee.

60
Hahha :D , hyvä mainospuhe.

"Madi on hyvä auto kunhan rakentaa sen alusta asti uusiks ja ostaa läjän varaosia"

Kira , Vator älkää ostako rtr kyoshoa. tämä foorumi tarjoaa kattavat tiedot kyoshon rtr autoista , useita sivullisia näiden autojen ongelmista ja hinta/laatu suhteesta.

Kuten myös varaosien hinnoista ja niiden toimituksista.

Ja kenenkään kössöharrastajan ei tarvi tästä ottaa nokkiinsa , tämä on raaka totuus.

Hah  :cheesy: alko kyl itteäkin naurattaa kirjottaessa, mutta tosiasiana esim. savage xl:än paremmat diffin rattaat eteen taakse (jotka kestävät) maksaa 90€ (1/4-osa mädin hinnasta melkeen). Kaikki on niin suhteellista. Edessä on huomattavasti enemmän kardaaneiden ja vetareitten kuppien uusimista kun mädissä.. Hyvä auto kyllä muuten tuo savage XL. Ei voi kun lämpimästi suositella.

Sivuja: 1 [2] 3