61
Vapaa keskustelu / Vs: Ärsyttäää, harmittaa, vehjettää - avautumiskeskustelu
« : 23.12.10 - klo: 17.26 »
.
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
Eli 1c on 3a-> 3000mah akulle ja 5a -> 5000mha akulle? eikös?
voiko esim. 5000mah akkua ladata 3a virralla?
Mistäs tuoho pinjoneita? ja mikä tuon pinjonin mode on? Oon vähän ulkona, kun ollut vaan sellaisia pinjoneita, kuin esim. Spedessä. Vielä jos samasta paikasta löytyisi renkaita, esim. Liquid?
Meinaan ostaa kyseisen noparin, mutta yksi asia jäi mietityttämään. Valmistajan sivuilla ilmoitettiin näin "Two incredible motor choices! Neu-Castle 2650 KV ,Neu-Castle 2200 KV". Kai siihen muutkin mootoritkin käy, vai tarkoittaako toi vaan combon vaihtoehtoja?Käy muutkin moottorit. Ja tuolla kannattaa kysellä lisää ---> Mamba Max.
http://www.hobbypeople.com/shop/index.php?main_page=product_info&cPath=11_12_14&products_id=16305
onkos tuo vedenkestävä niin kuin Stampede ja Rustler jne.
Ja kiitos vastauksesta
LainausEZ-Set button until the LED turns solidEikös tuossa vaiheessa päätetä se moodi?
green, then solid red and then begins
blinking red (indicating the Profile #).
Kyllä tuo ohje on tuolle profiilin valitsemiselle -->täältä voi lunttiaNo nyt on sitte slässissä vika... Vaikka akut lataa täyteen niin tuntuu, että olis vaan puolet tehoista tallella. Olen koittanut kolmella eri akuilla ja koitin ladata nii tä kahdella eri laturilla. Voiko vika olla noparissa tai liittimissä??Hyvä neuvo tämäkin varmasti mutta kaveri taisi pyytää training mode ohjetta..Tuolla valitteli, että tuntuu kuin olisi 50% tehoja. Joten training mode pitäis saada pois.. Eikös näin...
Niinhän se teki mutta ohjeistus minkä liitit mukaan on cut-offille eikä training modelle
No nyt on sitte slässissä vika... Vaikka akut lataa täyteen niin tuntuu, että olis vaan puolet tehoista tallella. Olen koittanut kolmella eri akuilla ja koitin ladata nii tä kahdella eri laturilla. Voiko vika olla noparissa tai liittimissä??
Hyvä neuvo tämäkin varmasti mutta kaveri taisi pyytää training mode ohjetta..Tuolla valitteli, että tuntuu kuin olisi 50% tehoja. Joten training mode pitäis saada pois.. Eikös näin...
En oikein usko, että se homma onnistuu (en osaa)
Maxissa on 4 mm putkiliittimet ja Velineon-moottorissa 3,5 mm. Ensimmäinen on myös huomattavasti pidempi ja pysyy paremmin kiinni. Olen itse vaihtanut noinpäin, että 3,5 mm molemmissa, mutta kun on eri valmistajan liittimet, niin ei aina tahdo pysyä kiinni. 4 mm liittimillä ei ole ollut tällaista ongelmaa, vaikka on ollut eri valmistajakin. Johtunee siitä että liittimet menevät pidemmälti sisäkkäin ja siten pysyvät paremmin kiinni.
Selvä, miksi se pitää hioa?
Elikkä, löysä slipperi pilaa levyn, tiukka slipperi rikkoo helpommin voimansiirtoa?
Eli jos ostan 2.2 vanteet ja renkaat niin meinaako se leveyttä vai korkeutta? pitää varmaan välitykset vaihtaa?Korkeutta meinaa. Ja kyllähän tuo hiukan välityksiin vaikuttaa.
I/11 Niinisaloon ->AAMUJA!!!
Viime talvena paloi HV Pro nopari koneena kombon Novak 5.5t eli 550-kokoinen, autona Hyper Mini STe, muistaakseni 3S lipo. BEC oli erikseen. Oli ajettu vajaa vuosi, ensin E-Revossa ja sitten Mini Hyperissä, eli paljon. Syyksi veikkaan kosteushäröä, pöllyävää lunta oli paljon. Kai tuo kaapissa vielä on, jos vaikka liittimet raksisi talteen...Eikö tässä noparissa ollut maksimi 2s lipo...