Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Micco

Sivuja: 1 2 3 4 [5]
121
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 21.08.10 - klo: 09.52 »
Onko mahdollista että renkaanliimaus olisi pettänyt, tai onko FG.ssä mahdollista että hexi pyörii tyhjää vetarilla (pidätinruuvit löysällä). Ellei ole tasauspyörästössä lukkoa niin silloinhan riittää et toisella puolella on jotain häiriötä esim.vetari poikki, niin ei vedä kumpikaan puoli vaikka toisella puolella kaikki olisi ok.

122
Bensa-autot / Vs: Bensa-autot
« : 14.08.10 - klo: 19.37 »
Tällaiset suojat tein MCD.n ja FS.n koneen alle, noi suojat ei ota kiinni kardaaniin joka menee ainakin MCD.ssä ja FS.ssä ihan koneessa kiinni.

123
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 21.06.10 - klo: 19.27 »
Kysyppä Metaplanista, Työkalucenteristä tai Laakeriteamista.

124
Mulla bensaletkut ainakin on niin, että alempaan nippaan tuloletku eli se missä suodatin ja ylempään nippaan paluuletku tai hukkaletku ihan miten kukin haluaa sitä nimittää. En tiedä onko sun kaasutin erilainen vai ymmärsinkö väärin, mutta kun pumppaat sitä prime pumppua niin letkusta näet kumpaan suuntaan bensavirtaa ja siit sit voi päätellä kumpi nippa on tulo ja kumpi poistonippa. Sinällään asialla ei ole merkitystä jos molemmat letkut on bensanpinnan alapuolella, mut ite olen laittanu paluupuolen mahdollisimman ylös tankkiin ja imuletkun luonnollisesti mahdollisimman pohjalle.

125
Kampiakselin stefat pitää ainakin olla 2T.koneessa kunnossa, mikäli vuotavat suuntaan tai toiseen niin menee seokset sekaisin ja kynnistyminen sekä käynti vaikeaa. Tämä huomattiin jo mopoikäisenä :grin:

126
Mulla oli vastaavia ongelmia FS.n koneen kanssa. Purin ja putsasin kaasarin ja edelleenkään ei toiminu, sit otin kaasarin vielä kerran pois, ja tein uudet imusarjan tiivisteet vaikka vanhat näyttivät hyviltä. Kasatessa katoin tarkkaan että kaikki kaasarin ja pytyn väliset osat meni varmasti oikein päin ja muutenkin kohdilleen. Tämän operaation jälkeen alkoi kone toimimaan. Epäilen että imusarjantiivisteissä oli vika eli vuosivat ja veti ilmaa sitä kautta eli seokset meni sekaisin.
Oletko kattonu sammutusnapin toiminnan, ettei ole kärsiny sisäisiä vaurioita, ja tarinässä sammuttaa moottorin.

127
Bensa-autot / Vs: MCD V4 RR Comp Rojekti
« : 09.05.10 - klo: 14.29 »
Ok, tuollasia pitää katella sit kun nää edelliset on sudittu loppuun.

128
Bensa-autot / Vs: MCD V4 RR Comp Rojekti
« : 08.05.10 - klo: 13.57 »
Saako noita slicksejä mustana, vai onko ne mustat sit kovempaa seosta? Ite pitäis hommata Hostilet seuraaviksi renkaiksi, mut punaiset ei oikeen sovi mun makuun mut pehmeää seosta pitäis kuitenkin olla seuraavat renkaat.

129
Bensa-autot / Vs: 1/4 rc-rallicross
« : 08.05.10 - klo: 13.52 »
Onko ekkerissä lukko vai avoinperä? Meinaan vaan ku omaan takapotku FS.sään kokosin perän lukkoon, ja on melko hankala hallita asfaltillakin, vai onko liikaa tehoa :grin:. En ole koittanu vielä ilman lukkoa ajaa, ku auto tuli mulle projektina ja kasasin perän lukkoon saman tien, ku epäilin ettei etene ilman mihinkään.

130
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 26.03.10 - klo: 06.44 »
Kiitos. Näillä tiedoilla mennään eteenpäin.

131
Bensa-autot / Vs: HPI Baja 5B
« : 25.03.10 - klo: 19.20 »
Minkä kokoinen hexi näissä bajoissa on? En ole mistään löytänyt VARMAA tietoa, jossain väitetään 23mm, toisaalla taas 24mm, tai 26mm ja 22mm on väitetty myös. Täällä nyt ois porukalla varmaankin varma tieto mitasta. Pitäisi tehdä toisen merkin autoon adapterit, että sais samanlaiset vanteet kiinni kuin yllä olevan viestin Bajassa on.

Sivuja: 1 2 3 4 [5]