Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Riku.F

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 11
31
Rakensin moottoripukin itse.. niin ja putken alku pätkän.

32
Polttisautot / Vs: TT MTA4 S50 sledge hammer
« : 08.08.14 - klo: 00.39 »
No hyvät hankinnat.. Ei muuta kun ruuvaamaan. Muista ruuvilukite polttisvehkeissä!

33
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.08.14 - klo: 23.57 »
TÄÄLLÄ OLIS YKSI INNOKAS...  KISA KIREELLÄ TEAM-C:LLÄ :cool:

34
Riku Forsström  Ratakasi Capricorn lab801, Novarossi. 4 kisaa

35
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 04.08.14 - klo: 10.07 »

Mä oon mukana varmasti... Öö mut multa meni nyt vaan ohi että koska ne GT8 tattis karkelot olisi? 

36
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 13.07.14 - klo: 17.47 »
katso fb ssä riuttasen komment..   Älkää nyt ujostelko, VAAN ILMOT LUOKAAN.  Jarmo ,Jouni , jeppe.. = GT  autot Radalla taas kisa tohinoissa.  Siinä mukavasti sunnuntai menisi

  kyllähän nyt se kuulostaa ja  jättää positiivisemman mielikuvan lajista.   kun... vallitseva tokaisu: no nyt taitaa GT8 ollla sitten kokonaan kuopattu. 


sieltä tuli se Jarmon odotetusti varma.   :cool:

37
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 12.07.14 - klo: 10.31 »
Ilman muuta Jeppe näyttämään miten gt autoa ajetaan tyylillä.  kyllä me 5 saadaan kokoon.   
ehtiskö grp:ltä tilaamaan kimppa satsin. Jos maksais nopeen toimitus tavan.

38
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 11.07.14 - klo: 09.08 »
Niin ja mitä rengas kuvioihin tai ylipäänsä sääntöihin niin minun mielestä niissä voisi olla joustoa. 
Itse ajelen vanhoilla renkailla joka tapauksessa.. niitä nimittäin löytyy melkoinen kokoelma :afro:
Pää asia olisi kuitenkin fiilistely ja näyttävä GT meininki.

39
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 11.07.14 - klo: 08.57 »
Hei nyt kaikki ilmoja tattiksen kisaan...  fb:ssä lisä infoo

40
Kyosho / Vs: Kyosho Scorpion XXL GP 2WD
« : 06.07.14 - klo: 03.21 »
Ryypytä konetta näin:   Pidä pakoputki sormella tukittuna ja samalla vetelet narustartista niin että näet polttoaineen etenevän letkussa kaasuttimelle. sitten lähtee kyllä melkein laakista..  myös ohjaimen trimmistä voit lisätä tyhjäkäyntiä hetkellisesti.   Näin pysyy ilmanputsarikin varmasti paikallaan kun ei tarvitse koko ajan irroitella ja asennella.

41
Polttisautot / Vs: TT MTA4 S50 sledge hammer
« : 18.06.14 - klo: 01.29 »
Joo se optio kytkin kello  olis ihan järkevä päivitys.    Laittelin omaani kuulalaakerit ohjauslinkistöön ja paremman ohjaus servon. Auton hallinta muuttui paljon paremmaksi. Orkkis servo oli mielestäni liian hidas.
Kannattaa muuten olla tarkkana ettei pumppaa siitä letkussa olevasta polttoainepumpusta liikaa tavaraa koneeseen. siinä rotostartissa on nimittäin niin paljon voimaa että voi vääntää kyllä kiertokangen lenkit väljäksi jos kone "lukossa" polttoaineesta.

42
Polttisautot / Vs: TT MTA4 S50 sledge hammer
« : 18.06.14 - klo: 00.26 »
Isot koneet tuntuu käyvän aika lämpöisinä..  Itse olen ajellut tällä monsterilla niin että kone kuulostaa siltä että on vähän paksulla.  Vääntöä kuitenkin löytyy niin paljon ettei meno halut kyllä lopu kesken.  säädin vaihteen vaihtamaan pikkaisen tehdas asetusta aikaisemmalle.  Omasta mielestäni kone vaan toimii paremmin niin että vähän rutaa täys kaasulla.  Eli pää neula vähän rikkaalla ja alaruuvista kiristelee niin ettei jää miettimään paikaltaan lähdössä.
Tämä laite kyllä saa hymyn huulille...

43
Kyosho / Vs: inferno ve/mp9e
« : 13.06.14 - klo: 18.24 »
hyvä meininki... Mika :wink:

44
RC-kerhot ja -radat / Vs: Tattarisuon rata Helsingissä
« : 19.05.14 - klo: 23.32 »
Oilisko huomenna avaimenhaltijaa tulossa radalle.  Ajattelin mennä  C8:lla suhailee N, klo 15.00 .

45
 Capricorn Lab C-801 "2014" enää vailla huolellista rakentamista.  Täällä siis yksi innostunut tulokas :tongue:
Ajan kaikki kesän kisat hyvin suurella varmuudella.

Riku Forsström. ( aikaisempaa kokemusta ei luokasta ole.)

46
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 17.04.14 - klo: 05.13 »
Kantsii duunaa puskurin jatkeeksi jotain foumia niin ettei korin ja puskurin väliin jää tyhjää tilaa. auttaa korin väpätykseen ja pysyy kori paremmassa kondiksessa.

48
Yleinen keskustelu / Vs: Kuvia omista Rc-autoista
« : 09.03.14 - klo: 20.28 »
Maasto ja katuautot

49
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 08.03.14 - klo: 23.04 »
Se olikin mukavan pienellä vaivalla/työstöllä toteutettavissa.  Sanomattakin varmaan tiedät että kannattaa panostaa akselin suoruuteen ja tietysti tasapainoon. Pyörimis nopeus on niin suuri että mahdollinen vaurio voi lennättää metallia melko rajustikkin suuntaan X. Pituudessa myös tarkkana että jää tarpeeksi pelivaraa rungon flexaamiselle. Muuten akseli on kiero hyvin nopeasti. 
Sitä olen miettinyt että miksei näissä laitteissa voitaisi panostaa jo tehtaalla enempää juuri esim. voimansiirron niveliin. Siis ettei olisi väljiä ja kuluneita parin ajokerran jälkeen. Onko syynä vain raha vai jokin muu. Tarkoitan esim tämänkaltaisia osia:http://www.sks.fi/www/sivut/9754DC06598B7832C2257AFC00220098/$FILE/ristiniveletjanivelakselit732438.pdf
Tämä on kyllä Hieno projekti kaikinpuolin, mukava seurata miten auto kehittyy...!!

50
Team Losi / Vs: Desert buggy XL 1/5
« : 08.03.14 - klo: 19.00 »
Olisiko mahdollista tai ylipäänsä järkevää siirtää keskidiffiä keskemmälle alustaa. Jotta saisi pienennettyä nivelten kulmaa.  Toki tarkoittaisi tarkkaa suunnittelua yms kardaanien metsästystä.  Vai tekisikö se muiden kompponettien asettelusta alustalle liian vaikeaa tai jopa mahdotonta painojakauman kannalta..
Millaiset öljyt sulla on keskidiffissä tällä hetkellä? kun näyttää vähän etuvetoiselta.

51
Kyosho / Vs: Kyosho D-sarja ja moottorin vaihto?
« : 04.03.14 - klo: 19.16 »
Pystyiskö keskidiffin kääntää niin että spurri on etupuolella. Niin osuisko sinne päinkään?

52
Polttisautot / Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« : 03.03.14 - klo: 19.04 »
Kiitos!  Vaihdelaatikon välityksiin teen muutoksia, joko itse modaamalla evolvan ja orkkis lodjun osia yhteen tai kaupasta tilaamalla. Tämä siksi että todella upeasti toiminut WERKS B5saa jäädä eläkkeelle(tulee ehkä vähän ikäövä) :cry: .Ja Voimaa tulee toimittamaan Novarossin NN21R7. Nova kun kiertää n. 5000 r/min enemmän.  Ja huippu nopeutta ei tarvita lisää. Vaan tehoa oikealle alueelle.

53
Suomessa se ei käy koska kumipuru sotkee sm rataluokkien hihnavedon.
Tähän asiaan sen verran lisää infoa että grp:n gt renkaasta lähtee isoa paakkua Ja pienempää murua joka on tahmeaa.
Tämän kaiikki Gt kuskit on nähnyt esim korissa ja vanteiden sisällä ajon jälkeen. Mitä lämpöisempi keli sitä isompaa kumi jätettä.  Sweepin Gt renkaasta lähteekin sitten aivan erillaista jätettä, se on erittäin hienojakoista kumi "pölyä". Kelistä riippumatta.   Olen tämän itse havainnut kisoissa ja treenatessa. Voisin väittää ettei Sweep ei kyllä aiheuta hihna autoissa enempää haittaa kuin foam reingas pöly.

54
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 03.03.14 - klo: 02.34 »
siltikn tuossa kohtaa kannattaa vähän tuunata. uskokaa tai älkää. toiset oppii neuvoista toset tietää paremmin.
niin Autohan ei ollut kaupasta hommattu. adios.

55
Polttisautot / Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« : 03.03.14 - klo: 02.24 »
Tässä minun raaseri:

56
Polttisautot / Vs: TeamC GT8/L/E - GT8-luokan ratakilpurit
« : 03.03.14 - klo: 01.44 »
Jotenkin tutun näköinen alusta.. http://ofna.com/gtv2.php

57
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 02.03.14 - klo: 21.08 »
 Diffi asiaan vielä sen verran että kun diffi näyttää autoa purkaessa samalta kun dude67 kuvassa.
 Niin kone ruuvit diffiin autoa kasatessa on ainoa järkevä vaihtoehto.
 Ihan sama missä ja kuinka kauan autolla meinaa ajaa.
 Muuten kuvassa tapahtunut öjyjen karkaaminen on varmasti jossain vaiheessa uudestaan edessä.
 Aina autoa uudestaan kootessa kannattaa ottaa huomioon esim. että tuo löystynyt lautaspyörä on selvästi heikko kohta, pahimmassa tapausessa menee koko diffi vaihtoon.  Niin jos jotain voi tehdä paremmin pienellä satsauksella
 so do it. se yleensä helpottaa harrastamista jatkossa.

58
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 01.03.14 - klo: 17.20 »
Joo ja savukoneen :cool:   Onko Madiin jotain bolt on konversio kittiä.
No niin ei rakentelu kyllä oma konversioon
tuota vaikeuksia. Vaan mukavia rakentelu hetkiä :azn:

59
Olen miettinyt että pitäisikö lähteä kokeilemaan C8 luokkaa tulevana kesänä.  Auton ostaisin mieluiten uutena.
No tässä kohtaa se sitten meneekin vaikeaksi. Serpent näyttää hyvältä mutta onko se sitä, varaosia pitäisi saada suomesta. Ilman että ostaa kaksi autoa toinen varaosiksi. ei kiitos! Sitten olisi CAPRICORN LAB C801 1/8 ON ROAD CAR - 2014 EDITION. Tuntematon merkki itselle. Pro laitteelta näytttää, mutta mitäs jos olen ainoa joka ajaisi tuolla.
kaikki mahd ongelmat pitäisi yksin ilman apuja tuskailla läpi. Olen kyllä kärsivällinen mekkaaja mutta kisa tilanteessa pienikin apu joltai kanssa kilpailijalta voi olla tosi tärkeää.. XRAY on myös houkuttelevan oloinen.. Eli Mugen sitten ostos listalle vai.. :huh:

60
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 01.03.14 - klo: 14.01 »
Kyllä tosiaan muotoilin väärin tuon että  Kaikissa Kyöstessä olisi harvat ruuvit..V-one RRR evo , MP9 yms on varmasti juurikin niillä OIKELLA ruuveilla varustettu.   
Mun Giga cruher DF on edelleen alkuperäisillä harvoilla ja on kestänyt .
Mutta sillä ei ajetakkaan 40min finaaleja asfaltti radalla . (diffit kuumenee rajusti
40min limitillä ajon jälkeen)
Diffi kotelon ruuvin reijät kannattaa myös putsata silkooni öljystä. Muuten  ruuvi alkaa helposti "sutimaan" kiristettäessä, ja tekee reijästä väljän. No kyllähän sekin on vielä korjattavissa. esim pikaliima ja neula toimii hyvin.

Asiasta toiseen.. Tekisi mieli hommata Mad force cruicer.  sähkö vai polttis.. ehkä nitro madi olis kyllä hauska kesällä mutta talvella taas sähkö olisi pakollinen. Hmm..

Sivuja: 1 [2] 3 4 5 ... 11