61
Kyosho / Vs: Kyosho VE sarjan autot
« : 01.03.14 - klo: 10.45 »
:Vaihda tiheä kierteiset ruuvit vanhaan koteloon niin tulee hyvä. Joskus Inferno GT:llä kisatessa opin tuon kantapään kautta. B finaali 20min kovaa ajoa tiedossa. olin vaihtanut öljyt taka diffiin ja harvat ruuvit ja jotain lukitetta vielä laitoin niihin. ja ihan tosissaan väänsin kiinni. No kyllä se n16min kesti sitten auto muuttui drifteriksi.. no maaliin pääsin sentään. K.....otsassa. Sitten autoa purkaessa sain diffin käteen ja ruuvit oli taas löystyneet . Kaikki diffin sisällä olevat hammaspyörät ihan silppuna.Siinä ihmetellessä joku GT kuski huomasi ongelmani.. Onnekseni sain juuri tämän vinkin.
Ei ole diffit porsinut kertaakaan sen jälkeen. GT8 luokassa on kyllä ihan huippu hyvä henki. kaikki kuskit reilusti jeesaa toisiaan.
sori lievä O.T..
Ei ole diffit porsinut kertaakaan sen jälkeen. GT8 luokassa on kyllä ihan huippu hyvä henki. kaikki kuskit reilusti jeesaa toisiaan.
sori lievä O.T..