Kitkapyöristä olis ollu yhtä paljon apua kuin rälläkän kiekoista vetopyörinä. Eli läpivetävät tein, jo alkuvaiheessa.
Ja sitten päivän uutisiin. Odotettavissa vitutuksen ja väsymyksen sekaista tekstiä ensimmäisistä starttausyrityksistä.
Koulu loppui neljän aikoihin ja kotona sitä olinkin jo klo 17-18 maissa.
Palikat koneen sisään ja temppuilemaan ulos klo 21.
Vetonaru olikin niin tiukka ja kelkka kevyt, että koko hvetin laite lähti pomppimaan mukana ja etusuksen pistehitsit irtosivat liitoksistaan kun rakas maanpinta veti laitteen takaisin puoleensa
Takaisin sisälle ja tavarat seinille. Eli kaikin puolin mukavat fiilikset jäi
Ja sisällä huomasin äskettäin että hehkulaite ei ollut latautunut kolmessa tunnissa edes hitusta. Elikkä omaan piikkiin meni kaikki turhakkeet