211
Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.
kysymys kuuluukin: mitens on arvokisamenestys? näyttää IGT8 , Serpent ja GI*MAR juhlivan siellä, lupaavaa settiä pukkaa myös MUGENilta ja monelta muulta, luulis täkäläisille maahantuojille löytyvän "pro brändi" jokaiselle jota promota huippukuskin avulla... jos nyt jotakin luokasta joskus tulee mitään...( no tämä nyt suuntautui GT8 luokkaan, kun Mika häärii siellä soolona)
Kisa-autoista oikeastaan 1/8 mallit on pysyneet kilpailijoiden mukana varustelussa.
Hieno! Tattiksella nähdään?
Kyllä!
Tälläinen auto tuli hankittua kesäksi. Ensimmäinen nitroauto eli alku mennee harjotellessa. Nyt jos jollain on hyvä moottori ja pilli joilla pääsee alkuun niin kannattaa tarjota.
Ihan varmana on nopea.
Eikös tuossa Ferrarissa laukkaa pellin V12 pannu?😉
Kun täällä "luokkaa" ehkä ajaa kourallinen jätkiä ei paljoa sääntöjä tarvita. Porukalla, joka toivottavasti kokoontuu muutaman kerran kesällä ja hakee hupia voi olla hieman kirjavampikin kalusto. Vaikka suurin osa taitaakin kuulua AKK:n alaiseen seuraan.
Tietenkin autot ovat jotakuinkin kv. sääntöjen mukaisia, mutta sääntöperusteilla ei ole järkeä sulkea ketään pois porukasta varsinkaan ennen kun ollaan ajettu kertaakaan.
Onhan luokkaa ajettu vuosien saatossa paljonkin johonkin vuoteen 2012-2014 mutta kannattais analysoida että mikä tappoi innostuksen...
Olisiko syy ihan vaan turhan tiukoiksi vedetyissä säännöissä. Tai porukka kyllästyi kuivaamaan rataa?
Nämä kaksi oli esillä aikanaan kun luokka teki kuolemaa.