Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - mikari

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 231
211
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 07.05.20 - klo: 18.58 »

212
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 sarjasäännöt 2020
« : 04.05.20 - klo: 19.40 »
hyvä uutinen. Suomen hallitus sallii kesäkuussa 50 hlön tapahtumat. eiköhän ton puitteissa voida kisat pitää 👍

213
Polttisautot / Vs: melutaso
« : 30.04.20 - klo: 09.39 »
Joo paitsi nostajille  :cool:

214
Kyosho / Vs: Kyoshon maine/laatu
« : 28.04.20 - klo: 12.09 »
kysymys kuuluukin: mitens on arvokisamenestys?  näyttää IGT8 , Serpent ja GI*MAR juhlivan siellä, lupaavaa settiä pukkaa myös MUGENilta ja monelta muulta, luulis täkäläisille maahantuojille löytyvän "pro brändi" jokaiselle jota promota huippukuskin avulla... jos nyt jotakin luokasta joskus tulee mitään...( no tämä nyt suuntautui GT8 luokkaan, kun Mika häärii siellä soolona)

GT3 on ainakin laadukas, kisamenestyksestä en tiedä. Ja saa tuolla GT topikissa muutkin hääriä mutta eipä taida paljon muita kiinnostaa.... minulle se on puhtaasti ajanviete / satunnainen fiilistely toistaseksi.

Mutta tämä on sähköautopuolella joten ehkä pitää keskittyä niihin.

215
Kyosho / Vs: Kyoshon maine/laatu
« : 28.04.20 - klo: 12.07 »
Näin on.

Kisa-autoista oikeastaan 1/8 mallit on pysyneet kilpailijoiden mukana varustelussa.

samaa mieltä.

216
Kyosho / Vs: Kyoshon maine/laatu
« : 26.04.20 - klo: 18.37 »
Kyoshon kisamallit edelleen päteviä ja laadukkaita, ajettavuus hyvä suoraan paketista kasattuna. hieman kalliita toki verrattuna joihinkin muihin.

rtr mallit on sitten asia erikseen mutta siellä hyviäkin kuten inferno gt2.

217
Vapaa keskustelu / Vs: rc lentokoneet
« : 26.04.20 - klo: 15.17 »
Hyvän kokoinen flygis.

Meillä on näitä Carbon Cub "cessnoja" pari, niihinkin saa ponttoonit mutta ei oo tullu hommattua.

Tossa gopro lentoa vuosi sitten. Nyt on tullu lennätettyä aika vähän vaikka kahdella se onkin aika hauskaa.

https://m.youtube.com/watch?v=JHyej4hXLdk

218
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 26.04.20 - klo: 10.28 »

219
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 25.04.20 - klo: 15.06 »
kävin ulkoiluttaa gt:tä olipas nastaa!
hain uudet Louisen gt gummit hobbyfactorystä, toimi tosi hyvin parkkiksella👍
vaihde pelas 100% ja uudet caster palat toi paljo lisää kääntyvyyttä eli kunnon rata auto nyt!

Videoklippi täällä http://modelcartuning.simplesite.com/435560117
Ajosta ei kuvaa ku ei kameramiestä messissä.


221
Polttisautot / Vs: 1/8 rata-autot (C8 luokka)
« : 21.02.20 - klo: 08.41 »
Tälläinen auto tuli hankittua kesäksi. Ensimmäinen nitroauto eli alku mennee harjotellessa. Nyt jos jollain on hyvä moottori ja pilli joilla pääsee alkuun niin kannattaa tarjota.

Hieno! Tattiksella nähdään?  :cool:

222
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 14.02.20 - klo: 22.34 »
Ihan varmana on nopea.

Eikös tuossa Ferrarissa laukkaa pellin V12 pannu?😉

Hehheh  :grin:

223
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 14.02.20 - klo: 19.59 »
Tänks Mikko  :cool: Ei varmaan sen nopeampi kuin silloin joskus 2008, sama gxr28 moottori. Mutta uusi igw008 vaihde kyllä kestää kireämmänkin jos sille päälle tulee.. aloitellaan tuolla vakio pannulla. Caster palat kiinnostaa nähdä radalla, varmasti eri tuntuma kuin krossarin paloilla silloin. Renkaat pitää vaan vaihtaa alle.

Yritetään päästä vaikka Hyvinkään radalle testaa  :cool:

224
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 14.02.20 - klo: 16.29 »

225
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.02.20 - klo: 20.29 »
nyt voidaan varmaan jatkaa pienemmällä kiihkoilulla..

sain hommattua itselleni varsin mintin F430 korin ja siten restoroitua mun 2008 IGT:n pienillä parannuksilla kuten IGW008 vaihde ja nuo uudet "0-asteen" caster palat.

Kiva päästä testaa!

226
Vintagessa ei ole ikäluokkia. Sanoisin että kisan ikähaitari on tällä hetkellä 16-50 joten mukaan mahtuu kyllä. Tai no menikö ilmo kiinni jo.. ehkä paikanpäällä.

227
vintageen nimenomaan :)

228
Subaru brat vois olla kova lisä kisaan :)

Blue edition


229
http://rc10.fi/index.php?topic=107676.msg833571#msg833571

60   779093   Vintage   Mykkänen   Jori   FI       
61   779843   Vintage   Koskinen   Aaro   FI       
62   780010   Vintage   Seppälä   Tomi   FI       
63   780032   Vintage   Kenttä   Jouko   FI       
64   780566   Vintage   Hellström   Jerry   FI       
65   780624   Vintage   Rinne   Mika   FI       
66   780631   Vintage   Josefsson   Niki   FI       
67   780991   Vintage   Rinne   Mikael   FI       
68   781342   Vintage   Kotola   Jonni   FI

vielä siis ehtii mukaan!

230
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 12.11.19 - klo: 23.21 »

Kun täällä "luokkaa" ehkä ajaa kourallinen jätkiä ei paljoa sääntöjä tarvita. Porukalla, joka toivottavasti kokoontuu muutaman kerran kesällä ja hakee hupia voi olla hieman kirjavampikin kalusto. Vaikka suurin osa taitaakin kuulua AKK:n alaiseen seuraan.

Tietenkin autot ovat jotakuinkin kv. sääntöjen mukaisia, mutta sääntöperusteilla ei ole järkeä sulkea ketään pois porukasta varsinkaan ennen kun ollaan ajettu kertaakaan.

Itsekin odotan tätä. Kerta tai pari riittää oikein hyvin :) ja kalusto ei niin tarkkaa kunhan on mukana. Vähän niinku vintagessakin.

Onhan luokkaa ajettu vuosien saatossa paljonkin johonkin vuoteen 2012-2014 mutta kannattais analysoida että mikä tappoi innostuksen...

Olisiko syy ihan vaan turhan tiukoiksi vedetyissä säännöissä. Tai porukka kyllästyi kuivaamaan rataa?
Nämä kaksi oli esillä aikanaan kun luokka teki kuolemaa.

Näin se taitaa aika pitkälle olla.






231
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima "Vintage"
« : 06.11.19 - klo: 08.57 »
uskoisin että suomi hinta onnjossain 300€ tietämillä

232
Kyosho / Vs: Kyosho Ultima "Vintage"
« : 05.11.19 - klo: 19.21 »
Samaa mieltä etuvanteesta. Olis voinu tehä sen myös Scorpion pohjaisiin autoihin, helpottais elämää.

234
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2020
« : 26.10.19 - klo: 19.05 »
Tuli mieleen jos m8e olisi oma kisapäivä niin vois ajaa vaikka Reedy formaatilla joka oli mielenkiintoinen (oletan että ajanotto asettaa tälle vastimuksensa joten se ei onnistu samana päivänä polttisten kanssa).
Ilmeisesti renkaat tulee leimata avaamattomissa pusseissa? (joku nero tietty kierrättää itse liimatut renkaat omilla inserteillä tehtaan pusseissa.. )

235
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 23.10.19 - klo: 22.55 »
ei huono!

JQ gt konversiosta juttua ja osien pre-order!
https://www.rctech.net/forum/showpost.php?p=15532219&postcount=18

236
Väittäisin että 1:8 krossin markkinat on Suomessa jo jaettu Asso, JQ, Mugen, Xray, Losi, ja sit satunnaiset HB, Tekno, Kyosho, Sworkzs (vai mikä nyt onkaan) mut kai sinne voi jokunen Hobao ja Honkkarikin kai vielä mahtua .. sori jos unohdin jonku merkin.

237
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2020
« : 09.10.19 - klo: 12.47 »
tuotekoodilla...

sitten pitää tulla hand outit kisaan järjestäjältä ja että niitä valvotaan?

menee snadisti vaikeeks valvoa ettei itse liimattuja eri insertillä tms.
ymmärrän että hyvä tahto kaikilla mutta säännöt pitää olla valvottavissa loppupeleissä


238
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.10.19 - klo: 23.01 »
Täältä

https://www.rcjkl.fi/rc-varaosat/front-hub-carrier-set-inferno-gt3-4deg-aluminium.html?search_query=IGW061&results=1

Ei tule japanista suoraan tilattuna juuri halvemmaksi, luulisin, koska tullit ja muut.

IGT1/GT2 tarvitsevat mp9 olkatapit/ruuvit ja pallolinkit joilla menee suoraan kiinni, mp9 manuaalista löytyy osanumerot.

239
Polttisautot / Vs: GT Rata-autoilu
« : 06.10.19 - klo: 19.32 »
IGW008 aski vihdoin asennettuna ja savut otettu. Periaatteessa nyt ready-to-track.





Huvittavaa että nää osat mitä ois tarvinnu kisaamiseen 2007 on nyt autossa ja kohta 2020. Eli paloilla toimiva aski joka kestää race moottorit ja 4 asteen caster palat ohjaukseen. Toisaalta muuten auto on sama.

240
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 Kaudella 2020
« : 04.10.19 - klo: 20.33 »
Sähköt ja nitrot eri päivinä mutta samana viikonloppuna? Nitrot ka ja sähköt su tai toisinpäin.No en tiedä kestääkö rata sitten. Kisoissa (4) vois päiviä vuorotella (2 la ja 2 su). Sateen sattuessa ei varapäivää joka vähä huono myös. Sikäli nykyinen järjestely on paras koska Suomen kesä vaikka tänä vuonna sattuikin huippuolosuhteet kaikkiin viiteen kisaan Lavangon kerhokisa mukaanlukien (no Jyskylä oli hilkulla).

Sivuja: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 231