6811
Kyosho / Vs: Kyosho Inferno GT ja GT2
« : 24.07.10 - klo: 16.29 »
Just rakensin etupään TRW optioiskarit. Hitto mikä parannus alkuperäisiin. Enpä muistanut kuinka hienot ne ovatkaan. Ton täytyy tuntua radalla.
Kokeilen myös hieman keventää välitystä 1-2 hammasta. Vähän jäi sellainen tunne viimeksi että kevyemmällä välityksellä voi päästä parempaan kierrosaikaan tuolla Novarossi "specci" moottorilla vaikka pääsuoralla vähän jäisikin.
Laitan vaihdan diffien pinjonit ja lautaspyörät joka lyhentää välitystä 3 hammasta. Sitten pinjonissa löytyy 16/20 ja 17/21 nykyisen 15/19 lisäksi, jolla saa kokonaisvälityksen 1-2 hammasta lyhyemmäksi. Sen tiedän ettei välityksen pidentäminen on ole ratkaisu mutta entä hieman lyhyempi?
Kokeilen myös hieman keventää välitystä 1-2 hammasta. Vähän jäi sellainen tunne viimeksi että kevyemmällä välityksellä voi päästä parempaan kierrosaikaan tuolla Novarossi "specci" moottorilla vaikka pääsuoralla vähän jäisikin.
Laitan vaihdan diffien pinjonit ja lautaspyörät joka lyhentää välitystä 3 hammasta. Sitten pinjonissa löytyy 16/20 ja 17/21 nykyisen 15/19 lisäksi, jolla saa kokonaisvälityksen 1-2 hammasta lyhyemmäksi. Sen tiedän ettei välityksen pidentäminen on ole ratkaisu mutta entä hieman lyhyempi?