31
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 14.03.12 - klo: 11.19 »
Moro,
1. Juuri näin. Ainakin toistaiseksi hihna on kestänyt ihan hyvin klikkeri kireällä ajoa Tiksissä. Ulkoradalta ei ole kokemuksia.
2. Hommasin just uudet kitkapalat, " FT High torque slipper pads" ja ne ovat pienempiä sisählkaisijaltaan kuin alkuperäiset ( uusissa enemmän kitkapinta-alaa). Eileisen ensitestin perustella ei lipsu nin paljoa kuin alkuperäiset, slipperi oli selkeästi viileämpi. Sekoitusta, eli slipperin vetosuhteen säätämistä en ole tehnyt.
Nythän nelkusta on tullut FT-versio, jossa on uusi slipperikytkin, jonka pitäis olla paremmmin säädettävissä alkuperäiseen verrattuna.
Tämmösiä kokemuksia mulla, melko aloittelijalla.
1. Juuri näin. Ainakin toistaiseksi hihna on kestänyt ihan hyvin klikkeri kireällä ajoa Tiksissä. Ulkoradalta ei ole kokemuksia.
2. Hommasin just uudet kitkapalat, " FT High torque slipper pads" ja ne ovat pienempiä sisählkaisijaltaan kuin alkuperäiset ( uusissa enemmän kitkapinta-alaa). Eileisen ensitestin perustella ei lipsu nin paljoa kuin alkuperäiset, slipperi oli selkeästi viileämpi. Sekoitusta, eli slipperin vetosuhteen säätämistä en ole tehnyt.
Nythän nelkusta on tullut FT-versio, jossa on uusi slipperikytkin, jonka pitäis olla paremmmin säädettävissä alkuperäiseen verrattuna.
Tämmösiä kokemuksia mulla, melko aloittelijalla.