Näytä kirjoitukset

Tässä osiossa voit tarkastella kaikkia tämän jäsenen viestejä. Huomaa, että näet viestit vain niiltä alueilta, joihin sinulla on pääsy.


Viestit - Pitts

Sivuja: 1 [2]
31
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 14.03.12 - klo: 11.19 »
Moro,

1. Juuri näin. Ainakin toistaiseksi hihna on kestänyt ihan hyvin klikkeri kireällä ajoa Tiksissä. Ulkoradalta ei ole kokemuksia.

2. Hommasin just uudet kitkapalat, " FT High torque slipper pads" ja ne ovat pienempiä sisählkaisijaltaan kuin alkuperäiset ( uusissa enemmän kitkapinta-alaa). Eileisen ensitestin perustella ei lipsu nin paljoa kuin alkuperäiset, slipperi oli selkeästi viileämpi. Sekoitusta, eli slipperin vetosuhteen säätämistä en ole tehnyt.

Nythän nelkusta on tullut FT-versio, jossa on uusi slipperikytkin, jonka pitäis olla paremmmin säädettävissä alkuperäiseen verrattuna.

Tämmösiä kokemuksia mulla, melko aloittelijalla.

32
Sähköautot / Vs: SC (CORR) Renkaat
« : 23.02.12 - klo: 10.26 »
Mulla on JConcepts Closed Cell Firm (siniset) insertit. Tuntuu toimivan ihan OK.

33
Kyllä se sitä piha-ajelua kesti ihan hyvin. Radalle tiksiin kun vein, niin koskaan en ehjänä radalta kotiin tuonut. Ostin sitten Asson SC10 4x4. Se on kestänyt myös rata-ajon ja muutaman todella pahan törmäyksen. (koputtaa puuta).

34
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 03.02.12 - klo: 23.34 »
Samoin, pohjaan asti. Tuntuu löystyvän käytössä. Ainakin mulla tämmönen fiilis.

36
Vapaa keskustelu / Vs: lennokit, onko muillakin?
« : 16.01.12 - klo: 20.48 »
Lennokkeja on enemmän kuin autoja. Lennokkeja kesällä, autoja talvella. Tai no, saa nähä, miten tässä autoista innostuu...

37
Moro,

Tilasin linkkisi mukaisen konkan(helpoin ratkaisu tähän hätään) ja avot, glitchit hävisivät. Kiitos vinkistä!

38
Kiitos!

Mikä mahtais olla sopiva konkka?

Otto

39
Hieman OT:

Hommasin just Hobbyking 80A säätimen ja kaveriksi X-car 8,5T 4000kV sensorillisen moottorin. Nyt kun ohjausta kääntelee puolelta toiselle, moottori lähtee pyörimään satunnaisina pyrähdyksinä. Servona Savöx 1258TG. Vanhemmassa Ezrun(hobbywing) 60 A säätimessä ei ollut tuota ongelmaa, siinä tosin moottorina 10T 3900 kV sensoriton. Molemmissa ainakin paperilla 3A BEC. Kyykkääkö ton uuden säätimen BEC? Onko kellään vasttavia kokemuksia? Saiko korjattua? Kokeilin myös ilman sensorin johtoa ja sama homma, pyrähtelee.

Otto

40
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 06.12.11 - klo: 21.48 »
Mulla Painaa auto ajokunnossa 2670 g. Akkuna 5600 mAh Turnigy Nanotech, moottorina 3900 kV EZrun ja säätimenä Ezrun SC10. Mukava peli, vielä kun oppis ajaa...

41
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 30.11.11 - klo: 22.17 »
Moro,

Mitkä ovat normaaliakun ulkomitat, mikä mahtuu auton sisään? 25 mm korkeudesta olen nähnyt juteltavan, mutta onko se absoluuttinen maksimi?

Otto

Nyt kun omistaa kyseisen auton voi vastata itselleen, että kyllä tuo 25 mm taitaa olla maksimi, minkä saa pujoteltua akkutilaan.

42
Team Associated / Vs: Team Associated SC10 4x4
« : 15.11.11 - klo: 22.26 »
Moro,

Mitkä ovat normaaliakun ulkomitat, mikä mahtuu auton sisään? 25 mm korkeudesta olen nähnyt juteltavan, mutta onko se absoluuttinen maksimi?

Otto

43
Kaverin kanssa tommoset hommattiin pihasuditteluun. Siihen hommaan aivan loistava. Aika kovaa käskyä kestää, eikä varaosat maksa juuri mitään. Renkaat toimii irtohiekassa hyvin (ainakin oman pihan "Ultra Short" Course-radalla). Yks iskari yski liemet pihalle  aika samantien, joten ostin uudet iskarit. Perusmoottori 2S:llä vähän laiska, 3S:llä ajelee kaheksikkoa vakio takatuuppari-Slashin ympäri.

Sivuja: 1 [2]