Tuoreimmat viestit

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 10
1
Myydään RC-tarvikkeita / 1:8E crossariin sähköt
« Uusin viesti kirjoittanut Mönkkiinen tänään kello 13:27 »
Uusi käyttämätön Orion vortex R8 130a 2-4s nopeudensäädin(VESISUOJATTU)
ja käytetty 1900kv reds moottori.

H:100e+postikulut.

MARKO

MIKKELI
2
Myydään RC-autoja / TP-10
« Uusin viesti kirjoittanut Mönkkiinen tänään kello 09:13 »
Myytävänä Capricorn TP-10 ratapolttis ajokuntoinen,ajamiseen
kaikki tarvittava paitsi starttiboxi ja hehku.
H:200e+postikulut

MARKO

MIKKELI
3
Myydään RC-tarvikkeita / Sähköt 1/8 crossiin
« Uusin viesti kirjoittanut mts80 tänään kello 08:46 »
 1 kesän ajetut.
Hobbywing xr8 plus nopari.

Lrp x44 modified 2100kw moottori.
Kuva viestillä

150€
0405091280
4
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Metsäläinen tänään kello 07:36 »
Jes hienoo äijät näitä tietoja juuri tarkoitin, kun puhuin harhaan johtavasti setupeista.  :smiley:
5
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Koheltaja tänään kello 06:01 »
Hiilaripohjalevy ei ole vaihtoehtona, aloitetaan painon vähentäminen ylhäältä alaspäin.

5800 -> 4200           -35g
Lw kori                      -8g?
Eliminaattori         -20-28g
Carbon osat              -15g? 
titaanivantti/pallot     -15g?
muoviset diffin rattat   -9g
alu vs muovipuhallin    -4g?
Titaaniruuvit                  g?
         
Mikään näistä ei ole pakollinen mutta monet osat tulee ajan kanssa vaihdettua luontaisen kulumisen tai rikkoontumisen johdosta. B7 on osoittautunut kestäväksi eikä ihan heti mene rikki isommastakaan osumasta.
6
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut jerzirccar1 eilen kello 23:10 »
Aika sama kattaus tiimin hitaammalla kuskilla. Toistaiseksi ajetaan slipperillä joka on 28g painavampi kun Ruddog/Revolution eliminaatori. Syksyyn mennessä pitää saada paino lähelle minimiä eli 70-80g painoa pois, ehkä joutuu palaamaan 4000mAh akkuihin.

Auto: Associated (B6.4) -> B7
Moottori: (HW G4) -> Reedy SP5
Ruddog/Revolution slipper eliminator, spur AE3922
Välitys: 72/31 (6.04) tai 72/30 (6.24) riippuen radan profiilista
Nopari: (HW Stock Spec) -> Reedy 510r, molemmissa ennakko 40 astetta
Servo: PowerHD D12 tai 15
Akut: Absima 5800 mAh

Mä tunnen kaverin joka voi tehdä hiilikuidusta rungon tuohon autoon.
Jerzi
7
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut iippo777 eilen kello 21:07 »
All New 21 ja 23
Slipper eliminaattorit molemmissa
Toisessa Ruddogin halvin on road servo toisessa joku 10-vuotias Savöx.
Akut OptiLover 6000mah HV ajan HV:lla (210g/216g)
Toisessa välitys 69/28 toisessa 72/30 All New 2.65 sisäinen vämitys.
Nopat HW XR10 (joku todella vanha) toisessa G2 elite
G4:t molemmissa.
Lisäksi molemmissa lisäpainoja 40 - 50 grammaa levyinä pitkin pohjalevyä Reiska on todella kevyt auto.
Autojen painot 1476 - 1488 riippuen akusta, korista ja renkaista.

Optiot:
Front bulk head alumiini
Rear roll center alumiinia
LW Koppa

Taakse 3 dottia 450 hydy oilit
Eteen 4 dottia 550 hudy oilit
Maavara 20/19

Auto on valonnopea. Kuski ei.
8
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut Koheltaja eilen kello 20:42 »
Aika sama kattaus tiimin hitaammalla kuskilla. Toistaiseksi ajetaan slipperillä joka on 28g painavampi kun Ruddog/Revolution eliminaatori. Syksyyn mennessä pitää saada paino lähelle minimiä eli 70-80g painoa pois, ehkä joutuu palaamaan 4000mAh akkuihin.

Auto: Associated (B6.4) -> B7
Moottori: (HW G4) -> Reedy SP5
Ruddog/Revolution slipper eliminator, spur AE3922
Välitys: 72/31 (6.04) tai 72/30 (6.24) riippuen radan profiilista
Nopari: (HW Stock Spec) -> Reedy 510r, molemmissa ennakko 40 astetta
Servo: PowerHD D12 tai 15
Akut: Absima 5800 mAh
9
KerhoCup-ratasarja / Vs: Mini Classic sääntökeskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Luigi54/vielä vanhempi eilen kello 20:34 »
Otapa yhteyttä luokkayhteyshenkilöön eli Kalle Raatikaiseen , (nim. pitsinki) henk.kohtaisesti.
Hän on THE PERSON tähän hommaan .... Mä oon vaan ex lyh person.....

 :cool: Barbie :cool:

10
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut AlReim eilen kello 20:20 »
Nyt on kausi ajettu stokkituuppilla, ja todettu että vakio kuntoisella autolla pärjää varsin hyvin. Ainoat päivitykset ovat olleet alumiininen ohjaus sekä slipperi eliminaattori. Viimeisen kilpailun auton paino oli noin 1540g. Ja sillä pärjäsi ihan kohtalaisesti. Joten voidaan todeta että vakio kuntoisella autolla voi/pystyy pärjäämään kilpailuissa. Kädet ratkaisee enemmän kun auton ”hifistely”.



Auto: Associated B6.4 ja B7
Moottori: HW G4
Nopari: Reedy 610r
Servo: PowerHD R12
Akut: Absima 5800 mAh

Sivuja: [1] 2 3 4 ... 10