Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]
91
Kilpailukutsut / Vs: Kilpailukutsu: Kerhocup 6 14.4.2024 Riihimäki
« Uusin viesti kirjoittanut SourOldGeezer 12.04.24 - klo: 13.53 »
Olikohan kilpailun aikataulua tulossa? Edes se monelta aloitetaan :)
92
Myydään RC-autoja / Pois
« Uusin viesti kirjoittanut PaavoNokkava 12.04.24 - klo: 13.41 »
-
93
Myyn hyvin vähän käytetyn Sanwan MT-S:n jossa sisällä lipo akku. Akku toimii ja radio toimii.

Ollut varastossa käyttämättömänä. Käytetty max 6x ikinä. Vastaria ei ole.

En postita.
94
Ostetaan / 2wd rustler tai slash vxl
« Uusin viesti kirjoittanut JSa 12.04.24 - klo: 11.58 »
Tarjoa yv, voi olla myös rolleri ilman sähköjä.
95
Ostetaan / SkyRC T 200- laturi
« Uusin viesti kirjoittanut Flameball 12.04.24 - klo: 07.55 »
Ostetaan Skyrc:n T 200- laturi. Myy omasi! Yhteys yv tai 040-5679943/Pekka
96
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Verskis 11.04.24 - klo: 20.39 »
. Ja mukavahan se on nuita hipoturisteja kiusata, näillä halppis norsuilla  :laugh:

Mää sulle norsut näytän  :wink:
97
KerhoCup-ratasarja / Vs: GT2000 sääntökeskustelu
« Uusin viesti kirjoittanut Kanki80 11.04.24 - klo: 12.04 »
Moi, omia ajatuksia siipi, kori ja painoasiaan.

Itse pidän edellisen vastaavan ohjetta siivestä hyvänä. Eli 40mm leveys ja 15mm korkeus, mitattuna siiven päädyistä. Toimii samalla siiven poikkileikkaus mittana. Mutta ei tarvitse mahtua ns. mittauslaatikkoon.  Tämä sallii joissain autoissa mukana tulevan kaarevan siipimallin. Kuvassa Alfan kaareva siipi jossa korokkeet siivessä.

Auton painoraja on hyvä nykyisellään, siihen ei muutoksia.

Kori nykyisten ohjeiden mukaan ilman painorajoja.

Jari #42, Emppu #1, Arttu #47


Vähä tällästä mietin itekkin.
98
Kilpailijoiden kanava / Vs: S2-10 krossi
« Uusin viesti kirjoittanut evok 11.04.24 - klo: 11.07 »
Eilen ensimmäinen treeni S2-10:llä. Enimmäkseen meni ihan kymppikrossiin totutteluun, mitä en ole muutamaan vuoteen ajannut.

Ensituntumana oli vauhdikkaampi mitä odotin. Kaasutuntuma hyvin virimäinen, toisin kuin touring Stock tai ProStock luokissa. Touringissa käytetään tosin huomattavasti pidempiä välityksiä, mikä puuduttaa kaasun. M2-10 nähden isoin repiminen jää pois, mikä helpottaa hallitsemista. Aloittelijaluokaksi saisi olla vielä vähemmän tehoja, mutta selkeästi helpompi ottaa haltuun kuin viri.

Akkuina käytin LRP 4100 stock spec HV. Näille ranteille riitti vallan mainiosti, vaikka en HV:n ladannut. Esimerkkinä, että best lap tuli usein session loppuolulella, jopa viimeisellä kierroksella.

Rengaskuluma varmasti pienempi kuin virissä (sen mitä muistan), mutta kuluvat nämä tässäkin. Ajoin noin 400 läppiä / 23 akkua, alkavat olemaan pian vaihtokunnosa.

Jokatapauksessa positiivinen kokemus! Viimeiseen FORS:iin kokeilemaan miltä tällä kilpailu tuntuu.
99
Myydään RC-autoja / M: Asso B4+tarvikkeet MYYTY
« Uusin viesti kirjoittanut Olbe 11.04.24 - klo: 09.23 »
Isohko paketti myyntiin  :afro:

-Asso B4
-Futaba 3pk
- 2 kpl spektrumin vastaria
- AMBrc ponderi
- Hudy 1/8 laukku
-RC plus 80 power laturi
- 2kpl akkuja (ei uusia)
- kuuskoloavaimia ym. työkaluja
- 3kpl uusia takasiipiä
-uusia vanteita ja renkaita
- iskari öljyjä

Hintaa olisi n.220€/järkevä tarjous

o5o5439659













100
Kilpailijoiden kanava / Vs: M8 | M8E SM 2024 - INFO
« Uusin viesti kirjoittanut Max 10.04.24 - klo: 19.56 »
Sarjasäännöt kaudelle 2024 julkistettu

Viralliset SM-sarjasäännöt on nyt julkaistu. Suurimmilta osin säännöt ovat pysyneet ennallaan, mutta pieniä viilauksia toki löytyy. Merkittävimpiä eroja viimekauteen on finaalijaon merkkaus sääntöihin vajailla kuskimäärillä, ratavaatimusten ylöskirjaus suoraan sarjasääntöihin, M8 luokkaan Last Chance -finaalin lisäys ja Shakedown-harjoituksen poisto sekä tietenkin tälle kaudelle muuttunut ykstyyppirengas.

M8 SM-sarjasäännöt vuodelle 2024:
https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/34221/2024_m8_sm-sarjasaannot_julkaistu_09042024.pdf

M8E SM-sarjasäännöt vuodelle 2024:
https://www.autourheilu.fi/site/assets/files/34221/2024_m8e_sm-sarjasaannot_julkaistu_09042024.pdf
Sivuja: 1 ... 7 8 9 [10]