Kirjoittaja Aihe: Ready seteistä.....  (Luettu 2468 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Ready seteistä.....
« : 21.10.02 - klo: 15.17 »
Tästä nyt on puhuttu paljon mutta heitämpäs jonkun topicin :roll: Miksköhän kyosho on tehny esim. pure ten alpha sarjan aloitteleville, sehän hajoaa heti, kokomuksella sanoen. Mun mielestä toi tuntuu aika kusetukselta tavallaan. Myydä nyt aloitteleville autoo joka ei kestä mitään? Mitähän järkee tässäkin on. Melkein kaikilla joilla on Redisetti on kokenut auton surkeeksi, ainakin niitä juttuja mitä oon kuullu ja tiiän itekkin että pure ten alpha on huono aloittelevalle. Ihan eri asia olis jos ne kestäis vähän paremmin ja moottori olis helppo säätösempi! No eihän se kalliskaan oo mutta ei oo mun mielestä ollu sen arvonen! Mä oon ainakin 200 eurolla joutunu ostaan autoon uusia osia! laakeri pesäkin meni rikki silleen että pikkusisko vähän tönäsi autoo :?. Nyt puhun siis polttis ready seteistä.
Älkää ostako niitä ready settejä,varsinkaan polttiksina, ne ei kestä mitään!

Poissa RChullu

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://rc-racing.info
Ready seteistä.....
« Vastaus #1 : 21.10.02 - klo: 15.42 »
nii no, ei ne pelkät redi setit tollasia oo...

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Ready seteistä.....
« Vastaus #2 : 21.10.02 - klo: 18.33 »
niin. myös halvat autot

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ready seteistä.....
« Vastaus #3 : 30.01.03 - klo: 19.57 »
Noo.... Mun Ultima buggy redi-settinä on ollu ihan yhtä kestävä kuin mun Landmax II. Tosin siitä on hajonnu paljon osia mutta suurin osa on ollut kuluvia osia, laakereita(rautakaupasta uudet), kytkinkello, pääratas, vetari, tukivarsi ja muita etupäässä sijaitsevia osia, omista ajovirheistä.
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Poissa coronet

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ready seteistä.....
« Vastaus #4 : 30.01.03 - klo: 20.13 »
Kyllä miekin oon vähän sitä mieltä, että taitaa olla käyttäjässä vikaa...
Tamiya roks.

Poissa MattiM

  • Veteraani
    • Profiili
Ready seteistä.....
« Vastaus #5 : 30.01.03 - klo: 20.55 »
Itseltäkin löytyy vielä tuollainen halpa Kyosho merkkinen polttis kun kukaan ei sitä taannoin ostanut. Minulla ei kertaakaan siitä mitään hajonnut sillä ajoin vain hiekkakentällä. Moottori oli myös vaikea säätää, mutta eiköhän ne kaikki moottorit ole minunlaiselleni ensikertalaiselle vaikeita säätää.

Silti minua harmittaa että erehdyin sen ostamaan sillä se kun on monsteri niin en sillä voinut oikein muuta tehdä kuin ajaa edestakaisin kentällä. Tällainen pihasudittelu on aivan erilaista kuin ajaa touringilla radalla jossa huomaa ajotaidon kehittymisen ja ajaminen on myös paljon mielenkiintoisempaa. Jos olisin tätä foorumia silloin lukenut olisin säästänyt ison tukun rahaa huomioimalla ohjeen käydä katsomassa jossain kerhossa ennen auton ostoa ja ostamalla auton jolla kilpaillaan jossain luokassa. Hyvähän tässä oli se että en ostanut Qrc-monsteria joka olisi maksanut vielä enemmän   :D

Poissa Teemu L

  • Veteraani
    • Profiili
Ready seteistä.....
« Vastaus #6 : 30.01.03 - klo: 22.25 »
Joo, no nyt toi alpha on kyllä jo auto laakereilla ja GS15r moottorilla!

Poissa Migu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Ready seteistä.....
« Vastaus #7 : 31.01.03 - klo: 15.48 »
Lainaus käyttäjältä: "Eero Scherman"
Kyllä miekin oon vähän sitä mieltä, että taitaa olla käyttäjässä vikaa...


Juu... Olihan mun ajotaidoissa, silloin kun se auto oli uusi. Silloin siitä hajosi kaikki noi etupään osat. Kulutusosat kesti sentään 2 vuotta :D
"Jäässä oksat jäässä maa tähän ei saa nukahtaa"

Otsomaani

  • Vieras
Ready seteistä.....
« Vastaus #8 : 31.01.03 - klo: 18.40 »
Kumma juttu :? . Mä ostin Kyosho Lazer 2000:sen ja se on ihan hyvä, vaikka taitaakin olla Readysettien edeltäjä. Ei siinä muuta heikkoa oo ku tukivarret jotka ei kestänyt kun Englannissa asuessani yks kaveri ajo päin katukiveystä :evil:. Motti oli 17 kierroksinen.

Ups, täähän onki polttispuoli ja mä rupeen kertoo sähkiksestä :oops: