No, nyt pääsin pikaisesti kokeilemaan uusia hiluja autoon. Eli kytkimeen sellaiset osat, että pitäs toimia, ja toimikin hienosti. I-H:lta X-Ray alu kytkinpalat väärinpäin pehmeillä jousilla, jota vielä hieman löysytin. Kytkinongelmat hävisi heti.
Perryn VS-30 polttoainepumppu/säädin toimi myös hienosti! Moottori meni säätöihinsä todella helposti ja nopeasti, apuna tietty myös HPI:n komposiittikaasutin, jonka muuten sain joskus aikoinaan sinulta Mika sen Epic 0.18 moottorin myötä
Pumpusta on se hyvä puoli, että polttoainetta tulee tasaisella paineella kokoajan, eikä ole riippuvainen tankin paineesta. Etenkin nelarissa, missä kaasutin on ylhäällä, tuntui olevan pientä ongelmaa polttoaineen paineen kanssa ilman pumppua ja paineensäädintä.
Nyt alkoi auto kulkea ja kiihtyä, niinkuin odotinkin. Ääni vain hämää, tuntuu kuin moottori kävisi hieman korotettua tyhjäkäyntiä ja kuitenkin vauhtia on reilusti! Vielä kun ehdin rakennella vaimentajan ja putkiston, korjata iskarit yms, niin pääsee testailemaan moottoria kunnolla, nyt vain pikainen muutaman minuutin fiilistely...