Ensiksikin, kyllä noita lennokin nelareita löytyy vaikka mitä, mutta niillä ei tee autokäytössä juurikaan mitään. Kytkimet ei käy, koko liian suuri, kiinnitykset väärät, kierroksia liian vähän... Ellei se heppu modaa niitä koneita, esim. kampuran osalta ja tuplasti kierroksia moottoriin.
Sitten muutoksista. Nuo on ihan normi Pro-Line 23mm Hexillä olevat 40-srj vanteet ja renkaat. Kääntökulmien kanssa ei ongelmia, mahtuu helposti kääntymään siinä missä M8-nakitkin... Tuosta vakio mosasti ei mitään tietoa ja sen kanssa sutimisesta, sellaista moottoria minulla ei ole koskaan ollut, mutta eiköhän se sudi siinä missä muutkin.
Välitykset riippuu ajopaikasta ja renkaista. Noilla monsun renkailla tuntuu Z15 kellokin olevan vähän turhan suuri, taas M8-renkailla tilanne on ihan toinen, tosin kokeilen huomenna niitäkin...
Ei minulla muita muutoksia ole välityksien lisäksi ole, kuin kytkin alupaloilla, palat väärin päin ja löysillä, venytetyillä jousilla. Polttiainapumppu, Perry VS-30. Moottorissa isokokoinen vauhtipyörä, muuten mikään startteri ei saa sitä käyntiin. Kytkinkelloja minulla on Z10/11/12/13/14/15/18/23...