Kirjoittaja Aihe: jyrkkälän radasta mielipide  (Luettu 2466 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa pioni

  • Tulokas
    • Profiili
jyrkkälän radasta mielipide
« : 14.02.05 - klo: 08.52 »
voi olla että tätä on kysytty monta kertaa ennenkin ,mutta  kysyn kuitenkin.
MITÄ KUSKIT OVAT MIELTÄ JYRKKÄLÄN RADASTA !
YKSI TEAM VÄITTÄÄ ETTÄ RATA ON NIIN HUONO ETTEIVÄT HE LÄHDE HAJOITTAMAAN AUTOAAN SINNE !
KERTOKAA NYT HYVÄT "AMMATTI" KUSKIT KAIKILLE MIELIPIDE ASIASTA.

Poissa Jerkster

  • Turun Urheiluautoilijat ry
    • Profiili
jyrkkälän radasta mielipide
« Vastaus #1 : 14.02.05 - klo: 09.57 »
Jyrkkälän rata on ihan hyvä.
Kuski rikkoo auton, ei jyrkkälän rata. =)
(jos et usko, käy koittamassa)
-Tomppa
SD/GT

Poissa pioni

  • Tulokas
    • Profiili
jyrkkälän radasta mielipide
« Vastaus #2 : 14.02.05 - klo: 10.56 »
Olen käynyt kokeilemassa ja olen samaa mieltä kuin sinäkin että rata on hyvä .
Mutta jos aloittelijat ja nuoret kuskit kuulevat ja lukevat tekstiä että rata on huono ja autot hajoaa. Niin ei ne sinne uskalla mennä ajamaan.
Siksi tälläiset kyselyt ja keskustelut ovat välillä hyviä.

Mika R

  • Vieras
jyrkkälän radasta mielipide
« Vastaus #3 : 14.02.05 - klo: 11.00 »
Lainaus käyttäjältä: "pioni"
Olen käynyt kokeilemassa ja olen samaa mieltä kuin sinäkin että rata on hyvä .
Mutta jos aloittelijat ja nuoret kuskit kuulevat ja lukevat tekstiä että rata on huono ja autot hajoaa. Niin ei ne sinne uskalla mennä ajamaan.
Siksi tälläiset kyselyt ja keskustelut ovat välillä hyviä.


Ainakin periaatteessa autoa pitää ajaa sellasella nopeudelle että vahinkoja ei tule. Toki harjoitellessa kalustoa hajoaa mutta se on ainoa tapa opetella ajamaan. Radan pitää vastata tasoltaan muita, esim. kansainvälisiä ratoja ja mm. Lavangon rataa Vantaalla, jotta harjoittelu on samalla tasolla kuin muuallakin. Tietysti aina voi keskustella voiko pieniä parannuksia tehdä, mutta kuka ne tekee on toinen juttu. Harva tästä saa palkaa, tuskin kukaan.

Poissa Mekkari

  • Jäsen
    • Profiili
rata
« Vastaus #4 : 14.02.05 - klo: 17.02 »
Jyrkkälän rata on melkoisen nuori . Ei se voi olla vielä parhaimillaan, kyllä pojat sen keväällä tasoitaa . Homma kehittyy koko ajan niin jyrkkälässä kuin Salossakin. Ulvilassa on valmis hyvä rata ,vain ajaja korookeessa on yks palkki jota saa varoa ,ettei kolhi päätään. huono homma jos mekkari on tajuton juuri silloin kun auto tulee tankkaukseen :wink:

Poissa Tomsson

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
Re: rata
« Vastaus #5 : 14.02.05 - klo: 17.09 »
Lainaus käyttäjältä: "Mekkari"
Ulvilassa on valmis hyvä rata ,vain ajaja korookeessa on yks palkki jota saa varoa ,ettei kolhi päätään. huono homma jos mekkari on tajuton juuri silloin kun auto tulee tankkaukseen :wink:


Kerran kun kolauttaa kunnolla, niin oppii varomaan. :mrgreen:

Katsotaan jos rälläkkä siihen löytää joskus tiensä. Korokkeen runko on tehty siirtolavasta eli sen putkitus ei ole välttämättä kovin paksu joka puolelta. Etureunan palkki on jätetty siihen ihan jäykistyssyistä ja on noin 180cm korkeudella, eli lapsilla ei ole vaaraa lyödä päätään =)
allekiroitus

Poissa Rph

  • Ulvilan RC-rata
    • Profiili
jyrkkälän radasta mielipide
« Vastaus #6 : 14.02.05 - klo: 18.30 »
Juu katsotaan jos sille palkille sais tehtyä jotain :oops: ...Mutta itse asiaan nostan kyllä hattua Turkulaisille harrastajille suuresta työstä jonka ovat tehneet talkoilla, itse en ole ajanut sitä, mutta kuten aiemmin oli puhe yleensä kuski sen auton hajoittaa ei rata. Ei niitä hyppyreitä tarvitse kaasupohjassa ajaa :wink:

T:Rami
mydään lennokipiruustuksia .)

Poissa JQ

  • Fullspeed RC
    • Profiili
    • JQ Products
jyrkkälän radasta mielipide
« Vastaus #7 : 14.02.05 - klo: 22.38 »
Mun mielestä ne joiden mielestä rata on huono jos siinä on hyppyreitä, voisi lopettaa krossaamisen ja siirtyä asvaltille. Lavangon uudistuksen jälkeen on kuulunut paljon valituksia mutta ne ei kiinnosta minua pätkääkään. Yleensä valittajat ei käy talkoissa ja vaikka kävisinkin niin ei se tilannetta muuttaisi koska crossi on crossia, et sillee.

Oppikaa hyvät ihmiset ajamaan niitä hyndiä, ei kaiken tarvitse olla helppoa heti kättelyssä, ei ne jenkitkään valita. Heidän radat ovat kaikenlisäksi PALJON haastavampia.
JQRacing - Alphaform - REDS - AKA - Savöx - LRP - GHEA - Maugrafix - neo-buggy.net

Poissa Mekkari

  • Jäsen
    • Profiili
Radat
« Vastaus #8 : 15.02.05 - klo: 09.35 »
Mielestäni on hyvä , että on erinlaisia ratoja . Ei sitä kehity  eikä siinä ole pitemmän päälle mitäään mielenkiintoa ajaa aina samanlaista tasaista rataa. katsokaa kuvia tuolta maailmalta . Radat ovat kuin perunapeltoa. Ollaan totuttu liian hyvään kun ollaan ajettu vain vantaalla ja imatralla. :lol:

Poissa Mekkari

  • Jäsen
    • Profiili
Rata
« Vastaus #9 : 15.02.05 - klo: 09.40 »
Kun kirjoitin , että ollaan totuttu liian hyvään ,tarkoitin myös meitä .... :wink: