Kirjoittaja Aihe: Polttis vaiko sähkö peli ?  (Luettu 13334 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Olbe

  • Veteraani
    • Profiili
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #30 : 23.02.05 - klo: 11.39 »
kun nyt aina puhutaan kalliista viritys osista kyoshoon niin mitäs nämä nyt sitten maksavat ?
Junnumestari 2007

Poissa l150040

  • Veteraani
    • Profiili
    • Ari-Pekan RC-sivut
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #31 : 23.02.05 - klo: 11.54 »
Suosittelen ehdottomasti harkitsemaan ns. kisapelien kesytettyjä versioita. Nämä ovat rakenteeltaan ja käyttäytymiseltään lähellä näitä kisapelejä, mutta niissä on käytetty halvempia osia.  Eli yleensä nämä autot ovat kestäviä ja ajo-ominaisuudet ovat hyvät. Esim. Assolta löytyy tällaisia autoja. Stampede on myöskin hyvä aloitusauto, vaikka ei olekaan varsinainen kisapeli.

Olen Hvoltagen kanssa samaa mieltä, että trukki (tai krossari) voisi olla sinun valintasi. Näillä voi ajella monenlaisessa maastossa. Lisäksi olen myös sitä mieltä, että aloittaminen kannattaa tehdä ehdottomasti sähköautolla, jossa on vähemmän murehtimisen mahdollisuuksia. Opeteltavaa on sähköautossakin ihan riittämiin - ainakin aluksi.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #32 : 23.02.05 - klo: 15.35 »
Lainaus käyttäjältä: "olbe"


-Carson Stormracer RTR 4wd nitro-crossari: minkähänlainen tämä olisi ?

- Kyosho Pure 10 Alfa3 4WD polttis/sähkö: noikin kyllä kiinnosta  :) mitähän tommenen kulkee vakiona/viritettynä <--- lue edulliset viritykset !

jos harjottelis purella(hinta kohdillaan) ja sitten jos ja KUN nälkä kasvaa niin voisi päivittää autoa...


En voi suisitella carsonia. Siinä on totodella heikko mootttori (0,6hp) ja jopa sen moottorin teho saa kardaanit rikki.

Poissa solar4

  • RSRCA
    • Profiili
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #33 : 23.02.05 - klo: 16.59 »
Lainaus käyttäjältä: "l150040"
Suosittelen ehdottomasti harkitsemaan ns. kisapelien kesytettyjä versioita. Nämä ovat rakenteeltaan ja käyttäytymiseltään lähellä näitä kisapelejä, mutta niissä on käytetty halvempia osia.  Eli yleensä nämä autot ovat kestäviä ja ajo-ominaisuudet ovat hyvät. Esim. Assolta löytyy tällaisia autoja. Stampede on myöskin hyvä aloitusauto, vaikka ei olekaan varsinainen kisapeli.


Ääni Stampedelle. Tavalliset buggyt menevät kovin heikosti pihamaastossa ja takavetoiset stadium truckit eivät hirveästi varmaankaan tilannetta auta, onhan auton perusrakenne sama. Itse joskus harrastusta aloittaessani koitin suditella Losin buggyllä pihapiirissä, mutta auton mataluus aiheutti ongelmia.

Stampede on takavetoinen "monsteri", kohtalaisen huokeakin vielä ja käyttäjäkommenttien mukaan kestävä. Hintaan ja ominaisuuksiin nähden se voisi olla varteenotettava vaihtoehto.
Little to win, nothing to lose
SD/GT

Poissa Clod+T2

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tuvasa
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #34 : 23.02.05 - klo: 17.49 »
Sanotaanko että laadukas stadiumtruck. Mun nettisivuilla on mun "pikkuautosta" kuvia, stadiumtruck on mun mielestäni aika hieno yleisauto, koska :
-isommat pyörät ku buggyssä->menee maastossa ihan eri malliin
-matalampi kun monsteri->ei kaadu
-hiton hyvä ajaa, rauhallinen ja kohtuullisen nopea, vakion puretenin hakkasin asvaltilla tol mun trukilla, eikä mikään kisakone ole.
-kestävä, ainakin Associatedin autot tuntus olevan. erityisen halpoja asson autot ei kylläkään ole.
-pienellä modauksella ok ajaa asvaltillakin, vaikka vähän koomisen näkönen onkin
-hyppyominaisuudet ihan eri luokkaa kun buggyllä, tulee tasasesti alas kun on levee.
Tossa muutama perustelu, moottoripuolesta minä pätyisin yhä sähköön, poltisten kans on aina hitommoinen sotkeminen ja sit, kuten Hermanni asian ilmaisi: ekan tankillisen aikana koko kaupunki on tullu ihmetteleen et mikä se täällä pärisee.
T2 harjattomana, Clodi myyty :(

tepsu7

  • Vieras
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #35 : 23.02.05 - klo: 19.47 »
onko tuo sinun auto,asson rc10gt :?: itellä on tuo,ja hyvin kulkee :!:  8)nuo assot on kyllä hieman kalliinpia kuin muut autot,mutta laadukkaita :D  :mrgreen:

Poissa Clod+T2

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://koti.mbnet.fi/tuvasa
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #36 : 23.02.05 - klo: 22.11 »
Lainaus käyttäjältä: "tepsu7"
onko tuo sinun auto,asson rc10gt :?: itellä on tuo,ja hyvin kulkee :!:  8)nuo assot on kyllä hieman kalliinpia kuin muut autot,mutta laadukkaita :D  :mrgreen:

Jos mun autoa tarkotit ni T2 eli waaanha sähköpeli. Ajamalla en o särkeny muuta kun korin, ainoo hajonnu osa on etupyörän ripustuksen metallitanko kun yks koheli veti siit pyörällä yli :mrgreen:. Mut ajamal ei o särkyny muuta kun kori, tietty parin vanteen reunat o aika rujon näköset :roll:
T2 harjattomana, Clodi myyty :(

Poissa antti23

  • Tulokas
    • Profiili
autot
« Vastaus #37 : 24.02.05 - klo: 16.21 »
Itselläni on pureten alpha polttis(se on myytävänä jos kiinnostaa)suosittelisin kyllä polttis-autoa kun sillä on paljon kivempi ajella.On kyllä totta että polttis-autoa pitää aluks säätää ja hermot menee.mutta sitten kun säädöt on kohallaan nii niihin ei juurikaan tartte koskee
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa! hpi savage

Poissa Swifty

  • Jäsen
    • Profiili
Re: autot
« Vastaus #38 : 24.02.05 - klo: 16.53 »
Lainaus käyttäjältä: "antti23"
Itselläni on pureten alpha polttis(se on myytävänä jos kiinnostaa)suosittelisin kyllä polttis-autoa kun sillä on paljon kivempi ajella.On kyllä totta että polttis-autoa pitää aluks säätää ja hermot menee.mutta sitten kun säädöt on kohallaan nii niihin ei juurikaan tartte koskee


Itsellä ei ole yhtään kokemusta polttisautoista, mutta 2t- koneista on ja siksi tulikin mieleen, että eikös nuo polttiskoneet ole aika herkkiä ilman lämpotilaan ja kosteuteen, kovien kierrostensa takia? Eli niitä kuitenkin pitäisi säädellä lämpötilan ja kosteuden mukaan? :|

Poissa Duster1

  • JoeUa RC
    • Profiili
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #39 : 24.02.05 - klo: 19.31 »
Ja 2-t bensa koneet ovat jo niin helppoja, että mummokin osais.
Axial SCX 10 TR

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Re: autot
« Vastaus #40 : 24.02.05 - klo: 19.42 »
Lainaus käyttäjältä: "Swifty"
Lainaus käyttäjältä: "antti23"
Itselläni on pureten alpha polttis(se on myytävänä jos kiinnostaa)suosittelisin kyllä polttis-autoa kun sillä on paljon kivempi ajella.On kyllä totta että polttis-autoa pitää aluks säätää ja hermot menee.mutta sitten kun säädöt on kohallaan nii niihin ei juurikaan tartte koskee


Itsellä ei ole yhtään kokemusta polttisautoista, mutta 2t- koneista on ja siksi tulikin mieleen, että eikös nuo polttiskoneet ole aika herkkiä ilman lämpotilaan ja kosteuteen, kovien kierrostensa takia? Eli niitä kuitenkin pitäisi säädellä lämpötilan ja kosteuden mukaan? :|


Kyllä täytyy säätää, riippuu koneen laadusta...

Poissa antti23

  • Tulokas
    • Profiili
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #41 : 24.02.05 - klo: 19.50 »
En ole omaa purea kesän jälkeen säädellyt, mutta hyvin se käy
Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa! hpi savage

Poissa drillmaster

  • Jäsen
    • Profiili
    • http://spaces.msn.com/members/drillmaster/
Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #42 : 24.02.05 - klo: 21.26 »
Enpä ole minäkään joutunut autoani kesän jälkeen pahemmin säätelemään, Tigrusta kesällä seokset säädin ja hyvin on pikku pakkasellakin toiminut!
Itse suosin polttista, mullakin oli harrastuksessa melkein 10-vuoden tauko, ja silloinkin ajelin sähkiksellä...hyvin olen oppinut polttiksella ajamaan/säätämään...maalaisjärjellä ja neuvoa kysymällä pääsee aika pitkälle!
Itsellä TT:n varaosat on ainakin olleet aika halpoja.

Poissa rc-fani95

  • Jäsen
    • Profiili
Vs: Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #43 : 11.07.09 - klo: 20.27 »
no kyllä hyviä autoja saa tollasella hinnalla :S

Poissa jiksu

  • Veteraani
    • Profiili
Vs: Polttis vaiko sähkö peli ?
« Vastaus #44 : 11.07.09 - klo: 20.28 »
no kyllä hyviä autoja saa tollasella hinnalla :S

etköhän lopeta jo!! oikeesti!
-tauolla-