Kirjoittaja Aihe: Merkkien haukkuminen  (Luettu 2014 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Varjo

  • Tulokas
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« : 24.02.05 - klo: 00.40 »
Keskiviikko iltana kaverini kanssa tuli väiteltyä aika paljon eri RC-valmistajista.Lopultahan se meni ihan pelkäksi haukkumiseksi.Toinen solvaa traxxasia ja toinen kyoshoa.Lopulta tuli solmittua rauha kaverin kanssa.Onkos teille käynyt näin?.
Traxxas Stampede

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #1 : 24.02.05 - klo: 06.45 »
Ei kun kamut ei ymmärrä mitään rc:stä.  :lol:
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa kukkalapio

  • Veteraani
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #2 : 24.02.05 - klo: 07.20 »
Me ollaan kaverin kaa aina samaa mieltä.  :lol:  Ainakin melkein..

Poissa tux10

  • Veteraani
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #3 : 24.02.05 - klo: 08.14 »
Kyosho roks! Ei...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Poissa Paraislainen

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #4 : 24.02.05 - klo: 17.08 »
Kaikki kamut väittää rc-autoja nikoiks, ja se vasta ottaa päähän :evil:   Siksi mun koulukaveri meni kotiin verta nenästä tippuen koulusta kun haukkui mun kyoshoa :mrgreen:
Ei näin...

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #5 : 24.02.05 - klo: 17.22 »
Toikin mielestäni vähän pelleilyä että mennään vaan haukkumaan toinen valmistaja pimeeseen reikään ilman mitään sen parempaa syytä. Sitten jos on merkistä paljon huonoja kokemuksia ja niin edelleen niin se on jo toinen juttu kun on jotain millä perustella ne haukkumisensa.

Poissa MarkusH

  • Veteraani
    • Profiili
    • http://www.freewebs.com/markushe/
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #6 : 24.02.05 - klo: 19.35 »
Lainaus käyttäjältä: "jannu"
Toikin mielestäni vähän pelleilyä että mennään vaan haukkumaan toinen valmistaja pimeeseen reikään ilman mitään sen parempaa syytä. Sitten jos on merkistä paljon huonoja kokemuksia ja niin edelleen niin se on jo toinen juttu kun on jotain millä perustella ne haukkumisensa.


Niin. Monet haukkuvat Kyoshon malleja, vaikka eivät olisi edes nähneet autoa missään muualla kuin kuvissa...              ..Kyllä joku raja pitäisi olla!

Poissa jeejee

  • Veteraani
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #7 : 25.02.05 - klo: 07.14 »
Ne on kateellisia :!: Yksin mun kamu haukkuu hulluna tota että ei tollasella mitääntee ja sittenkö ajan sillä niin se sanoo että vähän siisti, pitäskö ostaa..
Ääni kuuluu, mutta mitään ei tapahdu... TLT-1 semi scale crawler/ FG Monster Beetle/ Tamiya tb-02d / Asso b4 @ Mamba MAX / Tamiya High lift / LRP Shark/ TeamLosi xxx-nt / Spektrum

Poissa jannu

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
Merkkien haukkuminen
« Vastaus #8 : 25.02.05 - klo: 17.29 »
Mulle ei oo viellä tullu päin näköö kukaan haukkumaan mun kyöstiä. Mua on nykyään ruvennu kauheesti nyppimään kaikki tommonen perustelematon haukkuminen. Yks jätkä meinas saaha turpaan kun rupes haukkumaan mun poppivehkeitä jotka on viritelty auton vahvarista ja kaijuttimista.