Tänään potkittiin TF:llä (readyset) B-finaalin kakkoseksi. A-finaaliin olis tulosten perusteella voinu stanussa päästä ehjemmällä alulla mitä kisapäivä toi tullessaan, mutta siellä olisin joutunut väistelijän rooliin joten B-finaali oli aivan oikea paikka.
Aamupäivästä oli ongelmia säätimen kanssa, eihän se kestäny Putnamin kisaviritteisen 27T pannun tehon "imua" lipoakuista ja sitten lopulta laukesikin. Onneksi UAU:n vara-autosta löytyi kisapaikan ainoa harjallinen säädin ja matka jatkui, lisäksi Poutiaisten (KIITOS!) avustuksella sitten loppuun asti päivän mittaan meno parantuen. Heiltä nimittäin löytyi asteittain pienempää pinjonia ja 31T lopulta osoittautui varsin sopivaksi.
Vauhti oli siten hyvä B-finaaliin, A-finaalissa olis tarvittu harjaton tai vähintäänkin parempi säädin 27T konetta varten jotta kyyidssä olis pysynyt. Orionin Lipo akuissa oli kyllä tehoa ei siinä mitään!
V-Tecin renkailla mentiin ja iskarit laitoin alhaalta ulos, ylhäältä sisälle ja Lazerin vakaimet edessä ja takana. Paremmalla pidotuksella auto olis varmaan ollut todella hyvä, nyt ihan mukiinmenevä. Lipolla oltiin painorajan tuntumassa 1425gr.
Harajttomat kun laittaa niin ei jää vauhdistakaan kiinni. Nyt se vaan ei natsannut kuten kisatopikissa eilen illalla jo kirjoittelinkin, seuravaa kisaa odotellen.
Niinku RC-Ossi hauskasti sanoi, eka kerta kun hän näkee Kyoshon touringin Rajatorpan radalla