Kirjoittaja Aihe: RVS-moottorin käsittelyaine  (Luettu 2809 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Nike

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« : 22.03.05 - klo: 19.46 »
Uudessa Spinneri-lehdessä oli juttua tommosesta lisäaineesta.
Lainaus lehdestä:

"Aineen tarkoitus on vähentää metalliosien välistä kitkaa synnyttämällä keraaminen mikroskooppisen ohut, mutta erittäin kestävä ja vähäkitkainen pinnoite paineeenalaisten rautaosien ympärille"
Mutta "Aine ei toimi alumiinisissä osissa...".

Eli mitenkähän vois toimia näissä polttiskoneissa tommonen tökötti? Eli se vähentäis osien kulumista sekä mahd. lisäis tehoja. Koekaniinina käytettiin Sierra 2.8 ja tehot parani parhaimmillaan 3.4%.

Edit: Tulipas just mieleen että oisin voinu laittaa tän tonne polttispuolelle.

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #1 : 22.03.05 - klo: 22.46 »
Joskus muistaakseni puhuttu tällaisesta?!
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho

Poissa Tom Byron

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #2 : 23.03.05 - klo: 00.50 »
Taitaa mennä samaan sarjaan MotorUppien ym. "ihmeaineiden" kanssa.

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #3 : 23.03.05 - klo: 13.14 »
Ei se mene,

tätä mössöä on kokeiltu, ja se tuntui toimivan.
Kyseessä ei ole mikään motor-up, ei edes uusi keksintö.
En muista milloin, mutta tämä on veneäläisten erittäin toimiva keksintö.

Jossain auto ohjelmassa sitä kerran kokeiltiin ja ajoivat tampereelle ja kai takaisinkin ilman öljyjä!

Männät näyttivät silti kuin uusilta!

Tosin joku korjaa minne ne ajoivat, mutta ilman öljyjä se taisi olla. Ehkä en ole varma, mutta tutkitusti tuo aine toimii ainakin 1/1 autoissa ^^

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #4 : 23.03.05 - klo: 13.43 »
Ei muutakuin kokeilemaan! Jos jollain olis jo parhaat päivät nähnyt motti, ekaks sinne, ja jos ei tuntuvaa haittaa tule, niin sit siihen "uuden karheaan"koneseen ja tuloksia tänne muillekkin! Siintähän se sit selviää, miten toimii jos toimii!?

Poissa waltt

  • Veteraani
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #5 : 23.03.05 - klo: 15.00 »
http://rc10.fi/viewtopic.php?t=6483&highlight=rvs
Tuolla on ollut juttua ko. aineesta
Hyper 7 TQ, Rc18T, Mini-z AWD
Hobao.        Asso.    Kyosho


Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #7 : 24.03.05 - klo: 00.02 »
Tiedän kuka hyötyy näistä eniten, no tottakai myyjä. Ei millään pahalla mutta en usko että kyseistä ainetta tarttis jos käyttää hyvää polttoainetta.
Jerzi

Poissa s.m.

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #8 : 24.03.05 - klo: 22.19 »
Lainaus käyttäjältä: "jerzirccar"
^^ Jerzi


Itse en ole asiaa tarkemmin seurannut tai saati sit kokeillut, mut tuli vaan mieleen kun nuo on kumminkin suunniteltu OIKEISIIN autoihin joissa ei ole valinnan varaa bensan laatuun, ja tuskinpa kuitenkaan pienen markkinan vuoksi on pelkästään tänne itärajan tuntumaan suunniteltu, jossa jotkut ajelevat ties millä (minä)p****aineseoksillakunhanvainpalaajapaukkuu!
Ja jos ne todella o niin hyviä tai edes puolet, kuin mitä mainos testeissä sanotaan niin tokihan niitä LUULIS kannattavan käyttää, ja jos ne vielä toimii näissä rc vehkeissä missä kuluminen on miltein silmin nähtävissä niin miks ei? Vaikkakin myyjä ja ehkä jopa aineen keksiä siitä joitain euroja taskuunsa saisikin!

Ei kylläkään nyt ollut tarkoitus (Jerzin) silmille hyppiä, mut tulipahan vaan tuossa mieleen, illan hämärtyessä!!!

Poissa Hevimies

  • Vanhempi jäsen
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #9 : 25.03.05 - klo: 02.34 »
Itseasiassa noilla pinnotteilla saavutetaan kitkakerroin 1/1000 kun se moottoriöljyllä on 1/100. Systeemi olisi todennäköisesti käytössä kaikissa autoissa tai vähintäänkin F1:ssä mutta kun perinteisessä polttomoottrissa öljyllä on myös jäähdyttävä vaikutus niin sen pois jättämisestä koituvat lämpöongelmat on ainakin osittain ratkaisematta. Sanon että vuonna 2010 noita näkee jo ihan normaaleissa perheautoissakin.

Poissa jerzirccar

  • Veteraani
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #10 : 25.03.05 - klo: 10.31 »
Siis nuo aineet ovat minun mielestä niitä mitä tuolla OSTOS TV:ssä myydään ja ne jotka ovat mainos uhreja niin he ostavat hyvässä uskossa noita tavaroita ja sitten pettyvät pahasti. Jos te ostatte hyväksi todettuja poltto aineita mitä nyt kisoissakin käytetään niin ne  eivät todellakaan tarvitse näitä aineita koneessa, sori mutta näin se on ennenkuin toisin todetaan. Vai onko kellään jo ollut käytössä tämä aine ja todennut sen niin hyväksi kuin sanotaan. En itse kylläkään laittaisi tuota ainetta minun kalliiseen koneeseen pyörimään.
Jerzi

Poissa Jartsa

  • Fullspeed RC
    • Profiili
RVS-moottorin käsittelyaine
« Vastaus #11 : 25.03.05 - klo: 11.28 »
Itse tökkäsin tota joskus Hyper 21 koneeseen ^^

Nätisti se kyllä pisti männän uuteen uskoon ja kiillotti sen, (männäss oli parinaarmua, ei ollut enää)

Ainehan siis luo kerroksen kitkapintojen väliin ja näin täyttää naarmut ja toimii/ajattelee itse kokoajan.

Ihan hyvin se siinä toimi ja vähän tehoakin antoi mutta en nyt ole senjälkeen   laitellut mihinkään. Koska aina maksaa ja meidän perheen 1:1 autoihin kun sitä laitettiin.

Tämä aine ei mitään Motor Uppia tai muuta "skeidaa"  tämä on hieno keksintö mikä todistetusti lisää 1/1 autojen moottoreiden elinikää!