Vai että rinnastetaan 1:1 autoihin taas. No jeepä jee.
1:1 autoa ei varmaan tule valtaisa käsi nostamaan takaisin radalle jos sattuu lipsahtamaan 10m korkealta jyrkänteeltä katolleen alas.
Radassa on haastetta täysin tarpeeksi, oli sitten autona mikä tahansa. Maltilla ja ajolinjoja tarkkailemalla radan pääsee säkällä läpi ilman virhettä, mutta helppoa se ei kyllä ole. Kierroksiakin on 2.
Vaikeaa on nimenomaan tehdä rata jossa olisi haastetta kaikille autoille, mutta niin että kaikki paikat on ajettavissa myös kaikilla autoilla.
En ymmärrä miten voi pitää oikeana toimitapaa, että osa ei pääsisi rataa läpi lainkaan, ja toki auton saa vaikka kantaa radan läpi, jos ei muuten pääse.
Vai tehdäänkö niin, että pisimmälle rataa päässyt ilman mitään virhettä voittaa? :lol: