Päävalikko

Uutiset:

RC10.fi kunnioittaa sivuston perustajan, Heulin (Pauli Helin), muistoa 17.6.2025.

Salon Kavilannummen ratatalkoot

Aloittaja Mekkari, 09.04.05 - klo: 18.38

Mekkari

Radan kunnostus on hiukan kesken , mutta yritämme saada kaiken kuntoon lauantaiksi . Ajoaika on lauantaisin  klo 11.00 -16.00 . mekatkaa autonne kotona ,  niin ajoaikaa jää 5 tuntia . Vuosimaksu on 25e. Tervetuloa uudet ja vanhat jäsenet!!!!!!! :mrgreen:

-PM-

talkoiden osallistumis määrä oli niin päätähuimaava että minulle ei jäänyt muuta kuin lumilapio. kaikki oli käytössä.. pitäis varmaan hommata kolmas lapio.  :lol:
-JQ Products- BULLITT -Piranha- -Hobby Factory-

Mekkari

nonni.. rata on jyrätty ja laitettu ajokuntoon. on muuten todella hyvässä kunnossa.. lauantaina 16.04 ajamaan jos ilma on hyvä! klo 11.00-16.00 :mrgreen:

MarkusH

Tarttis varmaan maksaa tuo ratamaksu. Muutenkin pitäisi kunnostaa savage ja tulla stekkaamaan teijän rata. Talvella kävin motocross radalla laskemassa pulkalla. Vedin "jyrkänteestä" n.5m pitkän hypyn ja sen tunsi takamuksissa :mrgreen:

pOINTER

Voikos jo huomenna mennä ajelemaan vai onko vasta lauantaina "viralliset" avajaiset?
Kun ei pyydä mitään, ei välttämättä saakaan haluamaansa, mutta kun pyytää paljon, saattaa saada paljon - tai sitten ei.

Mekkari

Lainaus käyttäjältä: "pOINTER"Voikos jo huomenna mennä ajelemaan vai onko vasta lauantaina "viralliset" avajaiset?
kiireitä ei ehtinyt vastaamaan

driver

kyllä oli hienot ajokelit kavilassa eilen...ja pääsi uutta autoa tyyppäämään... :mrgreen:
CEN | RB | FUTABA |

tux10

Minä en itse päässy ajamaan, koska olin töissä ja pelaamassa softissa.
Oma mottikin on kyllä vielä sisäänajamatta, jos vaikka ensi viikolla...  :mrgreen:
THE Car - OS - Savöx - Sanwa

Hount

Jea!
Rata oli tosi hyvässä kunnossa ja keli oli nätti.
Positiivista kanssa etten onnistunut hajoittamaan muuta kuin valmiiksi haljenneen C-palan Hobaostani (vartissa kuntoon) kuitenkin ensimmäistä kertaa radalla tällä autolla.

- Hount

MarkusH

Torstaina oli hieman meluisaa....  4-tahti krossarit voittivat rc-autot melun voimakkuudessa. Melkein vieläkin päässä humisee.

Kuinka moni oli ajamassa?

MarkusH

tux10

THE Car - OS - Savöx - Sanwa