siitä pohjalevystä; se ranskis oli kaventanut sitä leveyssuunnassa diffiboksien kohdalta, eli ei ainostaan jyrsitty siis
titaanivetarit on tuskin kevyemmät paitsi jos ne on paljon ohuemmat? kyoshollahan on ne ohennetut vetarit
Sama homma. Keulasta ja perästä runkoa kapeammaksi.
Dragonracing tai joku semmonen myy Mugeniin titaaniakseleita. Semmoset tilasin vaan ovat jääneet matkalle. ...kele!
Ovat köykäisemmät. Tosin ei mitenkään hirveästi, kun ovat paksumpaa matskua.
Mitä sekä lujuuteen, että kovuuteen tulee niin teräs hakkaa titaanin. Toki riippuu tietty teräksestä ja karkaisusta. Titaani painaa muistaakseni noin puolet ja alumiini kolmanneksen teräksestä.
Tankin alla mulla ei ole yhtä isoa reikää vaan setti reikiä. Oisko ollu jotain 8mm holeja. Käteen osunut terä ratkaisi.
Reiät on yläpuolelta senkattu. Läjä kartioita siis ylhäältä katsottuna. Näitä on kuitenkin vain korkin kohdalla. Edempänä on ihan normikolo rungossa.
Tuskin holeista niin isoa kiveä pääsee sisään, että tankki kärsii. Suurempi vaara on johonkin koloon yläpuolelta änkeävä ja jumiutuva kivi.
Tuosta Rempan mainitsemasta höyläys ongelmasta onkin sitten vaikeampi sanoa. Tosin onhan siinä rungossa pari isoa aukkoa muutenkin. En ole kokenut niitä ongelmaksi.
Pitääpä funtsia tankin pudottamista muutama milli. Tosin eipä näissä laitteissa ole painopistetta ajateltu juuri yhtään ainakaan minun nähdäkseni. Vastarinakun olisin muuten saanut tungettua takakardaanin alle ja vastarin sen viereen runkolevylle. En vaan jaksanut ruveta hifistelemään. Tiedä mikä ongelma siitäkin olisi taas seurannut.
Oisko levy painanut lopulta jonkun 280 grammaa. Muisti pettää eikä vaakakaan ole häävi. Lähinnä olen mitannut silmämääräisesti autosta lähtevää lastumäärää.